.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سيد محمد حيدري 
کنکاشی در فرمایشات مقام معظم رهبري پیرامون انتخابات مجلس شورای اسلامی –یکصد سوال روز (2) (يادداشت)
سيد محمد حيدري (ادامه)
180 نامزد انتخاباتی جبهه اتحاد ملي
(ادامه)
نتایج نظرسنجی اینترنتی مجمع اعتدالگرایان شمال
(ادامه)
ابوذر پورادیب (دانشجوی روابط دیپلماتیک) ترور بوتو و پاسخ به چند سئوال (بخوانيد)
ابوذر پورادیب (دانشجوی روابط دیپلماتیک)(ادامه)
طرحی که مشاوران در دست تهیه دارند مربوط به آزادسازی چهار کیلومتری شهرستان ساری است که ممکن است استراتژی این طرح به عنوان الگویی در شهرهای دیگر استان مورد استفاده قرار گیرد... آزادسازی بدون برنامه سواحل نتایج معکوسی دارد
طرحی که مشاوران در دست تهیه دارند مربوط به آزادسازی چهار کیلومتری شهرستان ساری است که ممکن است استراتژی این طرح به عنوان الگویی در شهرهای دیگر استان مورد استفاده قرار گیرد...(ادامه)
كوتاهي دستگاه های اجرایی در تعاملات پژوهشی با دانشگاهها
(ادامه)
چهارمین مرد نمکی جهان مازندرانی است
نتایج تحقیقات اخیر روی موهای چهارمین مرد نمکی ایران نشان می دهد، این فرد 16 ساله اهل استان مازندران بوده است.در بسته ای که به همراه چهارمین مرد نمکی پیدا شده، روغن خاصی کشف شده است. احتمال دارد که کارگران در ...(ادامه)
صبح امروزدر سومین روز ،50 نفر از کارگران نساجی پیاده از کارخانه نساجی طبرستان به سمت فرمانداری قائمشهر حرکت و خواستار پیگیری حقوق معوقه خود شدند به گفته جمعی از کارگران بنا بر توافقات انجام شده با فرماندار قائمشهر و پایان... سه روز و 4 تجمع مقابل فرمانداری قائمشهر
صبح امروزدر سومین روز ،50 نفر از کارگران نساجی پیاده از کارخانه نساجی طبرستان به سمت فرمانداری قائمشهر حرکت و خواستار پیگیری حقوق معوقه خود شدند به گفته جمعی از کارگران بنا بر توافقات انجام شده با فرماندار قائمشهر و پایان...(ادامه)
بركناري سرمربی پگاه گيلان/دارکو سرمربی موقت
(ادامه)
نگاهی به نتایج گیلانی ها در هفته هفتم لیگ برتر
(ادامه)
تشکیل شورای آي تي در دادگستری مازندران
(ادامه)
بحرین چگونه از خاک ایران جدا شد؟(ديدگاه)
(ادامه)
اعلام آمادگی چینی ها برای ساخت سد در آمل
سرپرست شرکت چینی سد سازی گفت: با بررسی نهایی مشاوران فنی و نتایج حاصل شده از نشست های مختلف، این شرکت آمادگی کامل برای ساخت سد منگل در آمل را دارد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، ظهر امروز پیمانکاران چینی برای آغاز عملیات اجرائی بزرگترین سد برق آبی و کشاورزی شمال کشور از سد منگل آمل بازدید کردند. سرپرست این شرکت چینی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: این بازدید به منظور کسب اطلاعات بیشتر از سد منگل و عملیات اجرائی آن انجام شد. " تان شین " خاطرنشان کرد: سد منگل در بهترین مکان زمین شناسی قرار گرفته است و نتایج حاصله و تاییدیه فنی نیز این امر را تایید می کند به همین دلیل پیمانکاران چینی آمادگی کامل برای ساخت و سرمایه گذاری در این زمینه را دارند. وی با بیان این که تمامی مراحل ساخت این سد با استفاده از اعتبارات خارجی هزینه خواهد شد، مدت زمان ساخت این سد را چهار سال اعلام کرد. تان شین تصریح کرد: " گروه پیمانکاری چینی " بزرگترین شرکت سد سازی دولتی در چین است که 70 درصد ساخت سد در این کشور را انجام می دهد. مجری سد منگل نیز در این مراسم اظهار داشت: تا مراحل پایانی مطالعات زمین شناسی سد منگل، نتایج این مطالعات رضایت بخش بود و هیچ مشکل فنی برای ساخت سد وجود نداشته است.(ادامه)
