.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : تعدادی از مدعوین در تماس با شمال نیوز با انتقاد از اداره کل دامپزشکی استان ، از این برنامه ابراز نارضایتی کردند و خواستار شدند که به جای اینگونه برنامه های بی محتوا ، تدبیری اندیشیده شود تا این قشر پرتلاش به جایگاه واقعی خود برسند . دستمزد 80 میلیون تومانی حسن ریوندی برای 45 دقیقه جوک گفتن درمازندران !
شمال نیوز : تعدادی از مدعوین در تماس با شمال نیوز با انتقاد از اداره کل دامپزشکی استان ، از این برنامه ابراز نارضایتی کردند و خواستار شدند که به جای اینگونه برنامه های بی محتوا ، تدبیری اندیشیده شود تا این قشر پرتلاش به جایگاه واقعی خود برسند .(ادامه)
شمال نیوز : تورهای صیادان در دریای مازندران پهن شد اما جسم و روح آنان در سایه مشکلات و وعده های عملی نشده، خسته و درمانده است. صیادان مازندران خسته از وعده های هر ساله !
شمال نیوز : تورهای صیادان در دریای مازندران پهن شد اما جسم و روح آنان در سایه مشکلات و وعده های عملی نشده، خسته و درمانده است.(ادامه)
با توجه به صحبت رییس سازمان بورس مبنی بر اینکه احتمالا پرداخت سود سهام عدالت در تاریخ‌های مشابه سال گذشته انجام می‌شود، اواخر آذرماه باید منتظر واریز مرحله اول و روزهای پایانی اسفند شاهد پرداخت مرحله دوم باشیم. نحوه و جزئیات پرداخت سود سهام عدالت
با توجه به صحبت رییس سازمان بورس مبنی بر اینکه احتمالا پرداخت سود سهام عدالت در تاریخ‌های مشابه سال گذشته انجام می‌شود، اواخر آذرماه باید منتظر واریز مرحله اول و روزهای پایانی اسفند شاهد پرداخت مرحله دوم باشیم.(ادامه)
قیمت محصولات جدید سایپا اعلام شد
تعدادی از این خودروها هنوز به مرحله عرضه و قیمت‌گذاری نرسیده‌اند ، اما تاکنون 5 مورد در سامانه یکپارچه فروش خودرو عرضه شده‌اند. قیمت خودروهای جدید هنگام عرضه اعلام نشده بود و اکنون شورای رقابت پس از چند ماه از زمان عرضه آن‌ها، قیمت پایه را اعلام کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران از ورود شرکت چوب و کاغذ استان ، از آذر ماه امسال به بورس خبر داد .

ورود چوب و کاغذ مازندران از آذر ماه به بورس / ایجاد شهرک صنعتی غیردولتی با اولویت صنایع سلولزی در مازندران
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران از ورود شرکت چوب و کاغذ استان ، از آذر ماه امسال به بورس خبر داد . (ادامه)
شمال نیوز : بسیاری از فروشندگان برنج در استان علاقه ای به فروش برنج ندارند. در حال حاضر، خریداران نمی‌توانند برنج کشت امسال را به راحتی بخرند و برای خرید نیز باید چند برابر بیش از نرخ مصوب پول بپردازند. مروری بر قیمت برنج کشت جدید/ فروشندگان و رویای انفجار قیمت/ ترفند برخی دلالان برای فروش برنج تقلبی به جای هاشمی
شمال نیوز : بسیاری از فروشندگان برنج در استان علاقه ای به فروش برنج ندارند. در حال حاضر، خریداران نمی‌توانند برنج کشت امسال را به راحتی بخرند و برای خرید نیز باید چند برابر بیش از نرخ مصوب پول بپردازند.(ادامه)
