.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : حالا دیگر گزینه ها حول محور دوگانه فرزانه و یوسفی دور می زند . به عبارتی دیگر عبدالحمید فرزانه از بدنه شهرداری و کوروش یوسفی هم از جرگه شورایی ها وارد گود رقابت شدند ..... انتخاب شهردار ساری وارد مرحله جدید شد / فرزانه و یوسفی در فینال
شمال نیوز : حالا دیگر گزینه ها حول محور دوگانه فرزانه و یوسفی دور می زند . به عبارتی دیگر عبدالحمید فرزانه از بدنه شهرداری و کوروش یوسفی هم از جرگه شورایی ها وارد گود رقابت شدند .....(ادامه)
روابط عمومی‌های برتر هیأت فوتبال مازندران مشخص شدند
نشست تخصصی مدیران روابط عمومی هیأت‌های شهرستانی و مدیران رسانه‌ای فوتبال مازندران به میزبانی هیأت فوتبال ساری برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز :  بدون تردید شورایی که نتواند از میان سه گزینه تصمیم بگیرد از میان تعداد زیادی متقاضی شهردار شدن که جای خود دارد و این پروسه طولانی ترخواهد شد ..... کار انتخاب « شهردار ساری » به « فراخوان عمومی » کشیده شد !
شمال نیوز : بدون تردید شورایی که نتواند از میان سه گزینه تصمیم بگیرد از میان تعداد زیادی متقاضی شهردار شدن که جای خود دارد و این پروسه طولانی ترخواهد شد .....(ادامه)
شمال نیوز : با این وجود اما در محافل سیاسی و خبری گزینه هایی طرح می شوند که نمی توان نام آنها را نادیده گرفت و هر چه پروسه انتخاب شهردار از سوی اعضای شورا طولانی تر شود گزینه های بیشتری قابل طرح می شوند ..... شهردار آینده ساری کیست ؟ + معرفی گزینه های مطرح
شمال نیوز : با این وجود اما در محافل سیاسی و خبری گزینه هایی طرح می شوند که نمی توان نام آنها را نادیده گرفت و هر چه پروسه انتخاب شهردار از سوی اعضای شورا طولانی تر شود گزینه های بیشتری قابل طرح می شوند .....(ادامه)
در حالی حدود یک هفته از انتصاب شهردار سابق شهر ساری در کسوت معاونت توسعه منابع و نیروی انسانی وزیر راه و شهرسازی می گذرد که اکثر اعضای شورای اسلامی ساری پیش از این در جریان این انتصاب قرار نداشتند. غافلگیری شورای شهر از رفتن شهردار ساری به وزارت راه
در حالی حدود یک هفته از انتصاب شهردار سابق شهر ساری در کسوت معاونت توسعه منابع و نیروی انسانی وزیر راه و شهرسازی می گذرد که اکثر اعضای شورای اسلامی ساری پیش از این در جریان این انتصاب قرار نداشتند.(ادامه)
پیکر بی جان صیاد جوان فریدونکناری به ساحل بازگشت
جسد صیاد فریدونکناری پس از 2 روز مفقودی در دریا در ساحل غربی فریدونکنار پیدا شد. (ادامه)
ناپدید شدن صیاد در دریای فریدونکنار
رئیس هیئت نجات غریق فریدونکنار از ناپدید شدن یک صیاد در دریای این شهرستان خبر داد.(ادامه)
مدیرعامل تیم فوتسال شهروند: چرا کمیته انضباطی رای بازی با گیتی پسند را صادر نمی‌کند؟
مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری گفت: انتظار داشتیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بلافاصله رای بازی با گیتی پسند را صادر کند.(ادامه)
نجاریان: از حق باشگاه کوتاه نخواهیم آمد
مدیرعامل باشگاه شهروند ساری اعلام کرد خواستار اعلام رای منصفانه از جانب کمیته انضباطی خواهیم بود.(ادامه)
شمال نیوز : پس ازاین درگیری تیم مهمان به‌دلیل نبود امنیت کافی وارد زمین نشد و به احتمال فراوان نتیجه این دیدار ۳ بر صفر به سود شهروند ساری اعلام خواهد شد..... دبیر سازمان لیگ : مربی محروم گیتی‌پسند شروع‌کننده درگیری‌های اصفهان بوده است/ احتمال اعلام نتیجه 3 بر 0 به سود شهروند ساری
شمال نیوز : پس ازاین درگیری تیم مهمان به‌دلیل نبود امنیت کافی وارد زمین نشد و به احتمال فراوان نتیجه این دیدار ۳ بر صفر به سود شهروند ساری اعلام خواهد شد.....(ادامه)
از غیبت تاج و ریاست مدیرکل تا حواشی ریز و درشت مجمع!
