.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
انجمن میراث‌ فرهنگی همزمان با روزجهانی موزه در مازندران راه‌اندازی می‌شود. انجمن میراث‌ فرهنگی در مازندران راه‌اندازی می‌شود
انجمن میراث‌ فرهنگی همزمان با روزجهانی موزه در مازندران راه‌اندازی می‌شود.(ادامه)
خودنمایی‌های مضحک در خاندان پهلوی امر ریشه‌داری است. همانطور که رضا پهلوی امروز برای به دست آوردن دل خاخام‌های صهیونیست به دیوار ندبه متوسل شده، مادرش 45 سال قبل برای بهره‌برداری سیاسی از دین با چادر توری در حرم امام رضا می‌گشت! برای خاندان ریا، حرم امام رضا یا دیوار ندبه فرقی ندارد! / فرح یا رضا پهلوی
خودنمایی‌های مضحک در خاندان پهلوی امر ریشه‌داری است. همانطور که رضا پهلوی امروز برای به دست آوردن دل خاخام‌های صهیونیست به دیوار ندبه متوسل شده، مادرش 45 سال قبل برای بهره‌برداری سیاسی از دین با چادر توری در حرم امام رضا می‌گشت!(ادامه)
نزدیک به ۳۰۰ سکه نقره‌ای با قدمت بیش از یک هزار سال در نزدیکی یک قلعه باستانی وایکینگ‌ها در شمال غربی دانمارک کشف شد. این گنج نادر را یک دختربچه پائیز گذشته کشف کرد، اما موزه ژوتلند شمالی در دانمارک این خبر را روز پنجشنبه اعلام کرد. کریستیان نورباخ، مدیر این موزه کشف این گنجینه از سکه‌های نقره‌ای در دو محل نزدیک به یکدیگر را «بسیار نادر» دانست. این سکه‌ها که قدمت آن‌ها به دهه ۹۸۰ میلادی بر می‌گردد در حدود هشت کیلومتری قلعه فیرکت در نزدیکی شهر کوچک هوبرو کشف شدند. در کنار این سکه‌ها قسمت‌هایی از یک جواهر اسکاتلندی یا ایرلندی و سکه‌هایی عربی و آلمانی نیز پیدا شده است. کشف گنجینه‌ای هزار ساله از سکه‌های دوران وایکینگ‌ها در دانمارک
نزدیک به ۳۰۰ سکه نقره‌ای با قدمت بیش از یک هزار سال در نزدیکی یک قلعه باستانی وایکینگ‌ها در شمال غربی دانمارک کشف شد. این گنج نادر را یک دختربچه پائیز گذشته کشف کرد، اما موزه ژوتلند شمالی در دانمارک این خبر را روز پنجشنبه اعلام کرد. کریستیان نورباخ، مدیر این موزه کشف این گنجینه از سکه‌های نقره‌ای در دو محل نزدیک به یکدیگر را «بسیار نادر» دانست. این سکه‌ها که قدمت آن‌ها به دهه ۹۸۰ میلادی بر می‌گردد در حدود هشت کیلومتری قلعه فیرکت در نزدیکی شهر کوچک هوبرو کشف شدند. در کنار این سکه‌ها قسمت‌هایی از یک جواهر اسکاتلندی یا ایرلندی و سکه‌هایی عربی و آلمانی نیز پیدا شده است.(ادامه)
اصغر فرهادی گفت: می‌دانم که من به طور رسمی ممنوع المعامله هستم؛ و باز هم به طور غیررسمی شنیده‌ام که ممنوع الخروج هستم. ممنوع الخروج، ممنوع الکار و ممنوع المعامله شدم
اصغر فرهادی گفت: می‌دانم که من به طور رسمی ممنوع المعامله هستم؛ و باز هم به طور غیررسمی شنیده‌ام که ممنوع الخروج هستم.(ادامه)
ارتقاء سطح گردشگری دریایی در نوروز ۱۴۰۲ / رتبه نخست عملکرد اداره کل در بخش تعداد شناورهای تفریحی
(ادامه)
عکس/سوتی جدید زاکانی
(ادامه)
در این گزارش به اتفاقات و برنامه‌های گوناگونی که در رادیو و تلویزیون در دی ماه ۱۴۰۱ رخ داد پرداخته‌ایم. از درگذشت مجری باسابقه تلویزیون تا آمدن مافیایی‌ها به «نسیم»
در این گزارش به اتفاقات و برنامه‌های گوناگونی که در رادیو و تلویزیون در دی ماه ۱۴۰۱ رخ داد پرداخته‌ایم.(ادامه)
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است. ناگفته‌های زندگی رهبری از زبان محمدی گلپایگانی
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است.(ادامه)
یک نشریه انگلیسی از کشف و توقیف سنگ‌نگاره دو هزار ساله متعلق به دوران ساسانی در فرودگاه استنستد لندن خبر داد و اعلام کرد که این اثر باستانی پس از نمایش در موزه بریتانیا به ایران مرجوع می‌شود. کشف و توقیف اثر باستانی دو هزار ساله ایرانی در فرودگاه لندن
