.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فرمانده انتظامی مازندران در پیامی به مدیر کل صدا وسیمای مرکز مازندران از نقش رسانه ملی در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و پوشش برنامه‌های نوروز ۹۹ قدردانی کرد. قدردانی فرمانده انتظامی مازندران از مدیر کل صدا و سیمای
فرمانده انتظامی مازندران در پیامی به مدیر کل صدا وسیمای مرکز مازندران از نقش رسانه ملی در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و پوشش برنامه‌های نوروز ۹۹ قدردانی کرد.(ادامه)
شمال نیوز : در این بخش از نامه شایسته می دانم تا با جسارت بیشتر از واقعیت دیگری که فرهیختگان و افکار عمومی را می آزارد و در تمام جلسات و مواجهات، ما را با چالشهای جدی مواجه کرده، جهت استفاده در آینده، پرده بردارم و..... خود انتقادی مدیرکل صدا و سیمای مازندران از سیاهکاری پایتختی ها !
شمال نیوز : در این بخش از نامه شایسته می دانم تا با جسارت بیشتر از واقعیت دیگری که فرهیختگان و افکار عمومی را می آزارد و در تمام جلسات و مواجهات، ما را با چالشهای جدی مواجه کرده، جهت استفاده در آینده، پرده بردارم و.....(ادامه)
شمال نیوز : دل های بیشماری در سراسر جهان ، این روزها غصه دار سرداری هستند که اسطوره مقاومت بود و امید قلب هایی بود که دل در گرو شجاعت ، اخلاص و مهربانی این بزرگ مرد تاریخ داشتند ...... دلنوشته « هادی ابراهیمی » در اولین نوروز بدون سردار دل ها
شمال نیوز : دل های بیشماری در سراسر جهان ، این روزها غصه دار سرداری هستند که اسطوره مقاومت بود و امید قلب هایی بود که دل در گرو شجاعت ، اخلاص و مهربانی این بزرگ مرد تاریخ داشتند ......(ادامه)
ستاره سابق استقلال و پرسپولیس به کرونا مبتلا شد +عکس
میثم بائو هافبک سابق تیم‌های استقلال و پرسپولیس به ویروس کرونا مبتلا شده است.(ادامه)
ابتلای ۱۰۴ نفر به کرونا و قرار گرفتن در رده نهمین استان از لحاظ فراگیرشدن این بیماری موجب اتخاذ تصمیات جدید توسط مسوولان گلستان برای مهار این ویروس از جمله بستن جاده‌های ورودی بر روی مسافران شد. جاده‌های ورودی گلستان بر روی مسافران بسته شد
ابتلای ۱۰۴ نفر به کرونا و قرار گرفتن در رده نهمین استان از لحاظ فراگیرشدن این بیماری موجب اتخاذ تصمیات جدید توسط مسوولان گلستان برای مهار این ویروس از جمله بستن جاده‌های ورودی بر روی مسافران شد.(ادامه)
حقوق کارکنان دولت چقدر افرایش می‌یابد؟
سخنگوی کمیسیون تلفیق، گفت: یارانه معیشتی و یارانه نقدی باوجود داشتن دو پیشنهاد، تفکیک نشد و کمیسیون بر نظر خود اصرار ورزید؛ در مورد حقوق کارکنان دولت نیز تصمیم گرفته شد، ردیف جدیدی برای تطبیق رتبه‌بندی معلمان با حکم برنامه ششم توسعه گذاشته شود(ادامه)
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. جدول وضعیت نمایندگان فعلی در مجلس یازدهم
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. (ادامه)
شمال نیوز: استاندار گلستان نتیجه انتخابات در پنج حوزه انتخابیه این استان را اعلام کرد. اعلام نتیجه انتخابات در 5 حوزه انتخابیه گلستان
شمال نیوز: استاندار گلستان نتیجه انتخابات در پنج حوزه انتخابیه این استان را اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز: وزارت کشور چند روز گذشته اسامی داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم را اعلام کرد که طبق آن ۱۶۶ نماینده فعلی مجلس تائید صلاحیت شده‌اند. اسامی ۱۶۶ نماینده تائید صلاحیت شده در انتخابات مجلس
شمال نیوز: وزارت کشور چند روز گذشته اسامی داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم را اعلام کرد که طبق آن ۱۶۶ نماینده فعلی مجلس تائید صلاحیت شده‌اند.(ادامه)
