.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عوارض نوشیدن روزانه یک لیوان نوشابه
نتایج یک تحقیق نشان می دهد حتی مصرف روزانه مقدار کم آبمیوه یا نوشابه گازدار خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهد.(ادامه)
چرا مصرف سیر و شوید در دوغ مفید است؟
نتایج بررسی‌های پژوهشگران نشان می‌دهد افزودن عصاره شوید و سیر به دوغ به‌طور معنی‌داری شمارش کلی باکتریایی و شمارش کپک و مخمر را در دوغ کاهش می‌دهد.(ادامه)
غذای سرطان زایی که هر روز مصرف می‌کنید
در دنیای امروز سرطان و بیماریهایی نظیر آن، گریبان میلیونها نفر را گرفته و متاسفانه تعداد زیادی از مردم وقتی به فکر تشخیص و درمان بیماری خود می‌افتند که دیگر خیلی دیر شده است.(ادامه)
مسئول بهبود تغذیه گروه سلامت جمعیت، خانواده و تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: وعده‌های غذایی نامنظم و پرخوری منجر به اضافه وزن و چاقی می‌شود. روزانه ۸ لیوان آب بنوشید
مسئول بهبود تغذیه گروه سلامت جمعیت، خانواده و تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: وعده‌های غذایی نامنظم و پرخوری منجر به اضافه وزن و چاقی می‌شود.(ادامه)
مسئول بهبود تغذیه گروه سلامت جمعیت، خانواده و تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: وعده‌های غذایی نامنظم و پرخوری منجر به اضافه وزن و چاقی می‌شود. علت افزایش وزن در ایام نوروز
مسئول بهبود تغذیه گروه سلامت جمعیت، خانواده و تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: وعده‌های غذایی نامنظم و پرخوری منجر به اضافه وزن و چاقی می‌شود.(ادامه)
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، با بیان اینکه در ایام نوروز و حتی در طول سفرهای نوروزی مصرف شیرینی، شکلات و آجیل بسیار متداول است، گفت: رعایت نکردن تعادل در مصرف آنها مقدار زیادی کالری وارد بدن می کند که نتیجه آن چاقی و اضافه وزن خواهد بود. مصرف زیاد آجیل منجر به اضافه وزن و چاقی می شود
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، با بیان اینکه در ایام نوروز و حتی در طول سفرهای نوروزی مصرف شیرینی، شکلات و آجیل بسیار متداول است، گفت: رعایت نکردن تعادل در مصرف آنها مقدار زیادی کالری وارد بدن می کند که نتیجه آن چاقی و اضافه وزن خواهد بود.(ادامه)
شاید یکی از مشکلات سال نو که سلامت مردم را تهدید می کند، افراط و تفریط در مصرف برخی اقلام خوراکی سفره هفت سین و همین طور، استفاده از غذاهای نامطمئن بین راهی در طول سفر و مسافرت است. بخور نخورهای نوروزی/مراقب غذاهای بین راهی باشید
شاید یکی از مشکلات سال نو که سلامت مردم را تهدید می کند، افراط و تفریط در مصرف برخی اقلام خوراکی سفره هفت سین و همین طور، استفاده از غذاهای نامطمئن بین راهی در طول سفر و مسافرت است.(ادامه)
مهم‌ترین عوامل ایجاد سنگ کلیه چیست؟
چه عواملی در ایجاد سنگ کلیه نقش دارند؟ از چه راه‌هایی می‌توان از این عوامل جلوگیری کرد؟ تمامی جواب این سؤال‌ها را در این مقاله بخوانید.(ادامه)
