.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اعتراض راه ساری به رای کمیته انضباطی
(ادامه)
لغو دیدار راه ساری با میثاق تهران
(ادامه)
تساوی استقلال ساری و صنعت در مقابل حریفان
(ادامه)
پیشنهاد برگزاری یادواره های انفرادی استانی برای شهدای شاخص مازندرانی
(ادامه)
نعيم صدام يكي از مسئولان فدراسيون فوتبال عراق از توافق نهايي با علیرضا رعدی براي برعهده گرفتن هدايت تيم ملي فوتسال اين كشور خبر داد.
حکم صدام،برای سرمربی سابق راه ساری !
نعيم صدام يكي از مسئولان فدراسيون فوتبال عراق از توافق نهايي با علیرضا رعدی براي برعهده گرفتن هدايت تيم ملي فوتسال اين كشور خبر داد. (ادامه)
لیگ بر‌ترفوتسال ۱۶ تیمی شد
(ادامه)
صادقعلی رنجبر گذری عشق آفرین به خاطره های خونین
صادقعلی رنجبر(ادامه)
از کلیه مدیران استانی و شهرستانی انتظار می رود تا مسئولین ذیربط را به نظارت بیشتر و محتوایی تر در انتخاب اسامی متجانس با فرهنگ و تاریخ مازندران برای اماکن عمومی شهر مجاب نموده و علاوه بر آن در راستای هم شان سازی نمادها و تندیس ها و طراحی این اماکن عمومی با اسامی ماخوذه نیز اقدام گردد... تاکید بر نامگذاری اماکن عمومی بنام علما و سرداران
از کلیه مدیران استانی و شهرستانی انتظار می رود تا مسئولین ذیربط را به نظارت بیشتر و محتوایی تر در انتخاب اسامی متجانس با فرهنگ و تاریخ مازندران برای اماکن عمومی شهر مجاب نموده و علاوه بر آن در راستای هم شان سازی نمادها و تندیس ها و طراحی این اماکن عمومی با اسامی ماخوذه نیز اقدام گردد...(ادامه)
در این مجمع که به ریاست عباس ترابیان رییس کمیته فوتسال و در سازمان لیگ برتر برگزار شد، شش نفر از لیگ برتر و دو نفر از لیگ دسته اول باشگاه های ایران به عضویت این مجمع درآمدند.سعید نجاریان از راه ساری... سعید نجاریان عضو مجمع عمومی فوتسال شد
در این مجمع که به ریاست عباس ترابیان رییس کمیته فوتسال و در سازمان لیگ برتر برگزار شد، شش نفر از لیگ برتر و دو نفر از لیگ دسته اول باشگاه های ایران به عضویت این مجمع درآمدند.سعید نجاریان از راه ساری...(ادامه)
سیاست یک بام و دوهوای تربیت بدنی مازندران
(ادامه)
پیام استاندار مازندران بمناسبت در گذشت پدر 4 شهید نجاریان
(ادامه)
حاشیه های بازی دیروز راه ساری و علم و ادب مشهد
(ادامه)
غیبت معنادار مسئولان در مراسم معارفه دست نشان
(ادامه)
سرپرست تیم لیگ برتری فوتسال راه ساری با انتقاد از ادامه روند بی توجهی مسئولان دستگاه ورزش، راه و ترابری و دستگاه های اجرایی به فعالیت های ورزشی در استان گفت: ادارات استان مازندران خصوصا تربیت بدنی هیچ حمایتی از راه ساری نکردند. مشکلات راه ساری تمامی ندارد!
سرپرست تیم لیگ برتری فوتسال راه ساری با انتقاد از ادامه روند بی توجهی مسئولان دستگاه ورزش، راه و ترابری و دستگاه های اجرایی به فعالیت های ورزشی در استان گفت: ادارات استان مازندران خصوصا تربیت بدنی هیچ حمایتی از راه ساری نکردند.(ادامه)
اسامی هنرمندانی که امسال به حج رفتند
(ادامه)
کیان ناطقی در حاشیه نزول تیم فوتسال راه ساری(يادداشت)
کیان ناطقی(ادامه)
6 سال از خبر انتقال قریب الوقوع یک تیم لیگ برتری به مازندران می‌گذرد و این وعده نخ‌نما که امروز حتی تا حد لیگ دسته اول هم تنزل پيدا کرده به سر انجامي نرسیده است ... همین راه ساری را بچسبید ،لطفا!
6 سال از خبر انتقال قریب الوقوع یک تیم لیگ برتری به مازندران می‌گذرد و این وعده نخ‌نما که امروز حتی تا حد لیگ دسته اول هم تنزل پيدا کرده به سر انجامي نرسیده است ... (ادامه)
پایان محرومیت راه ساری
(ادامه)
بلاتکلیفی تماشاچیان راه ساری در ورزشگاه
(ادامه)
حمایت یوزارسیف از احمدی‌نژاد
(ادامه)
یوزارسیف معاف می شود؟!
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.