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که به گیلان سفر کرده است در جمع احزاب سیاسی این استان تاکید کرد تنها راهکار فعلی، برگزاری انتخابات است و اگر تمام جریان‌های وفادار به انقلاب و میهن با همه ... هاشمی: کمک می‌کنم تا انتخابات سالم برگزار شود
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که به گیلان سفر کرده است در جمع احزاب سیاسی این استان تاکید کرد تنها راهکار فعلی، برگزاری انتخابات است و اگر تمام جریان‌های وفادار به انقلاب و میهن با همه ...(ادامه)
مهرداد ابراهیمی دریای مازندران (کاسپین) یا خزر؟ (ديدگاه)
مهرداد ابراهیمی(ادامه)
استاندار مازندران با حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی (معاونت برنامه ریزی استانداری ) استان و در جمع کارکنان و مسئولان این سازمان اهداف و نتایج ادغام سازمان مدیریت در استانداری را تبیین و تشریح نمودند...
بازدید استاندار از سازمان مدیریت و برنامه ریزی
استاندار مازندران با حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی (معاونت برنامه ریزی استانداری ) استان و در جمع کارکنان و مسئولان این سازمان اهداف و نتایج ادغام سازمان مدیریت در استانداری را تبیین و تشریح نمودند... (ادامه)
ناصرحجازی:هیچ کس خواهان موفقیت ما نبود
سرمربی تیم نساجی مازندران گفت : اگر به مشکلات این تیم رسیدگی می شد ، نساجی به لیگ برتر صعود می کرد ولی هیچ کس خواهان موفقیت ما نبود .(ادامه)
پس از انتصاب شیخ الاسلام  و شاعری به سمتهای رئیس دفتر رئیس جمهور و معاون وزیر کشور ،بررسی های نهایی برای انتصاب زائری و انجم شعاع به سمت استانداران هرمزگان وگلستان..همچنین شنیده ها حاکیست وزارت کشور با نمایندگان استانهای جانشین چند استاندار مشخص میشود
پس از انتصاب شیخ الاسلام و شاعری به سمتهای رئیس دفتر رئیس جمهور و معاون وزیر کشور ،بررسی های نهایی برای انتصاب زائری و انجم شعاع به سمت استانداران هرمزگان وگلستان..همچنین شنیده ها حاکیست وزارت کشور با نمایندگان استانهای(ادامه)
نتایج اولیه شمارش آراء خبرگان در مازندران
حضور حضرت آيت الله طبرسي در مجلس خبرگان قطعی است به گزارش خبرنگار شمال نيوز درساري ، رقابت تنگاتنگ نورالله طبرسي ولاريجاني به نحوي است كه اخبار تعداد شمارش آراء بين مسئولان ارشد استانداري و برخي مديران از شور وحساسيت ويژه اي دنبال مي شود .(ادامه)
سیده فاطمه میرانی کناری فرهنگ سازی در تلفنهای سه رقمی (118) (يادداشت)
سیده فاطمه میرانی کناری(ادامه)
راز و رمز تضعیف استاندار مازندران ؟!!(ديدگاه)
(ادامه)
31 سئوال بی جواب از تغییرات مدیران استان (ديدگاه)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.273 seconds.