.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
داغ ترین اتفاقات هفته
(ادامه)
واکنش وزیر اسبق صنعت به بازداشت دخترش
محمدرضا نعمت‌زاده به بازداشت دخترش واکنش نشان داد.(ادامه)
شمال نیوز: یک مقام آگاه از بازداشت شبنم نعمت زاده با اتهاماتی درباره انحصار دارو و تحصیل مال از طریق نامشروع خبر داد. شبنم نعمت زاده، دختر وزیر سابق صمت بازداشت شد + جزئیات
شمال نیوز: یک مقام آگاه از بازداشت شبنم نعمت زاده با اتهاماتی درباره انحصار دارو و تحصیل مال از طریق نامشروع خبر داد.(ادامه)
دختر وزیر سابق بازداشت شد
یک مقام آگاه از بازداشت شبنم نعمت زاده با اتهاماتی درباره انحصار دارو و تحصیل مال از طریق نامشروع خبر داد. شبنم نعمت‌زاده یکی از متهمان پرونده شرکت‌های دارویی دوشنبه هفته آینده محاکمه می‌شود.(ادامه)
عکس/ تجمع دانشجویان مقابل خانه دختر وزیر
عصر دیروز جمعی از فعالان دانشجویی و فعالان رسانه ای در اعتراض به ساخت و سازهای غیر قانونی در لواسانات در مقابل ویلای شبنم نعمت زاده دختر وزیر اسبق صمت تجمع کردند .(ادامه)
شاخ استکبارگران با انهدام پهپاد آمریکایی شکست
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: در جریان انهدام پهپاد آمریکایی توسط سپاه، شاخ آمریکا و شاخک‌های یاران منطقه‌ای آنها شکسته و قدرت نظامی جمهوری اسلامی به جهانیان اثبات شد.(ادامه)
شمال نیوز : فریدون امیریان، مدرس دانشگاه و محقق و مولف کتاب ((کتاب تجارت غلات در بندر امیرآباد و نقش آن در اقتصاد سیاسی)) اعتقاد دارد مفهوم بازار و بازاریابی یکی از مقولات مهم و ارزشمندی است که در حیطه مباحث اقتصادی خرید مطرح می شود و لازم است بدرستی به آن بنگریم.... کتاب «تجارت غلات در بندر امیرآباد و نقش آن در اقتصاد سیاسی» منتشر شد
شمال نیوز : فریدون امیریان، مدرس دانشگاه و محقق و مولف کتاب ((کتاب تجارت غلات در بندر امیرآباد و نقش آن در اقتصاد سیاسی)) اعتقاد دارد مفهوم بازار و بازاریابی یکی از مقولات مهم و ارزشمندی است که در حیطه مباحث اقتصادی خرید مطرح می شود و لازم است بدرستی به آن بنگریم....(ادامه)
واکنش یک امام جمعه به سیگار کشیدن خانم ها
امام جمعه کیش استعمال دخانیات را یکی از عوامل اصلی افزایش فشار خون در کشور عنوان کرد و گفت: فشار خون را باید جدی گرفت. (ادامه)
شمال نیوز: در طول 10 دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با 7 دوره نمایندگی، یکی از بیشترین آمار تعداد نمایندگی در استان مازندران و کشور را دارد. پس از وی ، سیدحسن  .... آمار نمایندگان مازندران در 10 دوره مجلس شورای اسلامی
شمال نیوز: در طول 10 دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با 7 دوره نمایندگی، یکی از بیشترین آمار تعداد نمایندگی در استان مازندران و کشور را دارد. پس از وی ، سیدحسن ....(ادامه)
۲۳ بازیگر سریال «امام علی(ع)» جان خود را از دست داده اند+ جزییات
23 سال از اولین پخش سریال تلویزیونی «امام علی(ع)» می گذرد و در این مدت غیر از تعدادی از دوبلورها و سایر عوامل 23 تن از بازیگران این مجموعه فاخر نیز دار فانی را وداع گفته اند.(ادامه)
