.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: نمایندگان مجلس اصلاحاتی در لایحه اعمال خواهند کرد تا میزان افزایش حقوق کارکنان دولت در سال آینده، حداقل به ۲۰ درصد برسد. حقوق کارمندان حداقل ۲۰ درصد افزایش می‌یابد
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: نمایندگان مجلس اصلاحاتی در لایحه اعمال خواهند کرد تا میزان افزایش حقوق کارکنان دولت در سال آینده، حداقل به ۲۰ درصد برسد.(ادامه)
نماینده مجلس خبرگان از آغاز روند تعیین قائم مقام رهبری توسط این نهاد عالی خبر داد.

در کمیسیون‌های خبرگان در مورد قائم مقام رهبری دارند کار می‌کنند اما از گزینه‌ها هیچ‌کسی باخبر نیست /این کمیسیون فقط و فقط با رهبری مشورت می‌کند
نماینده مجلس خبرگان از آغاز روند تعیین قائم مقام رهبری توسط این نهاد عالی خبر داد. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۶ آذر
روزنامه های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار مقام معظم رهبری با اعضای شورای نگهبان پرداخته اند.(ادامه)
شمال نیوز : رسانه ملی موضوع غزه را به عنوان یک فصل مشترک برای تقویت وحدت و همدلی مردم منطقه و فرصتی برای تقویت امید و ناامیدسازی دشمنان قسم خورده نظام تبدیل کرده است . حمایت از مقاومت غزه راهبرد رسانه ملی در برابر امپراطوری دروغ و تحریف
شمال نیوز : رسانه ملی موضوع غزه را به عنوان یک فصل مشترک برای تقویت وحدت و همدلی مردم منطقه و فرصتی برای تقویت امید و ناامیدسازی دشمنان قسم خورده نظام تبدیل کرده است .(ادامه)
حسن روحانی با اشاره به انتخابات مجلس دوازدهم و احتمال لیست دهی گفت: اگر در مجلس شورای اسلامی بتوان ۷۰ نفر یا حتی ۵۰ نماینده داشت، از هیچ که بهتر است. سیگنال مهم روحانی به شورای نگهبان
حسن روحانی با اشاره به انتخابات مجلس دوازدهم و احتمال لیست دهی گفت: اگر در مجلس شورای اسلامی بتوان ۷۰ نفر یا حتی ۵۰ نماینده داشت، از هیچ که بهتر است.(ادامه)
روحانی گفت: بعضی از این‌هایی که الان حاکم هستند را می‌شناسم که نه در انقلاب بودند و نه در جنگ و نه غصه‌ای برای کشور دارند. خوشحال می‌شوند که امثال ما و افکار ما کلاً مأیوس شویم و رها کنیم و بگوییم که کاری نمی‌شود کرد. هنوز به پایان خط نرسیدیم؛ ممکن است خدای ناکرده در آینده به این نقطه برسیم؛ در آن روز، دیگر هیچ کاری نمی‌شود کرد؛ ما هم آن وقت خداحافظی می‌کنیم؛ دیگر خودشان می‌دانند
روحانی گفت: بعضی از این‌هایی که الان حاکم هستند را می‌شناسم که نه در انقلاب بودند و نه در جنگ و نه غصه‌ای برای کشور دارند. خوشحال می‌شوند که امثال ما و افکار ما کلاً مأیوس شویم و رها کنیم و بگوییم که کاری نمی‌شود کرد.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر ورزش و جوانان گفت : در انزلی و قائم شهر که مهد فوتبال است، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری نداریم، اما در کاشان که فوتبال نداریم، ورزشگاه ساخته شده است. باید تعارف‌ها را کنار بگذاریم تا سرمایه‌های‌مان هدر نرود . وزیر ورزش : در انزلی و قائم شهر که مهد فوتبال است، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری نداریم، اما در کاشان که فوتبال نداریم، ورزشگاه ساخته شده است !
