.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پیام تسلیت رئیس هیأت فوتبال ساری در پی درگذشت مرحوم اسفندیار بالویی
سعید نجاریان رئیس هیأت فوتبال شهرستان ساری در پیامی درگذشت پیشکسوت فوتبال این شهر را تسلیت گفت. (ادامه)
شمال نیوز: یک‌صد و شصت و نهمین جلسه شورای شهر ساری با حاشیه‌های زیادی از جمله زیر سوال بردن کمیسیون ها همراه بود.
در جلسه پر حاشیه شورای شهر ساری چه گذشت؟
شمال نیوز: یک‌صد و شصت و نهمین جلسه شورای شهر ساری با حاشیه‌های زیادی از جمله زیر سوال بردن کمیسیون ها همراه بود. (ادامه)
شمال نیوز: سعيد نجاريان مديرعامل تيم فوتسال شهروند ساري براي 4 سال ديگر به عضويت مجمع فوتسال فدراسيون فوتبال ايران درآمد. سعيد نجاريان عضو هيأت رئيسه سازمان ليگ فوتسال كشور شد
شمال نیوز: سعيد نجاريان مديرعامل تيم فوتسال شهروند ساري براي 4 سال ديگر به عضويت مجمع فوتسال فدراسيون فوتبال ايران درآمد.(ادامه)
سازمان عمران شهرداری ساری لیگ برتری شد
تیم سازمان عمران شهرداری ساری با برتری مقابل کاله جوان محمودآباد به لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور صعود کرد. (ادامه)
دفاع عضو شورای شهر ساری از دانشگاه علوم پزشکی
در پاسخ به انتقادات اعضای شورا در موضوع آنفولانزا باقری عضو پزشک شورای شهر با دفاع از همکاران خود در بهداشت و درمان گفت: آنفولانزا هر ساله بوده و امسال هم هست ولی بیماری های دیگر همراه با آنفولانزا ممکن است موجب مرگ شده باشد و نباید این موضع را آنقدر بزرگ کرد.(ادامه)
نجاریان: عدم اطلاع رساني پيرامون آنفلوآنزا به هيچ وجه پذيرفتني نيست
رئيس كميسيون بودجه و حقوقي شوراي شهر ساري با اشاره به شيوع آنفلوآنزا در استان از عدم اطلاع رساني بايسته در اين زمينه به شدت انتقاد كرد.(ادامه)
شمال نیوز : طبق قوانین شورای اسلامی جلسات با حضور دو سوم اعضا رسمیت پیدا می‌کند، و با توجه به اینکه از ۱۳ نفر شورای شهر ساری ۵ نفر غیبت داشته‌اند این جلسه رسمیت نیافت..... « غیبت اعضا »جلسه شورای شهر ساری را از رسمیت خارج کرد !
شمال نیوز : طبق قوانین شورای اسلامی جلسات با حضور دو سوم اعضا رسمیت پیدا می‌کند، و با توجه به اینکه از ۱۳ نفر شورای شهر ساری ۵ نفر غیبت داشته‌اند این جلسه رسمیت نیافت.....(ادامه)
رتبه دوم مازندران در تعداد منتخبین نهاد کتابخانه های عمومی کشور
در مراسم تکریم از مقام کتابداران و ترویج گفتمان کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، مازندران با 9 منتخب در رتبه دوم قرار گرفت.(ادامه)
نتایج تیم فوتسال شهروند ساری نگران‌کننده است
(ادامه)
زمان مراسم یادبود مرحوم نوروزی اعلام شد
برنامه‌های مراسم ترحیم کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس در استان مازندران اعلام شد.(ادامه)
بازیکنان شهروند با آمادگی کامل برابر تاسیسات دریایی به میدان می‌روند
(ادامه)
شمال نیوز : وی با بیان اینکه آزادسازی پادگان ساری از اقداماتی بود که قبل از ما دوستان زیادی برای انتقال آن تلاش کردند، تصریح کرد: برای برخی از شهرها سوال پیش آمده که چرا انتقال پادگان ساری سیاسی شده است..... از آزادی پادگان ساری تا گره کور سه راه جویبار !
