.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 مادام که دولت و وزارت کشور هتل داری و ویلاداری کنند ادعای عمران سواحل شمال بی اساس و تضعیف رئیس جمهور و گفتمان دولت مردمی است! گزارشات رسانه ملی جو زدگی و مناسبت زدگی دارد ! آقای وحیدی ! ادعای عمران سواحل شمال با ویلاداری دولت و وزارت کشور در مازندران تناقض دارد!
مادام که دولت و وزارت کشور هتل داری و ویلاداری کنند ادعای عمران سواحل شمال بی اساس و تضعیف رئیس جمهور و گفتمان دولت مردمی است! گزارشات رسانه ملی جو زدگی و مناسبت زدگی دارد !(ادامه)
سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: برآورد می شود که احتمال تشخیص مالیات ۵۰۰ میلیون تومانی و بیشتر برای سلبریتی ها وجود دارد. سلبریتی‌ها در آستانه پرداخت مالیات ۵۰۰ میلیون تومانی
سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: برآورد می شود که احتمال تشخیص مالیات ۵۰۰ میلیون تومانی و بیشتر برای سلبریتی ها وجود دارد.(ادامه)
شمال نیوز : در شیوه‌نامه جدید کارمزد، بانک پذیرنده ۵ در ۱۰ هزار مبلغ هر تراکنش را به عنوان کارمزد پرداخت می‌کند، پذیرنده یا فروشگاه برای تراکنش‌های زیر ۶۰۰ هزار تومان مبلغ ۱۲۰ تومان و برای مبالغ بالاتر، ۲ در ۱۰ هزار مبلغ تراکنش را به عنوان کارمزد پرداخت می‌کند و کارمزدی بابت خرید کارتی از دارنده کارت دریافت نمی‌شود. توضیحات بانک مرکزی درباره کارمزد تراکنش‌های خرید کارتی پس از اعتراض کسبه
شمال نیوز : در شیوه‌نامه جدید کارمزد، بانک پذیرنده ۵ در ۱۰ هزار مبلغ هر تراکنش را به عنوان کارمزد پرداخت می‌کند، پذیرنده یا فروشگاه برای تراکنش‌های زیر ۶۰۰ هزار تومان مبلغ ۱۲۰ تومان و برای مبالغ بالاتر، ۲ در ۱۰ هزار مبلغ تراکنش را به عنوان کارمزد پرداخت می‌کند و کارمزدی بابت خرید کارتی از دارنده کارت دریافت نمی‌شود.(ادامه)
اگر هم کسی روی درآمد ایران برای مهاجرت به ترکیه حساب کرده، باید حواسش به نوسانات ارزی باشد. مثلاً امروز که هر لیر ترکیه حدود 1900 تومان است، شاید کسی محاسبه کند و به این نتیجه برسد که با درآمدی که از ایران دارد، می تواند در ترکیه زندگی کند ولی از کجا می داند که 6 ماه بعد هر لیر 3000 تومان نخواهد شد؟ حداقل هزینه زندگی در ترکیه چقدر است؟
اگر هم کسی روی درآمد ایران برای مهاجرت به ترکیه حساب کرده، باید حواسش به نوسانات ارزی باشد. مثلاً امروز که هر لیر ترکیه حدود 1900 تومان است، شاید کسی محاسبه کند و به این نتیجه برسد که با درآمدی که از ایران دارد، می تواند در ترکیه زندگی کند ولی از کجا می داند که 6 ماه بعد هر لیر 3000 تومان نخواهد شد؟(ادامه)
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: خیال مردم راحت باشد که قیمت خودرو به سیر نزولی خود ادامه خواهد داد و به قیمت واقعی خود خواهد رسید. خیالتان راحت؛ خودرو ارزانتر می‌شود و به قیمت واقعی خواهد رسید / خودروی ۷۰۰ میلیونی را به ۳ میلیارد رساندیم!
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: خیال مردم راحت باشد که قیمت خودرو به سیر نزولی خود ادامه خواهد داد و به قیمت واقعی خود خواهد رسید.(ادامه)
مسئله اقتصاد، مسئله اول کشور است/ یک زمانی رئیس جمهور وقت هم اجازه بازدید از زندان را نداشت/ دولت به دنبال اصلاح ۲۱۰ گلوگاه فساد است/ تمامی برنامه های دشمنان در اغتشاشات اخیر گفته نشد/ دشمن به دنبال انسجام بین خانواده های زندانیان اغتشاشات بود ....(خبر)
(ادامه)
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: باید در بخش کشاورزی سرمایه‌گذاری شود و این در حالی است که در سال‌های اخیر شش تا هفت‌درصد با کاهش سرمایه‌گذاری در این بخش مواجه بوده‌ایم. 