خواص شیر از شیر مادر گرفته تا شیرهای دیگر مانند شیر گاو، شیر سویا، شیر بز و غیره- تقریبا برای تمامی افراد شناخته شده است، . محبوب‌ترین شیر پستانداران، شیر گاو است. انواع دیگر شیر شامل شیر بز، شیر اسب، شیر شتر، شیر گوسفند و غیره می‌شود. شیر به دلیل داشتن خواص مفید برای سلامتی، به یک نوشیدنی محبوب تبدیل شده است. خوردن شیر و این همه فواید
خواص شیر از شیر مادر گرفته تا شیرهای دیگر مانند شیر گاو، شیر سویا، شیر بز و غیره- تقریبا برای تمامی افراد شناخته شده است، . محبوب‌ترین شیر پستانداران، شیر گاو است. انواع دیگر شیر شامل شیر بز، شیر اسب، شیر شتر، شیر گوسفند و غیره می‌شود. شیر به دلیل داشتن خواص مفید برای سلامتی، به یک نوشیدنی محبوب تبدیل شده است.(ادامه)
از بهترین روش‌ها برای پیشگیری از سنگ کلیه
افراد بسیاری در سراسر جهان روز خود را با نوشدن قهوه آغاز می کنند و مشخص شده است این نوشیدنی می تواند گزینه ای خوب برای پیشگیری از تشکیل سنگ های کلیه باشد.(ادامه)
آیا آب لیمو به بهبود بازگشت اسید معده کمک می‌کند؟
بازگشت اسید معده موجب التهاب و تحریک پوشش داخلی مری می شود. این شرایط ممکن است به احساس سوزش که به نام سوزش سردل شناخته می شود و همچنین آروغ زدن، حالت تهوع و استفراغ منجر شود.(ادامه)
آب سرد برای کبد ضرر دارد؟
با شروع تابستان و شور سفر و گشت‌وگذار در این فصل، عطش و تشنگی اولین مشکل آزاردهنده‌ای است که حس می‌شود. بنابر باور‌هایی که در افکار عمومی شکل گرفته، مصرف برخی از نوشیدنی‌ها و مواد غذایی باعث کاهش کم‌آبی بدن می‌شود.(ادامه)
فواید و خطرات چای سبز برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2
آنچه برای خوردن و آشامیدن انتخاب می کنید می تواند به طور قابل توجهی بر سطح قند خون اثرگذار باشد. قند افزوده شده یکی از عوامل اصلی در پس چاقی و اپیدمی دیابت است که در بسیاری از محصولات محبوب مانند نوشابه های گازدار، نوشیدنی های ورزشی و آبمیوه ها وجود دارد.(ادامه)
مصرف زیاد این مواد شما را دچار سنگ کلیه خواهد نمود
بعضی از مواد هستند که شاید به خاطر طعم و مزه آنها و یا حتی از روی عادت بسیار مورد مصرف قرار بگیرند اما همیشه استفاده بیش از حد از هرچیزی برای سلامتی مضر خواهد بود.(ادامه)
مواد غذایی که نباید شب ها مصرف شوند
سلامت بدن فقط در گرو خوردن غذاهای مناسب نیست. این موضوع مربوط به خوردن غذاهای مناسب در مقادیر مناسب در زمان مناسب است.(ادامه)
راه‌های جلوگیری از اضافه وزن در ایام نوروز
مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مردم خواست در ایام نوروز مراقب تغییر رفتارهای غذایی در میهمانی ها و سفرها باشند.(ادامه)
۵ خوراکی که دشمن استخوان‌هایتان است
اگرچه مصرف اسفناج برای تقویت استخوان‌ها و پیشگیری از پوکی استخوان ضروری است، اما نوع خام آن به دلیل وجود ماده‌ای به نام اگزالات باعث عدم جذب کلسیم در بدن شود.(ادامه)
نوشیدنی مفید که کلیه شما را پاکسازی می کند +دستور تهیه
با ترکیب جعفری و لیمو و عسل می توانید نوشیدنی مفید کلیه را آماده کنید ، برای تهیه این نسخه از روش پیشنهادی استفاده کنید و به نکات مهم عنوان شده توجه کنید.(ادامه)