شمال نیوز : وی با بیان اینکه آزادسازی پادگان ساری از اقداماتی بود که قبل از ما دوستان زیادی برای انتقال آن تلاش کردند، تصریح کرد: برای برخی از شهرها سوال پیش آمده که چرا انتقال پادگان ساری سیاسی شده است.....(ادامه)
برگزاری پنجمین همایش کتابت وحی در بابل
(ادامه)
محمد حسن نجاریان هیمالیانورد برجسته جهان و فاتح قله اورست و 6 قله بالای هشت هزار متر جهان طی حکمی از سوی افشین احمدی رییس هیات استان به عنوان مشاور فنی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان مازندران انتخاب گردید فاتح قله اورست مشاور فنی هیات کوهنوردی مازندران شد
محمد حسن نجاریان هیمالیانورد برجسته جهان و فاتح قله اورست و 6 قله بالای هشت هزار متر جهان طی حکمی از سوی افشین احمدی رییس هیات استان به عنوان مشاور فنی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان مازندران انتخاب گردید(ادامه)
جلسه علنی شورای شهر ساری شامگاه گذشته در حالی برگزار شد که بیشتر شبیه به جلسه ای غیررسمی و با همهمه و حواشی بود تا یک جلسه ی رسمی شورای شهر .
جلسه شورای شهر ساری، یک روز پر حاشیه!
جلسه علنی شورای شهر ساری شامگاه گذشته در حالی برگزار شد که بیشتر شبیه به جلسه ای غیررسمی و با همهمه و حواشی بود تا یک جلسه ی رسمی شورای شهر . (ادامه)
شمال نیوز : مشاور استاندار مازندران در امور جانبازان درخواست کرد: حرمت جانبازان را حفظ کنیم و در صحن شورای شهر ساری برای آرامش مردم تصمیم بگیریم، جانباز ضایعه نخاعی و اعصاب و روان بودن بسیار سخت و دشوار است.... از موافقت با استعفای یک عضو شورا تا اشکالات یک مصوبه !
شمال نیوز : مشاور استاندار مازندران در امور جانبازان درخواست کرد: حرمت جانبازان را حفظ کنیم و در صحن شورای شهر ساری برای آرامش مردم تصمیم بگیریم، جانباز ضایعه نخاعی و اعصاب و روان بودن بسیار سخت و دشوار است.... (ادامه)
شمال نیوز : وی با اشاره به نظارت بر حسن اداره مالی شهرداری و همه سازمان‌ها و مؤسسات و شرکت‌های وابسته به شهرداری یکی از وظایف شوراست، بیان داشت: امورات در شهردای بسیار گسترده و نظارت بسیار سخت است و به فرآیند خاصی نیاز دارد.... از مزاح عضو شورای شهر تهران تا یک کلام سکوت!
شمال نیوز : وی با اشاره به نظارت بر حسن اداره مالی شهرداری و همه سازمان‌ها و مؤسسات و شرکت‌های وابسته به شهرداری یکی از وظایف شوراست، بیان داشت: امورات در شهردای بسیار گسترده و نظارت بسیار سخت است و به فرآیند خاصی نیاز دارد....(ادامه)
شمال نیوز : شمشیربند نگفت که ضعف در اداره حلسات و غیبت مکرر رئیس و  برخی از اعضای شورا و از حد نصاب افتادن جلسات پارلمان شهری موجب نگرانی مردم می شود یا اطلاع رسانی صریح و شفاف رسانه ها اذهان عمومی را تشویش می کند ؟... وقتی برخی از غائبین شورا « طلبکار » می شوند !
شمال نیوز : شمشیربند نگفت که ضعف در اداره حلسات و غیبت مکرر رئیس و برخی از اعضای شورا و از حد نصاب افتادن جلسات پارلمان شهری موجب نگرانی مردم می شود یا اطلاع رسانی صریح و شفاف رسانه ها اذهان عمومی را تشویش می کند ؟...(ادامه)
این عضو شورا به بستن قرارداد حدودا 10 میلیاردی در سازمان پسماند اشاره کرد و افزود: با اینکه شورای شهر باید بر قرارداد شما نظارت داشته باشد، اما از این قرارداد بی خبر بود و به نظر می رسد که شورا خودش به نظارت نیاز دارد... 350 نیروی رفتگر با کت و شلوار مشغول به کار اداری هستند!
