.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
واکنش کروبی به انتشار اظهارات منتسب به او
به تازگی و بعد از انتشار خبر و تصاویر حضور مهدی‌کروبی در میان اعضای مجمع روحانیون مبارز اظهاراتی به نقل از وی منتشر شده بود.(ادامه)
عکسی از حضور مهدی کروبی در منزل قدرت الله علیخانی
تصویر حضور مهدی کروبی در منزل قدرت الله علیخانی منتشر شد.(ادامه)
جزئیات حضور مهدی کروبی در منزل روحانی اصلاح طلب
جزئیات حضور مهدی کروبی در منزل روحانی اصلاح طلب /کدام اعضای مجمع روحانیون با کروبی دیدار کردند؟(ادامه)
مردم ایران برای انتخاب رئیس‌جمهور کشورمان از پانزدهم بهمن ۵۸ تا خرداد ۹۶، دوازده بار پای صندوق‌های رای رفتند. محبوب‌ترین رئیس‌جمهور ایران کیست؟ + آمار
مردم ایران برای انتخاب رئیس‌جمهور کشورمان از پانزدهم بهمن ۵۸ تا خرداد ۹۶، دوازده بار پای صندوق‌های رای رفتند. (ادامه)
رؤسای ادوار مجلس چقدر رای آوردند؟ +جدول
قالیباف با تعداد ۲۳۰ رای به عنوان رئیس مجلس یازدهم انتخاب شد، او پس از لاریجانی دومین رئیس مجلسی است که رای بالایی می‌آورد.(ادامه)
نماینده سرشناس مازندرانی، گزینه جدی ریاست مجلس
مجلس یازدهم تا 2 ماه دیگر آغاز به کار می کند و گزینه های ریاست مجلس یازدهم شامل محمدباقر قالیباف، سید شمس الدین حسینی، مرتضی آقاتهرانی، علی نیکزاد و مصطفی میرسلیم کارنامه های مشخصی دارند.(ادامه)
حسین کروبی آزاد شد
حسین کروبی، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و فرزند مهدی کروبی با سپردن وثیقه 700 میلیون تومانی آزاد شد.(ادامه)
در حال حاضر پنج کاندیدای بالقوه برای ریاست مجلس مطرح هستند که البته صلاحیت همگی آن‌ها هم تایید شده و احتمال رأی آوری شان هم در حوزه‌هایی که کاندیدا شده اند بالاست. در بین این پنج نفر هم چهره‌های اصولگرا و هم چهره‌های اصلاح طلب حضور دارند که همگی آن‌ها برای تصدی ک پنج اصولگرا و اصلاح‌طلب، مدعی جدی ریاست مجلس یازدهم
در حال حاضر پنج کاندیدای بالقوه برای ریاست مجلس مطرح هستند که البته صلاحیت همگی آن‌ها هم تایید شده و احتمال رأی آوری شان هم در حوزه‌هایی که کاندیدا شده اند بالاست. در بین این پنج نفر هم چهره‌های اصولگرا و هم چهره‌های اصلاح طلب حضور دارند که همگی آن‌ها برای تصدی ک(ادامه)
هرچند بیشترین تعداد نمایندگان بازداشت شده را باید در مجلس ششم جستجو کرد اما از همان استقرار نظام جمهوری اسلامی، نمایندگانی بوده‌اند که در همان دوران مسئولیت جلب شده‌اند.
کدام نمایندگان از ابتدای انقلاب تاکنون بازداشت شده‌اند؟ +عکس
هرچند بیشترین تعداد نمایندگان بازداشت شده را باید در مجلس ششم جستجو کرد اما از همان استقرار نظام جمهوری اسلامی، نمایندگانی بوده‌اند که در همان دوران مسئولیت جلب شده‌اند. (ادامه)
چرا جریانی که حیات سیاسی خود در استان گلستان را مدیون آیت الله نورمفیدی می داند اینچنین تیغ بدست گرفته و خواستار شفافیت اقتصادی فرزندان و دفتر وی شده است ؟ آیا خبری شده است ؟
همه اما و اگرهای تغییر نماینده ولی فقیه در استان گلستان(يادداشت)
چرا جریانی که حیات سیاسی خود در استان گلستان را مدیون آیت الله نورمفیدی می داند اینچنین تیغ بدست گرفته و خواستار شفافیت اقتصادی فرزندان و دفتر وی شده است ؟ آیا خبری شده است ؟ (ادامه)
دیدار کروبی با با برخی اعضای مجمع روحانیون مبارز
دبیرکل حزب اعتماد ملی و از سران فتنه 88 که در حصر به سر می‌برد، اخیرا با برخی از اعضای مجمع روحانیون مبارز دیدار کرده است.(ادامه)
«مهدی کروبی» دبیر کل حزب اعتماد ملی شد
شمال نیوز: با اجماع اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، «مهدی کروبی» به عنوان دبیرکل حزب اعتماد ملی انتخاب شد. «الیاس حضرتی» نیز به سمت قائم مقامی این حزب منصوب شد.(ادامه)
کروبی، تکلیف اعتمادملی را روشن کرد
دبیرکل حزب اعتمادملی در نامه‌ای با اشاره به نظر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب در مورد ضرورت برگزاری دوباره انتخابات شورای مرکزی حزب اعتمادملی، از الیاس حضرتی خواست تا مقدمات برگزاری کنگره این حزب با حضور اکثریت اعضا را به منظور برگزاری مجدد انتخابات شورای مرکزی حزب اعتمادملی فراهم کند.(ادامه)
انتصاب روسای دفتر و قائم مقام حزب اعتماد ملی
مهدی کروبی در احکامی جداگانه‌ای و بر اساس رای اعضای شورای مرکزی، روسای دفتر و قائم مقام حزب اعتماد ملی را منصوب کرد.(ادامه)
نامه جديد مهدی کروبی
مهدی کروبی دبیرکل حزب اعتماد ملی در نامه‌ای، تمام اختیارات دبیرکلی این حزب را به شورای مرکزی حزب اعتماد ملی واگذار کرد.(ادامه)
مقایسه آماری آرای سال اول و دوم انتخابات هیئت‌رئیسه ادوار مجلس نشان می‌دهد، علی لاریجانی برای چهاردهمین بار در مجالس هشتم و دهم با کسب ۲۳۷ رای، بیشترین رأی مثبت را از نمایندگان گرفته و بیشترین میزان حضور بر کرسی ریاست را دارد.

