.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اهدای یک جام قهرمانی به خانواده هادی نوروزی +تصاویر
اعضای تیم فوتبال پیام جوان چمستان کاپ قهرمانی خود در لیگ مازندران را به خانواده هادی نوروزی اهدا کردند.(ادامه)


 پرسپولیسی ها همان روز قول دادند که جام قهرمانی را تصاحب کنند و به «کپورچال» (روستای محل آرامگاه هادی نوروزی) ببرند. پرسپولیس به شکلی باورنکردنی اوج گرفت و به تدریج به صدر جدول نزدیک شد. همان پارسال چیزی نمانده بود که سرخپوشان به عهدی جام قهرمانی در مسیر کپورچال
پرسپولیسی ها همان روز قول دادند که جام قهرمانی را تصاحب کنند و به «کپورچال» (روستای محل آرامگاه هادی نوروزی) ببرند. پرسپولیس به شکلی باورنکردنی اوج گرفت و به تدریج به صدر جدول نزدیک شد. همان پارسال چیزی نمانده بود که سرخپوشان به عهدی(ادامه)
عکس: پسر هادی نوروزی هم تبریک گفت
هانی پسر مرحوم هادی نوروزی همانند کاپیتان فقید پرسپولیس خوشحالی کرد.(ادامه)
هانی نوروزی پسر مرحوم هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس در آستانه روز پدر در صفحه اینستاگرمش دلنوشته ای را برای پدرش منتشر کرد و نوشت: دلنوشته پسر هادی نوروزی در آستانه روز پدر +عکس
هانی نوروزی پسر مرحوم هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس در آستانه روز پدر در صفحه اینستاگرمش دلنوشته ای را برای پدرش منتشر کرد و نوشت:(ادامه)
واپسین ساعات سال ۱۳۹۵ با آغاز ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور همراه بود که تا ۶ فروردین ۱۳۹۶ ادامه داشت و این نوید شروع نوروزی انتخاباتی بود.



در "نوروز انتخاباتی" چه گذشت؟
واپسین ساعات سال ۱۳۹۵ با آغاز ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور همراه بود که تا ۶ فروردین ۱۳۹۶ ادامه داشت و این نوید شروع نوروزی انتخاباتی بود. (ادامه)
 روستای کپورچال بابل در نوروز 1396 میزبان مسافران زیادی بود که قصد داشتند بر سر مزار کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس حاضر شوند.

