.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اعضای 13 کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی مشخص شدند. با این حال،تا زمان تنظیم و انتشار این خبر 13 عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس مشخص شده، اما هنوز نهایی نشده است که در ساعات آتی مشخص می‌شود.
اسامی نهایی اعضای ۱۳ کمیسیون تخصصی مجلس
اعضای 13 کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی مشخص شدند. با این حال،تا زمان تنظیم و انتشار این خبر 13 عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس مشخص شده، اما هنوز نهایی نشده است که در ساعات آتی مشخص می‌شود. (ادامه)
عکس/ صعود مترجم برانکو به دماوند
اصغر نیک‌سیرت مترجم برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در صعود به قله دماوند پرچم پرسپولیس را به اهتزاز درآورد. وی همچنین در این صعود عکسی از هادی نوروزی و همین طور لوح باشگاه پرسپولیس را نیز به همراه داشت. این صعود 2 روز طول کشید و یک گروه فرانسوی نیز مقداری از مسیر را با وی طی کردند.(ادامه)
شمال نیوز: مجلس شورای اسلامی 13 کمیسیون تخصصی دارد و قرار است 286 نماینده مجلس دهم ماموریت 4 ساله خود را در این کمیسیون‌ها انجام دهند.

اقبال نمایندگان مازندرانی به کدام کمیسیون‌ها بیشتر است؟
شمال نیوز: مجلس شورای اسلامی 13 کمیسیون تخصصی دارد و قرار است 286 نماینده مجلس دهم ماموریت 4 ساله خود را در این کمیسیون‌ها انجام دهند. (ادامه)
شمال نیوز : مردم مازندران انتظار نقش آفرینی بیشتر نمایندگان خود در خانه ملت را داشته و امیدوارند در گام های نخست در ترکیب کمیسیون ها و جایگاههای حساس و تصمیم ساز آنها را مشاهده نمایند ..... سهم ناچیز نمایندگان مازندران در ترکیب شعب 15 گانه مجلس دهم !
شمال نیوز : مردم مازندران انتظار نقش آفرینی بیشتر نمایندگان خود در خانه ملت را داشته و امیدوارند در گام های نخست در ترکیب کمیسیون ها و جایگاههای حساس و تصمیم ساز آنها را مشاهده نمایند .....(ادامه)
اعضای شعب ۱۵گانه مجلس دهم مشخص شدند + اسامی
اعضای شعب ۱۵گانه بررسی اعتبارنامه منتخبان مجلس دهم شورای اسلامی مشخص شد(ادامه)
مراسم چهلمین روز درگذشت مهرداد اولادی در قائم‎‌شهر برگزار می‌شود
مراسم چهلین روز درگذشت فوتبالیست فقید کشور مهرداد اولادی عصر امروز در زادگاهش قائم‌شهر برگزار می‌شود.(ادامه)
دامادی مهاجم پرسپولیس
جشن عروسی علی علیپور مهاجم مازندرانی پرسپولیس دیشب در قائمشهر برگزار شد(ادامه)
ملوان تنها نماینده استان گیلان نبود، بلکه نماینده سه استان شمالی گیلان، مازندران و گلستان محسوب می‌شد. حالا شمالی‌ها با سقوط ملوان هیچ نماینده‌ای در لیگ برتر ندارند و حداقل باید یک سال منتظر بمانند تا شاهد یک تیم از خطه شمال در لیگ باشند.
آیا مسئولان ورزش گیلان خبر داشتند که ملوان تنها نماینده سه استان شمالی کشور در لیگ برتر بود؟
ملوان تنها نماینده استان گیلان نبود، بلکه نماینده سه استان شمالی گیلان، مازندران و گلستان محسوب می‌شد. حالا شمالی‌ها با سقوط ملوان هیچ نماینده‌ای در لیگ برتر ندارند و حداقل باید یک سال منتظر بمانند تا شاهد یک تیم از خطه شمال در لیگ باشند. (ادامه)
ملوان تنها نماینده استان گیلان نبود، بلکه نماینده سه استان شمالی گیلان، مازندران و گلستان محسوب می‌شد. حالا شمالی‌ها با سقوط ملوان هیچ نماینده‌ای در لیگ برتر ندارند و حداقل باید یک سال منتظر بمانند تا شاهد یک تیم از خطه شمال در لیگ باشند.
آیا مسئولان ورزش گیلان خبر داشتند که ملوان تنها نماینده سه استان شمالی کشور در لیگ برتر بود؟
ملوان تنها نماینده استان گیلان نبود، بلکه نماینده سه استان شمالی گیلان، مازندران و گلستان محسوب می‌شد. حالا شمالی‌ها با سقوط ملوان هیچ نماینده‌ای در لیگ برتر ندارند و حداقل باید یک سال منتظر بمانند تا شاهد یک تیم از خطه شمال در لیگ باشند. (ادامه)
هانی،سفیر صلح سازمان ملل
پسر کاپیتان هادی نوروزی، سفیر صلح سازمان ملل شد.(ادامه)
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + گزارش تصویری
برنامه نود این هفته از ساعت 22:30 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 2:34 بامداد سه شنبه به پایان رسید.(ادامه)
اهدای پیراهن 24 پرسپولیس به یک هوادار
پیراهن شماره ۲۴ پرسپولیس به هوادار معلول اهدا شد.(ادامه)
شمال نیوز : جواد کاظمیان که همبازیان و دوستان صمیمی مرحوم مهرداد اولادی محسوب می شود، هنوز نتوانسته اتفاقی که برای رفیقش رخ داده را هضم کند.....