۷ خاصیت ماچا این نوشیدنی پر خاصیت
ماچا مزایای فراوانی برای سلامتی دارد، اما توصیه می‌کنیم از مکمل‌هایی که ادعای داشتن ماچا یا عصاره چای سبز را دارند، فاصله بگیرید. چون FDA، وجود چنین موادی را در مکمل به دلیل ایمنی و تاثیر درست نمی‌داند. دیگر مواد حاضر در یک مکمل ممکن است با حضور این دو تداخل ایجاد کنند.(ادامه)
راهکارهایی برای سم زدایی طبیعی کلیه
نوشیدن 8 لیوان آب در روز می تواند کار کلیه ها را در پاکسازی سموم بدن آسان کند که در نتیجه، ادراری شفاف و فاقد هرگونه بوی تند و زننده ایجاد می شود.(ادامه)
این عادت‌های غذایی سرطان‌زا هستند
مصرف زیاد انواع چربی‌ها، روغن‌ها و مواد غذایی چرب و سرخ شده، شانس ابتلا به سرطان‌ها به ویژه سرطان پروستات، سرطان کولون، سرطان ریه و سرطان پستان را افزایش می‌هد.(ادامه)
چرا باید در محل کار بیشتر آب بنوشیم؟
ما همیشه در محل کار آب خوردن را فراموش می کنیم و برای سرحال شدن بیشتر چای یا قهوه می نوشیم که آب بیشتری از بدن خارج می کنند و منجر به دهیدراته شدن بدن می شوند.(ادامه)
عادت‌های غذایی سرطان زا را بشناسید
مصرف زیاد انواع چربی‌ها، روغن‌ها و مواد غذایی چرب و سرخ شده، شانس ابتلا به سرطان‌ها به ویژه سرطان پروستات، سرطان کولون، سرطان ریه و سرطان پستان را افزایش می‌هد.(ادامه)
مضرترین مواد غذایی برای استخوان‌ها
برای داشتن استخوان‌های محکم مصرف زیاد کلسیم و ویتامین دی اگرچه لازم است، اما کافی نیست. تغییر دادن عادات بد غذایی برای جلوگیری از ابتلا به پوکی استخوان، درست به همان اندازه مصرف مواد غذایی مفید، ضروری به نظر می‌رسد.(ادامه)
راهکارهای مفید برای پیشگیری از سنگ‌ کلیه
دفع سنگ کلیه از بدن یکی از غیرقابل تحمل‌ترین تجربیات دردناک برای افراد مبتلا به این عارضه است.(ادامه)
شب چله هندوانه نخورید
متأسفانه طی سالیان اخیر، خرید و خوردن "هندوانه" در شب چله تبدیل به رسمی عمومی در این شب دوست‌داشتنی شده اما خوردن هندوانه در چنین شبی می‌تواند به‌شدت سلامت شما را به‌خطر اندازد؛ چرایی این مسئله را در این مطلب بخوانید!(ادامه)
رابطه وزن بدن با بیماری آلزایمر
پژوهشگران دریافتند افرادی با شاخص توده بدنی (BMI) بالا در مقایسه با آنهایی که وزن عادی و متناسب دارند، احتمال بیشتری دارد به زوال عقل مبتلا شوند.(ادامه)
بخور نخورهای سکته مغزی
سکته مغزی یکی از مهم‌ترین علل فوت و ناتوانی جدی است که درنتیجه انسداد یا پارگی عروق خونی مغز ایجاد می‌شود(ادامه)
درمان‌های خانگی برای ناراحتی معده
جدا از درمان های دارویی، برخی درمان های خانگی موثر و آسان نیز برای بهبودی ناراحتی معده وجود دارند. این روش های درمانی تسکین سریع ناراحتی، حالت تهوع، نفخ و درد ناشی از ناراحتی معده را موجب می شوند.(ادامه)
۷ راه درمان سکسه با طب سنتی
برای توقف سکسکه می‌توانید مقداری بذر شوید را به آرامی بجوید. این روش قدیمی بسیار مؤثر است. رایحه بذر این گیاه با درگیر کردن اعصاب و عضلات وابسته، در کار سکسکه وقفه می‌اندازد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.033 seconds.