.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فردا اسامی داوطلبان تأییدصلاحیت‌شدۀ انتخابات مجلس خبرگان رهبری از سوی وزارت کشور اعلام خواهد شد و کسانی که احیاناً رد صلاحیت شده‌اند می‌توانند نتایج بررسی داوطلبان مجلس خبرگان فردا اعلام می‌شود
فردا اسامی داوطلبان تأییدصلاحیت‌شدۀ انتخابات مجلس خبرگان رهبری از سوی وزارت کشور اعلام خواهد شد و کسانی که احیاناً رد صلاحیت شده‌اند می‌توانند(ادامه)
رئیس مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی گفت: عقب رفت آب دریای خزر باعث شده که در استان پر آب مازندران فرونشست به سمت دریا به ۹ سانتی‌متر در سال برسد. فرونشست زمین در دریای خزر به ۹ سانتی‌متر رسید
رئیس مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی گفت: عقب رفت آب دریای خزر باعث شده که در استان پر آب مازندران فرونشست به سمت دریا به ۹ سانتی‌متر در سال برسد.(ادامه)
سرمربی تیم ملی عمان از اساس مذاکره با مدیران باشگاه پرسپولیس را منکر شد. اصلا با مدیران پرسپولیس مذاکره نکردم!
سرمربی تیم ملی عمان از اساس مذاکره با مدیران باشگاه پرسپولیس را منکر شد.(ادامه)
یک نظرسنجی تازه نشان داد صهیونیست‌هایی که پس از ۷ اکتبر از اراضی اشغالی فرار کردند دیگر قصد بازگشت ندارند. ۸۰ درصد از صهیونیست‌های فراری دیگر به اراضی اشغالی باز نمی‌گردند
یک نظرسنجی تازه نشان داد صهیونیست‌هایی که پس از ۷ اکتبر از اراضی اشغالی فرار کردند دیگر قصد بازگشت ندارند.(ادامه)
اگر افراد بخواهند مصرف دارو‌های کاهش وزن را شروع کنند، باید به چه نکاتی توجه کنند؟ اثربخشی این دارو‌ها چگونه است؟ آیا ممکن است که عوارض جانبی داشته باشند؟ این دارو‌ها را باید از کجا تهیه کرد؟ چند نکته در مورد دارو‌های کاهش وزن
اگر افراد بخواهند مصرف دارو‌های کاهش وزن را شروع کنند، باید به چه نکاتی توجه کنند؟ اثربخشی این دارو‌ها چگونه است؟ آیا ممکن است که عوارض جانبی داشته باشند؟ این دارو‌ها را باید از کجا تهیه کرد؟(ادامه)
شمال نیوز : در پی فراخوان « شمال نیوز» از کاربران مبنی بر مشارکت در نظر سنجی انتخابات مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه ساری –میاندورود ... نتیجه اولین نظرسنجی «شمال نیوز» در انتخابات مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه ساری- میاندورود
شمال نیوز : در پی فراخوان « شمال نیوز» از کاربران مبنی بر مشارکت در نظر سنجی انتخابات مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه ساری –میاندورود ...(ادامه)
خواب، طبیعی‌ترین بخش زندگی است؛ بخشی بی‌حد و مرز که گاهی کشدار یا کوتاه‌ شدنش سلامت ما را با نگرانی‌هایی جدی مواجه می‌کند. مردم دنیا چقدر می‌خوابند؟
خواب، طبیعی‌ترین بخش زندگی است؛ بخشی بی‌حد و مرز که گاهی کشدار یا کوتاه‌ شدنش سلامت ما را با نگرانی‌هایی جدی مواجه می‌کند.(ادامه)
دبیر کل حزب الله لبنان به مناسبت بزرگداشت فرمانده شهید حزب الله «وسام حسن طویل» ملقب به حاج جواد، سخنرانی کرد و به بررسی آخرین تحولات منطقه پرداخت. سید حسن نصرالله: آماده جنگ هستیم و هیچ هراسی از آن نداریم
دبیر کل حزب الله لبنان به مناسبت بزرگداشت فرمانده شهید حزب الله «وسام حسن طویل» ملقب به حاج جواد، سخنرانی کرد و به بررسی آخرین تحولات منطقه پرداخت.(ادامه)
یکی از رسانه های عربی در خبری به دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و فلسطین پرداخته و ترکیب احتمالی این دو تیم برای بازی شامگاه یکشنبه را پیش بینی کرده است. ترکیب احتمالی تیم ملی ایران برابر فلسطین/ بیرانوند نیمکت‌نشین شد!
