.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
گزارش‌ها حاکی از آن است که صهیونیست‌ها به شدت نگران خروج قطر از میز مذاکرات برای آتش بس هستند. نگرانی شدید صهیونیست‌ها از خروج قطر از مذاکرات آتش بس
گزارش‌ها حاکی از آن است که صهیونیست‌ها به شدت نگران خروج قطر از میز مذاکرات برای آتش بس هستند.(ادامه)
رئیس جمهور آمریکا با نخست وزیر اسرائیل در پی حمله مرگبار این رژیم به امدادگران در نوار غزه با یکدیگر گفتگو کردند. گفتگوی تلفنی بایدن و نتانیاهو در پی حمله مرگبار اسرائیل به امدادگران در نوار غزه
رئیس جمهور آمریکا با نخست وزیر اسرائیل در پی حمله مرگبار این رژیم به امدادگران در نوار غزه با یکدیگر گفتگو کردند.(ادامه)
بر اساس نتایج پژوهش‌های منتشرشده، لخته‌های خون ممکن است از لحاظ اندازه کوچک باشند، اما تاثیر مخربی بر سلامت ما دارند. نوشیدنی‌ که خطر لخته شدن خون را افزایش می‌دهد
بر اساس نتایج پژوهش‌های منتشرشده، لخته‌های خون ممکن است از لحاظ اندازه کوچک باشند، اما تاثیر مخربی بر سلامت ما دارند.(ادامه)
دستگاه محاسباتی دشمن بهم ریخته است جنگ مستقیم با ایران نتایج نابود کننده ای برای رژیم جعلی اسرائیل در بر دارد. مرداب اسرائیل(يادداشت)
دستگاه محاسباتی دشمن بهم ریخته است جنگ مستقیم با ایران نتایج نابود کننده ای برای رژیم جعلی اسرائیل در بر دارد.(ادامه)
مطالعه جدید نشان می دهد، میگرن در بزرگسالان جوان بیشتر از فاکتورهای پرخطر شایع مانند فشارخون بالا، خطر سکته مغزی را افزایش می دهد. خطر بالای سکته مغزی در جوانان مبتلا به میگرن
مطالعه جدید نشان می دهد، میگرن در بزرگسالان جوان بیشتر از فاکتورهای پرخطر شایع مانند فشارخون بالا، خطر سکته مغزی را افزایش می دهد.(ادامه)
احتمالا تمام انسان‌ها در طول زندگی خود به دفعات درباره مرگ و اینکه چگونه زندگی آنها در این دنیا به پایان می‌رسد، فکر می‌کنند. اما چطور می‌شود که یک فرد در خواب می‌میرد؟ علت مرگ بعضی افراد در خواب چیست؟
احتمالا تمام انسان‌ها در طول زندگی خود به دفعات درباره مرگ و اینکه چگونه زندگی آنها در این دنیا به پایان می‌رسد، فکر می‌کنند. اما چطور می‌شود که یک فرد در خواب می‌میرد؟(ادامه)
منابع محلی از درگیری در یک حوزه رای‌گیری در جنوب شرقی ترکیه خبر دادند که به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۱۲ تن دیگر منجر شد. یک کشته و ۱۲ زخمی در جریان انتخابات شورا‌های ترکیه
منابع محلی از درگیری در یک حوزه رای‌گیری در جنوب شرقی ترکیه خبر دادند که به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۱۲ تن دیگر منجر شد.(ادامه)
نتایج یک تحقیق جدید روی موش‌ها نشان می‌دهد که ارتباط بالقوه‌ای بین مصرف طولانی‌مدت روغن‌های آشپزی دوباره گرم شده و افزایش روند تخریب اندام‌های مغز و اعصاب وجود دارد. مضرات روغن سرخ کردنی
نتایج یک تحقیق جدید روی موش‌ها نشان می‌دهد که ارتباط بالقوه‌ای بین مصرف طولانی‌مدت روغن‌های آشپزی دوباره گرم شده و افزایش روند تخریب اندام‌های مغز و اعصاب وجود دارد.(ادامه)
محققان خطرات ناشی از استفاده از مواد شیمیایی رایج خانگی را بر سلامت مغز هشدار دادند. کدام مواد شیمیایی خانگی سلامت مغز را هدف قرار می‌دهند؟