یک نشریه انگلیسی از کشف و توقیف سنگ‌نگاره دو هزار ساله متعلق به دوران ساسانی در فرودگاه استنستد لندن خبر داد و اعلام کرد که این اثر باستانی پس از نمایش در موزه بریتانیا به ایران مرجوع می‌شود.(ادامه)
اداره پست اولیه تهران که در خیابان امام خمینی (ره) قرار داشت در این وقت از سال با نزدیک شدن به سال نو مانند دوزندگی‌ها و شیرینی‌فروشی‌ها شلوغ‌ترین روز‌های خود را می‌گذراند. تهرانی‌های قدیم عید را چطور تبریک می‌گفتند؟
اداره پست اولیه تهران که در خیابان امام خمینی (ره) قرار داشت در این وقت از سال با نزدیک شدن به سال نو مانند دوزندگی‌ها و شیرینی‌فروشی‌ها شلوغ‌ترین روز‌های خود را می‌گذراند.(ادامه)
نظام دوست با بیان اینکه بقایا و اطلاعات این انسان اولیه را از این منطقه به دست آورده‌اند، گفت: حتی یونسکو در منطقه خراسان اکتشافاتی داشته و پیگیری‌هایی انجام شده است، هر چند از نظر ساختاری تعداد غار‌های خراسان رضوی کم هستند، اما از نظر قدمت و سابقه بی‌نظیرند. اولین انسان کره زمین در خراسان رضوی زندگی می‌کرد!
نظام دوست با بیان اینکه بقایا و اطلاعات این انسان اولیه را از این منطقه به دست آورده‌اند، گفت: حتی یونسکو در منطقه خراسان اکتشافاتی داشته و پیگیری‌هایی انجام شده است، هر چند از نظر ساختاری تعداد غار‌های خراسان رضوی کم هستند، اما از نظر قدمت و سابقه بی‌نظیرند.(ادامه)
عکس| تصویر دیده نشده از همسر آیت‌الله هاشمی با همسر شهید مطهری
عفت مرعشی درگذشت خانم اعظم (عالیه) روحانی همسر استاد شهید، مرتضی مطهری را تسلیت گفت.(ادامه)
چادرخوابی مسافران نوروزی در مازندران فقط در اماکن مسقف امکان پذیر است چادرخوابی نوروزی در فضای باز ممنوع
چادرخوابی مسافران نوروزی در مازندران فقط در اماکن مسقف امکان پذیر است(ادامه)
اگر شاه مخلوع در ۲۶ دی‌ماه ۱۳۵۷ از ایران فرار نمی‌کرد یا کودتای ژنرال هایزر امریکایی ماجرای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ را برای او تکرار می‌کرد و پیروزمندانه به ایران بازمی‌گشت چه می‌شد؟ اگر ایران در سیطره پهلوی‌ها می‌ماند(يادداشت)
اگر شاه مخلوع در ۲۶ دی‌ماه ۱۳۵۷ از ایران فرار نمی‌کرد یا کودتای ژنرال هایزر امریکایی ماجرای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ را برای او تکرار می‌کرد و پیروزمندانه به ایران بازمی‌گشت چه می‌شد؟(ادامه)
هم‌زمان با فرارسیدن سالروز ولادت حضرت ‌علی(ع) موزه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی به صورت رایگان میزبان عموم بازدیدکنندگان است. بازدید از موزه‌ها ۱۵ بهمن رایگان است
هم‌زمان با فرارسیدن سالروز ولادت حضرت ‌علی(ع) موزه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی به صورت رایگان میزبان عموم بازدیدکنندگان است.(ادامه)
شمال نیوز: استاد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی گفت: مطالبه انجام کارهای بزرگ و تحول خواهی، در بیانات اخیر مقام معظم رهبری، به معنای آن است که از وضع موجود رضایت وجود ندارند. خوش چهره : در جنگ اقتصادی نباید فرمانده دسته را فرمانده لشکر کرد
شمال نیوز: استاد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی گفت: مطالبه انجام کارهای بزرگ و تحول خواهی، در بیانات اخیر مقام معظم رهبری، به معنای آن است که از وضع موجود رضایت وجود ندارند.(ادامه)
(تصاویر) زنان خارجی در قم چادری شدند
جمعی از مهمانان کنگره بین المللی بانوان تاثیرگذار در سفری به قم ضمن حضور در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها از موزه آستان مقدس بازدید و در حوزه علمیه جامعه الزهرا حضور یافتند.(ادامه)
موزه تحول تکنولوژی در دانشکده میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری چالوس گشایش یافت. گشایش موزه تحول تکنولوژی در چالوس
موزه تحول تکنولوژی در دانشکده میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری چالوس گشایش یافت.(ادامه)