یکی از رسانه های عربی در خبری به دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و فلسطین پرداخته و ترکیب احتمالی این دو تیم برای بازی شامگاه یکشنبه را پیش بینی کرده است.(ادامه)
شمال نیوز: حفظ منابع آبی موجود و مدیریت مصرف، تنها گزینه‌هایی هستند که باید مورد توجه باشند نه این‌که استاندار مازندران و مدیران ارشد حوزه آب و خاک، دست روی دست بگذارند و با رأفتی آمیخته به سادگی دربرابر این انحراف آب سکوت کنند. «فینسک» و خوش‌ خیالی یک استاندار !
شمال نیوز: حفظ منابع آبی موجود و مدیریت مصرف، تنها گزینه‌هایی هستند که باید مورد توجه باشند نه این‌که استاندار مازندران و مدیران ارشد حوزه آب و خاک، دست روی دست بگذارند و با رأفتی آمیخته به سادگی دربرابر این انحراف آب سکوت کنند.(ادامه)
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای درباره حادثه تروریستی کرمان اعلام کرد: در داخل کشور تاکنون 35 نفر در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، اصفهان، تهران و آذربایجان‌غربی بازداشت شده‌اند. بازداشت ۳۵ نفر از عوامل پشتیبانی تروریست‌های انتحاری/ معرفی طراح و پشتیبانِ اصلی/ هدف اصلی تروریست‌ها انفجار مزار شهید سلیمانی بوده/ مردم موارد مشکوک را گزارش کنند(خبر)
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای درباره حادثه تروریستی کرمان اعلام کرد: در داخل کشور تاکنون 35 نفر در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، اصفهان، تهران و آذربایجان‌غربی بازداشت شده‌اند.(ادامه)
وزارت اطلاعات درباره فاجعه تروریستی کرمان در اطلاعیه‌ای از بازداشت ۳۵ نفر از عوامل پشتیبان تروریست‌های انتحاری خبر داد. هویت طراح اصلی حادثه تروریستی کرمان مشخص شد
وزارت اطلاعات درباره فاجعه تروریستی کرمان در اطلاعیه‌ای از بازداشت ۳۵ نفر از عوامل پشتیبان تروریست‌های انتحاری خبر داد.(ادامه)
یک هفته از عضویت رسمی ایران در گروه «بریکس» گذشت و به همین مناسبت، در گزارشی به مزایای حضور کشورمان در جمع قدرت‌های نوظهور اقتصادی پرداخته‌ایم. مزایای «بریکس» برای ایران چیست؟
یک هفته از عضویت رسمی ایران در گروه «بریکس» گذشت و به همین مناسبت، در گزارشی به مزایای حضور کشورمان در جمع قدرت‌های نوظهور اقتصادی پرداخته‌ایم.(ادامه)
اجرای چند عملیات حزب الله علیه اسرائیل در یک روز/ رسانه‌های رژیم صهیونیستی: اطلاعات حزب‌الله از مکان‌های بسیار استراتژیک ما نگران‌کننده است / ارتش حجم خساراتی را که به سیستم اطلاعاتی موجود در پایگاه نیروی هوایی وارد شد، پنهان می‌کند ....(خبر)
(ادامه)
قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان گفت: اسناد جدیدی که از داوطلبان به دست می‌آید، ممکن است وضعیت آن‌ها را تغییر دهد؛ یعنی اگر در گذشته تأیید شده، رد شود و یا عکس آن صورت گیرد. اسناد جدید می‌تواند وضعیت صلاحیت‌ها از رد به تأیید و یا برعکس تغییر دهد
قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان گفت: اسناد جدیدی که از داوطلبان به دست می‌آید، ممکن است وضعیت آن‌ها را تغییر دهد؛ یعنی اگر در گذشته تأیید شده، رد شود و یا عکس آن صورت گیرد.(ادامه)
ردصلاحیت چهره‌های شاخص و نمایندگان ادوار مجلس، خیال طیف تندرو را راحت کرد تا بی دردسر وارد گود .... مُهر قرمز ردصلاحیت بر پرونده انتخاباتی چهره های نزدیک به لاریجانی و روحانی
ردصلاحیت چهره‌های شاخص و نمایندگان ادوار مجلس، خیال طیف تندرو را راحت کرد تا بی دردسر وارد گود ....(ادامه)
یک فعال سیاسی گفت: من تأییدصلاحیت نشدم و عنوان شده که به ولایت فقیه و قانون اساسی التزام عملی ندارم. واقعا از این ادعا تعجب کردم زیرا همه زندگی من قانون اساسی تعداد چهره‌های شاخص تأییدصلاحیت‌شده برای انتخابات رقابتی کافی است؟
یک فعال سیاسی گفت: من تأییدصلاحیت نشدم و عنوان شده که به ولایت فقیه و قانون اساسی التزام عملی ندارم. واقعا از این ادعا تعجب کردم زیرا همه زندگی من قانون اساسی(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: بیش از چهار هزار شعبه اخذ رأی نسبت به دوره قبل اضافه شده است. داوطلبان ۳ روز فرصت اعتراض دارند / نیروهای مسلح مباحث امنیتی را دنبال می‌کنند / ۷۱ میلیون تعرفه چاپ کردیم / ۴ هزار شعبه رأی اضافه شده است
رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: بیش از چهار هزار شعبه اخذ رأی نسبت به دوره قبل اضافه شده است.(ادامه)
ایرنا نوشت: باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا جلسه‌ای را با سرمربی مستعفی این تیم ترتیب دهد؛ جلسه‌ای که هنوز برگزار نشده و گفته می‌شود آقای سرمربی به تماس‌ها پاسخ نمی‌دهد!
آخرین مهلت پرسپولیس به یحیی گل‌محمدی
ایرنا نوشت: باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا جلسه‌ای را با سرمربی مستعفی این تیم ترتیب دهد؛ جلسه‌ای که هنوز برگزار نشده و گفته می‌شود آقای سرمربی به تماس‌ها پاسخ نمی‌دهد! (ادامه)
رئیس مرکزملی هوا و تغییر اقلیم گفت: علت اصلی کم‌بارشی‌ها ناشی از اثرات تغییر اقلیم است و درباره موضوع مداخلات سایر کشورها، هنوز نیاز به بررسی بیشتری داریم. کم‌بارشی‌ها به دلیل تغییر اقلیم است نه دخالت سایر کشور‌ها
رئیس مرکزملی هوا و تغییر اقلیم گفت: علت اصلی کم‌بارشی‌ها ناشی از اثرات تغییر اقلیم است و درباره موضوع مداخلات سایر کشورها، هنوز نیاز به بررسی بیشتری داریم.(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: نتایج بررسی صلاحیت های داوطلبانِ انتخابات مجلس شورای اسلامی تا پایان هفته جاری (۱۴ دی) اعلام می شود.
