.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 در اقتصاد مقاومتی آن چیزی که مورد انتظار است، یک کار جهشی است. ببینید، دستگاه و دولت، خب یک کارهای متعارفی دارد، کارهای معمولی‌ای دارد در زمینه‌های اقتصاد -در همه‌ی بخشهای مختلف این وزارتخانه‌های چندین‌گانه‌ی اقتصادی- که دارد انجام میگیرد؛ این کارها که خب باید انجام بگیرد؛ [امّا] از جمله‌ی چیزهایی که در اقتصاد مقاومتی مورد نظر است، یک کار فوق‌العاده است، یک کار جهشی است. همه‌ی ظرفیّتهای کشور پای کار آورده بشود/ در اقتصاد مقاومتی آن چیزی که مورد انتظار است، یک کار جهشی است(خبر)
در اقتصاد مقاومتی آن چیزی که مورد انتظار است، یک کار جهشی است. ببینید، دستگاه و دولت، خب یک کارهای متعارفی دارد، کارهای معمولی‌ای دارد در زمینه‌های اقتصاد -در همه‌ی بخشهای مختلف این وزارتخانه‌های چندین‌گانه‌ی اقتصادی- که دارد انجام میگیرد؛ این کارها که خب باید انجام بگیرد؛ [امّا] از جمله‌ی چیزهایی که در اقتصاد مقاومتی مورد نظر است، یک کار فوق‌العاده است، یک کار جهشی است.(ادامه)
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران منصوب شد
با حکم شریعتمداری وزیر صنعت معدن و تجارت، «یدالله صادقی» رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران شد. (ادامه)
رئیس پژوهشکده ژنتیک و زیست‌فناوری برنج مازندران گفت: تمام شعارها و وعده‌های مسؤولان باید در عمل اتفاق بیفتد نه در حد حرف باشد چرا که اگر کشاورزان ناامید شوند و دست از تولید بردارند فردا برای اینکه به تولید محصولات بپردازد، خیلی دیر است.

چرا صدای مسؤولان و نمایندگان درنمی‌آید؟ / فردا خیلی دیر است
رئیس پژوهشکده ژنتیک و زیست‌فناوری برنج مازندران گفت: تمام شعارها و وعده‌های مسؤولان باید در عمل اتفاق بیفتد نه در حد حرف باشد چرا که اگر کشاورزان ناامید شوند و دست از تولید بردارند فردا برای اینکه به تولید محصولات بپردازد، خیلی دیر است. (ادامه)
جشنواره ملی برنج مازندران با طعم برنج قاچاقی برگزار شد
سومین جشنواره ملی برنج مازندران با طعم برنج قاچاقی به میزبانی آمل در حالی برگزار شد که با وجود دعوت وزیر جهاد کشاورزی، جشنواره بدون وی و حتی استاندار مازندران به اجرا درآمد. (ادامه)
ادعای کشف مواد رادیو اکتیو در بدن مرحوم هاشمی/بی رحمی بانک ها در مناطق زلزله زده!/نگرانی شدید تیم همراه روحانی از جریان اصلاحات
(ادامه)
شمال نیوز : رئیس پژوهشکده ژنتیک و زیست فناوری برنج مازندران با انتقاد از تصمیم‌گیری درباره قیمت محصولات کشاورزی بیان کرد: آیا وزیر صنعت و معدن اجازه تصمیم‌گیری درباره ماشین‌آلات را به وزیر جهاد کشاورزی می‌دهد؟.... استاندار مراقب باشد تا تولیدکننده‌ها قربانی مفت‌خورها نشوند
شمال نیوز : رئیس پژوهشکده ژنتیک و زیست فناوری برنج مازندران با انتقاد از تصمیم‌گیری درباره قیمت محصولات کشاورزی بیان کرد: آیا وزیر صنعت و معدن اجازه تصمیم‌گیری درباره ماشین‌آلات را به وزیر جهاد کشاورزی می‌دهد؟....(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم مازندران در ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 644 هزار تن برنج در چهار ماهه اول 96 وارد کردند، گفت: از تیرماه تاکنون نیز واردات ممنوع بوده اما اکنون که واردات آزاد شد تکلیف کشاورزان چیست؟..... نعمت زاده : فاتحه تولید برنج را باید خواند
شمال نیوز : نماینده مردم مازندران در ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 644 هزار تن برنج در چهار ماهه اول 96 وارد کردند، گفت: از تیرماه تاکنون نیز واردات ممنوع بوده اما اکنون که واردات آزاد شد تکلیف کشاورزان چیست؟.....(ادامه)
