.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تیم فوتبال نساجی مازندران در ادامه ناکامی های خودش امشب در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با سرمربی اسپانیایی خودش برابر آلومینیوم اراک متوقف شد. نساجی همچنان در حسرت برد/ توقف نسخه اسپانیایی نساجی در وطنی !
تیم فوتبال نساجی مازندران در ادامه ناکامی های خودش امشب در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با سرمربی اسپانیایی خودش برابر آلومینیوم اراک متوقف شد.(ادامه)
فرزین رییس کل بانک مرکزی گفت: فرار سرمایه به معنی واگذاری ریال و خرید ارز است و فرقی ندارد که ارز از کشور خارج شود یا نشود. وی خاطرنشان کرد: به نظر من براساس برآوردی که طبق سرقت از صندوق بانک ملی صورت گرفت حدود ۱۶ میلیارد دلار ارز در دست مردم است. نرخ تورم هدف بانک‌مرکزی در سال جاری ۲۵درصد است / قصد داریم یک صندوق تثبیت ارزی تاسیس کنیم تا در مواقع لازم برای ثبات ارز در بازار دخالت کنیم / مردم می توانند حساب یارانه و سهام عدالت خود را به عنوان وثیقه برای دریافت وام از بانک‌های دولتی استفاده کنند(خبر)
فرزین رییس کل بانک مرکزی گفت: فرار سرمایه به معنی واگذاری ریال و خرید ارز است و فرقی ندارد که ارز از کشور خارج شود یا نشود. وی خاطرنشان کرد: به نظر من براساس برآوردی که طبق سرقت از صندوق بانک ملی صورت گرفت حدود ۱۶ میلیارد دلار ارز در دست مردم است.(ادامه)
فرزین رییس کل بانک مرکزی گفت: فرار سرمایه به معنی واگذاری ریال و خرید ارز است و فرقی ندارد که ارز از کشور خارج شود یا نشود. وی خاطرنشان کرد: به نظر من براساس برآوردی که طبق سرقت از صندوق بانک ملی صورت گرفت حدود ۱۶ میلیارد دلار ارز در دست مردم است. نرخ تورم هدف بانک‌مرکزی در سال جاری ۲۵درصد است / قصد داریم یک صندوق تثبیت ارزی تاسیس کنیم تا در مواقع لازم برای ثبات ارز در بازار دخالت کنیم / مردم می توانند حساب یارانه و سهام عدالت خود را به عنوان وثیقه برای دریافت وام از بانک‌های دولتی استفاده کنند(خبر)
فرزین رییس کل بانک مرکزی گفت: فرار سرمایه به معنی واگذاری ریال و خرید ارز است و فرقی ندارد که ارز از کشور خارج شود یا نشود. وی خاطرنشان کرد: به نظر من براساس برآوردی که طبق سرقت از صندوق بانک ملی صورت گرفت حدود ۱۶ میلیارد دلار ارز در دست مردم است.(ادامه)
سخنگوی وزارت صمت با بیان این که جزئیات قیمت جدید خودروها امروز اعلام می شود گفت: یا این کار را شورای رقابت انجام می دهد یا وزارت صنعت نامه شورای رقابت را اطلاع رسانی می کند. قیمت های جدید خودرو امروز اعلام می شود/ سامانه یکپارچه فعال شد
سخنگوی وزارت صمت با بیان این که جزئیات قیمت جدید خودروها امروز اعلام می شود گفت: یا این کار را شورای رقابت انجام می دهد یا وزارت صنعت نامه شورای رقابت را اطلاع رسانی می کند.(ادامه)
سکه امامی امروز پنجشنبه در ششمین روز کاری سال ۱۴۰۲ (تا لحظه تنظیم گزارش) به ۳۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید. قیمت سکه و طلا ۱۰ فرودین۱۴۰۲
سکه امامی امروز پنجشنبه در ششمین روز کاری سال ۱۴۰۲ (تا لحظه تنظیم گزارش) به ۳۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.(ادامه)
سکه امامی امروز چهارشنبه در پنجمین روز کاری سال ۱۴۰۲ (تا لحظه تنظیم گزارش) به ۳۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید. قیمت سکه و طلا ۹ فرودین۱۴۰۲/ گام های صعودی سکه امامی
سکه امامی امروز چهارشنبه در پنجمین روز کاری سال ۱۴۰۲ (تا لحظه تنظیم گزارش) به ۳۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید.(ادامه)
تعداد خانه‌های خریداری‌ شده در ترکیه از سوی ایرانی‌ها نشان می‌دهد که با دلار حدود ۴۲ هزار تومانی بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان ارز از کشور خارج شده است. هجوم ایرانی‌ها برای خرید خانه‌های زلزله‌زده
تعداد خانه‌های خریداری‌ شده در ترکیه از سوی ایرانی‌ها نشان می‌دهد که با دلار حدود ۴۲ هزار تومانی بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان ارز از کشور خارج شده است.(ادامه)
سکه امامی امروز دوشنبه در سومین روز کاری سال ۱۴۰۲ (تا لحظه تنظیم گزارش) به ۳۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید. قیمت سکه و طلا ۷ فروردین ۱۴۰۱/ سکه امامی در کانال ۳۱ میلیون تومان
سکه امامی امروز دوشنبه در سومین روز کاری سال ۱۴۰۲ (تا لحظه تنظیم گزارش) به ۳۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.(ادامه)
جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: اجرای آزمایشی طرح استفاده از کارت بانکی به جای کارت سوخت احتمالا از سال آینده آغاز شود. کارت بانکی جایگزین کارت سوخت می شود!
جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: اجرای آزمایشی طرح استفاده از کارت بانکی به جای کارت سوخت احتمالا از سال آینده آغاز شود.(ادامه)
بر اساس اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز سود مشمولان دریافت سود سهام عدالت ۴۸ ساعت زمان خواهد برد و ممکن است به دلیل یک سری مشکلات برای برخی سهامداران واریز نشود. سهامدارانی که سود سهام عدالت نگرفتند چه اقدامی انجام دهند؟
بر اساس اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز سود مشمولان دریافت سود سهام عدالت ۴۸ ساعت زمان خواهد برد و ممکن است به دلیل یک سری مشکلات برای برخی سهامداران واریز نشود.(ادامه)
دومین مرحله واریز سود سهام عدالت از امروز (پنجشنبه) از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب سهامداران واریز می شود. دومین مرحله واریز سود سهام عدالت از امروز آغاز می‌شود
دومین مرحله واریز سود سهام عدالت از امروز (پنجشنبه) از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب سهامداران واریز می شود.(ادامه)
سربازان گمنام امام زمان (عج) در مازندران اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق ارز را دستگیر کردند دستگیری باند قاچاق ۲ هزار میلیارد تومانی ارز در مازندران
سربازان گمنام امام زمان (عج) در مازندران اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق ارز را دستگیر کردند(ادامه)
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد کشاورزی اذعان‌ می‌کنند که با توجه به شرایط مساعد تولید و برنامه‌های اجرا شده، نوسان چندانی در بازار محصولات پروتئینی نخواهیم داشت. بازار محصولات پروتئینی به آرامش می‌رسد؟
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد کشاورزی اذعان‌ می‌کنند که با توجه به شرایط مساعد تولید و برنامه‌های اجرا شده، نوسان چندانی در بازار محصولات پروتئینی نخواهیم داشت.(ادامه)
اسکناس‌های ۲۰۰ هزار تومانی به خودپرداز‌های برخی بانک‌ها افزوده شده است. تزریق اسکناس‌های ۲۰۰ هزار تومانی در دستگاه‌های خودپرداز
اسکناس‌های ۲۰۰ هزار تومانی به خودپرداز‌های برخی بانک‌ها افزوده شده است.(ادامه)
جذب اعتبار بی سابقه هزار میلیارد تومانی در شهرداری نوشهر
(ادامه)
گوشت قرمز گرم با میانگین قیمت کیلویی ۲۵۷ هزار تومان از امروز در مازندران توزیع می‌شود. توزیع گوشت ۲۵۷ هزار تومانی از امروز
گوشت قرمز گرم با میانگین قیمت کیلویی ۲۵۷ هزار تومان از امروز در مازندران توزیع می‌شود.(ادامه)
در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران دیروز یکشنبه قیمت هر اسکناس دلار ۴۰هزار و ۵۹۰ تومان اعلام شد. دلار به کانال ۴۰ هزار تومانی بازگشت
در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران دیروز یکشنبه قیمت هر اسکناس دلار ۴۰هزار و ۵۹۰ تومان اعلام شد.(ادامه)
ایران چک ۲۰۰ هزار تومانی وارد بازار می‌شود+عکس
بانک مرکزی به تازگی ایران چک‌های ۲۰۰ هزار تومانی با طرح سد کارون را منتشر کرده است.(ادامه)
گزارش‌ها از بازار طلا، سکه و ارز، از ریزش سنگین قیمت‌ها حکایت دارد. سقوط آزاد قیمت‌ها در بازار طلا، سکه و ارز/ واکنش مثبت بازار به توافق ایران و عربستان
گزارش‌ها از بازار طلا، سکه و ارز، از ریزش سنگین قیمت‌ها حکایت دارد.(ادامه)
افت دلار پس از اعلام رسمی احیای روابط ایران و عربستان همچنان ادامه دارد و با کاهش یک هزار تومانی نسبت به ساعت قبل، به کانال ۴۷ هزار تومان وارد شد. ریزش قیمت ارز ادامه دارد
افت دلار پس از اعلام رسمی احیای روابط ایران و عربستان همچنان ادامه دارد و با کاهش یک هزار تومانی نسبت به ساعت قبل، به کانال ۴۷ هزار تومان وارد شد.(ادامه)

پس از راه‌افتادن بازار مبادله ایران و دادن اختیارات ویژه به بانک مرکزی، طی کمتر از دو هفته دلار 12 هزار تومان کاهش قیمت داشته است. چرا دلار 12 هزار تومان ریخت؟
پس از راه‌افتادن بازار مبادله ایران و دادن اختیارات ویژه به بانک مرکزی، طی کمتر از دو هفته دلار 12 هزار تومان کاهش قیمت داشته است.(ادامه)