نتیجه نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان تا پایان هفته اعلام می‌شود

(۱۴ دی) نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات اعلام می‌شود
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: نتایج بررسی صلاحیت های داوطلبانِ انتخابات مجلس شورای اسلامی تا پایان هفته جاری (۱۴ دی) اعلام می شود. نتیجه نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان تا پایان هفته اعلام می‌شود (ادامه)
اخترفیزیکدان‌ها در سال‌های اخیر موفق شده‌اند ۱۰۰سیارۀ را شناسایی کنند که امکان حیات در آن‌ها محتمل به نظر می‌رسد. قرآن، اما حدود ۱۴۰۰ سال پیش از این حقیقت پرده برداشته است. اعجاز علمی قرآن درباره حیات فرازمینی
اخترفیزیکدان‌ها در سال‌های اخیر موفق شده‌اند ۱۰۰سیارۀ را شناسایی کنند که امکان حیات در آن‌ها محتمل به نظر می‌رسد. قرآن، اما حدود ۱۴۰۰ سال پیش از این حقیقت پرده برداشته است.(ادامه)
عقیل امامی حماسه نهم دی ؛ بی بدیل و فتنه سوز (يادداشت)
عقیل امامی(ادامه)
محققان در تحقیق پیشگامانه با استفاده از داده‌های بررسی ملی سلامت و تغذیه آمریکا، ارتباط قابل توجهی را بین اندازه دور کمر و ناباروری زنان در بین زنان سن باروری در ایالات‌متحده کشف کردند. ارتباط دور کمر با ناباروری زنان
محققان در تحقیق پیشگامانه با استفاده از داده‌های بررسی ملی سلامت و تغذیه آمریکا، ارتباط قابل توجهی را بین اندازه دور کمر و ناباروری زنان در بین زنان سن باروری در ایالات‌متحده کشف کردند.(ادامه)
سردار رمضان شریف طوفان الاقصی را کاملا فلسطینی دانست و نتایج آن را بخشی از انتقام ترور شهید قدس سردار حاج قاسم سلیمانی توصیف کرد. سخنگوی سپاه: نتایج طوفان الاقصی بخشی از انتقام ترور شهید قدس سردار سلیمانی است
سردار رمضان شریف طوفان الاقصی را کاملا فلسطینی دانست و نتایج آن را بخشی از انتقام ترور شهید قدس سردار حاج قاسم سلیمانی توصیف کرد.(ادامه)
شمال نیوز : تیم نساجی در دیداری معوقه و برای فرار از بحران، فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس می‌رود. مصاف نساجی با پرسپولیس برای فرار از بحران با سرمربی جدید اسپانیایی
شمال نیوز : تیم نساجی در دیداری معوقه و برای فرار از بحران، فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس می‌رود.(ادامه)
نتایج رتبه‌بندی و ارزیابی ۱۱۵ دانشگاه دولتی و ۱۷ دانشگاه غیردولتی کشور توسط مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) اعلام شد. رتبه‌بندی دانشگاه‌های کشور اعلام شد
نتایج رتبه‌بندی و ارزیابی ۱۱۵ دانشگاه دولتی و ۱۷ دانشگاه غیردولتی کشور توسط مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) اعلام شد.(ادامه)
قبل از مه‌بانگ چه اتفاقی افتاده است و حیات در زمین چگونه به وجود آمد؟ این‌ها تنها بخشی از سؤالاتی است که دانشمندان با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند. ۱۱ راز فضایی بزرگ که بی‌پاسخ باقی مانده‌اند
قبل از مه‌بانگ چه اتفاقی افتاده است و حیات در زمین چگونه به وجود آمد؟ این‌ها تنها بخشی از سؤالاتی است که دانشمندان با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند.(ادامه)
روانگردان گل در هاله‌ای از فریب، مستور شده که شنیده شده‌ترین این فریب‌ها، ادعای اعتیادزا نبودن آن است، اما گل، فریبی بالاتر از این هم دارد که تهمینه باهری، مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر از آن پرده برداشته است. عوارض مرگبار شادی بعد از گل
روانگردان گل در هاله‌ای از فریب، مستور شده که شنیده شده‌ترین این فریب‌ها، ادعای اعتیادزا نبودن آن است، اما گل، فریبی بالاتر از این هم دارد که تهمینه باهری، مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر از آن پرده برداشته است.(ادامه)
آیا ترامپ می تواند کاخ سفید را از چنگ بایدن بیرون بکشد؟!
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.375 seconds.