مازندرانی ها دغدغه افت فشار گاز در زمستان نداشته باشند
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به انتقال گاز از عسلویه به استان گفت: مردم استان در فصل سرد و زمستانی دغدغه افت فشار گاز نداشته باشند.(ادامه)
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است..... کدام استان‌ها بیشترین «سیاستمدار» را صادر کرده‌اند؟ + جدول
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است.....(ادامه)
مشعل گاز شهر کیاسر روشن شد
پروژه گازرسانی به شهر کیاسر با حضور مسؤولان استانی و محلی انجام شد.(ادامه)
نعمت‎زاده سمت جدید گرفت
وزیر نفت طی حکمی، محمدرضا نعمت‎زاده را به عنوان مشاور ارشد صنعتی خود منصوب کرد. (ادامه)
شمال نیوز : عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: آقای احمدی‌نژاد یک رایانه‌ای است که ما نرم‌افزارش را نداریم و نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه اتفاقی رخ می‌دهد.
حداد عادل: احمدی‌نژاد رایانه‌ای است که نرم‌افزارش را نمی‌دانیم
شمال نیوز : عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: آقای احمدی‌نژاد یک رایانه‌ای است که ما نرم‌افزارش را نداریم و نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه اتفاقی رخ می‌دهد. (ادامه)
آقای وزیر! بخشنامه عدم درج قیمت را لغو کنید/ آرامش و سلامت بازار در خطر است (+تصویر بیانیه)
شمال نیوز : انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان طی بیانیه‌ای خواستار لغو بخشنامه اخیر وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص عدم الزام تولیدکنندگان نسبت به درج قیمت برخی کالاها شد و آن را خلاف قوانین دانست. (ادامه)
 برخی اعضای کابینه یازدهم نتوانستند با روحانی به دولت دوم او راه پیدا کنند. از 18 وزیر، 9 نفر (ظریف، علوی، رحمانی‎فضلی، ربیعی، حجتی، قاضی‎زاده‎هاشمی، آخوندی، زنگنه و سلطانی‎فر) توانستند چهار سال دیگر سکان وزارت را در دست بگیرند.


سرنوشت بازماندگان از دولت دوازدهم؛ از طیب‎نیا تا پورمحمدی / بازگشت برخی وزرا به فضای آکادمیک؛ حضور برخی در مجمع تشخیص، قوه قضاییه و شهرداری (خبر)
برخی اعضای کابینه یازدهم نتوانستند با روحانی به دولت دوم او راه پیدا کنند. از 18 وزیر، 9 نفر (ظریف، علوی، رحمانی‎فضلی، ربیعی، حجتی، قاضی‎زاده‎هاشمی، آخوندی، زنگنه و سلطانی‎فر) توانستند چهار سال دیگر سکان وزارت را در دست بگیرند. (ادامه)
توصیه وزیر صنعت برای افزایش قدرت خرید مردم
شمال نیوز : وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امروز تقاضای موثر برای کالاهای صنعتی بادوام با بحران جدی مواجه است و اگر قدرت خرید مردم را بالا نبرده و نتوانیم تحرک تقاضا داشته باشیم، این مشکلات برطرف نمی شود.(ادامه)
قطع وابستگی گاز مازندران به خارج از کشور/ طلب 146 میلیارد تومانی گاز مازندران
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه سال گذشته در حوزه گازرسانی کار بزرگی در استان رقم خورد، گفت: قطع وابستگی گاز مازندران به خارج از کشور نتیجه تلاش جهادی و فعالیت‌های مستمر کارکنان و کارشناسان شرکت گاز مازندران بوده است.(ادامه)
مقایسه «رای اعتماد» دو مجلس به دو دولت روحانی
در جریان رای اعتماد به وزرای کابینه یازدهم در 24 مرداد 92، علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، 274 رای کسب کرد و رکورد اخذ آرای موافق را در تاریخ جمهوری اسلامی شکست.(ادامه)
آخرین دستور عجیب نعمت زاده برای برداشتن برجسب قیمت ها!
محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه ای به سازمان‌های مسئول در زمینه قیمت گذاری و نظارت کالا، شرایط عدم الزام درج قیمت مصرف کننده برخی گروه کالایی را ابلاغ کرد.(ادامه)
دومین جلسه علنی بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم صبح امروز به ریاست علی لاریجانی و با حضور اکثریت نمایندگان و با ادامه بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی اطلاعات آغاز و تا عصر ادامه یافت.


جزئیات بررسی صلاحیت ۶ وزیر پیشنهادی - نظرات موافقان و مخالفان/ آغاز روز سوم؛ صبح پنجشنبه با بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی کشاورزی(خبر)
دومین جلسه علنی بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم صبح امروز به ریاست علی لاریجانی و با حضور اکثریت نمایندگان و با ادامه بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی اطلاعات آغاز و تا عصر ادامه یافت. (ادامه)
دفاع روحانی از وزرای پیشنهادی
رئیس جمهور با بیان اینکه در معرفی کابینه دوازدهم تحت تاثیر و فشار از سوی هیچ حزب و جریانی نبوده ام گفت: شایعاتی که درباره قرارگرفتن لیست در اختیار رهبری مطرح می شود، صحیح نیست.(ادامه)
شریعتمداری و سه‌گانه "صنعتی، معدنی و تجاری" در دولت دوازدهم
با عبور از یکسالگی برجام تجارت خارجی کشور نیازمند توجه جدی است، مسئله‌ای که جز با رونق تولید و بهبود کیفیت محصولات داخلی در جهت افزایش حجم صادرات امکان‌پذیر نیست. علاوه بر این به دلیل رکود صنعتی و نیز غفلت از بخش معدنی کشور، این دو نیازمند تدوین استراتژی‌های مدون و اجرای برنامه‌های اثرگذار توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت در دولت دوازدهم هستند.(ادامه)
احمد توکلی عضو جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در یادداشتی که آن را در تلگرام خود منتشر کرده است، از نمایندگان خواست که در رای دادن به علی ربیعی برای او شرط بگذارند.

توکلی برای ربیعی شرط گذاشت
احمد توکلی عضو جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در یادداشتی که آن را در تلگرام خود منتشر کرده است، از نمایندگان خواست که در رای دادن به علی ربیعی برای او شرط بگذارند. (ادامه)
نظر نعمت‌زاده درباره وزیر پیشنهادی صنعت
وزیر صنعت، معدن وتجارت با حمایت از معرفی «محمد شریعتمداری» به عنوان وزیر پیشنهادی این وزارتخانه در دولت دوازدهم اعلام کرد: خوشبختانه وزارت صنعت معدن وتجارت قرار است به دست کسی بیفتد که هم در صنعت و هم در تجارت تبحر دارد. (ادامه)
بر اساس اخبار قرار است کابینه دوم حسن روحانی روز سه شنبه به مجلس شورای اسلامی معرفی شود. از این رو روند حدس و گمانی زنی ها درباره آخرین تغییرات کابینه در رسانه ها افزایش یافته و فراکسیون های مختلف مجلس نیز به فکر سازوکار چگونگی بررسی لیست پیشنهادی می باشند. آخرین گمانه زنی ها درباره وزرای پیشنهادی در آستانه معرفی کابینه/ فراکسیون امید به کدام گزینه ها احتمالا رای نخواهد داد