از 247 نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی که برای کاندیداتوری در انتخابات دوره یازدهم ثبت نام کرده بودند، حدود 90 نماینده با اعلام نظر نهایی هیات نظارت و مهر تایید شورای نگهبان، رد صلاحیت شدند. آخرین وضعیت احراز صلاحیت نمایندگان/ کدام یک از بهارستان نشین ها رد صلاحیت شدند؟
از 247 نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی که برای کاندیداتوری در انتخابات دوره یازدهم ثبت نام کرده بودند، حدود 90 نماینده با اعلام نظر نهایی هیات نظارت و مهر تایید شورای نگهبان، رد صلاحیت شدند.(ادامه)
اسامی داوطلبان تائید صلاحیت شده در استان گیلان به تفکیک حوزه انتخابیه
بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس در شورای اسلامی توسط هیات های استانی نظارت بر انتخابات به پایان رسید و اسامی تایید شده ها به فرمانداری ها ارسال شد. (ادامه)
عکس/ هانی نوروزی در کنار علی پروین
هانی نوروزی با انتشار این عکس نوشت: قهرمان زندگیمی بابا هادی جونم ❤ تا همیشه بهت افتخار می کنم ممنونم از پیشکسوت های عزیز علی آقا پروین و آقای شیرینی از دعوتشون(ادامه)
باشگاه پرسپولیس داغدار شد +عکس
خبر فوت جعفر کاشانی کاپیتان و بازیکن سابق پرسپولیس، خواب را صبح امروز از چشم هواداران این تیم پراند.(ادامه)
پیام فدراسیون در سالروز فوت کاپیتان هادی نوروزی
نهم مهرماه سالروز درگذشت بازیکنی است که نامش در تاریخ فوتبال ایران به نیکی ماندگار خواهد بود.(ادامه)
"نماینده‌ای که برای ورود به مجلس میلیاردی هزینه کرد، در یک روز ۱۲۰ و چند میلیارد تومان برای چند نفر از اقوام خود وام گرفت". وام یک‌روزه ۱۲۰ میلیارد تومانی یک نماینده برای اقوام
"نماینده‌ای که برای ورود به مجلس میلیاردی هزینه کرد، در یک روز ۱۲۰ و چند میلیارد تومان برای چند نفر از اقوام خود وام گرفت".(ادامه)
شمال نیوز: اغلب نمایندگان از قصد خود برای شرکت در انتخابات گفتند و البته شمار قابل‌توجه دیگری نیز یا هنوز تصمیم قطعی نگرفته اند یا قصد حضور مجدد در انتخابات را ندارند. 
کدام نمایندگان از انتخابات ۹۸ انصراف دادند؟/ اکثریت مشتاق کاندیداتوری در مقابل اقلیت مردد + جدول
شمال نیوز: اغلب نمایندگان از قصد خود برای شرکت در انتخابات گفتند و البته شمار قابل‌توجه دیگری نیز یا هنوز تصمیم قطعی نگرفته اند یا قصد حضور مجدد در انتخابات را ندارند. (ادامه)
محسن بنگر کاپیتان سابق پرسپولیس به تازگی صحبت‌هایی درباره مرگ هادی نوروزی هم تیمی و دوست قدیمی‌اش انجام داده که مورد توجه هواداران قرار گرفته است. 
افشاگری عجیب محسن بنگر از مرگ هادی نوروزی بعد از ۴ سال
محسن بنگر کاپیتان سابق پرسپولیس به تازگی صحبت‌هایی درباره مرگ هادی نوروزی هم تیمی و دوست قدیمی‌اش انجام داده که مورد توجه هواداران قرار گرفته است. (ادامه)
کنایه به دولت احمدی نژاد از تریبون مجلس
فرهنگی با کنایه به دولت قبل و موضوع موسسات مالی و اعتباری گفت: همکاران یادتان هست زمانی وزرات رفاه و تامین اجتماعی می‌توانست مجوز به موسسات مالی و اعتباری بدهد و در پایان کار چه مشکلاتی ایجاد شد؟(ادامه)
شمال نیوز :  از روزی که اینجانب احراز صلاحیت فرزند شما را به دلایل قانونی به عنوان شهردار کردکوی تائید نکردم و نیز فردی که توسط یکی از نمایندگان دیگر به عنوان فرماندارآق‌قلا معرفی شده بود را نیز موافقت نکردم.... ناگفته‌های «مناف هاشمی» از سهم‌خواهی یک نماینده در گلستان
شمال نیوز : از روزی که اینجانب احراز صلاحیت فرزند شما را به دلایل قانونی به عنوان شهردار کردکوی تائید نکردم و نیز فردی که توسط یکی از نمایندگان دیگر به عنوان فرماندارآق‌قلا معرفی شده بود را نیز موافقت نکردم....(ادامه)
شمال نیوز: ترکیب جدید اعضای هیأت رئیسه ۹ کمیسیون‌ تخصصی مجلس شورای اسلامی امروز مشخص شد.