وزیر جدید جهاد فردی میدانی و از پس رفع مشکلات حوزه کشاورزی برمی‌آید
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: باید در بخش کشاورزی سرمایه‌گذاری شود و این در حالی است که در سال‌های اخیر شش تا هفت‌درصد با کاهش سرمایه‌گذاری در این بخش مواجه بوده‌ایم. (ادامه)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت.
دهه ۹۰ را باید دوره تعطیلی خیلی از بخش‌ها بدانیم/ بسیاری از مسئولین شرایط سال ۱۴۰۰ را حتی از وضعیت زمان جنگ بدتر می‌دانستند/ در شروع دولت ۴۸۰ هزار میلیارد کسری بودجه داشتیم/ با پول فروش نفت این کسری بودجه را جبران کردیم/ اگر اقدامات دولت سیزدهم نبود تورم سه رقمی می شد/ مذاکرات را متوقف نکردیم پای میز مذاکره هستیم ولی التماس هم نمی‌کنیم(خبر)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت. (ادامه)
طرح ملی کالابرگ الکترونیکی (افزایش ۲۰ درصدی اعتبار یارانه) برای همه خانوار‌های دهک اول، دوم و سوم از روز دوشنبه ۲۹ خرداد ماه اجرا می‌شود. افزایش ۲۰ درصدی اعتبار یارانه برای همه خانوار‌های دهک اول تا سوم
طرح ملی کالابرگ الکترونیکی (افزایش ۲۰ درصدی اعتبار یارانه) برای همه خانوار‌های دهک اول، دوم و سوم از روز دوشنبه ۲۹ خرداد ماه اجرا می‌شود.(ادامه)
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه ۲۰ میلیون تومانی بازنشستگان تا ۳۱ خرداد ادامه دارد و متقاضیان دریافت این تسهیلات ضامن نیاز ندارند. ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه تامین‌اجتماعی تا پایان خرداد ادامه دارد/ ضامن نیاز ندارد
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه ۲۰ میلیون تومانی بازنشستگان تا ۳۱ خرداد ادامه دارد و متقاضیان دریافت این تسهیلات ضامن نیاز ندارند.(ادامه)
مدیرعامل شرکت توزیع برق منطقه‌ای مازندران با بیان اینکه امسال قطعی برق در تابستان نداریم، گفت:‌ در مازندران روزانه ۳ بار قطع برق داشتیم ولی با تدبیر دولت سیزدهم طرح پاداش برای همه مشترکان اختصاص یافت. ادعای مدیرعامل شرکت توزیع برق ‌مازندران: تابستان ‌قطعی برق ‌نداریم
مدیرعامل شرکت توزیع برق منطقه‌ای مازندران با بیان اینکه امسال قطعی برق در تابستان نداریم، گفت:‌ در مازندران روزانه ۳ بار قطع برق داشتیم ولی با تدبیر دولت سیزدهم طرح پاداش برای همه مشترکان اختصاص یافت.(ادامه)
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (‌سه‌شنبه، ۱۶ خرداد ۱۴۰۲) در بازار تهران ۳۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته (شنبه) ۲۰۰ هزار تومان کاهش داشته است. قیمت طلا و انواع سکه/ تداوم افت قیمت سکه
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (‌سه‌شنبه، ۱۶ خرداد ۱۴۰۲) در بازار تهران ۳۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته (شنبه) ۲۰۰ هزار تومان کاهش داشته است.(ادامه)
با وجود افزایش قیمت کالا‌های اساسی مانند مرغ که از محدوده ۵۰ هزار تومان در سال گذشته به قیمتی برابر ۷۰ تا ۱۰۰ هزار تومان در سال جاری رسیده است، اعتبار کالابرگ الکترونیک تنها برای سه دهک اول (آن هم با شرط) افزایش یافته که به زیان یارانه بگیران است. افزایش میزان یارانه به ضرر یارانه بگیران تمام شد ! + جزئیات
با وجود افزایش قیمت کالا‌های اساسی مانند مرغ که از محدوده ۵۰ هزار تومان در سال گذشته به قیمتی برابر ۷۰ تا ۱۰۰ هزار تومان در سال جاری رسیده است، اعتبار کالابرگ الکترونیک تنها برای سه دهک اول (آن هم با شرط) افزایش یافته که به زیان یارانه بگیران است.(ادامه)
مرحله جدید طرح ملی کالابرگ الکترونیک با فعال شدن شعب ۵ فروشگاه زنجیره‌ای در مازندران از امروز آغاز شده است. فعال شدن شعبه های ۵ فروشگاه زنجیره‌ای در مازندران برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیک
مرحله جدید طرح ملی کالابرگ الکترونیک با فعال شدن شعب ۵ فروشگاه زنجیره‌ای در مازندران از امروز آغاز شده است.(ادامه)
دبیر انجمن برنج مازندران گفت: نبود نرخ خرید تضمینی، واردات ارزان برنج های خارجی که دولت هزینه آن را می دهد و واردات بیش از حد نیاز  دست و پای تولید را بسته است.