ازجمله مهم‌ترین دلایل پافشاری وزیر صمت بر تشکیل وزارت بازرگانی، فرار از پاسخگویی است زیرا درصورت جدا شدن بخش بازرگانی از وزارت صمت، رحمانی هیچ‌گونه مسئولیتی را در حوزه‌های تنظیم بازار، واردات و صادرات نمی‌پذیرد. چرا وزیر صنعت به دنبال تشکیل وزارت بازرگانی است؟
ازجمله مهم‌ترین دلایل پافشاری وزیر صمت بر تشکیل وزارت بازرگانی، فرار از پاسخگویی است زیرا درصورت جدا شدن بخش بازرگانی از وزارت صمت، رحمانی هیچ‌گونه مسئولیتی را در حوزه‌های تنظیم بازار، واردات و صادرات نمی‌پذیرد.(ادامه)
اعمال شب نیمه‌ شعبان چیست؟
همزمان با فرا رسیدن شب نیمه شعبان، اعمال توصیه شده برای بهره بیشتر در این شب منتشر شد.(ادامه)
روز جوان را پشت سر گذاشتیم،با امید به درخشش جوانان درمدیریت آینده کشور . روزهای اول انقلاب همین مسئولان کنونی جوان بوده اند و آن روزها با اعتماد بزرگان انقلاب ، جوانان توانستند مقابل انواع مشکلات و تهدیدات داخلی و خارجی مقاومت کنند و اتفاقاً امتحان های مختلف را با سربلندی پشت سر بگذارند. وزارت کار جوانترین و نفت پیرترین وزارتخانه اقتصادی/ وزارتخانه ها پیرتر شده اند
روز جوان را پشت سر گذاشتیم،با امید به درخشش جوانان درمدیریت آینده کشور . روزهای اول انقلاب همین مسئولان کنونی جوان بوده اند و آن روزها با اعتماد بزرگان انقلاب ، جوانان توانستند مقابل انواع مشکلات و تهدیدات داخلی و خارجی مقاومت کنند و اتفاقاً امتحان های مختلف را با سربلندی پشت سر بگذارند.(ادامه)
مردم ایران درحالی سال نو خورشیدی را آغاز کرده‌اند که به شدت تحت تاثیر اخبار  رویداد سهمگین  سیل قرار گرفته‌اند و خود را در اندوه و مشکلات آسیب‌دیدگان شریک می‌دانند. هنرمندان هم از جمع مردم جدا نیستند و نسبت به جاری شدن سیل و بروز این فاجعه واکنش نشان داده‌اند. هنرمندان چه واکنشی نسبت به سیل داشتند؟
مردم ایران درحالی سال نو خورشیدی را آغاز کرده‌اند که به شدت تحت تاثیر اخبار رویداد سهمگین سیل قرار گرفته‌اند و خود را در اندوه و مشکلات آسیب‌دیدگان شریک می‌دانند. هنرمندان هم از جمع مردم جدا نیستند و نسبت به جاری شدن سیل و بروز این فاجعه واکنش نشان داده‌اند.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی روز اول فروردین در حرم مطهر امام رضا (ع)، از سه چهره تاریخی نام بردند که شناحت هر کدام از آن ها مهم است. 3چهره ای که رهبر انقلاب از آنان نام بردند
رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی روز اول فروردین در حرم مطهر امام رضا (ع)، از سه چهره تاریخی نام بردند که شناحت هر کدام از آن ها مهم است.(ادامه)
عکس/ تخریب ویلای دختر نعمت‌زاده در لواسان
با دستور رئیس حوزه قضایی لواسانات نسبت به تخریب حدود ۱۰۰۰ متر بنای غیر مجاز شبنم نعمت زاده در لواسان اقدام گردید.(ادامه)
عکس هوایی از ویلای شبنم نعمت زاده
با دستور رئیس حوزه قضایی لواسانات و در اجرای رای کمیسیون ماده ۱۰۰ نسبت به تخریب حدود ۱۰۰۰ متر بنای غیر مجاز دختر وزیر سابق در لواسان اقدام گردید.(ادامه)
برای مادری که فرزندش در کربلای ۴ جاماند
نویسنده: محسن هاشمی رفسنجانی(ادامه)
شمال نیوز: در پی اظهارات رئیس جمهور در سفر استانی خود به سمنان در خصوص انتقال آب خزر به فلات مرکزی کشور و استان سمنان نمایندگان استا‌های شمالی کشور این اظهارات را غیرکارشناسی و تبلیغی دانستند.
