.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : صبح روز دوم خرداد ۷۶ در شرایطی که شانس زیادی برای پیروزی خاتمی قائل نبود، همراه وی به حوزه رای گیری در خیابان پاسداران رفت. خاتمی قبل از رای دادن، خطاب به ابطحی گفت: «چه قدر خوب می شود با ناطق به دور دوم برویم.» ابطحی عصر روز دوم خرداد ۷۶ ..... «اصلاحات»سخنگوهای زیادی دارد/ تخریب‌ها علیه هاشمی را درست می‌دانستم
شمال نیوز : صبح روز دوم خرداد ۷۶ در شرایطی که شانس زیادی برای پیروزی خاتمی قائل نبود، همراه وی به حوزه رای گیری در خیابان پاسداران رفت. خاتمی قبل از رای دادن، خطاب به ابطحی گفت: «چه قدر خوب می شود با ناطق به دور دوم برویم.» ابطحی عصر روز دوم خرداد ۷۶ .....(ادامه)
شمال نیوز : فرزند مهدی کروبی گفت: پدرم بر مواضع قبلی خود پایبند بوده و به برگزاری فرزند مهدی کروبی: پدرم به برگزاری دادگاه علنی تاکید دارددادگاه علنی تاکید دارد. فرزند مهدی کروبی: پدرم به برگزاری دادگاه علنی تاکید دارد
شمال نیوز : فرزند مهدی کروبی گفت: پدرم بر مواضع قبلی خود پایبند بوده و به برگزاری فرزند مهدی کروبی: پدرم به برگزاری دادگاه علنی تاکید دارددادگاه علنی تاکید دارد.(ادامه)
دیدار فرزند کروبی با ضرغامی
عزت الله ضرغامی در یادداشت کوتاهی از گفتگو ی خود با حسین کروبی فرزند مهدی کروبی خبر داد وی در این یادداشت که با عنوان یک استکان چای با حسین کروبی (شهریور۹۶)منتشر کرد نوشت: (ادامه)
کروبی مجددا تحت عمل قلب قرار گرفت
فرزند مهدی کروبی علت عمل چهارمین عمل قلب پدرش در یک ماه گذشته را ناموفق بودن عمل پیشین عنوان کرد.(ادامه)
شریعتمداری: اعتصاب غذای کروبی، طراحی شده بود
مدیر مسئول کیهان، ماجرای اعتصاب غذای مهدی کروبی را پروژه‌ای طراحی شده با هدف سند‌سازی برای تحریم‌های حقوق بشری آمریکا علیه ایران اسلامی دانست.(ادامه)
واکنش کیهان به اعتصاب غذای کروبی
کیهان با تیتر "قبلا گنجی را گول زدند حالا سراغ کروبی رفته‌اند" نوشت: (ادامه)
مهدی کروبی اعتصاب غذا کرد
فرزند مهدی کروبی با تایید خبر اعتصاب غذای پدرش گفت: ایشان بعد از نماز صبح امروز (چهارشنبه 25 مرداد ماه)، اعتصاب غذای خشک کرده اند و درخواست محاکمه علنی دارند.(ادامه)
آخرین وضعیت کروبی از زبان همسرش
فاطمه کروبی با اشاره به آخرین وضعیت سلامت همسرش گفت: تیم پزشکی با متخصصان رشته‌های مختلف درمان قلب به این نتیجه رسیدند که حتماً اسپیکر دائم برای ایشان گذاشته شود و امروز نیز از اتاق عمل به سلامت بازگشتند و خدا را شاکریم که حال ایشان خوب است و امیدواریم که ان‌شاءالله به صحت و سلامت کامل دست پیدا کنند. (ادامه)
شمال نیوز : رییس جمهور روحانی به عنوان رییس دولت دوازدهم در مجلس سوگند یاد خواهد کرد. شش رییس جمهور پیش از او نیز با حضور در مجلس شورای اسلامی سوگند یاد کردند همهٔ استعداد و صلاحیت خویش را در راه ایفای مسئولیت‌هایی که برعهده گرفته‌اند، به کار گیرند. روسای جمهور در کدام مجلس و در کنار کدام رییس قوه قضاییه سوگند خوردند؟ ( + جدول)
شمال نیوز : رییس جمهور روحانی به عنوان رییس دولت دوازدهم در مجلس سوگند یاد خواهد کرد. شش رییس جمهور پیش از او نیز با حضور در مجلس شورای اسلامی سوگند یاد کردند همهٔ استعداد و صلاحیت خویش را در راه ایفای مسئولیت‌هایی که برعهده گرفته‌اند، به کار گیرند.(ادامه)
عضو فراکسیون امید مجلس با اعلام خبر مرخص شدن مهدی کروبی، به تشریح طرح پیشنهادی خود برای رفع حصر پرداخت و در عین حال تاکید کرد که باوجود پیگیری‌های متعدد با درخواست نمایندگان برای ملاقات میسر نشد.