مقایسه آرای روسای ۱۰ دوره مجلس؛ لاریجانی رکورددار ریاست
مقایسه آماری آرای سال اول و دوم انتخابات هیئت‌رئیسه ادوار مجلس نشان می‌دهد، علی لاریجانی برای چهاردهمین بار در مجالس هشتم و دهم با کسب ۲۳۷ رای، بیشترین رأی مثبت را از نمایندگان گرفته و بیشترین میزان حضور بر کرسی ریاست را دارد. (ادامه)
نامه الیاس حضرتی به روحانی درباره رفع حصر
(ادامه)
ادعای فرزند کروبی درباره علت ادامه حصر
فرزند مهدی کروبی سخنان بهروز نعمتی عضو هیات رئیسه مجلس مبنی بر اینکه نامه پدرش به مقام معظم رهبری مانع رفع حصر سران جنبش سبز شده است، را رد کرد.(ادامه)
شمال نیوز : زمزمه های انتخاباتی تمامی ندارد، آنچنان که در فاصله باقیمانده تا انتخابات مجلس یازدهم برخی از عزم یکی از ناکام های انتخابات ریاست جمهوری برای حضور در انتخابات مجلس خبر می دهد، زمزمه هایی که به موجب آن ابراهیم رئیسی بازهم ..... آیا سیدابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات مجلس خواهد شد؟
شمال نیوز : زمزمه های انتخاباتی تمامی ندارد، آنچنان که در فاصله باقیمانده تا انتخابات مجلس یازدهم برخی از عزم یکی از ناکام های انتخابات ریاست جمهوری برای حضور در انتخابات مجلس خبر می دهد، زمزمه هایی که به موجب آن ابراهیم رئیسی بازهم .....(ادامه)
واکنش کروبی به ناآرامی های اخیر
(ادامه)
رفع حصر موسوی، کروبی و رهنورد به زودی!
«گشایش تدریجی در وضعیت محصوران» جدیدترین خبری است که از سوی دبیر شورای عالی امنیت ملی مطرح شده است؛ خبری که صحت آن با دیدارهای برخی مسوولان با آقای کروبی مشخص می‌شود.(ادامه)
جمله ای تکان دهنده در بالای پیکر شهید " کروبی"+عکس
جمله ای تکان دهنده ای در زمان شهادت شهید مهدی کروبی در بالای پیکر مطهر او نوشته شده است.(ادامه)
دیدار عضو سابق شورای نگهبان با کروبی
محمدرضا عباسی فر عضو سابق شورای نگهبان با مهدی کروبی دیدار کرده است. (ادامه)
دیدار ذوالنور با کروبی+جزئیات
حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده قم در مجلس پنج شنبه شب گذشته به دیدار شیخ مهدی کروبی رفته است. (ادامه)
نامه آیت‌الله جنتی به کروبی: از وصیت امام(ره) تاسی کنید
پانزده سال پیش در چنین روزی دبیر شورای نگهبان به رئیس مجلس وقت نامه‌ای نوشت و در آن به اهانت علنی علیه شورای نگهبان در مجلس اشاره و انتقاد کرد. (ادامه)
توضیح پسر کروبی درباره دیدار شخصیت های سیاسی با پدرش
فرزند مهدی کروبی درباره دیدار شخصیت های سیاسی با پدرش توضیحاتی ارائه کرد. (ادامه)
روایت یک نماینده از ۱۰ساعت دیدار و گفتگو با کروبی
یک نماینده‌ی اصولگرا از چند جلسه گفتگو با مهدی کروبی روایت کرد. (ادامه)
شایعه فوت کروبی تکذیب شد
حسین کروبی، فرزند مهدی کروبی درباره شایعه فوت مهدی کروبی گفت: پدر در سلامتی کامل به سر می‌برند و حالشان خوب است. این خبر شایعه‌ای بیش نیست. (ادامه)
میرحسین موسوی با خواهران خود دیدار کرد
یک سایت نزدیک به مهندس میرحسین موسوی اعلام کرد که خانواده میرحسین موسوی روز گذشته به ملاقات او رفتند.(ادامه)
کروبی به‌راحتی با دیگران دیدار می‌کند و دائما با خانواده‌اش اعم از فرزندان، عروس‌ها و نوه‌هایش در حال رفت و آمد است و مشکلی وجود ندارد.

۴ بار با کروبی دیدار کردم/ درخصوص حصر گشایشی در حال وقوع است
کروبی به‌راحتی با دیگران دیدار می‌کند و دائما با خانواده‌اش اعم از فرزندان، عروس‌ها و نوه‌هایش در حال رفت و آمد است و مشکلی وجود ندارد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.