شمال نیوز : راغفر با بیان اینکه اگر اراده‌ای برای حل مسائل اقتصادی ایران وجود داشته باشد، در ابتدا باید شرکت‌های متعلق به برخی نهادها خصوصی شوند و سهام‌شان به مردم واگذار شود، گفت: این اقدام، ظرفیت بسیار بزرگی برای جلب و بازسازی اعتماد مردم ایجاد می‌کند. بانکها اصلی ترین عامل سرطان اقتصاد کشور هستند
شمال نیوز : راغفر با بیان اینکه اگر اراده‌ای برای حل مسائل اقتصادی ایران وجود داشته باشد، در ابتدا باید شرکت‌های متعلق به برخی نهادها خصوصی شوند و سهام‌شان به مردم واگذار شود، گفت: این اقدام، ظرفیت بسیار بزرگی برای جلب و بازسازی اعتماد مردم ایجاد می‌کند.(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد که دولت بنای قطع یارانه نقدی هیچ خانواری را ندارد. دولت قصد قطع «یارانه» را ندارد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد که دولت بنای قطع یارانه نقدی هیچ خانواری را ندارد.(ادامه)
آقای روحانی دولت را نه با تورم تک‌رقمی بلکه ۶۰ درصدی تحویل داد و منطبق با شتاب نقدینگی و تورم در ماه‌های پایانی همان دولت، دور از ذهن نبود که حتی این رقم تا پایان سال ۱۴۰۰ سه رقمی‌شود. ما سانسور می‌کنیم شما هم نگویید رئیسی کدام چاله‌های بزرگ را پر کرد
آقای روحانی دولت را نه با تورم تک‌رقمی بلکه ۶۰ درصدی تحویل داد و منطبق با شتاب نقدینگی و تورم در ماه‌های پایانی همان دولت، دور از ذهن نبود که حتی این رقم تا پایان سال ۱۴۰۰ سه رقمی‌شود.(ادامه)
با اجرای طرح کالابرگ الکترونیک پنج دهک اول درآمدی درحالی می‌توانند از امتیاز تشویقی این طرح بهره‌مند شوند که ۵۰ درصد یارانه‌شان را از میان ۱۱ قلم کالای اساسی تعریف شده و از میان ۹۰ هزار فروشگاه متصل به طرح خریداری و مصرف کنند، این در حالی است که قرار است به زودی امکان خرید از فروشگاه‌های مجازی که به سامانه «شما» متصل شده‌اند هم فراهم شود. اگر یارانه دریافت نکرده‌اید، بخوانید / چگونه دهک‌بندی را تغییر دهیم؟
با اجرای طرح کالابرگ الکترونیک پنج دهک اول درآمدی درحالی می‌توانند از امتیاز تشویقی این طرح بهره‌مند شوند که ۵۰ درصد یارانه‌شان را از میان ۱۱ قلم کالای اساسی تعریف شده و از میان ۹۰ هزار فروشگاه متصل به طرح خریداری و مصرف کنند، این در حالی است که قرار است به زودی امکان خرید از فروشگاه‌های مجازی که به سامانه «شما» متصل شده‌اند هم فراهم شود.(ادامه)
برنامه راهبردی دشمن در منزوی کردن ایران شکست خورد/ دولت سعی کرد تا گلابی‌‌های برجامی دست مردم برسد اما طرف مقابل به تحریم‌ها ادامه داد/ در جامعه اختلاف‌نظر هست ولی التهاب نیست/ پول بلوکه شده‌ای در کشورهای دیگر نداریم....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم سوادکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این مجلس و برای کمک به دولت ، بودجه عمرانی کشور تقریبا چهار برابر شد. .در ابتدای مجلس یازدهم ، کریدور سوادکوه فقط ۳۵ میلیارد تومان اعتبار داشت. امروز برای روکش آسفالت ۵۰ میلیارد تومان هزینه کردیم، و قرارداد ۲۶۵ میلیارد تومانی برای این محور بسته شد بزرگترین سرمایه گذاری در سوادکوه را با بهانه زیست محیطی از دست دادیم !