محققان خطرات ناشی از استفاده از مواد شیمیایی رایج خانگی را بر سلامت مغز هشدار دادند.(ادامه)
استفاده از کارآفرینان برتر و نخبگانی برای تحول در دستگاه‌های اجرایی و ارتقای نظام حکمرانی کشور براساس تخصص و تحصیلات آن‌ها با ارائه فراخوان ایده‌های کاربردی و قابل اجرا برای پویایی و برای درست یافتن به کسب و کارهای نوآورانه از راهکارهای تحقق شعار است. ۲۰ راهکار اجرایی برای تحقق "جهش تولید با مشارکت مردم"(يادداشت)
استفاده از کارآفرینان برتر و نخبگانی برای تحول در دستگاه‌های اجرایی و ارتقای نظام حکمرانی کشور براساس تخصص و تحصیلات آن‌ها با ارائه فراخوان ایده‌های کاربردی و قابل اجرا برای پویایی و برای درست یافتن به کسب و کارهای نوآورانه از راهکارهای تحقق شعار است.(ادامه)
قوه قضائیه در خصوص فوت سارا تبریزی توضیحاتی ارائه داد. توضیحات قوه قضائیه در خصوص فوت سارا تبریزی
قوه قضائیه در خصوص فوت سارا تبریزی توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: علت فوت مرحومه« پرستو بخشی» پزشک متخصص قلب در دست بررسی است. علت فوت یک پزشک در دست بررسی است
مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: علت فوت مرحومه« پرستو بخشی» پزشک متخصص قلب در دست بررسی است.(ادامه)
فعال سیاسی اصولگرا گفت: اکثریت اعضای 12 نفره هیأت رئیسه مجلس آینده در اختیار تندروها خواهد بود و فقط آقای قالیباف رئیس خواهد شد. قالیباف رئیس می‌شود اما هیأت رئیسه دست تندروها خواهد بود
فعال سیاسی اصولگرا گفت: اکثریت اعضای 12 نفره هیأت رئیسه مجلس آینده در اختیار تندروها خواهد بود و فقط آقای قالیباف رئیس خواهد شد.(ادامه)
هادى چوپان در مجموع سه مسابقه خود در سال ١٤٠٢ مبلغ ٦٠٠ هزار دلار برنده شد. هادی چوپان سال ۱۴۰۲ چند میلیارد تومان پاداش گرفت؟
هادى چوپان در مجموع سه مسابقه خود در سال ١٤٠٢ مبلغ ٦٠٠ هزار دلار برنده شد.(ادامه)
کنایه سعید محمد به ناهماهنگی تیم اقتصادی دولت رئیسی|علیرغم ادعاها چرا شاهد افزایش تولید نبوده‌ایم؟/ باور کنید خیلی پیچیده نیست طعنه سنگین سعید محمد به دولت رئیسی
کنایه سعید محمد به ناهماهنگی تیم اقتصادی دولت رئیسی|علیرغم ادعاها چرا شاهد افزایش تولید نبوده‌ایم؟/ باور کنید خیلی پیچیده نیست(ادامه)
رئیس شورای استان بوشهر گفت: ۳عضو شورای شهر جدید عالیشهر سلب عضویت قطعی شدند. ۳ عضو شورای شهر سلب عضویت قطعی شدند
رئیس شورای استان بوشهر گفت: ۳عضو شورای شهر جدید عالیشهر سلب عضویت قطعی شدند.(ادامه)
جهش تولید برای دومین بار است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد سال نام گذاری می شود اما با این تفاوت که اینبار پای مردم نیز برای تحقق آن به میان آورده شده است. الزامات جهش تولیدی با مشارکت مردم/ ۱۲ گام برای تحقق شعار سال(يادداشت)
جهش تولید برای دومین بار است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد سال نام گذاری می شود اما با این تفاوت که اینبار پای مردم نیز برای تحقق آن به میان آورده شده است.(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای در سخنانی در اولین روز از سال ۱۴۰۳ در جمع مردم با بیان اینکه برای موفقیت از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود، فرمودند: دستیابی به اهداف برنامه هفتم با مردم انجام می‌گیرد.

