.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزیر ورزش و جوانان از تلاش وزارت ورزش برای ماندن استقلال در آسیا خبر داد. تلاش وزارت ورزش برای ماندن استقلال در آسیا
وزیر ورزش و جوانان از تلاش وزارت ورزش برای ماندن استقلال در آسیا خبر داد.(ادامه)
مسابقات کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور به میزبانی استان مازندران برگزار خواهد شد. مازندران میزبان مسابقات کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور
مسابقات کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور به میزبانی استان مازندران برگزار خواهد شد.(ادامه)
رئیس سازمان خصوصی‌سازی ابعاد جدیدی را در خصوص ابهامات مالی باشگاه استقلال مطرح کرد. قربانزاده: مدیران استقلال باید محاکمه شوند
رئیس سازمان خصوصی‌سازی ابعاد جدیدی را در خصوص ابهامات مالی باشگاه استقلال مطرح کرد.(ادامه)
با جانشین فتح‌الله‌زاده در استقلال آشنا شوید! با جانشین فتح‌الله‌زاده در استقلال آشنا شوید!
با جانشین فتح‌الله‌زاده در استقلال آشنا شوید!(ادامه)
مدیران باشگاه استقلال از شب گذشته تا امروز به پرداخت طلب استراماچونی امیدوار شدند. استقلال امیدوار شد / وزیر ورزش دست بکار شد
مدیران باشگاه استقلال از شب گذشته تا امروز به پرداخت طلب استراماچونی امیدوار شدند.(ادامه)
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: ورزشکاران مازندرانی در سال ۱۴۰۱ تعداد ۳۷۰ مدال المپیک، پارالمپیک، جهانی، آسیایی و بین المللی کسب کردند که نشان دهنده استعداد، تلاش و غیرت جوانان این استان است.


کسب ۳۷۰ مدال جهانی توسط ورزشکاران مازندرانی طی سال گذشته
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: ورزشکاران مازندرانی در سال ۱۴۰۱ تعداد ۳۷۰ مدال المپیک، پارالمپیک، جهانی، آسیایی و بین المللی کسب کردند که نشان دهنده استعداد، تلاش و غیرت جوانان این استان است. (ادامه)
سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان از بیمارستان ترخیص شد. وزیر ورزش و جوانان ترخیص شد
سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان از بیمارستان ترخیص شد.(ادامه)
رییس بیمارستان محل معالجه وزیر ورزش و جوانان با اعلام خبر انتقال دکتر سجادی به بخش عمومی تاکید کرد: روند درمان ایشان تا بهبودی کامل ادامه خواهد داشت. وزیر ورزش به بخش عمومی منتقل شد
رییس بیمارستان محل معالجه وزیر ورزش و جوانان با اعلام خبر انتقال دکتر سجادی به بخش عمومی تاکید کرد: روند درمان ایشان تا بهبودی کامل ادامه خواهد داشت.(ادامه)
دقیقا وقتی بالگرد می‌خواست در ورزشگاه «شهید چاهایی» کرمان فرود بیاید، دچار سانحه شد. معاونان و برخی افراد دیگر برای استقبال در کنار چمن این ورزشگاه حضور داشتند که متوجه ماجرا می‌شوند و سریع از یک خلبان که در آن نزدیکی بوده، کمک می‌گیرند. این خلبان هم سریع ارتباط «باتری بالگرد» با موتور را قطع کرده و از آتش‌سوزی بعد از سقوط جلوگیری می‌کند. این فرد مانع انفجار بالگرد وزیر ورزش شد!
دقیقا وقتی بالگرد می‌خواست در ورزشگاه «شهید چاهایی» کرمان فرود بیاید، دچار سانحه شد. معاونان و برخی افراد دیگر برای استقبال در کنار چمن این ورزشگاه حضور داشتند که متوجه ماجرا می‌شوند و سریع از یک خلبان که در آن نزدیکی بوده، کمک می‌گیرند. این خلبان هم سریع ارتباط «باتری بالگرد» با موتور را قطع کرده و از آتش‌سوزی بعد از سقوط جلوگیری می‌کند.(ادامه)
رئیس جمهور با بی‌سابقه خواندن هجمه ماه‌های اخیر دشمنان علیه ملت ایران، گفت: جنگ اقتصادی از ابعاد جنگ ترکیبی دشمن است که با التهاب‌آفرینی در بازار، زندگی و معیشت مردم را هدف قرار داده است. در جهت ثبات بازار ارز تلاش کنید/ دشمن پس از ناکامی در ناآرامی‌ها، التهاب‌آفرینی در بازار را دنبال می‌کند
رئیس جمهور با بی‌سابقه خواندن هجمه ماه‌های اخیر دشمنان علیه ملت ایران، گفت: جنگ اقتصادی از ابعاد جنگ ترکیبی دشمن است که با التهاب‌آفرینی در بازار، زندگی و معیشت مردم را هدف قرار داده است.(ادامه)
وزیر ورزش و جوانان که طی روزهای اخیر در بیمارستان بستری شده بود به هوش آمد. وزیر ورزش به هوش آمد
وزیر ورزش و جوانان که طی روزهای اخیر در بیمارستان بستری شده بود به هوش آمد.(ادامه)
واکنش ها به شهادت حاج اسماعیل احمدی+ عکس
(ادامه)
پیکر مدیر کل حوزه ریاست وزارت ورزش به گلزار شهدای کرمان منتقل شد. پیکر مدیر کل حوزه ریاست وزارت ورزش به تهران منتقل می‌شود
پیکر مدیر کل حوزه ریاست وزارت ورزش به گلزار شهدای کرمان منتقل شد.(ادامه)
اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش در سانحه سقوط بالگرد در گذشت. مرحوم اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش که بود؟
اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش در سانحه سقوط بالگرد در گذشت.(ادامه)
مسئولان درمانی کرمان می گویند وزیر ورزش که در سانحه بالگرد از قسمت سر و دست دچار مصدومیت شده درگیر خونریزی مغزی نیز است که برای درمان از بافت به سیرجان انتقال یافته است.