شمال نیوز : نماینده مردم سوادکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این مجلس و برای کمک به دولت ، بودجه عمرانی کشور تقریبا چهار برابر شد. .در ابتدای مجلس یازدهم ، کریدور سوادکوه فقط ۳۵ میلیارد تومان اعتبار داشت. امروز برای روکش آسفالت ۵۰ میلیارد تومان هزینه کردیم، و قرارداد ۲۶۵ میلیارد تومانی برای این محور بسته شد (ادامه)
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: تا اواخر هفته آینده پرداخت مرحله جدید وام ۲۰ میلیون تومانی به مستمری بگیران آغاز می‌شود. واریز وام ۲۰ میلیونی بازنشستگان تا آخر هفته
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: تا اواخر هفته آینده پرداخت مرحله جدید وام ۲۰ میلیون تومانی به مستمری بگیران آغاز می‌شود.(ادامه)
لیگ فوتبال عربستان با ریخت و پاش عجیب بالاتر از سری آ، لالیگا و بوندس لیگا قرار گرفت. ریخت و پاش ۴۰ هزار میلیارد تومانی عربستان برای فوتبال+عکس
لیگ فوتبال عربستان با ریخت و پاش عجیب بالاتر از سری آ، لالیگا و بوندس لیگا قرار گرفت.(ادامه)
باشگاه خبرنگاران/ عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس با بیان اینکه سیصد دستگاه شاسی بلند در یک فرآیند متقلبانه به نمایندگان، کارکنان و مدیران مجلس داده شده است، گفت: حکم بنده نقض نشده و الان منتظر رای دادگاه تجدیدنظر هستم. این مصونیت پارلمانی چه شد؟ اصل ۸۴ و اصل ۸۶ قانون اساسی چه شد؟ واکنش جدید علیرضابیگی به ماجرای شاسی‌بلندها
باشگاه خبرنگاران/ عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس با بیان اینکه سیصد دستگاه شاسی بلند در یک فرآیند متقلبانه به نمایندگان، کارکنان و مدیران مجلس داده شده است، گفت: حکم بنده نقض نشده و الان منتظر رای دادگاه تجدیدنظر هستم. این مصونیت پارلمانی چه شد؟ اصل ۸۴ و اصل ۸۶ قانون اساسی چه شد؟(ادامه)
شمال نیوز : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تحقق وعده دولت سیزدهم در ایجاد یک میلیون شغل سالانه تاکید کرد و گفت: طبق طرح جدید بر اساس شاخص‌های اقتصادی دهک بندی‌های یارانه مجدد بررسی و به مردم اعلام می‌شود. دهک‌بندی‌های جدید یارانه اعلام می‌شود / سالی یک میلیون شغل ایجاد کردیم !
شمال نیوز : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تحقق وعده دولت سیزدهم در ایجاد یک میلیون شغل سالانه تاکید کرد و گفت: طبق طرح جدید بر اساس شاخص‌های اقتصادی دهک بندی‌های یارانه مجدد بررسی و به مردم اعلام می‌شود.(ادامه)
تا پایان امسال ۱۳۰ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند
(ادامه)
۱۳۶ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی برای مدارس مازندران خریداری شده است مدارس استان نونوار شدند
۱۳۶ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی برای مدارس مازندران خریداری شده است(ادامه)
اعلام توافق صورت گرفته برای آزادسازی پول های بلوکه شده طی ساعت های پایانی روز گذشته، منجر به ریزش قیمت دلار شد. ریزش شبانه دلار در بازار ایران / جدیدترین قیمت دلار پس از توافق ایران و آمریکا
اعلام توافق صورت گرفته برای آزادسازی پول های بلوکه شده طی ساعت های پایانی روز گذشته، منجر به ریزش قیمت دلار شد.(ادامه)