از بیان اظهارات تبلیغاتی پرهیز کنید/ خزر را فدای زادگاهتان نکنید
شمال نیوز: در پی اظهارات رئیس جمهور در سفر استانی خود به سمنان در خصوص انتقال آب خزر به فلات مرکزی کشور و استان سمنان نمایندگان استا‌های شمالی کشور این اظهارات را غیرکارشناسی و تبلیغی دانستند. (ادامه)
شمال نیوز:  عضو هیئت رئیسه حزب کارگزاران می‌گوید که اگر امور زندگی و معیشت مردم با لاریجانی بهتر شود، اصلاح‌طلبان از وی برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ حمایت می‌کنند..... عضو مازنی کارگزاران: احتمال حمایت اصلاح‌طلبان از لاریجانی برای 1400
شمال نیوز: عضو هیئت رئیسه حزب کارگزاران می‌گوید که اگر امور زندگی و معیشت مردم با لاریجانی بهتر شود، اصلاح‌طلبان از وی برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ حمایت می‌کنند.....(ادامه)
حکم پرونده دختر نعمت‌زاده صادر شد
حکم پرونده تعزیراتی دختر یکی از وزرای دولت یازدهم صادر و اجرا شد.(ادامه)
اسامی ۱۹ متهم اخلال در بازار ارز اعلام شد
از سوی نماینده دادستان تهران، اسامی ۱۹ متهم به اخلال در نظام توزیع ارز اعلام شد.(ادامه)
اعمال و برکات ماه ذی‌الحجه
ماه «ذی‌الحجه» آخرین ماه «سال هجری قمری» است و ماهی است بسیار پربرکت. بزرگان دین هنگامی که این ماه وارد می‌شد، اهمیت ویژه‌ای به عبادت در آن می‌دادند، مخصوصا در دهه اول این ماه. در حدیثی از رسول خدا (ص) می‌خوانیم که عبادت و کار نیک در هیچ ایامی به اندازه این ایام (۱۰ روز اول ماه ذی‌الحجه) فضیلت ندارد.(ادامه)
بیانیه 50 اقتصادان کشور به رئیس جمهور + اسامی
50 اقتصاد‌دان کشورمان در بیانیه‌ای خطاب به رئیس جمهور وضعیت کنونی اقتصادی کشور و راههای برون‌رفت از مشکلات آن را تشریح کردند.(ادامه)
 در جدال برای کسب کرسی بیشتری از کرسی های اقتصادی کابینه و همچنین تلاش برای حاکم کردن تفکر خود بر بخش اقتصادی دولت، گروه های یاد شده تلاش زیادی برای رقابت با یکدیگر دارند. البته در اوضاع کنونی، بخشی از این جریانات، سهم بیشتری داشته و تلاش دارند، وضعیت موجود را حفظ کرده و مانع از جدایی افراد نزدیک به خود بشوند. آخرین خبرها از انجام تغییرات در دولت؛ چرا انجام تغییرات در بخش اقتصادی کابینه سخت است؟!
در جدال برای کسب کرسی بیشتری از کرسی های اقتصادی کابینه و همچنین تلاش برای حاکم کردن تفکر خود بر بخش اقتصادی دولت، گروه های یاد شده تلاش زیادی برای رقابت با یکدیگر دارند. البته در اوضاع کنونی، بخشی از این جریانات، سهم بیشتری داشته و تلاش دارند، وضعیت موجود را حفظ کرده و مانع از جدایی افراد نزدیک به خود بشوند. (ادامه)
کدام اعضای اقتصادی دولت در معرض تغییر هستند؟
یک سایت حامی دولت از احتمالات تغییر در کابینه خبر داد.(ادامه)
تکرار کنایه‌های صف‌اولی مطیعی/ چهره‌های صف اول نماز عید فطر + تصاویر
شاعر نماز عید فطر با تکرار کنایه‌های خود خطاب به مسئولان نشسته در صف اول تاکید کرد که مخاطب اشعارش یک نفر نیست و اگر قرار است کسی به خاطر این اشعار ناراحت شود بهتر است در صف اول ننشیند.(ادامه)
رحلت امام خمینی (ره)، هجرت آفتاب
ماه خرداد سال‌هایی بوده که با وقایعی متفاوت در ذهن و تاریخ ملت ایران ماندگار شده است، اما خرداد سال 68 حادثه‌ای را در دل داشت که نه تنها مردم ایران بلکه تمامی جهان را معطوف به خود کرد؛ رحلت یک بزرگمرد، تاریخ‌ساز. (ادامه)
شمال نیوز : ثبت‌نام از نامزدهای انتخاباتی هیئت رئیسه اتاق‌ اصناف مازندران از 5 الی 13 اردیبهشت‌ماه در ادارت صنعت‌، معدن و تجارت شهرستان‌های مختلف انجام شد..... رونمایی از اسامی نامزدهای اتاق های اصناف استان مازندران
شمال نیوز : ثبت‌نام از نامزدهای انتخاباتی هیئت رئیسه اتاق‌ اصناف مازندران از 5 الی 13 اردیبهشت‌ماه در ادارت صنعت‌، معدن و تجارت شهرستان‌های مختلف انجام شد.....(ادامه)
کشت نخستین رقم برنج هسته‌ای در مازندران
نخستین رقم برنج هسته‌ای از نوع طارم روشن در مازندران کشت شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.