.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عفت مرعشی‌: این مرگ حق هاشمی‌رفسنجانی نبود
(ادامه)
حاج‌میرزایی: تمام دانش‌آموزان به ‌شبکه شاد دسترسی دارند
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تمام دانش‌آموزان به ‌شبکه شاد دسترسی دارند، گفت: شبکه شاد ۷۰ درصد نیازهای آموزش و پرورش را برآورده می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی هر گونه آمد وشد پلاک‌های غیر بومی به استان تا اطلاع بعدی ممنوع است. مازندران قرنطینه شد / بازگشت محدودیت‌های سخت کرونایی / هرگونه ورود و خروج ممنوع
شمال نیوز: رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی هر گونه آمد وشد پلاک‌های غیر بومی به استان تا اطلاع بعدی ممنوع است.(ادامه)
جزئیات تعطیلی مشاغل در شهر‌های قرمز و نارنجی کرونایی
معاون کل وزارت بهداشت اسامی شهرهایی که در شهرهای قرمز و نارنجی باید تعطیل باشند را اعلام کرد و گفت: به عنوان دستگاه ناظر گلایه داریم که هنوز در شهرهایی که از چند روز قبل قرمز اعلام شدند، خصوصا مراکز استان‌ها و به خصوص تهران هنوز بسیاری از پاساژها، رستوران‌ها و بنگاه املاک و... که باید تعطیل باشند، باز هستند.(ادامه)
فعالیت تابلو به دست‌های اجاره‌ای ممنوع
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران از ممنوعیت فعالیت تابلو به دست‌های اجاره ویلا و سوئیت در استان خبر داد.(ادامه)
شروط سفر‌های نوروزی اعلام شد
معاون گردشگری می‌گوید: برقراری سفر‌های نوروزی به حاد نشدن ویروس کرونا در کشور مشروط شده است. ضمن این‌که سفر به شهر‌های قرمز و نارنجی در تعطیلات نوروز ممنوع خواهد بود و سفر به نقاط دیگر کشور به ارائه «رزرو اقامتگاه» منوط خواهد شد. (ادامه)
مازندران میزبان ۸ شهید گمنام و ۲ شهید با هویت می‌شود
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران از از تشییع پیکر هشت شهید گمنام و دو شهید با هویت در ایام وفات حضرت زینب (س) خبر داد. (ادامه)
عطر شهید در مازندران می پیچد/ تشییع ۱۰ آلاله دفاع مقدس
مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس مازندارن از تشییع پیکر مطهر هشت شهید گمنام و دو شهید باهویت دوران دفاع مقدس در ایام وفات حضرت زینب (س) خبر داد.(ادامه)
۸۰ درصد گلزارهای شهدا در کشور ساماندهی شده است
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با تاکید بر ساماندهی گلزارهای شهدا گفت: ۸۰ درصد گلزارهای شهدا در کشور ساماندهی شده است.(ادامه)
جزییات تشییع و خاکسپاری هشت شهید گمنام دفاع مقدس
هشت شهید گمنام دفاع مقدس این هفته در چهار شهرستان مازندران تشییع و خاکسپاری می شوند.(ادامه)
میزبانی ۴ شهر مازندران از هشت آلاله زهرایی و گمنام دفاع مقدس
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه چهار شهر استان میزبان پیکرهای مطهر شهدای گمنام در ایام فاطمیه هستند، گفت: هشت شهید والامقام در استان آرام می گیرند.(ادامه)
با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در مازندران، محدودیت‌های جدیدی از امروز در استان اجرا می‌شود.

جزئیات اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در شهر‌های قرمز و نارنجی در مازندران
با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در مازندران، محدودیت‌های جدیدی از امروز در استان اجرا می‌شود. (ادامه)
عکس/ زمستان در شمالی‌ترین «موزه طبیعی» ایران
جنگل‌های هیرکانی که از آن به عنوان «موزه طبیعی» یاد می‌شود؛ با قدمت ۲۵ تا ۵۰ میلیون سال، از ارزشمندترین جنگل‌های جهان است.(ادامه)
روحانی: برخی منتقدان بودجه ۱۴۰۰ دچار اشتباه راهبردی شده اند؛ تصور می‌کنند بودجه با اتکا به نتایج انتخابات آمریکا تدوین شده / مبنای تدوین بودجه، ظرفیت‌های اقتصادی کشور و واقعیت‌های بین المللی بوده / ناکامی کاخ سفید در مواجهه ....(خبر)
(ادامه)
رعایت بهداشت، اصلی‌ترین شرط گردشگری پس از کرونا
در دنیای پس از کرونا، رعایت بهداشت به عنوان اصلی‌ترین شرط گردشگران داخلی و خارجی مطرح خواهد شد.(ادامه)
فعالیت کدام مشاغل تهران از شنبه آزاد است؟
تهران از روز شنبه در وضعیت نارنجی کرونا قرار خواهد گرفت و محدودیت‌ها در تهران و شهر‌هایی که از قرمز به وضعیت نارنجی تبدیل شده اند، کاهش پیدا خواهد کرد.(ادامه)
عکس: هدیه مارادونا به محمود احمدی نژاد