شمال نیوز: مدیر مخابرات منطقه مازندران گفت: یک هزار و ۵۲۳ کیلومتر در ۲ سال اخیر در مازندران فیبر نوری اجرا شد که بیش از یک هفتم از فیبر نوری اجرا شده در کشور است. بیش از یک هفتم فیبر نوری کشور در مازندران اجرا شد/ زیان ۴۶ میلیارد تومانی مازندران از سرقت کابل های مخاربرات در یکسال اخیر
شمال نیوز: مدیر مخابرات منطقه مازندران گفت: یک هزار و ۵۲۳ کیلومتر در ۲ سال اخیر در مازندران فیبر نوری اجرا شد که بیش از یک هفتم از فیبر نوری اجرا شده در کشور است.(ادامه)
سود وام اربعین ۱۴۰۲ براساس مصوبه شورای پول و اعتبار ۲۳ درصد خواهد بود. با این اوصاف کسی که موفق به دریافت تسهیلات ۱۰ میلیونی وام اربعین ۱۴۰۲ می‌شود، باید ظرف شش ماه چیزی نزدیک ۱۰ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان به‌عنوان بازپرداخت اقساط به بانک برگرداند. همه‌چیز درباره وام اربعین ۱۴۰۲؛ شرایط و محاسبه اقساط
سود وام اربعین ۱۴۰۲ براساس مصوبه شورای پول و اعتبار ۲۳ درصد خواهد بود. با این اوصاف کسی که موفق به دریافت تسهیلات ۱۰ میلیونی وام اربعین ۱۴۰۲ می‌شود، باید ظرف شش ماه چیزی نزدیک ۱۰ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان به‌عنوان بازپرداخت اقساط به بانک برگرداند.(ادامه)
دلار کاهش روز گذشته را جبران کرد و افزایش ۱۰۰ تومانی داشت. گفتنی است اخباری مبنی بر قطع ارز سهمیه‌ای در حالی در برخی رسانه‌ها منتشر می‌شود که معامله‌گران و صرافان بازار ارز از آن اطلاعی ندارند و معتقدند شایعه‌ای است که از سوی متضرران تصمیمات بانک مرکزی در روزهای گذشته پخش شده است. یک اتفاق جدید در بازار ارز/ قیمت دلار وارد مسیر جدید شد
دلار کاهش روز گذشته را جبران کرد و افزایش ۱۰۰ تومانی داشت. گفتنی است اخباری مبنی بر قطع ارز سهمیه‌ای در حالی در برخی رسانه‌ها منتشر می‌شود که معامله‌گران و صرافان بازار ارز از آن اطلاعی ندارند و معتقدند شایعه‌ای است که از سوی متضرران تصمیمات بانک مرکزی در روزهای گذشته پخش شده است.(ادامه)
به گفته مسئولان صنعت بیمه، برای اربعین امسال سه بسته پیشنهادی بیمه‌ای پیش روی زائران وجود دارد که حداقل هزینه بیمه ۳۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است. ۳ بسته پیشنهادی بیمه‌ای پیش روی زائران اربعین
به گفته مسئولان صنعت بیمه، برای اربعین امسال سه بسته پیشنهادی بیمه‌ای پیش روی زائران وجود دارد که حداقل هزینه بیمه ۳۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است.(ادامه)
شرط افزایش یارانه سه دهک اول به ۵۲۰ هزار تومان
(ادامه)
۵۰۰ تن مرغ به قیمت هر کیلوگرم ۷۸ هزار تومان برای رفاه حال مسافران و مردم روزانه در مازندران توزیع می‌شود توزیع روزانه ۵۰۰ تن مرغ ۷۸ هزار تومانی در تعطیلات
۵۰۰ تن مرغ به قیمت هر کیلوگرم ۷۸ هزار تومان برای رفاه حال مسافران و مردم روزانه در مازندران توزیع می‌شود(ادامه)
ترفند محاسباتی مخابرات و ستاد تنظیم بازار! از اول سال جاری به گونه‌ای است که شما اگر حتی یک تماس تلفنی در ماه با خط ثابت تلفن خود نداشته باشید، باید ماهانه ۲۱۸۰۰۰ ریال بحساب این این شرکت واریز کنید!! لغو «حق اشتراک ۲هزار تومانی تلفن ثابت» و تصویب «مابه‌التفاوت۲۰ هزار تومانی ماهانه»!
