.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
خبر خوش دولت برای ورزشکاران سرباز
سخنگوی دولت از توافق وزارت ورزش و وزارت آموزش و پرورش برای حل مشکل سربازی قهرمانان ورزشی خبر داد.(ادامه)
 الناز رکابی عضو تیم ملی صخره نوردی ایران پس از بازگشت از کره‌جنوبی با حضور در وزارت ورزش و جوانان با حمید سجادی دیدار کرد. در این دیدار رکابی توضیحاتی درباره فعالیت حرفه‌ای و قهرمانی خود و همچنین حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ارائه کرد. وزیر ورزش در دیدار الناز رکابی: تو فرزند ایرانی
الناز رکابی عضو تیم ملی صخره نوردی ایران پس از بازگشت از کره‌جنوبی با حضور در وزارت ورزش و جوانان با حمید سجادی دیدار کرد. در این دیدار رکابی توضیحاتی درباره فعالیت حرفه‌ای و قهرمانی خود و همچنین حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ارائه کرد.(ادامه)
ماجرای الناز رکابی چه بود؟
الناز رکابی، سنگنورد ایرانی مشهور به دختر عنکبوتی که با پرچم جمهوری اسلامی ایران در مسابقات سنگ‌نوردی آسیایی در کره جنوبی شرکت کرده بود در دور نهایی این مسابقات در اقدامی غیرقابل تصور، بدون حجاب در دور نهایی حاضر شد.(ادامه)
داستان عجیب دونده‌ گیلانی که ۱۷ سال است نمی‌خوابد!خزر: سال ۱۳۸۷بود که یکی از پزشکانِ ابراهیم، ماجرای عجیب و غریب شب بیدار ماندن و هرگز نخوابیدن او را با خبرنگاران شبکه تلویزیونی و استانی درمیان گذاشت. داستان عجیب دونده‌ گیلانی که ۱۷ سال است نمی‌خوابد!
داستان عجیب دونده‌ گیلانی که ۱۷ سال است نمی‌خوابد!خزر: سال ۱۳۸۷بود که یکی از پزشکانِ ابراهیم، ماجرای عجیب و غریب شب بیدار ماندن و هرگز نخوابیدن او را با خبرنگاران شبکه تلویزیونی و استانی درمیان گذاشت.(ادامه)
کاهش پرداخت وام ازدواج در ۶ ماه نخست امسال
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در توئیتی از پرداخت بیش از ۴۸۶ هزار فقره وام قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان در ۶ ماه نخست امسال خبر داد.(ادامه)
نداشتن کارت پایان خدمت سد راه دریافت وام فرزندآوری
به گفته رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی فراجا، فعلا به افرادی که مشمول غایب محسوب می‌شوند، یک سری خدمات در قانون همچون وام فرزندآوری تعلق نمی‌گیرد.(ادامه)
شعار رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انتخاب شد. انتخاب شعار تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲
شعار رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انتخاب شد.(ادامه)
کسب 6 مدال جهانی توسط پهلوانان دیار علویان
استاندار مازندران در پی کسب 6 مدال جهانی توسط کشتی گیران مازندرانی پیام تبریکی صادر کرد(ادامه)
ارکان اجرایی فدراسیون ورزش‌های همگانی، در اعتراض به تصمیمات اخیر وزارت ورزش و جوانان از مسئولیت‌های خود استعفا دادند. استعفای دسته جمعی مسئولان فدراسیون ورزش های همگانی
ارکان اجرایی فدراسیون ورزش‌های همگانی، در اعتراض به تصمیمات اخیر وزارت ورزش و جوانان از مسئولیت‌های خود استعفا دادند.(ادامه)
سوابق ۷ نفر برای تصدی وزارت کار بررسی شده که زاهدی وفا سرپرست فعلی، ضعیف ترین گزینه در بین آنها محسوب می شود. ۷ نامزد برای یک صندلی وزارت / قوی ترین و ضعیف ترین گزینه های تصدی وزارت کار کدامند؟
سوابق ۷ نفر برای تصدی وزارت کار بررسی شده که زاهدی وفا سرپرست فعلی، ضعیف ترین گزینه در بین آنها محسوب می شود.(ادامه)
وزیر ورزش و جوانان: مدال‌آوران استخدام می‌شوند و حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ادامه می‌یابد. خبر خوش وزیر ورزش برای مدال آوران و بانوان تماشاگر
وزیر ورزش و جوانان: مدال‌آوران استخدام می‌شوند و حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ادامه می‌یابد.(ادامه)
