.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تولید «پراید» تا پایان سال آینده ادامه دارد
وزیر صنعت، معدن و تجارت از ادامه تولید خودرو پراید تا پایان سال آینده خبر داد و گفت: به هر میزان استانداردها در تولید خودرو ارتقا یابد، قیمت خودرو نیز با افزایش روبرو می شد.(ادامه)
برخی کارشناسان بر این باورند که تغییرات کابینه، خیلی چشمگیر و محسوس نیست و با اینکه شاهد تغییراتی در سطح وزارتخانه ها، معاونان رئیس جمهور و حتی دفتر رئیس جمهور برای دولت دوازدهم خواهیم بود، این تغییرات بیشتر شامل جابجایی های درون دولت می شود، نه آمدن چهره ها و افراد جدید.
کدامیک از وزیران با صندلی وزارت خداحافظی می‌کنند + اسامی
برخی کارشناسان بر این باورند که تغییرات کابینه، خیلی چشمگیر و محسوس نیست و با اینکه شاهد تغییراتی در سطح وزارتخانه ها، معاونان رئیس جمهور و حتی دفتر رئیس جمهور برای دولت دوازدهم خواهیم بود، این تغییرات بیشتر شامل جابجایی های درون دولت می شود، نه آمدن چهره ها و افراد جدید. (ادامه)
دو طیف رادیکال تر هر دو جناح سیاسی ، انتقادات اصلی خود را روانه حلقه اول رئیس جمهور و نه وزرای روحانی می کنند. مرور رسانه‌های اصولگرا نشان می‌دهد تا چه حد، آشنا و نیلی را نقد کرده اند و مرور رسانه‌های اصلاح طلب میزان ناراحتی و بغض آن‌ها از نهاوندیان و اسماعیلی را نشان می‌دهد. وضعیت 10 نفر از نزدیکان حسن روحانی در دولت دوازدهم؛ سرنوشت حلقه نخست و مثلث دفتر آقای رییس جمهور(خبر)
دو طیف رادیکال تر هر دو جناح سیاسی ، انتقادات اصلی خود را روانه حلقه اول رئیس جمهور و نه وزرای روحانی می کنند. مرور رسانه‌های اصولگرا نشان می‌دهد تا چه حد، آشنا و نیلی را نقد کرده اند و مرور رسانه‌های اصلاح طلب میزان ناراحتی و بغض آن‌ها از نهاوندیان و اسماعیلی را نشان می‌دهد.(ادامه)
گاز رسانی به 366 روستای مازندران در دستور است
فعالیت گازرسانی برای 150 روستا در استان مازندران در حال اجراست و گازرسانی به 366 روستا نیز در دستور کار ما قرار دارد و نفت از مهر‌ماه برای دهستان کِسلیان بخش زیراب شهرستان سوادکوه قطع می‌شود و منازل لوله‌کشی ‌شوند و با تأیید نظام مهندسی اقدام به دریافت خدمات کنند.(ادامه)
با نزدیک شدن به روزهای پایانی دولت یازدهم گمانه زنی های تازه درباره کابینه حسن روحانی افزایش یافته است. گمانه زنی ها از این حکایت دارد که در 14 پست کابینه دولت دوازدهم تغییرات قطعی است. آخرین خبرها از تغییرات کابینه ؛ جوان ترها می آیند
با نزدیک شدن به روزهای پایانی دولت یازدهم گمانه زنی های تازه درباره کابینه حسن روحانی افزایش یافته است. گمانه زنی ها از این حکایت دارد که در 14 پست کابینه دولت دوازدهم تغییرات قطعی است.(ادامه)
دولت یازدهم روز 12 مرداد ماه سال 92 با مراسم تنفیذی که در محضر رهبر معظم انقلاب انجام شد آغاز به کار کرد و احتمالاً بر اساس گفته یکی از اعضای هیات رئیسه 10 یا 11 مرداد به پایان می رسد و جای خود را ....

نارضایتی روحانی و پیش‌بینی تغییرات بیشتر از ۵۰ درصد در کابینه دولت
دولت یازدهم روز 12 مرداد ماه سال 92 با مراسم تنفیذی که در محضر رهبر معظم انقلاب انجام شد آغاز به کار کرد و احتمالاً بر اساس گفته یکی از اعضای هیات رئیسه 10 یا 11 مرداد به پایان می رسد و جای خود را .... (ادامه)
حاشیه‌های دیدار دانشجویی رهبر معظم انقلاب
بچه‌ها مبهوت ِ شوخی صریح و پرکنایه‌ آقا هستند که ناگهان به‌جای تکبیر، صدای تشویق بلند می‌شود. حسینیه امام خمینی برای چند لحظه هم که شده، شور ِ سالن‌های دانشگاهی را تجربه می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز :  “اعضای کابینه چابک تر می شوند” ؛ “کابینه دوازدهم جوان تر می شود” و “تغییر در دولت دوازدهم” عباراتی بود که پیش از انتخابات ریاست جمهوری از رئیس جمهور و مسئولان ستادی وی نقل می شد.