محققان می‌گویند که احتمالا تا امروز، همه ما در مورد مومیایی‌های مصر باستان اشتباه می‌کردیم. دلیل واقعی مومیایی کردن اجساد در مصر باستان کشف شد
محققان می‌گویند که احتمالا تا امروز، همه ما در مورد مومیایی‌های مصر باستان اشتباه می‌کردیم.(ادامه)
ثروتمندترین خانواده جهان چطور از ثروت خود مراقبت می‌کند؟
خانواده آل نهیان مالک باشگاه فوتبال منچستر سیتی، مالک ده‌ها قصر هستند و سرمایه گذاری زیادی در اسپیس ایکس و ساوج ایکس فنتی انجام داده‌اند.(ادامه)
اعلام جزئیات تشییع ۱۴ شهید گمنام در مازندران
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زمان و مکان تشییع پیکر‌های مطهر ۱۴ شهید گمنام در استان را اعلام کرد.(ادامه)
اجرای آیین یلدا در مکان‌های تاریخی مازندران
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزاری آیین شب یلدا در مکان‌های تاریخی استان خبر داد.(ادامه)
آموزش رایگان صنایع‌ دستی به معلولان و ناشنوایان / مازندران
معلولان و ناشنوایان در بابل صنایع دستی را رایگان آموزش می‌بینند.(ادامه)
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از تشییع پیکر مطهر ۱۴ شهید گمنام سالهای دفاع مقدس در ایام فاطمیه در این استان خبر داد.

جزییات برنامه میزبانی مازندران از ۱۴ شهید گمنام در ایام فاطمیه
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از تشییع پیکر مطهر ۱۴ شهید گمنام سالهای دفاع مقدس در ایام فاطمیه در این استان خبر داد. (ادامه)
شب یلدای ایرانیان ثبت جهانی شد
«یلدا/ چله» به‌عنوان نوزدهمین عنصر میراث‌فرهنگی ناملموس کشورمان مشترک با افغانستان به ثبت جهانی رسید.(ادامه)
سفیر آفریقای جنوبی در ایران با بیان اینکه تحریم ها موجب ایجاد موانع برای توسعه تبادلات با ایران شده است گفت: ۲۳ تفاهمنامه بین ایران و آفریقای جنوبی وجود دارد و این تفاهمنامه ها در کمیسیون مشترکی که قرار است طی سال آینده برگزار شود، بررسی می‌شود تا موانع موجود برسرراه عملیاتی شدن و موانع ارتباطی دو کشور برداشته شود تلاش در جهت رفع موانع ارتباط دو کشور
سفیر آفریقای جنوبی در ایران با بیان اینکه تحریم ها موجب ایجاد موانع برای توسعه تبادلات با ایران شده است گفت: ۲۳ تفاهمنامه بین ایران و آفریقای جنوبی وجود دارد و این تفاهمنامه ها در کمیسیون مشترکی که قرار است طی سال آینده برگزار شود، بررسی می‌شود تا موانع موجود برسرراه عملیاتی شدن و موانع ارتباطی دو کشور برداشته شود(ادامه)
پایگاه اطلاع رسانی خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی به خبر مجازی دیدار فاطمه هاشمی رفسنجانی با حجت الاسلام و المسلمین سیدمجتبی خامنه ای واکنش نشان داد.

دیدار «فاطمه هاشمی رفسنجانی با حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی خامنه‌ای»
پایگاه اطلاع رسانی خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی به خبر مجازی دیدار فاطمه هاشمی رفسنجانی با حجت الاسلام و المسلمین سیدمجتبی خامنه ای واکنش نشان داد. (ادامه)
برپایی نمایشگاه صنایع دستی زندانیان بابل
نمایشگاه صنایع دستی زندانیان شهرستان بابل در محل موزه این شهر برپا شد.(ادامه)
همسر و دختر هاشمی رفسنجانی به فوت یکی از وزرای دولت هاشمی رفسنجانی واکنش نشان دادند. همسر و دختر هاشمی رفسنجانی پیام دادند
همسر و دختر هاشمی رفسنجانی به فوت یکی از وزرای دولت هاشمی رفسنجانی واکنش نشان دادند.(ادامه)
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران‌ از برگزاری همایش «از آزادسازی تا بازسازی سوسنگرد» در شهرستان قائمشهر خبر داد همایش «از آزادسازی تا بازسازی سوسنگرد» در مازندران برگزار می‌شود
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران‌ از برگزاری همایش «از آزادسازی تا بازسازی سوسنگرد» در شهرستان قائمشهر خبر داد(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.251 seconds.