مسافران نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس را فراموش نکردند
روستای کپورچال بابل در نوروز 1396 میزبان مسافران زیادی بود که قصد داشتند بر سر مزار کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس حاضر شوند. (ادامه)
یاد هادی نوروزی در آسیا زنده شد
هواداران پرسپولیس در اقدامی قابل تقدیر یاد و خاطره کاپیتان فقید خود را زنده نگه داشتند.(ادامه)
عکس/هادی نوروزی هم نظاره گر دربی بود
طرفداران پرسپولیس به یاد کاپیتان فقید تیمشان با پوشیدن پیراهن با عکس نوروزی یاد او را زنده کردند.(ادامه)
عکس/ هانی و هادی نوروزی روی اسکوربورد
دیدار دو تیم پرسپولیس و صبای قم از هفته نوزدهم لیگ برتر با برتری شاگردان برانکو به پایان رسید.(ادامه)
شمال نیوز : همسر مرحوم نوروزی در این باره به خبرنگار شمال نیوز گفت: یک اتوبوس ترمز بریده بود و در هالی که بوق می زد با سرعت ۱۲۰-۱۳۰ کیلومتر به سمت ما آمد و با ماشین ما برخورد کرد. بعد به چند ماشین دیگر برخورد کرد.... سانحه رانندگی برای خانواده کاپیتان فقید پرسپولیس
شمال نیوز : همسر مرحوم نوروزی در این باره به خبرنگار شمال نیوز گفت: یک اتوبوس ترمز بریده بود و در هالی که بوق می زد با سرعت ۱۲۰-۱۳۰ کیلومتر به سمت ما آمد و با ماشین ما برخورد کرد. بعد به چند ماشین دیگر برخورد کرد....(ادامه)
شمال نیوز: هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به‌ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین رحیمیان تشکیل شده و اعضای آن آقایان یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی‌وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و خانم مرضیه وحید دستجردی هستند. «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» اعلام موجودیت کرد(خبر)
شمال نیوز: هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به‌ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین رحیمیان تشکیل شده و اعضای آن آقایان یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی‌وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و خانم مرضیه وحید دستجردی هستند.(ادامه)
عکس/ مزار هادی نوروزی در شب یلدا
هادی نوروزی، کاپیتان فقید پرسپولیس در شب یلدا هم تنها نبود.(ادامه)
همسر هادی نوروزی در منزل پورحیدری+عکس
همسر کاپیتان فقید پرسپولیس در منزل پیشکسوت استقلال حاضر شد.(ادامه)
عکس/منصوریان ورحمتی برمزار مرحوم نوروزی
علیرضا منصوریان به همراه مهدی رحمتی و خسرو حیدری در شهرستان نکا حضور پیدا کردند تا در مراسم تشییع پیکر پدر امید ابراهیمی بازیکن استقلال کنار این بازیکن باشند. منصوریان و رحمتی بعد از مراسم به همراه علی امیری مدیرعامل باشگاه خونه به خونه بابل در بابل حاضر شده و سری هم به مزار مرحوم هادی نوروزی زدند و برای او فاتحه خواندند.(ادامه)
شمال نیوز : نساجی مازندران اما در شرایط مالی بحرانی قرار دارد و عدم حمایت لازم مهدی پرهام ، مالک متمول تیم و مدیریت ضعیف ابراهیمی سبب ناکامی های پی در پی این تیم ریشه دار مازنی شده است ..... برتری خونه به خونه بر نساجی در دربی مازندران
شمال نیوز : نساجی مازندران اما در شرایط مالی بحرانی قرار دارد و عدم حمایت لازم مهدی پرهام ، مالک متمول تیم و مدیریت ضعیف ابراهیمی سبب ناکامی های پی در پی این تیم ریشه دار مازنی شده است .....(ادامه)
عکس/ مداح مشهور بر سر مزار هادی نوروزی
مداح معروف اهل بیت علیهم السلام بر سر مزار کاپیتان فقید پرسپولیس حضور یافت.(ادامه)
عزاداری هانی به یاد پدر + تصویر
هانی نوروزی به یاد پدر در کپورچال بابل عزاداری می کند.(ادامه)
فیلمی که پسر هادی نوروزی در آن بازی کرد! +عکس
فیلمی که خانواده مرحوم هادی نوروزی انتظار اکران آن را می کشیدند اکران شد.(ادامه)
بارندگی رگباری عصر پنجشنبه اجازه نداد اولین سالگرد کاپیتان هادی نوروزی برسر مزارش در روستای کپورچال شهرستان بابل به صورت کامل برگزار شود و مراسم به نیمه نرسیده ، پایان یافت.
رگبار، اولین سالگرد هادی نوروزی را نیمه تمام گذاشت
بارندگی رگباری عصر پنجشنبه اجازه نداد اولین سالگرد کاپیتان هادی نوروزی برسر مزارش در روستای کپورچال شهرستان بابل به صورت کامل برگزار شود و مراسم به نیمه نرسیده ، پایان یافت. (ادامه)
عکس/ آخرین تمرین هادی نوروزی با پرسپولیس
یک سال است هادی نوروزی کاپیتان خوش اخلاق پرسپولیس دیگر در کنار ما نیست و برای همیشه از جمع فوتبالی ها پر کشید. کاپیتان سرخ ها در ۸ مهر ۹۴ با سرخپوشان تمرین کرد و شبش به خواب ابدی رفت. عکس زیر آخرین تمرین هادی نوروی با پرسپولیس و آخرین حضورش در مستعطیل سبز را نشان می دهد.(ادامه)
جزییات کامل مراسم اولین سالگرد درگذشت هادی نوروزی
اولین مراسم سالگرد درگذشت هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس عصر پنجشنبه ۸ مهر در روستای کپورچال برگزار خواهد شد.(ادامه)
درگیری شدید میان هواداران پرسپولیس!
درگیری شدید روی سکوهای ورزشگاه کاظمی باعث شد تا پلیس به وزرشگاه بیاید و هواداران متخلف را بازداشت کند.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از مشکلاتی که این روزها گریبانگیر خانوده ها شده است مشکل ثبت نام در برخی از مدارس استان است که امیدواریم نمایندگان مازندران با نظارت بیشتری به این موضوع ورود نمایند .....
کدام نماینده مازنی طرح استیضاح فانی را امضا کرد ؟ + متن کامل طرح استیضاح
شمال نیوز : یکی از مشکلاتی که این روزها گریبانگیر خانوده ها شده است مشکل ثبت نام در برخی از مدارس استان است که امیدواریم نمایندگان مازندران با نظارت بیشتری به این موضوع ورود نمایند ..... (ادامه)
برنامه کامل مراسم اولین سالگرد هادی نوروزی
مراسم سالگرد هادی نوروزی با چه برنامه هایی اغاز و به پایان می رسد؟(ادامه)
ردپای دبیر و رضازاده در شکست یزدانی و سلیمی!
واقعاً جای قهرمانان ورزشی در شورای شهر است یا فدراسیون های جهانی؟(ادامه)
واکنش طارمی به تقلبی بودن هدیه به هوادار پرسپولیس
بعد از اینکه مهدی طارمی جایزه بهترین مهاجم یا آقای گل لیگ پانزدهم و همچنین مرد سال فوتبال را کسب کرد، در تریبون اعلام کرد که یکی از این دو جایزه را به همسر مرحوم هادی نوروزی تقدیم می‌کند. (ادامه)
وعده عقدقرارداد پرسپولیس با هانی نوروزی
مسئولان باشگاه پرسپولیس بخش دیگری از مطالبات کاپیتان فقید فصل گذشته این تیم را پرداخت کردند.(ادامه)
مهدی طارمی مورد تمجید همسر هادی نوروزی قرار گرفت+اینستاپست
مهدی طارمی جایزه بهترین مهاجم فصل را به خانواده هادی نوروزی تقدیم کرد و مورد تمجید خانواده آن مرحوم قرار گرفت.(ادامه)
جشن فوتبال ایران برگزار شد/ برترین‌های فوتبال ایران در یک نگاه
در مراسمی با حضورپررنگ غیرفوتبالی ها، برترین‌های فوتبال ایران در فصل پانزدهم معرفی شدند. مهدی طارمی در این مراسم با دریافت سه جایزه شبی به‌یادماندنی داشت.(ادامه)
تولد بر سر مزار هادی نوروزی +عکس
امروز اول تیر ماه مصادف است با تولد هادی نوروزی کاپیتان سابق و فقید پرسپولیس.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.