.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کنایه سنگین شهرام جزایری به احمدی نژاد
شهرام جزایری گفت: «وقتی که آقای احمدی‌نژاد جلو آقای کروبی اسم آن 300میلیون‌تومان را آورد که تو چه کار کردی با آن پول، من اتفاقا گفتم اگر آقای «احمدی‌نژاد» رای نیاورد او را استخدام می‌کنم که مطالبات من را پیگیری کند و خیلی هم خوب است.(ادامه)
روایت شهرام جزایری از محاکمه و دوران زندان
من خواهش می‌کنم فقط نگاه کارشناسی به پرونده داشته باشید. شما یکی از این آقایان که پرونده علیه‌شان ایجاد شده را پیدا کنید که یک فقره شکایت علیه‌شان واصل نشده باشد. روال این طوری است که وقتی یک فعالیت اقتصادی انجام می‌شود یک اثرات منفی در جامعه دارد و یک اثرات مثبت و متاثر از این تاثیرات مثبت و منفی فضاسازی‌هایی برای فرد فعال اقتصادی انجام می‌شود.(ادامه)
حکم شورای امنیت برای هاشمی رفسنجانی/ احمدي‌نژاد براي انتخابات مجلس برنامه‌‌ای ندارد
روزنامه های اصلاح طلب که از هفته گذشته با فضاسازی رسانه ای گسترده «اصرار» به دیدار حجت الاسلام روحانی با همتای آمریکایی خود داشتند پس از «انکار» این دیدار از سوی حسن روحانی به اغما فرو رفتند و با چرخشی تمرکز خبری خود را به دیدار حسن روحانی و کامرون معطوف ساختند.(ادامه)
نامی که احمدی‌نژاد برای خود می‌پسندد
محمود احمدی نژاد در دیدار با نیروهای نزدیک به خود از استراتژی‌های تازه‌اش برای انتخابات مجلس دهم رونمایی کرد.(ادامه)
کروبی در بیمارستان بستری شد
(ادامه)
در ده دوره انتخابات ریاست حمهوری قبل از دوره یازدهم، تنها 4 نامزد در انتخابات مجلس بعدی شرکت کرده‌اند.
کرسی‌های سبز مجلس، به کدامیک از بازندگان خرداد 92 می‌رسد؟
در ده دوره انتخابات ریاست حمهوری قبل از دوره یازدهم، تنها 4 نامزد در انتخابات مجلس بعدی شرکت کرده‌اند. (ادامه)
شمال نیوز: از 21 وزیر استیضاح شده در 9 دوره مجلس شورای اسلامی تنها 6 وزیر از ادامه فعالیت باز ماندند. 21 استیضاحی که 9 وزیر را از قطار دولت‌های هاشمی، خاتمی و احمدی‌نژاد پیاده کرد /از آرامش مجلس دوم تا جولان استیضاح‌ها در مجلس هشتم(خبر)
شمال نیوز: از 21 وزیر استیضاح شده در 9 دوره مجلس شورای اسلامی تنها 6 وزیر از ادامه فعالیت باز ماندند.(ادامه)
محمدرضا زمانی درمزاری ضرورت عذر خواهی رسمی دولت از مردم(يادداشت)
محمدرضا زمانی درمزاری (ادامه)
نمره تجدیدی اپوزیسیون به روحانی!