این عضو شورا به بستن قرارداد حدودا 10 میلیاردی در سازمان پسماند اشاره کرد و افزود: با اینکه شورای شهر باید بر قرارداد شما نظارت داشته باشد، اما از این قرارداد بی خبر بود و به نظر می رسد که شورا خودش به نظارت نیاز دارد...(ادامه)
تصاویر/علم کشی سعید نجاریان در روزعاشورا
علم کشی سعید نجاریان عضو شورای شهر ساری در روز عاشورا(ادامه)
شمال نیوز: حسن حسین زاده دبیر مازندرانی و فقید کمیته فوتسال و سرپرست تیم ملی عصر یکشنبه بر اثر سانحه تصادف جان به جان آفرین تسلیم کرد . جزئیات سانحه رانندگی و فوت مرحوم حسین زاده+ تصاویر
شمال نیوز: حسن حسین زاده دبیر مازندرانی و فقید کمیته فوتسال و سرپرست تیم ملی عصر یکشنبه بر اثر سانحه تصادف جان به جان آفرین تسلیم کرد .(ادامه)
جلسه شورای شهر ساری با محوریت ماه محرم+ حاشیه ها
(ادامه)
شمال نیوز: خروج پادگان از مرکز شهر سالهای متمادی موضوع گفتمان مدیران شهری و استانی بوده و وعده هایی داده نشده که هنوز عملی نشده است/ برخی دستگاه های اجرایی در انجام وظایف شان کم کاری میکنند/ چرا در دولت جدید ساروی ها سهمی در مدیریت استان ندارند؟/ اختلافات عامل عقب ماندگی ساری...
چرا در دولت جدید ساروی ها سهمی در مدیریت استان ندارند؟!
شمال نیوز: خروج پادگان از مرکز شهر سالهای متمادی موضوع گفتمان مدیران شهری و استانی بوده و وعده هایی داده نشده که هنوز عملی نشده است/ برخی دستگاه های اجرایی در انجام وظایف شان کم کاری میکنند/ چرا در دولت جدید ساروی ها سهمی در مدیریت استان ندارند؟/ اختلافات عامل عقب ماندگی ساری... (ادامه)
جسد جوان 30 ساله فریدونکناری از دریا بیرون کشیده شد
(ادامه)
غرق شدن جوان30 ساله در فریدون‌کنار
در تابستان امسال دو نفر در دریای فریدونکنار غرق شدند که با این غریق میزان غریق در فریدونکنار به سه نفر افزایش پیدا کرده است. (ادامه)
اظهار تاسف نجاریان از ناتمامی عملیات آسفالت
(ادامه)
همه چیز عجیب و غریب است ! عده ای جلسه شورا را آبستراکسیون می کنند و از اکثریت می اندازند تا گزینه ریاست گروهی دیگر بر مسند ننشیند و عده ای که گفته می شود قصد شاخ و شانه کشیدن برای شهردار را دارند هم کوتاه نمی آیند . آقا میری:چه کسی برای ریاست شورا عقده کرده است ! احمدی:رای من با کمک سازمانهای شهرداری بدست نیامده!
همه چیز عجیب و غریب است ! عده ای جلسه شورا را آبستراکسیون می کنند و از اکثریت می اندازند تا گزینه ریاست گروهی دیگر بر مسند ننشیند و عده ای که گفته می شود قصد شاخ و شانه کشیدن برای شهردار را دارند هم کوتاه نمی آیند .(ادامه)
شمال نیوز: جلسه شورای شهر ساری که قرار بود امروز برای انتخاب رئیس شورا برگزار شود به دلیل به حد نصاب نرسیدن برگزار نشد. انتخاب رییس شورای شهر ساری بازهم به تعویق افتاد
شمال نیوز: جلسه شورای شهر ساری که قرار بود امروز برای انتخاب رئیس شورا برگزار شود به دلیل به حد نصاب نرسیدن برگزار نشد.(ادامه)
در جلسه پرحاشیه شورای شهر ساری چه گذشت؟
شمال نیوز: تحریم ها گریبان گیر مخابرات در ارائه تجهیزات شده است/ عادت کردیم پروژه هایمان در شش ماهه دوم سال انجام شود/ سرعت اینترنت در مازندران رضایت بخش نیست/ اینقدر دنبال تخلف نباشید/ (ادامه)
فرسودگی انشعابات آب در ساری
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.