کاظمیان : در جامعه فوتبالی ما انسانیت مرده است
شمال نیوز : جواد کاظمیان که همبازیان و دوستان صمیمی مرحوم مهرداد اولادی محسوب می شود، هنوز نتوانسته اتفاقی که برای رفیقش رخ داده را هضم کند..... (ادامه)
پسر هادی نوروزی داور شد+ عکس
پسر مرحوم نوروزی با حضور در بابل داور مسابقه طناب‌کشی شد.(ادامه)
تکذیب گواهی فوت هادی نوروزی
سازمان پزشکی قانونی کشور، گواهی فوت جعلی منتشر شده در فضای مجازی برای مرحوم هادی نوروزی را تکذیب کرد. (ادامه)
جشن تولد هافبک پرسپولیس در کنار مزار هادی/تصاویر
هافبک پرسپولیس در شب تولدش به مزار کاپیتان فقید پرسپولیس در کپورچال رفته تا در کنار دوست قدیمی اش جشن تولد خود را بگیرد.(ادامه)
شمال نیوز: طبق آمارهای منتشر شده از 68 کرسی مرحله دوم انتخابات، تاکنون 38 کرسی آن به لیست امید، 19 کرسی نصیب اصولگرایان و 10 کرسی نیز به دست افراد مستقل افتاده است نتایج مرحله دوم به همراه گرایش منتخبان
شمال نیوز: طبق آمارهای منتشر شده از 68 کرسی مرحله دوم انتخابات، تاکنون 38 کرسی آن به لیست امید، 19 کرسی نصیب اصولگرایان و 10 کرسی نیز به دست افراد مستقل افتاده است(ادامه)
هادی نوروزی وقتی به خواب نوراللهی آمد به او چه گفت؟
هافبک پرسپولیسی ها چند وقت قبل خواب کاپیتان شان را دیده است. (ادامه)
دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند برگزار شد و با اعلام نتایج مشخص گردید تکلیف 68 کرسی در دور دوم مشخص خواهد شد و 136 کاندیدا برای رسیدن به کرسی مجلس باید در 11 اردیبهشت به رقابت بپردازند. راه‌یافتگان به دور دوم انتخابات مجلس+ جدول گرایش سیاسی
دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند برگزار شد و با اعلام نتایج مشخص گردید تکلیف 68 کرسی در دور دوم مشخص خواهد شد و 136 کاندیدا برای رسیدن به کرسی مجلس باید در 11 اردیبهشت به رقابت بپردازند.(ادامه)
عکس/ کفش‌های جدید محسن مسلمان با طرح هادی نوروزی
محسن مسلمان، بازیکن خلاق و انرژیک پرسپولیسی ها نیز از کفش هایش در سه بازی آتی سرخپوشان رونمایی کرد.(ادامه)
شمال نیوز: تکلیف 68 کرسی مجلس مشخص نشد و انتخابات در 55 حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد. در بین کاندیداهای دور دومی، تعداد مستقل نسبت به سایرین بیشتر است.

136 نامزدرا با گرایش‌های سیاسی‌شان بشناسید
شمال نیوز: تکلیف 68 کرسی مجلس مشخص نشد و انتخابات در 55 حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد. در بین کاندیداهای دور دومی، تعداد مستقل نسبت به سایرین بیشتر است. (ادامه)
عکس/ همسر نوروزی در کنار مادر اولادی
همسر هادی نوروزی، هم تیمی سابق مهرداد اولادی برای تسلیت به خانواده او به قائمشهر رفت و در کنار مادر مهرداد اولادی سوگواری کرد.(ادامه)
شمال نیوز: هرج و مرج در مراسم گذشته برای هادی نوروزی و همایون بهزادی باعث شده تا قائمشهری ها کمپین جالبی را شکل دهند.
کمپین "سلفی ممنوع" در مراسم تشییع مهرداد اولادی+عکس
شمال نیوز: هرج و مرج در مراسم گذشته برای هادی نوروزی و همایون بهزادی باعث شده تا قائمشهری ها کمپین جالبی را شکل دهند. (ادامه)
شعر مازندرانی به یاد مرحوم مهرداد اولادی
شمال نیوز: میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا شاعر مازندرانی پس از شنیدن خبر فوت مرحوم مهرداد اولادی شعری را به زبان مازندرانی سرود: (ادامه)
عکس: منزل ابدی مهرداد اولادی
مهرداد اولادی جوان 31 ساله قائمشهری که همانند هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس از زادگاهش به فوتبال ایران معرفی شد، حدود 8 ماه پس از مرگ همشهری‌اش به وی پیوست.(ادامه)
سو استفاده تبلیغاتی از مهرداد اولادی+عکس
هنوز 24 ساعت از درگذشت ناگهانی مهرداد اولادی نگذشته که در اقدامی عجیب فردی برای دور دوم انتخابات مجلس از آن سو استفاده کرد.(ادامه)
علت مرگ مهرداد اولادی مشخص شد
متاسفانه دقایقی پیش مهرداد اولادی در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت. (ادامه)
به گزارش شمال نیوز:مهرداد اولادی فوتبالیست قائمشهری ، مهاجم سابق پرسپولیس ، استقلال و تیم ملی در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت. شوک ورزشی ،مرگ فوتبالیست مازندرانی
به گزارش شمال نیوز:مهرداد اولادی فوتبالیست قائمشهری ، مهاجم سابق پرسپولیس ، استقلال و تیم ملی در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت.(ادامه)
مردی که جای کاپیتان پرسپولیس را پر می کند/عکس
مهرداد کفشگری و محسن بنگر به خاطر هم استانی بودن با هادی نوروزی رابطه بسیار خوبی با خانواده آن مرحوم دارند.(ادامه)
پدر زن هادی نوروزی برنده نود شد
یکی از برندگان مسابقه پیامکی نود از خانواده هادی نوروزی بود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.