کدام یک از اعضای کابینه دولت روحانی تغییر می کنند؟
شمال نیوز : “اعضای کابینه چابک تر می شوند” ؛ “کابینه دوازدهم جوان تر می شود” و “تغییر در دولت دوازدهم” عباراتی بود که پیش از انتخابات ریاست جمهوری از رئیس جمهور و مسئولان ستادی وی نقل می شد. (ادامه)
شمال نیوز: تعدادی از نمایندگان ادواری مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی با ارسال بیانیه‌ای حمایت خود از حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کردند.

اعلام حمایت نمایندگان ادوار مازندران از حجت‌الاسلام رئیسی
شمال نیوز: تعدادی از نمایندگان ادواری مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی با ارسال بیانیه‌ای حمایت خود از حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کردند. (ادامه)
شمال نیوز : فرمانداری شهرستان آمل اسامی نامزدهای شوراهای اسلامی این شهر را که صلاحیتشان برای حضور در رقابت های انتخاباتی احراز شده ، اعلام کرد.... اسامی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر آمل
شمال نیوز : فرمانداری شهرستان آمل اسامی نامزدهای شوراهای اسلامی این شهر را که صلاحیتشان برای حضور در رقابت های انتخاباتی احراز شده ، اعلام کرد....(ادامه)
شمال نیوز: فرمانداری چالوس اسامی نامزدهای شوراهای اسلامی این شهر را که صلاحیتشان برای حضور در رقابت های انتخاباتی تائید شد ، اعلام کرد .