برنج روی دست کشاورزان ماند ؛ تولیدکنندگان دست به دامان واردکنندگان شدند/ هشدار درباره کاهش تولید برنج
دبیر انجمن برنج مازندران گفت: نبود نرخ خرید تضمینی، واردات ارزان برنج های خارجی که دولت هزینه آن را می دهد و واردات بیش از حد نیاز دست و پای تولید را بسته است. (ادامه)
در مراسمی با حضور معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی، اعضای هیأت‌مدیره و جمعی از معاونین و مدیران ارشد این سازمان، یوسف نوری به‌عنوان عضو جدید هیأت‌مدیره سازمان تامین‌اجتماعی معرفی شد. شغل جدید وزیر سابق آموزش و پرورش
در مراسمی با حضور معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی، اعضای هیأت‌مدیره و جمعی از معاونین و مدیران ارشد این سازمان، یوسف نوری به‌عنوان عضو جدید هیأت‌مدیره سازمان تامین‌اجتماعی معرفی شد.(ادامه)
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت : معتقدم دولت نباید به این شکل با ارز بازی می‌کرد اما اگر حالا بخواهد ارز ترجیحی را قطع کند باید منتظر جهش قیمتی هم باشد / دولت نباید به این شکل با ارز بازی می‌کرد ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : برنامه تلویزیونی «جهان آرا»، شنبه شب با حضور دو نفر از اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، از شبکه افق سیما پخش شد. یک اطلاعیه در پارکینگ مجلس زدند که کسانی که خودروی شاسی بلند می‌خواهند مراجعه کنند
شمال نیوز : برنامه تلویزیونی «جهان آرا»، شنبه شب با حضور دو نفر از اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، از شبکه افق سیما پخش شد.(ادامه)
عضو شورای شهر تهران در مورد کشف پرونده فساد ۲۰ هزار میلیارد تومانی در شهرداری تهران خواستار ارائه گزارشی از سوی شهرداری به شورای شهر شد و بر انتشار جزئیات بیشتر پرونده تأکید کرد. پرونده فساد ۲۰ هزار میلیاردی شهردار تهران
عضو شورای شهر تهران در مورد کشف پرونده فساد ۲۰ هزار میلیارد تومانی در شهرداری تهران خواستار ارائه گزارشی از سوی شهرداری به شورای شهر شد و بر انتشار جزئیات بیشتر پرونده تأکید کرد.(ادامه)
تصویب وام ۴۰۰ میلیونی مسکن ملی با سود ۲ درصد برای دهک‌های پایین
معاون وزیر راه و شهرسازی از تصویب پرداخت وام ۴۰۰ میلیون تومانی نهضت مسکن ملی با سود ۲ درصد برای دهک‌های یک تا ۴ خبر داد.(ادامه)
صبح امروز «شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲»، شهروز سخنوری معروف به الکس به جرم قاچاق انسان به قصد فحشا به دار مجازات آویخته شد. سرشبکه اسکورت و قاچاق زنان و دختران ایرانی معروف به الکس اعدام شد
صبح امروز «شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲»، شهروز سخنوری معروف به الکس به جرم قاچاق انسان به قصد فحشا به دار مجازات آویخته شد.(ادامه)
قیمت طلا و سکه، امروز ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با کاهش قیمت ۳۰۰ هزار تومانی به ۳۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید. (ادامه)
شمال نیوز : سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به نرخ مصوب ۷۳ هزار تومانی مرغ در استان گفت: از امشب نیمی از مرغ استان روانه بازار تهران می شود.