کروبی از بیمارستان مرخص شد / ملاقات برای نمایندگان میسر نشد / تشریح طرح پیشنهادی نماینده تهران برای رفع حصر
عضو فراکسیون امید مجلس با اعلام خبر مرخص شدن مهدی کروبی، به تشریح طرح پیشنهادی خود برای رفع حصر پرداخت و در عین حال تاکید کرد که باوجود پیگیری‌های متعدد با درخواست نمایندگان برای ملاقات میسر نشد. (ادامه)
درخواست چند نماینده برای ملاقات با کروبی
عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از درخواست چند نفر از اعضای این فراکسیون برای ملاقات با مهدی کروبی خبر داد. (ادامه)
پیشنهاد علی مطهری برای پایان حصر کروبی
«علی مطهری» نایب رییس مجلس شورای اسلامی با توجه به وضعیت کنونی حجت الاسلام والمسلمین مهدی کروبی در توییتی پیشنهاد کرد به حصر خانگی او پایان داده شود. (ادامه)
آخرین وضعیت مهدی کروبی از زبان پسرش
حسین کروبی گفت: وضعیت سلامت پدرم پس از پیاده کردن اطلاعات دستگاه هولتر مشخص می‌شود. (ادامه)
از بنی‌صدر تا روحانی/روسای جمهور ایران چگونه انتخاب شدند؟
خزر: در میان 7 رئیس‌جمهور منتخب گذشته در یازده دوره ریاست‌جمهوری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بیشترین درصد رای و حسن روحانی کمترین درصد رای را به خود اختصاص دادند.(ادامه)
پوسترهای انتخاباتی 11 دوره انتخابات ریاست‌جمهوری +عکس
در یازده دوره از انتخابات‌های ریاست‌جمهوری نامزدهای حاضر در عرصه شعارهایی را برای جلب آراء داده‌اند.(ادامه)
پررای‌ترین و کم‌ رای‌ترین نمایندگان تهران را بشناسید
«آیت‌الله هاشمی رفسنجانی» پررای‌ترین و «فاطمه کروبی» کم‌ رای‌ترین نمایندگان تهران در دوره‌های ده‌گانه مجلس شورای اسلامی هستند. (ادامه)
کروبی از دبیرکلی حزب اعتمادملی استعفا کرد
(ادامه)
16 گزینه اصولگرایان برای ریاست جمهوری
دقیقا 289 روز تا برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری فرصت باقیست و احزاب و جریانات سیاسی خود را آماده حضور در این انتخابات می کنند. انتخاباتی که اصولگرایان باید بکوشند به کاندیدای واحد برسند. (ادامه)
 رابطه نزدیک نظام پارلمانی با نظام حزبی، تنها متوقف به ایام انتخابات نیست، بلکه این رابطه آنگاه اهمیتی مضاعف می‌یابد که نوبت به بازی لابیست‌ها در ساماندهی آرای پارلمانی می‌رسد. مرد لابی‌های مجلس دهم کیست؟
رابطه نزدیک نظام پارلمانی با نظام حزبی، تنها متوقف به ایام انتخابات نیست، بلکه این رابطه آنگاه اهمیتی مضاعف می‌یابد که نوبت به بازی لابیست‌ها در ساماندهی آرای پارلمانی می‌رسد.(ادامه)
تکذیب شایعه درگذشت مهدی کروبی
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر بستری شدن مهدی کروبی را در بیمارستان شهدای تجریش تکذیب کرد. (ادامه)
کرسی‌های هیات رییسه مجلس اگرچه در 12 سال گذشته در ید کامل اصولگرایان بوده اما بازگشت چپ‌گراها به پارلمان، بدون تردید مناسبات هیات رییسه را هم دچار تغییر و تحول خواهد کرد.