ترفند محاسباتی مخابرات و ستاد تنظیم بازار! از اول سال جاری به گونه‌ای است که شما اگر حتی یک تماس تلفنی در ماه با خط ثابت تلفن خود نداشته باشید، باید ماهانه ۲۱۸۰۰۰ ریال بحساب این این شرکت واریز کنید!!(ادامه)
شمال نیوز : بنا به گفته مدیر کارخانه، یک سال قبل صندوق توسعه کارآفرینی قول تسهیلات ۱۵ میلیارد تومانی را جهت توسعه کارخانه داده بود اما بنا به بازگو نمودن دلایلی غیر معقولانه  همچون تعریف نشدن کمک به بخش تولید از پرداخت تسهیلات ممانعت کرد. تحریم ها هم نتوانست کارخانه تک نخ شهرستان نوشهر را از پای در آورد / انتقاد از دلایل نامعقولانه بانک کارآفرینی برای پرداخت تسهیلات
شمال نیوز : بنا به گفته مدیر کارخانه، یک سال قبل صندوق توسعه کارآفرینی قول تسهیلات ۱۵ میلیارد تومانی را جهت توسعه کارخانه داده بود اما بنا به بازگو نمودن دلایلی غیر معقولانه همچون تعریف نشدن کمک به بخش تولید از پرداخت تسهیلات ممانعت کرد.(ادامه)
علم الهدی گفت: مردم خطبه‌های ما را گوش نمی‌دهند، نمازجمعه هم که شرکت نمی‌کنند و حتی خطبه‌ها را از تلویزیون گوش نمی‌دهند ولی در عوض هر چیزی که دیگران نوشتند و آن را تیتر کردند، همان را به حساب ما می‌گذارند.
برای احمدی نژاد هزینه کردم تا رای بیاورد/ به دولت سیزدهم هم نقد دارم/ در انتخابات پیش رو بنای من این است که وارد نشوم/ در دولت روحانی شلوغی‌ها ابتدا در تهران بود و نه مشهد
علم الهدی گفت: مردم خطبه‌های ما را گوش نمی‌دهند، نمازجمعه هم که شرکت نمی‌کنند و حتی خطبه‌ها را از تلویزیون گوش نمی‌دهند ولی در عوض هر چیزی که دیگران نوشتند و آن را تیتر کردند، همان را به حساب ما می‌گذارند. (ادامه)
با وجود افزایش قیمت کالاهای اساسی مانند مرغ در سال جاری اما تنها یارانه اعتباری سه دهک اول طی سال جاری افزایش یافته و به نظر نمی‌رسد که به دلیل کسری تبصره ۱۴ امکان افزایش یارانه نقدی نیز وجود داشته باشد. چرا امکان افزایش یارانه نقدی وجود ندارد؟
با وجود افزایش قیمت کالاهای اساسی مانند مرغ در سال جاری اما تنها یارانه اعتباری سه دهک اول طی سال جاری افزایش یافته و به نظر نمی‌رسد که به دلیل کسری تبصره ۱۴ امکان افزایش یارانه نقدی نیز وجود داشته باشد.(ادامه)
سخنگوی سازمان مالیات گفت: تعدادی از پزشکان به دنبال استفاده از کارت به کارت یا پول نقد به جای کارتخوان هستند که برای برخی از آن‌ها اخطاریه ارسال شده است. شناسایی مالیاتی پزشکانی که از روش کارت به کارت استفاده می‌کنند
سخنگوی سازمان مالیات گفت: تعدادی از پزشکان به دنبال استفاده از کارت به کارت یا پول نقد به جای کارتخوان هستند که برای برخی از آن‌ها اخطاریه ارسال شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.395 seconds.