.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
زمان مسواک زدن را جدی بگیرید
اگر دائماً مجبور می‌شوید به دنداپزشکی سر بزنید و بعضاً متحمل هزینه‌های سنگین می‌شوید، علت را باید در مواد غذایی مصرفی و شیوه زندگی‌تان جستجو کنید چرا که ارتباط تنگاتنگی با سلامت دندان دارند.(ادامه)
درمان سر درد بدون مصرف قرص مسکن
یکی از عارضه های شایعی که بیشتر آدمها با آن دست و پنجه نرم کرده اند سردرد است، عارضه ای که به دلایل مختلفی در هر فرد به وجود می آید.(ادامه)
چطور با تغذیه سالم، استرس را کاهش دهیم؟
قرار گرفتن در شرایط پُراسترس برای بسیاری از ما اجتناب‌ناپذیر است. فشارهای کاری، درسی و اجتماعی باعث می‌شود بسیاری از ما هر روز استرس را تجربه کنیم. هنگامی که استرس را تجربه می‌کنیم، بدن ما واکنش‌های مختلفی نشان می‌دهد. این واکنش‌ها اگر به درستی مدیریت نشوند ممکن است به اثرات نامطلوبی (مانند چاقی مفرط) در زندگی منجر شوند.(ادامه)
ماءالشعیر خوب است یا بد؟
ماءالشعیر یا عصاره مالت جو حاوی فیبرهای غذایی محلول می‌باشد که در رفع التهاب روده، یبوست و مشکلات معده بسیار موثر است.(ادامه)
ساده‎ترین روش برای کوچک‌کردن شکم
یکی از مهمترین نصایح پزشکان و متخصصان تغذیه آن است که انسان باید روزانه 8 لیوان آب بنوشد.(ادامه)
کدام نوشابه بهتر است؛ زرد، سفید یا مشکی؟
نوشابه یکی از نوشیدنی‌های پرمصرف در بین خانواده‌های ایرانی است که رنگ آن در عوارض ایجاد کننده، ممکن است تاثیرگذار باشد. (ادامه)
دلایل بوی بد دهان را بشناسید
متخصص طب سنتی گفت: بوی بد دهان می‌تواند علل مختلفی از جمله عفونت لثه و دندان‌ها، سینوزیت، فساد محتوای معده، تجمع اخلاط نامناسب در معده و همچنین بازگشت اسید معده به مری داشته باشد.(ادامه)
شکم شما به 9 دلیل بزرگ می شود
مرگ زودرس به دلیل مشکلات قلبی، یکی از نگرانی هایی است که باید همیشه با آدم های شکم گنده همراه باشد. شکم گنده تنها شما را در آینه نازیبا نشان نمی دهد. بررسی های پژوهشگران حاکی از این است که چاقی شکمی شما را به بیماری های مختلفی دچار می کند که درمان کردن شان به اندازه آب کردن شکم تان آسان نیست. (ادامه)
فواید مصرف ویتامین C در مقابله با نقرس
به گفته محققان، مصرف ویتامین C موجب کاهش اسید اوریک خون می شود، که در نتیجه با پیشگیری از عود مجدد بیماری نقرس همراه است.(ادامه)
چه غذاهایی برای دندان و لثه‌ها مفید هستند؟
چیزهایی که می خورید یا می نوشید مستقیما روی سلامت دندان و لثه ها تاثیر می گذارد. دهان اولین جایی است که با غذا ارتباط برقرار می کند، و اسیدیته آن روی دندان ها و لثه ها می نشیند و روی آنها تاثیر می گذارد. ما معمولا کیفیت غذا روی سلامت و وزن مورد توجه قرار می دهیم، اما کیفیت برنامه غذایی دندان ها را هم تحت تاثیر قرار می دهد.(ادامه)
راه های جلوگیری از اضافه وزن
یکی از نخستین سؤالاتی که در مهمانی‌ها و یا در مطب‌ها از کارشناسان و متخصصان تغذیه پرسیده می‌شود این است که چه کنیم تا شکم‌مان کوچک‌تر شود و یا اینکه چرا شکم‌مان هر روز بزرگ‌تر می‌شود؟ اگر این مسئله مشکل شما هم هست، خواندن این گزارش را از دست ندهید. (ادامه)
مواد غذایی مضر برای رفلاکس معده
کدام مواد غذایی برای بیماری رفلاکس معده مضر هستند؟ (ادامه)
موادغذایی مضر برای رفلاکس معده
این نوشیدنی ها حاوی کافئین یا تئین هستند، این ماده موجب سست شدن اسفنکتر مری و بالا آمدن اسیدها می شود. از سوی دیگر، ممکن است کافئین و تئین مخاط ریه را تحریک کنند و باعث التهاب ریه در بین کسانی که مبتلا به رفلاکس معده- مری هستند، بشود.(ادامه)
6 خوراکی افزایش دهنده چاقی شکمی
بعضی از خوراکی ها هستند که به طور مستقیم چاقی شکمی را مورد هدف قرار می دهند و باعث افزایش چربی در این ناحیه از بدن می شوند. (ادامه)
۷ عادتی که شکمتان را چاق می‌کند
یکی از اولین سؤالاتی که در مهمانی ها و یا در مطب ها از کارشناسان و متخصصان تغذیه پرسیده می شود این است که چه کنیم تا شکمان کوچک تر شود و یا این که چرا شکمان هر روز بزرگ تر می شود؟ اگر این مسئله مشکل شما هم هست، خواندن این مقاله را از دست ندهید.(ادامه)