ترکیب جدید ۹ کمیسیون‌ مجلس مشخص شد+ جدول
شمال نیوز: ترکیب جدید اعضای هیأت رئیسه ۹ کمیسیون‌ تخصصی مجلس شورای اسلامی امروز مشخص شد. (ادامه)
مسیرهای 62 گانه راهپیمایی روز قدس مازندران اعلام شد
مسیر و ساعت راهپیمایی روز قدس شهرستان‌ها و بخش‌های مازندران از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران اعلام شده است.(ادامه)
فیلم سینمایی «به وقت شام» برای اولین بار از شبکه یک تلویزیون روی آنتن می‌رود. سیمای ملی با فیلم حاتمی کیا پذیرای نوروز می شود
فیلم سینمایی «به وقت شام» برای اولین بار از شبکه یک تلویزیون روی آنتن می‌رود.(ادامه)
آغاز ثبت‌نام سفر به عتبات در اسفندماه
ثبت‌نام علاقه‌مندان سفر به عتبات در اسفندماه از امروز ۲۹ دی‌ماه از سوی سازمان حج و زیارت آغاز شد.(ادامه)
سومین سالگرد کاپیتان فقید باشگاه پرسپولیس تهران مرحوم هادی نوروزی فردا جمعه با حضور مسئوولان کشوری، استانی و شهرستانی در روستای کپورچال بابل برگزار می شود.

سومین سالگرد کاپیتان فقید پرسپولیس برگزار می شود
سومین سالگرد کاپیتان فقید باشگاه پرسپولیس تهران مرحوم هادی نوروزی فردا جمعه با حضور مسئوولان کشوری، استانی و شهرستانی در روستای کپورچال بابل برگزار می شود. (ادامه)
تاریخچه دیدار های استقلال و پرسپولیس در 50 سال گذشته
تیم های استقلال و پرسپولیس تاکنون 87 بار به مصاف هم رفته اند که استقلال 26 برد و سهم پرسپولیس 22 برد بوده است همچنین 39 بازی هم به تساوی رسیده است. (ادامه)
شمال نیوز : علیپور که حالا یکی از بازیکنان ارزشمند لیگ برتر به شمار می‌رود، در تعطیلات لیگ همواره یکی از تماشاگران تمرینات و بازی‌های نساجی مازندران بوده و حمایت خود را از تیم شهرش نشان داده است..... پرسپوایس با 2 گل از نساجی عبور کرد / علیپور گل زد اما شادی نکرد !
شمال نیوز : علیپور که حالا یکی از بازیکنان ارزشمند لیگ برتر به شمار می‌رود، در تعطیلات لیگ همواره یکی از تماشاگران تمرینات و بازی‌های نساجی مازندران بوده و حمایت خود را از تیم شهرش نشان داده است.....(ادامه)
انتخابات هیات رییسه کمیسیون های تخصصی مجلس دهم در سال سوم کاری‌اش برگزار شد که بعضی از آنها دچار تغییرات جدی شده‌اند.
جدول هیات رییسه کمیسیون‌های مجلس در سال سوم + گرایش‌ها
انتخابات هیات رییسه کمیسیون های تخصصی مجلس دهم در سال سوم کاری‌اش برگزار شد که بعضی از آنها دچار تغییرات جدی شده‌اند. (ادامه)
رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه 8 کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.



چه کسانی بر مسند هیات رئیسه کمیسیون‌های مجلس تکیه زدند+اسامی
رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه 8 کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند. (ادامه)
حاشیه های فوتبال و شوک کاپیتان به هوداران نساجی
فوتبال مازندران با تیم نساجی به لیگ برتر سلام کرد اما خداحافظی‌ها و حاشیه‌های زودهنگام، هواداران عاشق شهر را دلسرد کرده است.(ادامه)
عکس/ پست هانی نوروزی پس از حضور در جشن قهرمانی
هانی نوروزی پس از حضور در جشن قهرمانی پرسپولیس صفحه اینستاگرام خود را به روزرسانی کرد. شاگردان برانکو ایوانکوویچ شامگاه جمعه هفتم اردیبهشت با پیروزی ۳ بر صفر برابر سپیدرود قهرمانی در هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر را شیرین تر کردند و به همراه دهها هزار از هوادارانش جشن قهرمانی گرفتند که به احترام مرحوم هادی نوروزی کاپیتان سابق و فقید سرخ ها جام قهرمانی پرسپولیس توسط فرزند او، هانی نوروزی بالا رفت. هانی نوروزی پس از حضور در جشن قهرمانی پرسپولس تصویری از پدرش را در صفحه اینستاگرام خود منتشر و خطاب به وی مطلبی را به اشتراک گذاشت. هانی نوروزی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: " بابا عااااااشقتم "(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.