بر اساس اخبار قرار است کابینه دوم حسن روحانی روز سه شنبه به مجلس شورای اسلامی معرفی شود. از این رو روند حدس و گمانی زنی ها درباره آخرین تغییرات کابینه در رسانه ها افزایش یافته و فراکسیون های مختلف مجلس نیز به فکر سازوکار چگونگی بررسی لیست پیشنهادی می باشند. (ادامه)
چهار روز مانده به مراسم تحلیف رئیس‌جمهوری، آخرین بررسی‌ها نشان می‌دهد که نیمی از وزرای دولت یازدهم رفتنی شده‌اند و چینش زنان کابینه دستخوش تغییراتی شده است. آخرین گمانه‌زنی‌ها درباره دولت روحانی؛ لیست وزرای رفتنی و ماندنی دولت
چهار روز مانده به مراسم تحلیف رئیس‌جمهوری، آخرین بررسی‌ها نشان می‌دهد که نیمی از وزرای دولت یازدهم رفتنی شده‌اند و چینش زنان کابینه دستخوش تغییراتی شده است.(ادامه)
شمال نیوز : هر چه به روز تحلیف حکم رییس جمهوری حسن روحانی نزدیک تر می شویم وضعیت شفاف تر می شود. در کنار نارضایتی اصلاح طلبان از اتفاقات داخلی کابینه، لابی ها ادامه دارد.  گروه های داخلی مجلس، سیاستمداران چپ و راست، احزاب و حتی اساتید دانشگاه به دنبال نقش آفرینی و تاثیر گذاری بر ترکیب کابینه هستند..... آخرین اخبار و گمانه زنی‌ها از کابینه دوازدهم
شمال نیوز : هر چه به روز تحلیف حکم رییس جمهوری حسن روحانی نزدیک تر می شویم وضعیت شفاف تر می شود. در کنار نارضایتی اصلاح طلبان از اتفاقات داخلی کابینه، لابی ها ادامه دارد. گروه های داخلی مجلس، سیاستمداران چپ و راست، احزاب و حتی اساتید دانشگاه به دنبال نقش آفرینی و تاثیر گذاری بر ترکیب کابینه هستند.....(ادامه)
شمال نیوز: وزرای صنعت و ارتباطات در حاشیه جلسه هیات دولت امروز در جمع خبرنگاران به این سوال که آیا در کابینه بعدی حضور دارند یا نه پاسخ دادند.
واعظی رئیس دفتر روحانی می‌شود؟/خداحافظی نعمت‌زاده از وزارت
شمال نیوز: وزرای صنعت و ارتباطات در حاشیه جلسه هیات دولت امروز در جمع خبرنگاران به این سوال که آیا در کابینه بعدی حضور دارند یا نه پاسخ دادند. (ادامه)
نعمت‌زاده: در کابینه دوازدهم نخواهم بود
وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که کابینه در دوازدهم وزیر نخواهد بود. (ادامه)
کمتر از دو هفته به معرفی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم مانده و بازار شایعات و گمانه‌زنی‌ها دراین‌باره داغ است. رو گذشته اسامی زیادی برای وزارتخانه‌ها مطرح شد و به نظر می‌رسد جز پنج یا شش وزارتخانه؛ دیگر وزارتخانه‌ها دستخوش تغییر قرار بگیرند و بخشی از جابه‌جایی‌ها درونی باشد. شش وزیری که احتمال تغییر آنها کم است/ آخرین گمانه‌زنی‌ها درباره هشت وزارتخانه دولت دوم روحانی
کمتر از دو هفته به معرفی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم مانده و بازار شایعات و گمانه‌زنی‌ها دراین‌باره داغ است. رو گذشته اسامی زیادی برای وزارتخانه‌ها مطرح شد و به نظر می‌رسد جز پنج یا شش وزارتخانه؛ دیگر وزارتخانه‌ها دستخوش تغییر قرار بگیرند و بخشی از جابه‌جایی‌ها درونی باشد.(ادامه)
افتتاح خط لوله گاز دامغان ـ ساری تا یک هفته آینده
مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت : احداث خط لوله گاز دامغان به نکا به پایان رسیده است و تا یک هفته دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.