شمال نیوز : وزیر ورزش و جوانان گفت : در انزلی و قائم شهر که مهد فوتبال است، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری نداریم، اما در کاشان که فوتبال نداریم، ورزشگاه ساخته شده است. باید تعارف‌ها را کنار بگذاریم تا سرمایه‌های‌مان هدر نرود .(ادامه)
رهبر انقلاب در پاسخ به این نامه نوشتند : شما با متلاشی ساختن این توده‌ی سرطانی و مهلک نه فقط به کشورهای منطقه و به جهان اسلام بلکه به همه‌ی ملتها و به بشریت خدمتی بزرگ کردید / آنهائی که با سرمایه‌گذاری سنگین این توطئه‌ی شوم را تدارک دیده بودند آرام نخواهند نشست ....(خبر)
(ادامه)
رهبر انقلاب در پاسخ به نامه فرمانده وقت سپاه قدس نوشتند: شما با متلاشی ساختن این توده‌ی سرطانی و مهلک نه فقط به کشورهای منطقه و به جهان اسلام بلکه به همه‌ی ملتها و به بشریت خدمتی بزرگ کردید / آنهائی که با سرمایه‌گذاری سنگین این توطئه‌ی شوم را تدارک دیده بودند آرام نخواهند نشست ....(خبر)
(ادامه)
از این پس سقف بازنشستگی مردان 62سال یا 35 سال سابقه خدمت و زنان 55سال یا 30سال خدمت خواهد بود. حال پرسش مهم این است که آیا با افزایش سن بازنشستگی، براساس تصمیم مجلس، وضع صندوق‌های بازنشستگی بهتر خواهد شد یا نه؟ ....(خبر)
(ادامه)
عده‌ای در ائتلافهای خودخواهانه تمام فعالیتهای شان را مذبوحانه بر شکل گیری انتخاباتی حداقلی بکار گرفته‌اند و رسیدن به اهداف شوم شان را در بیان سخنان پوچ و عملکردهایی می بینند که موجب نا امیدی مردم شود.

برخی با ائتلاف‌های خودخواهانه دنبال انتخابات حداقلی‌اند
عده‌ای در ائتلافهای خودخواهانه تمام فعالیتهای شان را مذبوحانه بر شکل گیری انتخاباتی حداقلی بکار گرفته‌اند و رسیدن به اهداف شوم شان را در بیان سخنان پوچ و عملکردهایی می بینند که موجب نا امیدی مردم شود. (ادامه)
مقام معظم رهبری روز یکشنبه با حضور در دانشگاه علوم و فنون هوافضای عاشورا، به مدت یک ساعت و نیم از آخرین دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل نمایشگاه دائمی این نیرو بازدید کردند. دولت‌های اسلامی حداقل برای یک مدت محدود رابطه سیاسی خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند / به رغم بمباران‌های گسترده در غزه، تاکنون در حرکت خود ناکام بوده اند، زیرا از ابتدا گفتند که هدف نابودی حماس است (خبر)
مقام معظم رهبری روز یکشنبه با حضور در دانشگاه علوم و فنون هوافضای عاشورا، به مدت یک ساعت و نیم از آخرین دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل نمایشگاه دائمی این نیرو بازدید کردند.(ادامه)
شمال نیوز : یک نماینده رد صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت می‌خواهد انتخابات را مدیریت کند. مدیریت دیگر بیش از این نمی‌شود. ما از زبان خودشان در جا‌های مختلف و توسط واسطه‌ها شنیده‌ایم که دولت نیاز دارد ۷۰ درصد کرسی مجلس را داشته باشد. نماینده رد صلاحیت شده : به من گفتند سوال از وزیر کشور را پس بگیر تا تایید صلاحیت شوی!