اسامی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر چالوس اعلام شد
شمال نیوز: فرمانداری چالوس اسامی نامزدهای شوراهای اسلامی این شهر را که صلاحیتشان برای حضور در رقابت های انتخاباتی تائید شد ، اعلام کرد . (ادامه)
شمال نیوز : فرمانداری ساری در اجراي ماده 51 قانون انتخابات و ماده 56 آيين نامه اجرايي، اسامي نامزدهاي انتخابات شوراي اسلامي شهر ساري را اعلام کرد ...... اعلام اسامی نهایی نامزدهای انتخابات شورای پنجم در شهر ساری
شمال نیوز : فرمانداری ساری در اجراي ماده 51 قانون انتخابات و ماده 56 آيين نامه اجرايي، اسامي نامزدهاي انتخابات شوراي اسلامي شهر ساري را اعلام کرد ......(ادامه)
تاکید ربیعی بر احقاق حقوق معدنچیان یورت
علی ربیعی گفت: در صورتی که پیمانکاران معادن، بیمه‌ کارگران را رد نکرده باشند طبق بخشنامه‌‌ای که مصوب شده کارفرمای اصلی باید پیمانکار را تغییر دهد. (ادامه)
ایران در ماتم گلستان /روزی سیاه در تاریخ آزاد شهر (يادداشت)
(ادامه)
احمد توکلی: چندبرداشت کوتاه از مناظره دیروز
(ادامه)
قدردانی وزیر صنعت، از رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران
وزیر صنعت، از رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران قدردانی کرد.(ادامه)
حمایت همه جانبه دولت از سرمايه‌گذاران
وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: اشتغال خوب نياز به سرمايه‌گذاری دارد که دولت در همه زمينه‌ها از سرمايه‌گذاران حمايت می‌کند که در اين زمينه بسته‌های رونق اقتصادی بسيار موثر بود.(ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان برای افتتاح برخی پروژه ها در مازندران وارد فرودگاه دشت ناز ساری شد..... رئیس جمهور وارد مازندران شد
شمال نیوز : حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان برای افتتاح برخی پروژه ها در مازندران وارد فرودگاه دشت ناز ساری شد.....(ادامه)
رئیس جمهور وارد فرودگاه دشت ناز ساری شد
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان برای افتتاح برخی پروژه ها در مازندران وارد فرودگاه دشت ناز ساری شد.(ادامه)
شمال نیوز : در این حوزه انتخابیه که به نسبت دوره گذشته شاهد کاهش دو عضوی اعضا می باشد رقابتی تنگاتنگ حاکم است و از هم اکنون با ورود چهره های جدید نویدبخش یک انتخابات پرشور است .... انتخابات شورای پنجم در بهشهر ؛ چه کسانی آمدند ؟+ اسامی نامزدها
شمال نیوز : در این حوزه انتخابیه که به نسبت دوره گذشته شاهد کاهش دو عضوی اعضا می باشد رقابتی تنگاتنگ حاکم است و از هم اکنون با ورود چهره های جدید نویدبخش یک انتخابات پرشور است ....(ادامه)
۴۰۰ روستای صعب العبور مازندران گازرسانی می شود
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه ۴۰۰ روستای صعب العبور استان گازرسانی می‌شود، گفت: امسال هزار و ۲۰۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در مناطق صعب العبور استان اجرا شده است.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بانک‌ها در ایران فلج هستند، اظهار کرد: در همه جای دنیا بانک‌ها بر اساس خدمات ارائه شده سود می‌گیرند اما ما می‌خواهیم از طریق نزول‌خوری و دریافت بهره کار را پیش ببریم و به همین دلیل نیز کارمان برکت ندارد..... وزیر صنعت: بانک های ایران نزول خوری می کنند !
شمال نیوز : وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بانک‌ها در ایران فلج هستند، اظهار کرد: در همه جای دنیا بانک‌ها بر اساس خدمات ارائه شده سود می‌گیرند اما ما می‌خواهیم از طریق نزول‌خوری و دریافت بهره کار را پیش ببریم و به همین دلیل نیز کارمان برکت ندارد.....(ادامه)
اردوغان به این 3 دلیل این روزها به شدت ضدایران شده است
صدها سال است که از سال 1639 و پیمان قصر شیرین میگذرد. ترکیه و ایران در این پیمان قاعده همزیستی مسالمت آمیز و عدم دخالت های سیاسی و تاثیر رقابت های منطقه ای بر روابط اقتصادی شان را مورد تاکید قرار داده اند. هر دو طرف استاد عبور از آستانه های بحرانی روابط شان هستنند. اما... (ادامه)
دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه برای انتخاب رییس ستاد به دنبال یک چهره ملی برای تصدی این امر بود که نهایتا با توافق وزیر فرهنگ و ارشاد پیشن برای تصدی این مهم برگزید. علی جنتی رییس ستاد انتخاباتی حزب «اعتدال و توسعه» شد
دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه برای انتخاب رییس ستاد به دنبال یک چهره ملی برای تصدی این امر بود که نهایتا با توافق وزیر فرهنگ و ارشاد پیشن برای تصدی این مهم برگزید.(ادامه)
توکلی وزیر صتعت را تهدید کرد
توکلی گفت: اگر آقای نعمت زاده دست از این کارهایش بر ندارد دیدبان شفافیت و عدالت ناچار است به دادگاه مراجعه و به زور قانون، او را مجبور کند که دست از این حمایت نا به جا از متخلفین بر دارد. (ادامه)
تقویت فشار گاز مازندران از استان های همجوار
مدیرعامل گاز مازندران از تقویت فشار گاز استان از استان های همجوار خبرداد.(ادامه)
گازرسانی صددرصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار مازندران در سال ۹۷
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به آغاز نهضت گازرسانی در شهرها و روستاهای استان‌ گفت: صد‌درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار مازند‌ران ‌در پایان سال ۹۷ از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.(ادامه)
واکنش توکلی به شکایت نعمت زاده: فرصت دفاع خوبی برایم ایجاد می کند
توکلی گفت: وزارت صنعت و معدن خوب کاری کرده است و اتفاقا با این اقدام بهتر شد و حق هر کسی است که از خودش دفاع کند. (ادامه)
شمال نیوز: احمد توکلی در نامه ای به اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور نسبت به مواضع فسادزای وزیر صنعت هشدار داد .

توکلی در نامه ای به جهانگیری: وزیر میلیاردر ویژه‌خوار را عزل کنید
شمال نیوز: احمد توکلی در نامه ای به اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور نسبت به مواضع فسادزای وزیر صنعت هشدار داد . (ادامه)
عکس/ وزیری که تاکسی سوار می‌شود!
تصویری از تاکسی سواری نعمت زاده وزیر صنعت ، معدن و تجارت در حاشیه مراسم تحویل تاکسی‌های جدید را مشاهده می‌کنید:(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.