جرئیات جدید پرداخت دو یارانه معیشتی
تسنیم نوشت:جزئیات جدید از پرداخت ۲ یارانه معیشتی دولت برای سرپرستان خانوارها اعلام شد. (ادامه)
رئیس مجلس ادعای مطرح شدن حقوق ۴۰۰ میلیون تومانی در مجلس را وارد ندانست و گفت: اینکه گفته می‌شود مجلس حقوق ۲۰۰ میلیونی یا ۴۰۰ میلیونی به میان آورده صحیح نیست. واکنش قالیباف به نماینده دولت درباره حقوق ۴۰۰ میلیون تومانی
رئیس مجلس ادعای مطرح شدن حقوق ۴۰۰ میلیون تومانی در مجلس را وارد ندانست و گفت: اینکه گفته می‌شود مجلس حقوق ۲۰۰ میلیونی یا ۴۰۰ میلیونی به میان آورده صحیح نیست.(ادامه)
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به روند کاهشی قیمت‌ها در بازار سکه و طلا از اواسط هفته که به‌دنبال مدیریت بانک مرکزی در کنترل نرخ ارز ایجاد شد، تاکید کرد که کاهش چشمگیر مدنظر، در این هفته اتفاق افتاده و بازار به ثبات نسبی خوبی رسید و مردم می‌توانند با خیال راحت معاملات خود در حوزه سکه و مصنوعات طلا را انجام دهند. کاهش چشمگیر قیمت‌ها در بازار طلا/ سکه چقدر ارزان شده است؟
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به روند کاهشی قیمت‌ها در بازار سکه و طلا از اواسط هفته که به‌دنبال مدیریت بانک مرکزی در کنترل نرخ ارز ایجاد شد، تاکید کرد که کاهش چشمگیر مدنظر، در این هفته اتفاق افتاده و بازار به ثبات نسبی خوبی رسید و مردم می‌توانند با خیال راحت معاملات خود در حوزه سکه و مصنوعات طلا را انجام دهند.(ادامه)
شمال نیوز: سه تن از کارمندان اداره ثبت اسناد و املاک در استان به اتهام دریافت رشوه دستگیر شدند . دستگیری ۳ تن از کارکنان یکی از ادارات استان هنگام دریافت رشوه
شمال نیوز: سه تن از کارمندان اداره ثبت اسناد و املاک در استان به اتهام دریافت رشوه دستگیر شدند .(ادامه)
ثبت‌نام حج تمتع ۱۴۰۲ از امروز در حالی آغاز می‌شود که مشمولان در ۵ گروه اولویتی و کاروان‌ها با ۵ گروه قیمتی اقدام به اعزام زائران به این سفر معنوی خواهند کرد.

جزئیات ثبت‌نام و اولویت‌های اعزام به حج تمتع ۱۴۰۲ / هزینه کاروان‌ در ۵ گروه قیمتی؛ حداقل قیمت ۱۳۰ میلیون تومان / هزینه‌ها با دلار چند تومانی است؟(خبر)
ثبت‌نام حج تمتع ۱۴۰۲ از امروز در حالی آغاز می‌شود که مشمولان در ۵ گروه اولویتی و کاروان‌ها با ۵ گروه قیمتی اقدام به اعزام زائران به این سفر معنوی خواهند کرد. (ادامه)
براساس آخرین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت انواع گوشت تازه گوساله و گوسفندی داخلی در میادین میوه و تره بار اعلام شد. قیمت رسمی گوشت مشخص شد
براساس آخرین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت انواع گوشت تازه گوساله و گوسفندی داخلی در میادین میوه و تره بار اعلام شد.(ادامه)
در صورت پرداخت نشدن مطالبات استراماچونی ، استقلال نمی تواند مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را پیدا کند. خبر تلخی که تایید شد/ خطر حذف استقلال از آسیا جدی است!
در صورت پرداخت نشدن مطالبات استراماچونی ، استقلال نمی تواند مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را پیدا کند.(ادامه)
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی درباره پرداخت «وام سفر» و سرانجام پروژه «سرویس‌های بهداشتی» و «مولدسازی» در میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، توضیحاتی داد. سورپرایز دولت برای این کارمندان در اسفند ماه
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی درباره پرداخت «وام سفر» و سرانجام پروژه «سرویس‌های بهداشتی» و «مولدسازی» در میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، توضیحاتی داد.(ادامه)
اگر با جلسه یک ساعته می شد برای ساماندهی ارز جمع بندی کرد تا به حال چه می کردید ؟ واکنش همتی به «جلسه ارزی یک ساعته دولت و مجلس»
اگر با جلسه یک ساعته می شد برای ساماندهی ارز جمع بندی کرد تا به حال چه می کردید ؟(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.233 seconds.