ترکیب هیات رییسه مجلس در 9 پارلمان/تنها زنی که قدم به هیات رییسه گذاشت/وزرایی با سابقه پارلمانی(خبر)
کرسی‌های هیات رییسه مجلس اگرچه در 12 سال گذشته در ید کامل اصولگرایان بوده اما بازگشت چپ‌گراها به پارلمان، بدون تردید مناسبات هیات رییسه را هم دچار تغییر و تحول خواهد کرد. (ادامه)
واکنش روزنامه جوان به نامه کروبی
پس از انتشار نامه ای منسوب به مهدی کروبی روزنامه جوان در مطلبی به قلم محمدرضا کائینی به این نامه واکنش نشان داد و نوشت: (ادامه)
شمال نیوز: علی لاریجانی و محمدرضا عارف دو چهره‌ای هستند که بیش از سایر منتخبان مجلس دهم شانس نشستن بر صندلی ریاست را دارند اما بین این دو نفر، شانس کدامیک بیشتر است؟ رئیس مجلس دهم که خواهد بود؟ / شواهد می‌گوید شانس لاریجانی شانس برتر است
شمال نیوز: علی لاریجانی و محمدرضا عارف دو چهره‌ای هستند که بیش از سایر منتخبان مجلس دهم شانس نشستن بر صندلی ریاست را دارند اما بین این دو نفر، شانس کدامیک بیشتر است؟(ادامه)
در این سال پرونده هسته‌ای ایران پس از سال‌ها فرازونشیب با تصویب و اجرای برجام، بسته شد. کليد دولت تدبير و اعتماد با در پيش گرفتن گفتمان اعتدال، نه تنها در به سرانجام رساندن اين پرونده کارگر افتاد بلکه توانست درهاي خانه ملت در انتخابات هفتم اسفند را نيز به روي حاميان اين گفتمان بگشايد. از هاشمی و پسرش تا سیدحسن و حسینیان و زنجانی و احمدی‌ نژاد و ....(خبر)
در این سال پرونده هسته‌ای ایران پس از سال‌ها فرازونشیب با تصویب و اجرای برجام، بسته شد. کليد دولت تدبير و اعتماد با در پيش گرفتن گفتمان اعتدال، نه تنها در به سرانجام رساندن اين پرونده کارگر افتاد بلکه توانست درهاي خانه ملت در انتخابات هفتم اسفند را نيز به روي حاميان اين گفتمان بگشايد.(ادامه)
زیباکلام: عارف، ابوترابی مجلس دهم شود
وکیل ملت: صادق زیباکلام می گوید: مجلسی که لاریجانی در راس آن قرار بگیرد کارایی، نفود و قدرتش خیلی بیشتر از مجلسی است که عارف در راس آن قرار گیرد. (ادامه)
مجلس شورای اسلامی در 9 دوره فعالیت خود تا کنون 5 رئیس را به خود دیده است. در میان این 5 رئیس، هاشمی رفسنجانی و علی لاریجانی بدون هیچ سابقه نمایندگی در مجلس‌های اول و هشتم به ریاست پارلمان رسیدند. 2 مجلس و 9 رئیس(خبر)
مجلس شورای اسلامی در 9 دوره فعالیت خود تا کنون 5 رئیس را به خود دیده است. در میان این 5 رئیس، هاشمی رفسنجانی و علی لاریجانی بدون هیچ سابقه نمایندگی در مجلس‌های اول و هشتم به ریاست پارلمان رسیدند.(ادامه)
شمال نیوز: شهرام جزایری در چهارمین دهه زندگی​‌اش، برای بهبود اقتصاد ایران نسخه‌ای می‌پیچد که می‌گوید خودش هم می‌تواند آن را اجرا کند. جای روحانی بودم هر چهار وزیر را توبیخ می‌کردم/ زنجانی صادق باشد(خبر)
شمال نیوز: شهرام جزایری در چهارمین دهه زندگی​‌اش، برای بهبود اقتصاد ایران نسخه‌ای می‌پیچد که می‌گوید خودش هم می‌تواند آن را اجرا کند.(ادامه)
کیهان: «آیت‌الله خمینی در برابر آیت‌الله خمینی»!
بازی با نام سید حسن خمینی در آستانه ثبت‌نام از نامزدهای مجلس خبرگان، اقدامی برای استتار بازی اصلی جریان تجدید نظرطلب و نفاق جدید است که پنهان و آشکار با بیگانگان پیوند خورده و در آشوب نیابتی ۱۳۸۸ دچار شکست سهمگین شد. (ادامه)
پخش خبر مهدی کروبی از صداوسیما
خبر عیادت حسین فریدون دستیار رئیس جمهور و برادر وی از مهدی کروبی، در اخبار ساعت 18:30 سه شنبه 17 آذرماه 1394 رادیو جوان صداوسیما پخش شد. (ادامه)
عیادت حسین فریدون از مهدی کروبی پس از جراحی
مهدی کروبی، دبیرکل حزب اعتماد ملی، که از ناحیه پا دچار شکستگی شده بود، صبح امروز -سه‌شنبه- تحت عمل جراحی قرار گرفت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.