بهترین روش کاهش وزن برای زنان شاغل
لاغر شدن و کاهش وزن برای خانم های کارمند به دلیل نداشتن وقت و زمان کافی، به یک مشکل بزرگ تبدیل شده است. اگر شما هم جزو این دسته خانم ها هستید پیشنهاد می کنیم با این برنامه لاغر شوید. (ادامه)
اگر نارسایی کبدی دارید این مواد را نخورید
بی تردید مصرف الکل قطعاً روزی به سیروز کبدی منتهی خواهد شد. این بیماری که کبد در آن به تدریج نابود می شود، به مواد غذایی مصرفی نیز وابسته است. خمیرها، نان ها، پنیرها و ... از جمله همین مواد محسوب می شوند. (ادامه)
12 نکته‌ای که باعث می‌شود خواب راحت داشته باشید
بخش زیادی از عمر انسان در خواب می‌گذرد. خواب آرام و راحت اما تنها راهکار برای ریکاوری یا احیای بدن بعد از یک روز پرتلاش است. به گزارش دویچه وله ۱۲ نکته وجود دارد که با رعایت آن می‌توانید خواب بهتر و با کیفیت‌تری داشته باشید. (ادامه)
نوشیدنی که ذره ذره مرگ را به ما می‌خوراند
تنوع طلبی بخشی از ذات آدمی است که گاهی برای پاسخ دادن به این نیاز سلامت و جان خود را به خطر می اندازد.(ادامه)
مشروبات الکلی با پوشش پپسی+تصاویر
عبدالرحمن محنا مدیر گمرک منطقه بطحا اعلام کرد: راننده یک کامیون قصد وارد کردن ۴۸ هزار قوطی نوشیدنی به کشور را داشت و به روشی زیرکانه تلاش می‌کرد قوطی‌های آبجو الکلی را با برچسب نوشابه پپسی وارد عربستان صعودی کند.(ادامه)
واردات نوشابه‌های گازدار ممنوع شد
(ادامه)
عواقب پشت میزنشینی و تغذیه در محیط کار
افراد شاغل که بخش قابل توجهی از جمعیت فعال را تشکیل می‌دهند، حداقل یک سوم روز یا حتی نصف روز خود را در محیط کار می‌گذرانند و به طور معمول یک وعده غذایی و یک میان وعده خود را در محیط کار مصرف می‌کنند. (ادامه)
درمان طبیعی "زخم معده"
تغذیه سالم، کاهش مصرف چای، قهوه و دخانیات (مانع بهبود زخم)، اجتناب از مصرف داروهای زمینه ساز و دوری از استرس همراه با چندین روز استراحت برای بهبود بیماری لازم است.(ادامه)
پاکسازی دستگاه گوارش با این 4 میوه
میوه ها با توجه به خواص متعددی که دارند بهترین غذا در فصل تابستان به شمار می آیند لذا پزشکان مصرف میوه را برای حداقل دو روز در هفته ضروری می دانند. (ادامه)
پس از مصرف کوکاکولا چه بلایی برسر بدن می‌آید؟
داروساز انگلیسی با مطالعه بر روی تاثیرات منفی یک بطری کوکاکولا پس از گذشت یک ساعت در بدن، هشدار داد که اگر قلب و بدن خود را دوست دارید از مصرف این نوشابه پرهیز کنید. (ادامه)
دشمن دندان هایتان را بشناسید
به نظر می رسد حفظ بهداشت دهان و دندان برای اغلب ما کار ساده ای نیست و به همین دلیل همیشه به دنبال راهی هستیم که جرم دندان ها را از بین ببریم. اما نکته قابل توجه اینجاست که پیش از رفع جرم دندان باید از خرابی و زردی آن جلوگیری کرد، کاری که چندان هم دشوار به نظر نمی رسد.(ادامه)
بهترین ها و بدترین ها برای دستگاه گوارش
شکلات ممکن است در افراد مبتلا به سندرم روده یا یبوست مزمن تحریک کننده باشد. اما برای افرادی که به خوردن شیر آلرژی دارند مواد موجود در شکلات می تواند جای شیر را برای آنها بگیرد. همچنین کافئین موجود در شکلات می تواند گرفتگی عضلات، نفخ و اسهال را تحریک کند.(ادامه)
نکاتی برای 17 ساعت روزه داری
یکی از بهترین دستورات غذایی وعده شام ماه رمضان شامل سالاد سبزی، ٦٠ گرم مرغ یا گوشت قرمز یا ماهی، یک پیاله ماست، دو تکه ‌نان (هر تکه به اندازه یک کف‌دست) یک فنجان برنج پخته و یک واحد میوه است.(ادامه)
خط قرمزهای تغذیه‌ای ١٧ساعت روزه‌داری
(ادامه)
8 دلیل جدی برای بزرگ شدن شکم
محققان در این مورد سطح هورمون كورتیزل كه به هورمون استرس مشهور است را مقصر می‌دانند و می‌گویند با بیشتر شدن فشارهای روانی شما و ضعف‌تان برای مواجهه با آنها، این هورمون در خون‌تان بیشتر می‌شود و نظم توزیع چربی در بدن‌تان هم به هم می‌خورد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.