نیمی از مرغ مازندران روانه بازار تهران می شود
شمال نیوز : سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به نرخ مصوب ۷۳ هزار تومانی مرغ در استان گفت: از امشب نیمی از مرغ استان روانه بازار تهران می شود. (ادامه)
ستاد انتخابات کشور در نخستین اطلاعیه خود اعلام کرد ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۹ آذر ۱۴۰۲ آغاز و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت. اعلام زمان ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس + جزئیات
ستاد انتخابات کشور در نخستین اطلاعیه خود اعلام کرد ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۹ آذر ۱۴۰۲ آغاز و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرعامل کارخانه کاغذ مازندران گفت: بانک ملی متعهد شد که دو هزار میلیارد ریال تسهیلات به عنوان سرمایه در گردش در اختیار کارخانه قرار دهد. ما نیز تعهد داریم ۵۰ هزار تن کاغذ برای سال جاری تولید کنیم و ۳۹ تن کاغذ آموزش و پرورش را هم تامین می‌کنیم. تمام کاغذ مورد نیاز آموزش و پرورش در مازندران تولید می‌شود
شمال نیوز: مدیرعامل کارخانه کاغذ مازندران گفت: بانک ملی متعهد شد که دو هزار میلیارد ریال تسهیلات به عنوان سرمایه در گردش در اختیار کارخانه قرار دهد. ما نیز تعهد داریم ۵۰ هزار تن کاغذ برای سال جاری تولید کنیم و ۳۹ تن کاغذ آموزش و پرورش را هم تامین می‌کنیم.(ادامه)
قیمت سکه امامی امروز نسبت به دیروز با ریزش یک میلیون تومانی مواجه شده و به ۳۳ میلیون و ۷۵۱ هزار تومان رسید. قیمت سکه و طلا ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲/ریزش سکه به کانال ۳۳ میلیون تومان
قیمت سکه امامی امروز نسبت به دیروز با ریزش یک میلیون تومانی مواجه شده و به ۳۳ میلیون و ۷۵۱ هزار تومان رسید.(ادامه)
شمال نیوز : موسوی لارگانی اظهار کرد: آقای فاطمی امین در جلسه استیضاح اول وعده واردات خودروی خارجی را داد و مجوز این کار را هم داشت اما چه کرد. بهتر است توجیه نیاورید که گوشمان پر است. وضعیت را به جایی رسانده‌اید که قیمت پراید ۱۰۰ میلیونی به ۳۰۰ میلیون رسیده است. موافقان استیضاح: صمت به ژنرال ارشد کارکشته نیاز دارد اما فاطمی‌امین سرجوخه هم نیست/ به غیر از آینده فروشی چه کردید؟/ فاطمی‌امین: آقای بیگی تنها یک خودرو که داده شده را نام ببرید
شمال نیوز : موسوی لارگانی اظهار کرد: آقای فاطمی امین در جلسه استیضاح اول وعده واردات خودروی خارجی را داد و مجوز این کار را هم داشت اما چه کرد. بهتر است توجیه نیاورید که گوشمان پر است. وضعیت را به جایی رسانده‌اید که قیمت پراید ۱۰۰ میلیونی به ۳۰۰ میلیون رسیده است.(ادامه)
موتمنی با اشاره به کاهش قابل توجه قیمت خودروهای مونتاژی تصریح کرد: تیگو ۸ مدل ۱۴۰۱ که تا چند روز پیش در بازار با قیمتی حدود ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان عرضه می‌شد با کاهش ۴۰۰ میلیون تومانی به ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان رسیده است و این کاهش قیمت ادامه دارد. این خودرو ۴۰۰ میلیون تومان ارزان شد
موتمنی با اشاره به کاهش قابل توجه قیمت خودروهای مونتاژی تصریح کرد: تیگو ۸ مدل ۱۴۰۱ که تا چند روز پیش در بازار با قیمتی حدود ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان عرضه می‌شد با کاهش ۴۰۰ میلیون تومانی به ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان رسیده است و این کاهش قیمت ادامه دارد.(ادامه)
با توجه به مشکلات و چالش‌هایی که در ۱۴۰۱ داشتیم، مقام معظم رهبری سال مهار تورم را نامگذاری کردند، چرا که مردم در معیشت دچار تنگنا شده اند. خودرو کیلویی ۱ میلیون تومان؛ پاسخگو کیست؟!
با توجه به مشکلات و چالش‌هایی که در ۱۴۰۱ داشتیم، مقام معظم رهبری سال مهار تورم را نامگذاری کردند، چرا که مردم در معیشت دچار تنگنا شده اند.(ادامه)
دارندگان خودرو‌ در مازندران از کارت‌های سوخت شخصی برای سوختگیری در جایگاه‌ها استفاده کنند. سوخت‌گیری خودروها با کارت شخصی
دارندگان خودرو‌ در مازندران از کارت‌های سوخت شخصی برای سوختگیری در جایگاه‌ها استفاده کنند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.216 seconds.