دیه گو مارادونا در سال ۲۰۰۶ به سفارت ایران در بوئینس آیرس رفت و پیراهن شماره ۱۰ تیم ملی کشورش را در مراسمی رسمی تحویل مسئولان ایرانی داد تا به محمود احمدی نژاد هدیه شود. پیراهنی که امروز یکی از هدایای موزه ریاست جمهوری ایران است. (ادامه)
۲ شهید گمنام دفاع مقدس در رامسر آرام می گیرند
مدیرکف حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: به زودی دو شهید والامقام و گمنام دفاع مقدس در شهرستان رامسر واقع در غرب استان آرام می گیرند.(ادامه)
کاسه‌ای با روکش سنگ‌های یاقوت در دوره قاجار
کاسه بسیار زیباى طلایى با روکشی از سنگ هاى یاقوت مربوط به دوره قاجار که اکنون در موزه جواهرات ملی ایران نگهدارى میشود.(ادامه)
شمال نیوز : درحالی که ستاد ملی کرونا با افزایش شیوع ویروس کرونا و به تبع آن افزایش تعداد فوتی‌ها درصدد اعمال محدودیت‌های جدید برآمده و احتمال تعطیلی برخی از مراکز استان‌ها مانند تهران وجود دارد، قرار است تاسیستات گردشگری استان‌های شمالی با برنامه‌ریزی‌های تازه‌ای فعالیت خود را ادامه دهند.... وضعیت گردشگری استان‌های شمالی با اعمال محدودیت‌های جدید چگونه است؟
شمال نیوز : درحالی که ستاد ملی کرونا با افزایش شیوع ویروس کرونا و به تبع آن افزایش تعداد فوتی‌ها درصدد اعمال محدودیت‌های جدید برآمده و احتمال تعطیلی برخی از مراکز استان‌ها مانند تهران وجود دارد، قرار است تاسیستات گردشگری استان‌های شمالی با برنامه‌ریزی‌های تازه‌ای فعالیت خود را ادامه دهند....(ادامه)
شمال نیوز:۱۳ محدودیت کرونایی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از امروز در مناطق قرمز مازندران آغاز شد..... آغاز محدودیت‌های کرونایی در مازندران
شمال نیوز:۱۳ محدودیت کرونایی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از امروز در مناطق قرمز مازندران آغاز شد.....(ادامه)
آغاز محدودیت‌های شدید کرونایی در ۴۳ شهرستان
از امروز دوشنبه، محدودیت‌های شدید کرونایی در ۴۳ شهرستان بحرانی کرونا در کشور آغاز می‌شود.(ادامه)
فعالیت سه دسته کسب و کار و گروه شغلی در شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی با محدودیت‌های شدید همراه شده و بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تا یک هفته امکان فعالیت نخواهند داشت. فعالیت کدام شغل‌ها از فردا ممنوع است؟
فعالیت سه دسته کسب و کار و گروه شغلی در شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی با محدودیت‌های شدید همراه شده و بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تا یک هفته امکان فعالیت نخواهند داشت. (ادامه)
اعلام جدول زمانی برنامه‌های درسی سه‌شنبه ۲۹ مهر
جدول زمانی پخش برنامه‌های درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه برای روز سه‌شنبه ۲۹ مهر ۹۹ که از شبکه‌های ۷، ۴ و معارف پخش می‌شود، منتشر شد.(ادامه)
ماجرای «ضامن آهو» محمود فرشچیان چیست؟
روایت ضمانت امام رضا (ع) برای یک آهو را شاید بارها و بارها شنیده باشیم. داستانی که سال ها قبل توسط محمود فرشچیان به زبان رنگ ها روایت شد تا این بار هنر حافظ تاریخ باشد. (ادامه)
محل تدفین پیکر استاد شجریان تغییر کرد
به دلیل جانمایی نامناسب محل تدفین پیکر استاد شجریان به درخواست خانواده‌شان تغییر کرد.(ادامه)
نماز بر پیکر محمدرضا شجریان در بهشت زهرا
آیین تطهیر و قرائت نماز بر پیکر مرحوم محمدرضا شجریان بامداد امروز جمعه هجدهم مهرماه با حضور جمعی از هنرمندان در بهشت زهرا تهران برگزار شد.(ادامه)
با هماهنگی و موافقتی که با اعضای خانواده شریف آن سردار همیشه زنده به عمل آمده بود قرار بود تا دقایقی دیگر با ورود پیکر مطهر شهید سلیمانی مراسم تشییع آن عزیز برگزار شود... چرا تشییع پیکر «حاج قاسم» در حرم امام(ره) لغو شد؟
با هماهنگی و موافقتی که با اعضای خانواده شریف آن سردار همیشه زنده به عمل آمده بود قرار بود تا دقایقی دیگر با ورود پیکر مطهر شهید سلیمانی مراسم تشییع آن عزیز برگزار شود...(ادامه)
ماسک زدن از هفته آینده از درب منازل الزامی است
استاندار تهران گفت: هفته آینده استفاده از ماسک از درب منازل در استان تهران اجباری خواهد شد و بر این اجرای این قانون به شدت نظارت می وشد.(ادامه)
تهران یک هفته تعطیل شد
معاونت امنیتی انتظامی استانداری تهران آخرین جزئیات اعمال محدودیت های کرونایی در استان تهران برای یک هفته پیش رو را تشریح کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.