با اعلام وزارت ورزش،ورود زنان به استادیوم ها آزاد شد و از فردا زنان می‌توانند در استادیوم آزادی حضور داشته باشند. ورود زنان به استادیوم آزاد شد؛ فردا زنان در استادیوم آزادی
با اعلام وزارت ورزش،ورود زنان به استادیوم ها آزاد شد و از فردا زنان می‌توانند در استادیوم آزادی حضور داشته باشند.(ادامه)
سجادی : ما هر موقع شرایط فراهم باشد تماشاچیان زن را داریم مثلا اکنون در آزادی داریم شرایط را فراهم می‌کنیم و نشان می‌دهیم که واقعا می‌خواهیم. شرایط فراهم شود زنان را در استادیوم آزادی می‌بینیم
سجادی : ما هر موقع شرایط فراهم باشد تماشاچیان زن را داریم مثلا اکنون در آزادی داریم شرایط را فراهم می‌کنیم و نشان می‌دهیم که واقعا می‌خواهیم. (ادامه)
سید محمد حسینی گفت: سیدابراهیم رئیسی در سفرهای استانی رکورد زد و در یکسال به همه استان ها سفر کرد. ابراهیم رئیسی رکورد احمدی‌ نژاد را شکست
سید محمد حسینی گفت: سیدابراهیم رئیسی در سفرهای استانی رکورد زد و در یکسال به همه استان ها سفر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس پس از استماع توضیحات وزیر ورزش و جوانان درباره سوال نماینده شهرکرد در خصوص عدم اجرای قانون شرح وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان از پاسخ‌های سجادی قانع نشدند . مجلس از توضیحات وزیر ورزش و جوانان قانع نشد
شمال نیوز : نمایندگان مجلس پس از استماع توضیحات وزیر ورزش و جوانان درباره سوال نماینده شهرکرد در خصوص عدم اجرای قانون شرح وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان از پاسخ‌های سجادی قانع نشدند .(ادامه)
قرارداد ویلموتس‌ یک سونامی‌ بود
وزیر ورزش و جوانان گفت: قرارداد مارک ویلموتس‌ یک سونامی‌ در ورزش‌ بود که همه باید تلاش کنیم تا نظیر آن دیگر تکرار نشود.(ادامه)
فصل جدید لیگ برتر با VAR؟
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال به صورت رسمی از عدم استفاده از کمک داور ویدئویی در فصل جدید لیگ برتر فوتبال خبر داد.(ادامه)
وزیر بهداشت و درمان به مجلس احضار شد
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، ۴ فقره سوال نمایندگان از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام وصول شد.(ادامه)
علی دایی، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران پیشنهاد نشستن دوباره روی نیمکت این تیم را در جام جهانی ۲۰۲۲ را رد کرد و حالا مسئولان فدراسیون باید به بررسی سایر گزینه‌ها ادامه دهند. علی دایی سرمربیگری تیم ملی فوتیبال را نپذیرفت / گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی
علی دایی، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران پیشنهاد نشستن دوباره روی نیمکت این تیم را در جام جهانی ۲۰۲۲ را رد کرد و حالا مسئولان فدراسیون باید به بررسی سایر گزینه‌ها ادامه دهند.(ادامه)
شمال نیوز: صدها تماشاگر پس از برتری ۱۰ بر صفر حسن یزدانی مقابل علیرضا کریمی وارد تشک کشتی شدند و او را در آغوش گرفتند. این اتفاق در شرایطی رخ داد که ... هجوم صدها تماشاگر به سمت حسن یزدانی در آزادی+فیلم / در رختکن را شکستند و کشتی‌گیران زندانی شدند
شمال نیوز: صدها تماشاگر پس از برتری ۱۰ بر صفر حسن یزدانی مقابل علیرضا کریمی وارد تشک کشتی شدند و او را در آغوش گرفتند. این اتفاق در شرایطی رخ داد که ...(ادامه)
واکنش عضو کمیته فنی فدراسیون به تغییر اسکوچیچ
سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: شاید من مخالف دراگان اسکوچیچ باشم اما اکنون زمان را برای تغییر کادرفنی از دست داده‌ایم.(ادامه)
شمال نیوز: در حالی که تلاش بابلی‌ها برای خرید تیم فوتبال دسته اولی رایکا در حال کم رنگ شدن است،این تیم با فروش به نوشهر در آستانه هجرت به غرب مازندران قرار دارد.