مجمع عمومی عادی سالانه هیأت فوتبال مازندران در حالی با حضور اعضای مجمع در مرکز استان مازندران برگزار شد که مهدی تاج رئیس فدراسیون حاضر به حضور در این مجمع نشد.(ادامه)
رئیس هیئت فوتبال مازندران: وضعیت باشگاه های فوتبال پایه اسفناک است
رئیس هیئت فوتبال مازندران وضعیت باشگاه های فوتبال در رده های پایه را به دلیل هزینه های سنگین اسفناک توصیف کرد.(ادامه)
شهروند ساری حریفان خود را شناخت
مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری گفت: تیم نوجوانان و جوانان شهروند ساری در لیگ برتر باشگاه‌های کشور با شناخت حریفان خود به میدان می‌رود.(ادامه)
انتقادات بی‌پایان اعضای شورای شهر با رویکردهای متغیر
بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری همراه با آماج انتقادات و تهدیدات اعضای شورا برگزار شد.(ادامه)
اختتامیه جشنواره فیلم فجر با ازدحام جمعیت در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد آغاز شد. نبود نظم، شماره صندلی و مکان خبرنگاران و عکاسان از معضلات اصلی این مراسم است. جوایز جشنواره فیلم فجر به چه کسانی رسید؟+ تصاویر
اختتامیه جشنواره فیلم فجر با ازدحام جمعیت در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد آغاز شد. نبود نظم، شماره صندلی و مکان خبرنگاران و عکاسان از معضلات اصلی این مراسم است.(ادامه)
از درخواست مجدد از استاندار برای حضور در شورا تا لزوم جابجایی فروشگاه اتکا
در جلسه شورای شهر ساری تعدادی از اعضای شورا مجددا از استاندار خواستند تا در جلسه شورا حضور داشته باشد و تا مشکلات حل نشده که حق مردم است را پیگیری کنند.(ادامه)
پروژه نیروگاه زباله سوز ساری عقب مانده است
رئیس کمیسیون بودجه و حقوقی شورای شهر ساری گفت: پروژه نیروگاه زباله سوز سازی از نوشهر عقب مانده است و باید دلیل آن بررسی شود.(ادامه)
غرق شدن جوان 25 ساله مشهدی در دریای فریدونکنار
رئیس هیئت نجات غریق فریدونکنار از غرق شدن جوان 25 ساله مشهدی در دریای فریدونکنار خبر داد.(ادامه)
ساری ، حکایت احتضار یک مادر شهر(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : در فهرست منتخبان شورای اسلامی دوره پنجم شهر ساری ، نام قاسم قاسمی خواهرزاده شهیدان عبوری و مهدی عبوری شهردار ساری به عنوان منتخب اول دیده می شود ..... منتخبان شورای پنجم ساری چه کسانی هستند ؟+ اسامی
شمال نیوز : در فهرست منتخبان شورای اسلامی دوره پنجم شهر ساری ، نام قاسم قاسمی خواهرزاده شهیدان عبوری و مهدی عبوری شهردار ساری به عنوان منتخب اول دیده می شود .....(ادامه)
دست‌نشان 5 بازیکن خونه‌به‌خونه را اخراج کرد
مازیار زارع، جلال رافخایی، امیرحسین فشنگ‌چی، یحیی نجاریان و حسین کریمی، پنج بازیکنی هستند که در اوایل فصل با سر و صدای زیاد به تیم فوتبال خونه‌به‌خونه پیوستند و بعد از تسویه حساب دیروز از لیست باشگاه خط زده شدند.(ادامه)
شمال نیوز: رئيس كميسيون بودجه و حقوقي شوراي اسلامی شهر ساري از تصویب بودجه 583 میلیارد تومانی این نهاد توسط شورای اسلامی شهر ساری خبر داد. بودجه 584 ميليارد تومانی شهرداری ساری تصويب شد
شمال نیوز: رئيس كميسيون بودجه و حقوقي شوراي اسلامی شهر ساري از تصویب بودجه 583 میلیارد تومانی این نهاد توسط شورای اسلامی شهر ساری خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : در این راستا ، مرکز استان گامی فراتر را نیز در انتخابات مجلس دهم برداشته که در آن در کنار فهرست های ملی همچون « امید » ، « اصولگرایان » و ... ، « فهرست عملگرایی » که اختصاص به حوزه انتخابیه ساری و میاندرود داشت بصورت بومی اعلام موجودیت کرد و.... رونمایی از نامزدهای احتمالی شورای پنجم در شهر ساری
شمال نیوز : در این راستا ، مرکز استان گامی فراتر را نیز در انتخابات مجلس دهم برداشته که در آن در کنار فهرست های ملی همچون « امید » ، « اصولگرایان » و ... ، « فهرست عملگرایی » که اختصاص به حوزه انتخابیه ساری و میاندرود داشت بصورت بومی اعلام موجودیت کرد و....(ادامه)
در پايان ديدار تيم هاي شهرداري آستارا و عمران شهرداري ساري، تعداد زيادي از تماشاگران حاضر در ورزشگاه با ورود به داخل زمين به ضرب و شتم عوامل تيم ساروي پرداختند كه منجر به ... سعید نجاریان خواستار برخورد قاطع با ضاربان مربی ساروی شد
در پايان ديدار تيم هاي شهرداري آستارا و عمران شهرداري ساري، تعداد زيادي از تماشاگران حاضر در ورزشگاه با ورود به داخل زمين به ضرب و شتم عوامل تيم ساروي پرداختند كه منجر به ...(ادامه)
برنامه ششم توسعه و باز هم این دیوار کوتاه کارمند و کارگر!(يادداشت)
(ادامه)
صعود تیم فوتسال نوجوانان شهروند ساری به مرحله نهایی لیگ برتر
مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری گفت: تیم نوجوانان شهروند راهی مرحله نهایی لیگ برتر کشور شد.(ادامه)
رعدی به قلعه‌ عقاب‌ها بازگشت
علیرضا رعدی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال شهروند ساری معارفه شد و با معرفی وی سالن سیدرسول حسینی که در دوران سرمربیگری شهروند به عنوان قلعه عقاب‌ها معروف شده بود، دوباره حضور وی را تجربه می‌کند.(ادامه)
مهاجم پیکان به خونه به خونه پیوست
مهاجم تیم فوتبال پیکان به خونه به خونه مازندران پيوست(ادامه)
طاهری به شهروند ساری پیوست
بازیکن ملی پوش فوتسال کشورمان به تبم شهروند ساری پیوست.(ادامه)
هفتم مردادماه؛ آغاز لیگ برتر فوتسال کشور
عضو هیأت رئیسه کمیته فوتسال کشور گفت: هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از هفتم مردادماه استارت می‌خورد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.