شمال نیوز : یک نماینده رد صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت می‌خواهد انتخابات را مدیریت کند. مدیریت دیگر بیش از این نمی‌شود. ما از زبان خودشان در جا‌های مختلف و توسط واسطه‌ها شنیده‌ایم که دولت نیاز دارد ۷۰ درصد کرسی مجلس را داشته باشد.(ادامه)
سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران در پی شهادت جانباز سرافراز ۷۰ درصد زنده یاد شعبان صادقی، پیام تسلیتی صادر کرد. ‎ پیام تسلیت استاندار مازندران در پی شهادت جانباز ۷۰ درصد شعبان صادقی
سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران در پی شهادت جانباز سرافراز ۷۰ درصد زنده یاد شعبان صادقی، پیام تسلیتی صادر کرد. ‎(ادامه)
معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی صرفا سیاسی نیست، گفت: بخشی از این رقابت‌ها منطقه ای و محلی است اما بسترها برای حضور .... دیدار معاون سیاسی وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در مازندران
معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی صرفا سیاسی نیست، گفت: بخشی از این رقابت‌ها منطقه ای و محلی است اما بسترها برای حضور ....(ادامه)
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: شکست راهبردی صهیونسیت‌ها و حامیانش رقم خورده است؛ زمانی فلسطینیان سنگ در دست داشتند، ولی امروز رزمندگان مقاومت موشک‌های نقطه‌زن به سرزمین‌های اشغالی شلیک می‌کنند / زمانی مردم فلسطین سنگ داشتند ولی امروز رزمندگان جبهه مقاومت موشک‌های نقطه‌زن شلیک می‌کنند....(خبر)
(ادامه)
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: تورم ماهانه، نقطه به نقطه و سالانه از ابتدای امسال روند کاهشی داشته است. مخبر: تورم ماهانه، نقطه به نقطه و سالانه همچنان کاهشی است
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: تورم ماهانه، نقطه به نقطه و سالانه از ابتدای امسال روند کاهشی داشته است.(ادامه)
معاون رییس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: ١٧ آذرماه امسال آزمون سراسری استخدامی در کشور برگزار می شود. ١٧ آذرماه آزمون استخدامی دولت برگزار می شود
معاون رییس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: ١٧ آذرماه امسال آزمون سراسری استخدامی در کشور برگزار می شود.(ادامه)
خسارت بزرگ غفلت از ظرفیت عظیم اقتصاد دریا محور/ ۱۰ میلیون نفر طی ۱۰ سال باید در حاشیه دریای عمان برای فعالیت‌های اقتصادی ساکن شوند/ دولت برای لایحه بودجه و مجلس در برنامه هفتم هنوز فرصت دارند +جزئیات(خبر)
(ادامه)
رئیس‌جمهور کشورمان به دعوت رسمی امامعلی رحمان عازم «دوشنبه» پایتخت تاجیکستان شد. رئیسی به تاجیکستان رفت
رئیس‌جمهور کشورمان به دعوت رسمی امامعلی رحمان عازم «دوشنبه» پایتخت تاجیکستان شد.(ادامه)
محسن گرجی مراکز ترک ؛ قانونی و غیراستاندارد !(يادداشت)
محسن گرجی(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۱۱ آبان
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بیانات مقام معظم رهبری به مناسبت حماسه باشکوه سیزده آبان پرداخته‌اند.(ادامه)
این نبرد هیچ سرنوشت و پایانی جز پیروزی فلسطینان ندارد، امروز تمامی مردم جهان فریاد توقف این جنایت را سر می دهند و خواهان کمک رسانی به مردم غزه هستند/اگر کشورهای همجوار اجازه عبور مردم را بدهند، میلیون ها نفر برای کمک به فلسطین حاضر خواهند شد ....(خبر)
(ادامه)
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در دیدار با دبیر شورای عالی امنیت ملی، پیام پوتین را به اطلاع احمدیان رساند تا تسلیم رئیس جمهور شود. پوتین برای رئیسی پیام فرستاد