کوچ تیم فوتبال رایکا از بابل به نوشهر / رئیس هیئت فوتبال بابل : تیم رایکا باید در بابل بماند /مالک رایکا : بابلی ها تا ظهر امروز وقت دارند تا خریدار باشند
شمال نیوز: در حالی که تلاش بابلی‌ها برای خرید تیم فوتبال دسته اولی رایکا در حال کم رنگ شدن است،این تیم با فروش به نوشهر در آستانه هجرت به غرب مازندران قرار دارد. (ادامه)
واکنش عضو هیات رئیسه فدراسیون به تغییر اسکوچیچ
عضو هیات رئیسه فدراسیون هر گونه شایعه در خصوص تغییر سرمربی تیم ملی را رد کرد.(ادامه)
استاندار مازندران گفت: بودجه لازم برای رسیدگی به ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر تخصیص داده شد و با شروع لیگ برتر فوتبال، این ورزشگاه در اختیار تیم نساجی قرار می‌گیرد. ورزشگاه وطنی با آغاز لیگ در اختیار نساجی قرار می‌گیرد
استاندار مازندران گفت: بودجه لازم برای رسیدگی به ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر تخصیص داده شد و با شروع لیگ برتر فوتبال، این ورزشگاه در اختیار تیم نساجی قرار می‌گیرد.(ادامه)
۸ وزیر به مجلس می‌روند/ رسیدگی به قانون نظام وظیفه
۸ تن از وزرا در هفته جاری در جلسات کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند و به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهند.(ادامه)
اسکوچیچ باید در کمیته فنی گزارش کار بدهد
سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال اعلام کرد سرمربی تیم ملی فوتبال ایران باید در جلسه کمیته فنی حضور پیدا کند و برای اردویی که در قطر برگزار شده است، گزارش کار بدهد.(ادامه)
مقصران برگزار نشدن آخرین بازی نساجی چه کسانی هستند؟
وزارت کشور و استانداری تهران چند ساعت قبل از بازی نساجی و تراکتور برای برگزاری این دیدار در تهران اعلام آمادگی کرده بودند.(ادامه)
واکنش معاون وزیر ورزش به لغو بازی ایران
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون فوتبال بدون مشورت ما سفر کانادا را برنامه‌ریزی کرده بود. (ادامه)
استاندار آذربایجان شرقی در مورد اتفاقات ناخوشایند ورزشگاه یادگار امام در جریان بازی ناتمام تراکتور و پرسولیس به اظهار نظر پرداخت. انتقاد تند استاندار آذربایجان شرقی از پرسپولیس
استاندار آذربایجان شرقی در مورد اتفاقات ناخوشایند ورزشگاه یادگار امام در جریان بازی ناتمام تراکتور و پرسولیس به اظهار نظر پرداخت.(ادامه)
هیات مدیره پرسپولیس به زودی تکمیل می‌شود
دو عضو جدید به زودی به هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه خواهند شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.22 seconds.