.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مازندران مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران از برگزاری برنامه‌های آیینی متنوع در اقامتگاه‌های بوم‌گردی سطح استان به مناسبت ۱۴ آبان، روز ملی مازندران خبر داد. اجرای برنامه‌های آیینی در اقامتگاه‌های بوم‌گردی مازندران
مازندران مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران از برگزاری برنامه‌های آیینی متنوع در اقامتگاه‌های بوم‌گردی سطح استان به مناسبت ۱۴ آبان، روز ملی مازندران خبر داد.(ادامه)
اسدالله بادامچیان گفت: من اصلا اصلاح طلبی را تمام شده می‌یابم در چند سال قبل هم مصاحبه کردم و گفتم جریان اصلاح طلبی مُرد. بادامچیان: به تاجزاده گفتم آینده‌ات «نکبت بار» است
اسدالله بادامچیان گفت: من اصلا اصلاح طلبی را تمام شده می‌یابم در چند سال قبل هم مصاحبه کردم و گفتم جریان اصلاح طلبی مُرد.(ادامه)
آیت الله جوادی آملی گفتند: شما می بینید که هر وقت مردم با انقلاب بودند، عظمت و شکوهی مانند پیاده روی اربعین رقم خورد، اما انتظار این است که جلوی غارت، اختلاس و نجومی بعضی از مسئولین گرفته شود تا این نظام آسیب نبیند.
جلوی غارت و اختلاس بعضی از مسئولین گرفته شود تا نظام آسیب نبیند
آیت الله جوادی آملی گفتند: شما می بینید که هر وقت مردم با انقلاب بودند، عظمت و شکوهی مانند پیاده روی اربعین رقم خورد، اما انتظار این است که جلوی غارت، اختلاس و نجومی بعضی از مسئولین گرفته شود تا این نظام آسیب نبیند. (ادامه)
فرمانده کل سپاه: جوانانی که به خیابان می‌آیند دوست و دشمن را بشناسند
فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به جوانان عزیزمان عرض می‌کنیم وقتی به خیابان می‌آیید پشت سرتان را نگاه کنید که امتداد مسیری که در آن هستید به یک عده قلیل می‌رسد. ما شما را دوستان خودمان می‌دانیم و اجازه نمی‌دهیم دشمن به شما تعرض کند. (ادامه)
سردار «مسلمی» از شناسایی پیکر مطهر شهید «رمضانعلی میرزایی» پس از ۳۸ سال خبر داد و گفت: خبر بازگشت پیکر مطهر شهید عزیز عصر امروز به خانواده‌اش اعلام شد. شناسایی هویت شهید مازندرانی پس از ۳۸ سال
سردار «مسلمی» از شناسایی پیکر مطهر شهید «رمضانعلی میرزایی» پس از ۳۸ سال خبر داد و گفت: خبر بازگشت پیکر مطهر شهید عزیز عصر امروز به خانواده‌اش اعلام شد.(ادامه)

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، در هفتاد و هفتمین اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک آغاز شده است. رئیسی: انباشت بی عدالتی موجب حرکات ملت‌ها می‌شود/ محاکمه آمر و مباشر شهادت سپهبد سلیمانی را دنبال خواهیم کرد
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، در هفتاد و هفتمین اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک آغاز شده است.(ادامه)
احداث بزرگترین موزه و کمپ کُشتی جهان در جویبار
عملیات اجرایی ساخت بزرگترین موزه و کمپ کشتی جهان با همکاری یکی از بانک‌های کشور بزودی در جویبار آغاز می‌شود.(ادامه)
فقیه پس از استیضاح همچنان شهردار جویبار باقی ماند
در دومین جلسه طرح سوال از شهردار جویبار موضوع استیضاح وی رای نیاورد و محمدحسین فقیه همچنان در تصدی شهردار جویبار باقی ماند.(ادامه)
هشدار فرماندار ساری به کسانی که سرمایه‌گذاران را فراری می‌دهند
(ادامه)
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور از مسدود شدن مرزهای زمینی ایران و عراق خبر داد. مرزهای زمینی ایران با عراق بسته شد
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور از مسدود شدن مرزهای زمینی ایران و عراق خبر داد.(ادامه)
تعارفات معمول را کنار بگذارید تا به نتیجه برسید/ جمهوری اسلامی توجه ویژه‌ای به حفاظت از محیط زیست دارد/ غربی‌ها نقش اساسی در تخریب محیط زیست داشته‌اند/ چهار پیشنهاد جدی آیت الله رئیسی ....(خبر)
(ادامه)
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک راهبرد کلیدی است
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یک راهبرد کلیدی دانست و گفت: این فرهنگ باید در جامعه نهادینه شود.(ادامه)
کاخ اجابیت کلاردشت موزه می شود/ تعیین تکلیف اراضی تپه کلار
وزیر میراث فرهنگی با اشاره به اینکه کاخ اجابیت کلاردشت باید از حالت انحصاری خارج شود، بر لزوم واگذاری آن به مردم تاکید کرد و گفت:کاخ اجابیت و ساختمان شهرداری کلاردشت موزه می شود.(ادامه)
شمیم خوش رضوی در مازندران پیچید
کاروان زیر سایه خورشید امروز وارد مازندران شد.(ادامه)
درباره لغو دیدار ایران و کانادا قضاوت نمی‌کنم
