.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دكتر غلامعلي رنجبر استيضاح كردان ، چالشي بزرگ بين اصولگرايان و دولت
دكتر غلامعلي رنجبر(ادامه)
اين جلسه كه به رياست دكتر احمدي نژاد و با حضور اعضاء هيات وزيران در محل استانداري شهر رشت به مدت بيش از 4 ساعت برگزار شد، طرح ها و پروژه هاي مهمي براي افزايش سطح رفاه، توسعه، امنيت و آباداني استان گيلان به... 125 مصوبه برای توسعه و آبادانی گيلان
اين جلسه كه به رياست دكتر احمدي نژاد و با حضور اعضاء هيات وزيران در محل استانداري شهر رشت به مدت بيش از 4 ساعت برگزار شد، طرح ها و پروژه هاي مهمي براي افزايش سطح رفاه، توسعه، امنيت و آباداني استان گيلان به...(ادامه)
جهت اطلاع جمهوری اسلامی روز یکشنبه
(ادامه)
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 3 شنبه
(ادامه)
در این لایحه سازمانهای تربیت بدنی و ملی جوانان در یکدیگر ادغام و به وزارت جوانان و ورزش تبدیل خواهند شد. تشکیل وزارت جوانان و ورزش
در این لایحه سازمانهای تربیت بدنی و ملی جوانان در یکدیگر ادغام و به وزارت جوانان و ورزش تبدیل خواهند شد.(ادامه)
كمك يك ميلياردی استاندار گيلان به باشگاه ملوان
(ادامه)
استاندار: تاسیس دانشگاه در گلو گاه از تعهدات وزارت علوم است
(ادامه)
امپراطوري رسانه اي قاليباف در حال شكل گيري است
(ادامه)
مصوبات دولت در ورزش مازندران نهايي ميشود
(ادامه)
اولین جشنواره زيباترين اسب هاى تركمن
نخستين جشنواره «اسب اصيل تركمن» با هدف پيشرفت در پرورش اين نژاد اصيل با انتخاب اسب هاى برتر در استان گلستان برگزار شد. (ادامه)
شرط بندی در قائمشهر آزاد شد!
چند موسسه در شهر قائمشهر فرم هايي را به چاپ رسانده اند كه با پر كردن آن ها و واريز مبالغي بين هزار تا 40 هزار تومان، روي نتايج مسابقات فوتبال در اروپا شرط بندي مي شود.اين شرط بندي روي نتايج ...(ادامه)
احداث دهكده المپيك در مازندران
(ادامه)
گزارش عملکرد هفت ماهه استاندارى‌ گيلان
مهندس‌ على‌ عبداللهى‌ استاندار گيلان‌ در جمع‌ مديران‌ رسانه‌هاى‌ گروهى‌ استان‌ گزارش‌ کار هفت‌ ماهه‌ى‌ خود را در آستانه‌ يکسالگى‌ دولت‌ نهم‌ ارايه‌ داد. او‌ ضمن‌ بيان‌ اين‌ مطلب‌ که‌ استان‌ از نظر سياسي، اجتماعي، فرهنگى‌ و اقتصادى‌ روبه‌ رشد است‌ گفت:در ابتداى‌ پذيرش‌ مسئوليتم‌ ‌ با دو ‌ مشکل‌ اساسى‌ روبه‌ رو بوديم،‌ حادثه‌ برف‌ سال‌ گذشته‌ و  بحث‌ معضل چاى‌ .... (ادامه)
تشكيل مجمع متخصصين در استان گلستان
(ادامه)
من يک دمکراتم
سياستمدار مازندرانى كه در 27 سالگى نماينده مجلس شده و در 28 سالگى به وزارت دولت شهيد «رجايي» رسيده و در 29 سالگى وزير و سخنگوى دولت «ميرحسين موسوي» بوده است و از آن به بعد تا امروز كه نماينده مردم تهران و رئيس مركز پژوهش‌هاى مجلس شده، تمام زندگى او با سياست و اقتصاد گره خورده است. شايد هيچ كدام از .... (ادامه)
قبلي 1 ... 63 64 65 66 67 68

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.238 seconds.