آخرین جزییات سقوط بالگرد در بافت؛ خونریزی مغزی وزیر ورزش و انتقال وی به سیرجان / مدیرکل وزارتی سجادی درگذشت
مسئولان درمانی کرمان می گویند وزیر ورزش که در سانحه بالگرد از قسمت سر و دست دچار مصدومیت شده درگیر خونریزی مغزی نیز است که برای درمان از بافت به سیرجان انتقال یافته است. (ادامه)
معاون وزارت ورزش و جوانان گفت: انتظار این بود مجلس وام ازدواج را بیشتر از این افزایش دهد. افزایش ۲۵ درصدی وام ازدواج
معاون وزارت ورزش و جوانان گفت: انتظار این بود مجلس وام ازدواج را بیشتر از این افزایش دهد.(ادامه)
احمد میرزاپور به عنوان پهلوان کشور در سال ۱۴۰۱ معرفی شد. پهلوان سال ۱۴۰۱ کشور معرفی شد
احمد میرزاپور به عنوان پهلوان کشور در سال ۱۴۰۱ معرفی شد.(ادامه)
در حدود 17 ماهی که از عمر دولت سیزدهم گذشته برخی از وزرا از نمایندگان مجلس یازدهم کارت زرد دریافت کردند که در این گزارش اسامی آن‌ها، نمایندگان سؤال‌کننده و سؤال مطرح‌شده از وزرا را می‌خوانید. کدام وزرای دولت سیزدهم کارت زرد گرفتند؟
در حدود 17 ماهی که از عمر دولت سیزدهم گذشته برخی از وزرا از نمایندگان مجلس یازدهم کارت زرد دریافت کردند که در این گزارش اسامی آن‌ها، نمایندگان سؤال‌کننده و سؤال مطرح‌شده از وزرا را می‌خوانید.(ادامه)
زمستان امسال برخلاف چند سال قبل با کاهش چشمگیر دمای هوا بویژه در برخی مناطق کشور مواجه هستیم؛ موضوعی که فعالیت‌های روزمره بسیاری را دستخوش تغییر کرده است؛ اما چگونه می‌توان با رعایت اصولی ساده در تغذیه و سبک زندگی، عوارض این فصل برای سلامتی را به حداقل رساند؟ چه کسانی نباید پرتقال و نارنگی بخورند؟
زمستان امسال برخلاف چند سال قبل با کاهش چشمگیر دمای هوا بویژه در برخی مناطق کشور مواجه هستیم؛ موضوعی که فعالیت‌های روزمره بسیاری را دستخوش تغییر کرده است؛ اما چگونه می‌توان با رعایت اصولی ساده در تغذیه و سبک زندگی، عوارض این فصل برای سلامتی را به حداقل رساند؟(ادامه)
وزیر ورزش و جوانان ظهر امروز وارد مازندران شد. سفر وزیر ورزش و جوانان به مازندران
وزیر ورزش و جوانان ظهر امروز وارد مازندران شد.(ادامه)
نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۳ دی ماه) مجلس شورای اسلامی انتخاب رئیس دیوان محاسبات کشور در دستورکار قرار گرفت.