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: اصلاحات آیین نامه را در مجمع انجام دادیم و برداشت ما این است که از این لحاظ هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات نداریم. (ادامه)
شمال نیوز: آخرین اخبار درباره زمان برداشت یارانه معیشتی و افزایش چند برابری یارانه برای این خانواده ها اعلام شد. رقم یارانه معیشتی خردادماه افزایش یافت | یارانه خرداد این خانوارها ۳ برابر شد
شمال نیوز: آخرین اخبار درباره زمان برداشت یارانه معیشتی و افزایش چند برابری یارانه برای این خانواده ها اعلام شد.(ادامه)
برگزاری مراسم سالگرد آزادسازی خرمشهر
مراسم سالگرد آزادسازی خرمشهر امروز سه شنبه در محل پارک موزه دفاع مقدس مازندران در ساری برگزار شد.(ادامه)
ورود پیکرهای مطهر ۸ آلاله دفاع مقدس به مازندران
پیکرهای مطهر هشت آلاله گمنام و خوشنام دوران دفاع مقدس با استقبال پرشور مردم سوادکوه به مازندران منتقل شد.(ادامه)
مازندران میزبان ۸ آلاله بازگشته به وطن
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از تشییع پیکر ۸ شهید خوشنام دوران دفاع مقدس در استان خبر داد.(ادامه)
عکس/ بازدید گردشگران از کاخ گلستان
کاخ موزه گلستان در هفته میراث فرهنگی و روز جهانی موزه‌ها میزبان گردشگران داخلی و خارجی است. کاخ گلستان از معروف‌ترین دیدنی‌های پایتخت است که قدمت آن به قبل از دوران قاجار برمی‌گردد.(ادامه)
۸ آلاله زهرایی در مازندران تشییع می شوند
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت:پیکر هشت آلاله زهرایی در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در پنج شهر استان تشییع می‌شود. (ادامه)
: به راستی برگزاری پرهزینه و مجلل چنین رویدادی ، چه دردی از گردشگری استان و مرکز مظلوم آن دوا می کند ؟ با کدام زیر ساخت قرار است پایتخت گردشگری اکو شویم . چه ایرادی داشت که رسما از همگان عذر می خواستیم و برگزاری این رویداد را تا تامین زیرساخت ها به تعویق می انداختیم . مسئولان شفاف و صریح بگویند که قرار است پس از برگزاری این رویداد دقیقا چه چیزی عاید مازندران و مرکز استان شود ؟ اصولا رهاورد این رویداد جز چند سخنرانی ، بازدید و حضور چند سفیر کشورهای نه چندان مطرح چیست ؟ ....+ نظرات قابل تامل کاربران(خبر)
: به راستی برگزاری پرهزینه و مجلل چنین رویدادی ، چه دردی از گردشگری استان و مرکز مظلوم آن دوا می کند ؟ با کدام زیر ساخت قرار است پایتخت گردشگری اکو شویم . چه ایرادی داشت که رسما از همگان عذر می خواستیم و برگزاری این رویداد را تا تامین زیرساخت ها به تعویق می انداختیم .(ادامه)
نمایش آثار تاریخی و هنری زیبای موزه ملی در استان ها
وزیر میراث فرهنگی گفت: اشیای هنری و تاریخی زیبا از موزه ملی برای نمایش به موزه استان ها منتقل می شود.(ادامه)
تشریح برنامه های میزبانی و تشییع ۸ شهید گمنام در مازندران
مدیرکل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران به تشریح برنامه های مراسم تشییع و میزبانی استان از هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس پرداخت.(ادامه)
میزبانی مازندران از پیکر ۸ شهید گمنام دفاع مقدس
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از میزبانی استان از پیکر مطهر هشت شهید گمنام دفاع مقدس در ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : ۲ میلیون ٨٠٠ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان رامسر در نوروز امسال بازدید کرده اند. آمار خیره کننده جذب گردشگر در تنها شهر قرمز کرونایی مازندران
شمال نیوز : ۲ میلیون ٨٠٠ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان رامسر در نوروز امسال بازدید کرده اند.(ادامه)
بازدید ۱۸۲ هزار نفر از موزه‌های مازندران
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از بازدید ۱۸۲ هزار نفر از موزه‌های استان خبر داد.(ادامه)
۱۶۶ هزار مسافر نوروزی در مازندران اقامت کردند
سرپرست میراث فرهنگی مازندران شمار مسافران نوروزی مقیم در استان را ۱۶۶ هزار و ۸۱۱ نفر ذکر کرد.(ادامه)
موزه کلبادی ساری برای بازدید مسافران نوروزی مهیا شده است
سرپرست میراث فرهنگی مازندران با اشاره به آماده سازی موزه کلبادی برای بازدید مسافران نوروزی گفت: این موزه برای بازدید مسافران مهیا شده است.(ادامه)
عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حکمی ولی جهانی را بعنوان مدیرکل جدید آن وزارتخانه در استان گیلان منصوب کرد. مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری گیلان منصوب شد
عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حکمی ولی جهانی را بعنوان مدیرکل جدید آن وزارتخانه در استان گیلان منصوب کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.