یک بسیج مردمی در امر اقتصاد می‌تواند جهش تولید را محقق کند/ نباید اختلاف سلیقه و اختلاف سیاسی موجب نفرت پراکنی شود/ دولت کنونی از لحاظ تلاش و تحرک نمره بالایی می گیرد/ اقتصاد یکی از نقطه‌ضعف‌های ماست / دشمن در قضیه اقتصادی علیه ایران پیگیر و فعال است؛ ما هم باید فعال باشیم (خبر)
حضرت آیت الله خامنه‌ای در سخنانی در اولین روز از سال ۱۴۰۳ در جمع مردم با بیان اینکه برای موفقیت از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود، فرمودند: دستیابی به اهداف برنامه هفتم با مردم انجام می‌گیرد. (ادامه)
پس از برگزاری انتخابات، اسناد جدیدی در خصوص منتخب حوزه ورامین، پیشوا و قرچک به شورای نگهبان رسید که این اسناد پیش از این در پرونده او منعکس نشده بود و با توجه به اهمیت‌ آن‌ها، سبب ایجاد تردید جدی در خصوص صلاحیت «مهدی زمانی افشار» شد. چرا منتخب مردم ورامین از فیلتر شورای نگهبان عبور نکرد؟
پس از برگزاری انتخابات، اسناد جدیدی در خصوص منتخب حوزه ورامین، پیشوا و قرچک به شورای نگهبان رسید که این اسناد پیش از این در پرونده او منعکس نشده بود و با توجه به اهمیت‌ آن‌ها، سبب ایجاد تردید جدی در خصوص صلاحیت «مهدی زمانی افشار» شد.(ادامه)
با توجه به نزدیک بودن نتایج شمارش آرا در این حوزه انتخابیه بین نفر اول و دوم، شمارش آرا در این حوزه در دستور کار قرار گرفت و پس از شمارش مجدد .... نتیجۀ انتخابات مجلس دوازدهم در این حوزه تغییر کرد
با توجه به نزدیک بودن نتایج شمارش آرا در این حوزه انتخابیه بین نفر اول و دوم، شمارش آرا در این حوزه در دستور کار قرار گرفت و پس از شمارش مجدد ....(ادامه)
رئیس‌جمهوری اسلامی ایران پیروزی «ولادیمیر پوتین» در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه را تبریک گفت. رئیسی پیروزی پوتین در انتخابات روسیه را تبریک گفت
رئیس‌جمهوری اسلامی ایران پیروزی «ولادیمیر پوتین» در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه را تبریک گفت.(ادامه)
رئیس‌جمهور پیروزی «ولادیمیر پوتین» در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه را تبریک گفت. رئیسی پیروزی پوتین در انتخابات روسیه را تبریک گفت
رئیس‌جمهور پیروزی «ولادیمیر پوتین» در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه را تبریک گفت.(ادامه)
کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه اعلام کرد که با شمارش ۹۹ درصد آراء، ولادیمیر پوتین با کسب بیش از ۸۷ درصد نفر اول و مجدد رئیس جمهور این کشور است. پیروزی پوتین در انتخابات روسیه با کسب بیش از ۸۷ درصد آرا
کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه اعلام کرد که با شمارش ۹۹ درصد آراء، ولادیمیر پوتین با کسب بیش از ۸۷ درصد نفر اول و مجدد رئیس جمهور این کشور است.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است. مستندات رد صلاحیت حسن روحانی اعلام شد؟ / سرنوشت مصوبه کاهش مدت سربازی / انتشار اسنادی درباره فرزند قالیباف در بررسی صلاحیت وی تاثیر داشت؟
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است.(ادامه)
پس‌روی و کاهش تراز آب دریای خزر که طی چند سال اخیر چشمگیر و قابل توجه شده علاوه بر این‌که پیامدهای زیست‌محیطی متعددی دارد پیامد پس‌روی آب دریای خزر؛ بنادر مازندران تعطیل می‌شوند؟
پس‌روی و کاهش تراز آب دریای خزر که طی چند سال اخیر چشمگیر و قابل توجه شده علاوه بر این‌که پیامدهای زیست‌محیطی متعددی دارد(ادامه)
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: از امروز فروش ۹ خودروی وارداتی به مدت ۳ روز انجام خواهد شد. آغاز فروش ۹ خودروی وارداتی از امروز
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: از امروز فروش ۹ خودروی وارداتی به مدت ۳ روز انجام خواهد شد.(ادامه)
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی از تعلیق محمدرضا مختاری تا اطلاع ثانوی از کلیه فعالیت‌های مربوط به کشتی خبر داد. مختاری تا اطلاع ثانوی از تمامی فعالیت‌های کشتی تعلیق شد
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی از تعلیق محمدرضا مختاری تا اطلاع ثانوی از کلیه فعالیت‌های مربوط به کشتی خبر داد.(ادامه)
 بعد از سه جلسه بین اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت و بازشماری تعدادی از صندوق‌ها، هیچ تغییری در نمایندگان منتخب شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی حاصل نشده است و انتخابات در این حوزه تأییده شده است. تأیید صحت نتایج انتخابات بابل بعد از بازشماری تعدادی از صندوق‌ها
بعد از سه جلسه بین اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت و بازشماری تعدادی از صندوق‌ها، هیچ تغییری در نمایندگان منتخب شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی حاصل نشده است و انتخابات در این حوزه تأییده شده است.(ادامه)
محمد ابراهیم همت در طول مبارزات و فعالیت‌ها در قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل سپاه «قمشه» نقش چشمگیری داشت. چه کسی دستور قتل شهید همت را صادر کرد؟
محمد ابراهیم همت در طول مبارزات و فعالیت‌ها در قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل سپاه «قمشه» نقش چشمگیری داشت.(ادامه)
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: نتایج آخرین دور خودروهای وارداتی که با عرضه‌ ۱۲ محصول روی سایت سامانه یکپارچه قرار گرفت، مشخص شد. نتایج آخرین دور خودروهای وارداتی مشخص شد
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: نتایج آخرین دور خودروهای وارداتی که با عرضه‌ ۱۲ محصول روی سایت سامانه یکپارچه قرار گرفت، مشخص شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.241 seconds.