«دستغیب» رئیس دیوان محاسبات کشور شد
نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۳ دی ماه) مجلس شورای اسلامی انتخاب رئیس دیوان محاسبات کشور در دستورکار قرار گرفت. (ادامه)
معاون آموزش و منابع انسانیِ تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش از استخدام 13 ورزشکار به عنوان «سرباز معلم» در این وزارتخانه خبر داد. استخدام ۱۳ ورزشکار به عنوان «سرباز معلم» در آموزش و پرورش
معاون آموزش و منابع انسانیِ تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش از استخدام 13 ورزشکار به عنوان «سرباز معلم» در این وزارتخانه خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : کلیه مراکز صدور مجوز موظف هستند، یک سال بعد از لازم الاجرا شدن قانون، اوایل فروردین ۱۴۰۱ بر اساس اولویت‌های تعیین شده توسط هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار ثبت درخواست و .... حذف ایران از کمیسیون بین‌المللی مقام زن، اقدام علیه رشد بانوان ایرانی در طول ۴ دهه اخیر بوده است/ تشکیل پرونده برای ۴ شرکت دارویی به اتهام اخلال در نظام دارویی کشور/ اقدامات قوه قضاییه در رابطه با پیگیری پرونده حمید نوری
شمال نیوز : کلیه مراکز صدور مجوز موظف هستند، یک سال بعد از لازم الاجرا شدن قانون، اوایل فروردین ۱۴۰۱ بر اساس اولویت‌های تعیین شده توسط هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار ثبت درخواست و ....(ادامه)
شمال نیوز: امروز و بعد از تمرین تیم فولاد خوزستان، وریا غفوری بازیکن این تیم بازداشت شد. 

وریا غفوری بازداشت شد/ جزئیات و مکان بازداشت
شمال نیوز: امروز و بعد از تمرین تیم فولاد خوزستان، وریا غفوری بازیکن این تیم بازداشت شد. (ادامه)
خبرگزاری برنا متعلق به وزارت ورزش از بازداشت «دروازه‌بان سابق یکی از تیم‌های تهرانی» [پرویز برومند] در حوادث دیشب شهرک غرب تهران خبر داد. دروازه‌بان سابق استقلال در حوادث دیشب تهران بازداشت شد
خبرگزاری برنا متعلق به وزارت ورزش از بازداشت «دروازه‌بان سابق یکی از تیم‌های تهرانی» [پرویز برومند] در حوادث دیشب شهرک غرب تهران خبر داد.(ادامه)
بازیکنان، کادر فنی و اعضای فدراسیون فوتبال به همراه مسئولان وزارت ورزش در آستانه عزیمت تیم ملی به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، با رئیس‌جمهور دیدار کردند. تصویری جالب از صف بندی تیم ملی پشت سر ابراهیم رئیسی ؛ چه کسی نفر اول بود؟ | تیم ملی به خط شد ...
بازیکنان، کادر فنی و اعضای فدراسیون فوتبال به همراه مسئولان وزارت ورزش در آستانه عزیمت تیم ملی به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، با رئیس‌جمهور دیدار کردند.(ادامه)
تمسخر وزیر ورزش توسط دختران ورزشکاری که آزادانه کشف حجاب می‌کنند!
اگر تا چند روز پیش کشف حجاب دختران ورزشکار مختص به مسابقات برون مرزی بود، حالا این موضوع به مسابقات داخلی رسمی کشور هم رسیده است.(ادامه)
 عادل عالیشان در حالی امروز شنبه چهاردهم آبان ماه با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در آیینی در ساری حکم سرپرستی اداره کلی این وزارتخانه در مازندران را دریافت کرد که روند برگزاری این مراسم با حاشیه‌هایی همراه بود.

حاشیه‌های آیین معارفه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران
عادل عالیشان در حالی امروز شنبه چهاردهم آبان ماه با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در آیینی در ساری حکم سرپرستی اداره کلی این وزارتخانه در مازندران را دریافت کرد که روند برگزاری این مراسم با حاشیه‌هایی همراه بود. (ادامه)
 دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به ایجاد تقویم اصناف در راستای هویت‌یابی و تقویت تعامل اصناف با جامعه گفت: روزاستان‌های چهارمحال و بختیاری، مازندران و اصفهان به تقویم رسمی کشور اضافه شد. ۳ روزاُستان به تقویم رسمی کشور اضافه شد/ ایجاد تقویم اصناف
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به ایجاد تقویم اصناف در راستای هویت‌یابی و تقویت تعامل اصناف با جامعه گفت: روزاستان‌های چهارمحال و بختیاری، مازندران و اصفهان به تقویم رسمی کشور اضافه شد. (ادامه)
محسن معتمدکیا نوشت: همزمان با چهل و پنجمین سفر استانی وزیر ورزش و جوانان، شایعه بی‌ربط تصمیم دکتر سجادی برای استعفا در فضای مجازی مطرح شده. اگر قصد این شایعه‌سازان برهم‌زدن تمرکز وزارت ورزش بوده که قطعا موفق نشده‌اند چون امور با قدرت بیشتر برای خدمت‌رسانی به مردم با هدایت آقای وزیر در جریان است. وزارت ورزش: شایعه استعفای سجادی کذب است
محسن معتمدکیا نوشت: همزمان با چهل و پنجمین سفر استانی وزیر ورزش و جوانان، شایعه بی‌ربط تصمیم دکتر سجادی برای استعفا در فضای مجازی مطرح شده. اگر قصد این شایعه‌سازان برهم‌زدن تمرکز وزارت ورزش بوده که قطعا موفق نشده‌اند چون امور با قدرت بیشتر برای خدمت‌رسانی به مردم با هدایت آقای وزیر در جریان است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.304 seconds.