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در دیدار با دبیر شورای عالی امنیت ملی، پیام پوتین را به اطلاع احمدیان رساند تا تسلیم رئیس جمهور شود.(ادامه)
شمال نیوز : اشغالگران صهیونیستی که با این جنایت‌ها صفحه ننگین و شرم آوری را در تاریخ به ثبت رساندند قصد گشودن جبهه‌ای دیگر در جنگ زمینی را دارند، اما این اقدام می‌تواند به آخرین اشتباه رژیم صهیونیستی تبدیل شود . غزه کربلای قرن بیست ویکم ؛ جنایت جبالیا ، حقیقت عمل آمریکا و اسرائیل
شمال نیوز : اشغالگران صهیونیستی که با این جنایت‌ها صفحه ننگین و شرم آوری را در تاریخ به ثبت رساندند قصد گشودن جبهه‌ای دیگر در جنگ زمینی را دارند، اما این اقدام می‌تواند به آخرین اشتباه رژیم صهیونیستی تبدیل شود .(ادامه)
حمایت از رژیم صهیونیستی برای غرب به بحثی حیثیتی بدل شده است و این روز‌ها اساسا آمریکایی‌ها بحث جنگ در غزه را مدیریت می‌کنند، زیرا می‌دانند ارتش رژیم صهیونیستی از هم پاشیده و قادر به تفکر نیست. برای نمونه این رژیم ۳۰۰ هزار نیروی ذخیره را فراخواند. اما حدود ۲۰ درصد از این افراد برگشته‌اند و رژیم صهیونیستی قادر نیست با این مقدار نیرو وارد نبردی زمینی شود. شرایط هرگز به پیش از ۷ اکتبر بر نمی‌گردد(يادداشت)
حمایت از رژیم صهیونیستی برای غرب به بحثی حیثیتی بدل شده است و این روز‌ها اساسا آمریکایی‌ها بحث جنگ در غزه را مدیریت می‌کنند، زیرا می‌دانند ارتش رژیم صهیونیستی از هم پاشیده و قادر به تفکر نیست. برای نمونه این رژیم ۳۰۰ هزار نیروی ذخیره را فراخواند. اما حدود ۲۰ درصد از این افراد برگشته‌اند و رژیم صهیونیستی قادر نیست با این مقدار نیرو وارد نبردی زمینی شود.(ادامه)
شمال نیوز : به گفته احمدوند سال گذشته کارخانه کاغذ مازندران بیش از ۴۰ هزار تن کاغذ تولید کرد، که حدود ۳۵ هزار تن در اختیار وزارت آموزش و پرورش برای انتشار کتب درسی قرار داد و بقیه هم در حوزه نشر کشور مصرف شد. «سنگ» و «قیچی»‌های مسیر تولید «کاغذ» تحریر / امیدواری برای تولید ۶۰ هزار تن کاغذ در کارخانه مازندران
شمال نیوز : به گفته احمدوند سال گذشته کارخانه کاغذ مازندران بیش از ۴۰ هزار تن کاغذ تولید کرد، که حدود ۳۵ هزار تن در اختیار وزارت آموزش و پرورش برای انتشار کتب درسی قرار داد و بقیه هم در حوزه نشر کشور مصرف شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۸ آبان
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر شکست رژیم صهیونیستی در حمله زمینی به غزه پرداخته‌اند.(ادامه)
شمال نیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در احکامی جداگانه روسای ستاد اجرائی فرمان امام و بنیاد مستضعفان را منصوب کرد. روسای ستاد اجرائی فرمان امام و بنیاد مستضعفان منصوب شدند
شمال نیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در احکامی جداگانه روسای ستاد اجرائی فرمان امام و بنیاد مستضعفان را منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران در واکنش به حاشیه مراسم تجلیل از پزشکان گفت: انسان‌های ضعیف‌الاعتقاد ترسو نباید مسؤول شوند؛ مسؤول کسی باید باشد که شهامت گفتن نقد در مقابل منکر را داشته باشد و چسبیده به پست و مقامش نباشد.

انسان‌های ضعیف‌الاعتقاد نباید مسؤول شوند / مسؤول کسی باید باشد که شهامت گفتن نه در مقابل منکر را داشته باشد و چسبیده به پست و مقامش نباشد
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران در واکنش به حاشیه مراسم تجلیل از پزشکان گفت: انسان‌های ضعیف‌الاعتقاد ترسو نباید مسؤول شوند؛ مسؤول کسی باید باشد که شهامت گفتن نقد در مقابل منکر را داشته باشد و چسبیده به پست و مقامش نباشد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.433 seconds.