(ادامه)
شمال نیوز: حضور ناطق نوری در انتخابات مجلس دهم به عنوان سرلیست اصلاح طلبان، می‌تواند سنگین ترین ضربه را به اصول گرایان وارد کند، ضربه‌ای که شاید جبران آن برای جناح راست امکان پذیر نباشد. ردای اصلاح‌طلبی بر تن لاریجانی و ناطق نوری هم دوخته می‌شود؟(خبر)
شمال نیوز: حضور ناطق نوری در انتخابات مجلس دهم به عنوان سرلیست اصلاح طلبان، می‌تواند سنگین ترین ضربه را به اصول گرایان وارد کند، ضربه‌ای که شاید جبران آن برای جناح راست امکان پذیر نباشد.(ادامه)
گلایه کیهان از ادبیات روحانی
(ادامه)
دیدار عبدالله نوری با فرزندان موسوی
(ادامه)
دیدار عبدالله نوری با فرزندان موسوی
در ابتدای این دیدار هم که در منزل یکی از فرزندان میرحسین موسوی و در فضایی صمیمی صورت گرفت فرزندان میرحسین موسوی و زهرا رهنورد با خوش‌آمد گویی به عبدالله نوری و همراهان وی، گزارشی از آخرین شرایط پدر و مادر خود ارائه کردند.(ادامه)
رسوایی اخلاقی خبرنگار فراری
(ادامه)
رسوایی اخلاقی خبرنگار فراری
(ادامه)
برای برخی مسئولان کشور، سال 68 سخت ترین سال مدیریت کشور بوده است. مسئولان کشور در زمان رحلت امام چه کسانی بودند و امروز چه می‌کنند؟ + جدول
برای برخی مسئولان کشور، سال 68 سخت ترین سال مدیریت کشور بوده است.(ادامه)
مه آفرید امیر خسروی که بود؟ / از تولید جعبه میوه و کار روی پیکان تا تاسیس داماش و بانک آریا
(ادامه)
شمال نیوز: منتقدان دولت‌های گذشته از چهره‌های شناخته شده و با سابقه انقلابی بودند که هرکدام سابقه مسئولیت در قوای مختلف را به عهده داشته‌اند اما امروز روحانی با مخالفین روبرو است که ناشناخته ترین نیروهای انقلاب ... دلواپسان دولت‌های هاشمی، خاتمی و احمدی‌نژاد چه کسانی بودند؟
شمال نیوز: منتقدان دولت‌های گذشته از چهره‌های شناخته شده و با سابقه انقلابی بودند که هرکدام سابقه مسئولیت در قوای مختلف را به عهده داشته‌اند اما امروز روحانی با مخالفین روبرو است که ناشناخته ترین نیروهای انقلاب ...(ادامه)
ماجرای نامه ۱۰ عضو شورای نگهبان به احمدی‌‌نژاد
(ادامه)
شاهکاری دیگر از وزارت ارشاد تدبیر و امید
(ادامه)
پاسخ موسوی به نامه آیت الله حائری شیرازی
(ادامه)
همه واکنش ها به اظهارات دیشب روحانی
سومین گزارش تلویزیونی «حسن روحانی» از زمانیکه به بعنوان رئیس‌جمهور ایران برگزیده شده است، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت.(ادامه)
فاطمه کروبی: خودکشی می‌کنم
(ادامه)
از گوشه و کنار سیاست چه خبر؟
(ادامه)
آخرین وضعیت مهدی کروبی
(ادامه)
بازی کامپیوتری ضد موسوی، کروبی و خاتمی
«فتنه را بگیر»، «بازگشت مختار»، «سقوط موسوی»، «شلیک به مرتد» و «جدال با فتنه‌گران»! بازی‌های کامپیوتری هستند که درون‌‌مایه‌ای با مضامین مبارزه با «فتنه‌گران» دارد(ادامه)
مهدی کوچک زاده با بیان اینکه احمدی نژاد باید از مشایی جدا می‌شد، گفت: کنار هم بودن آنها عامل تشتت بین دوستداران احمدی نژاد شد. احمدی نژاد عرصه سیاسی را ترک نکرده است
مهدی کوچک زاده با بیان اینکه احمدی نژاد باید از مشایی جدا می‌شد، گفت: کنار هم بودن آنها عامل تشتت بین دوستداران احمدی نژاد شد.(ادامه)
جزئیات دیدار کروبی با خانواده اش
(ادامه)
لاریجانی: امیدواریم موسوی و کروبی رفع حصر شوند
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه با اشاره به موضوع حصر میرحسین موسوی و مهدی کروبی گفت: ای کاش جریان فتنه 88 اتفاق نمی‌افتاد و ما این دو عزیز را در جمع فعالان سیاسی داشتیم.لاریجانی اظهار کرد: موضع ما در ستاد حقوق بشر قوه قضائیه این است که تا آنجا که بتوانیم باید نهایی شدن این تصمیم و روشن شدن انتهای حصر را تسهیل کنیم.(ادامه)
بان‌کی‌مون خواستار آزادی سران فتنه شد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.