.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جیش‌الظلم دلیل اقدامات تروریستی خود در چابهار و راسک را ناکام‌گذاشتن پروژه و طرح توسعۀ سواحل مکرانعنوان کرد و این در حالی است که عبدالحمید اسماعیل‌زهی، هم بارها علیه طرح توسعه مکران موضع گرفته بود. همسویی عبدالحمید با تروریست‌ها
جیش‌الظلم دلیل اقدامات تروریستی خود در چابهار و راسک را ناکام‌گذاشتن پروژه و طرح توسعۀ سواحل مکرانعنوان کرد و این در حالی است که عبدالحمید اسماعیل‌زهی، هم بارها علیه طرح توسعه مکران موضع گرفته بود. (ادامه)
سید مجید میر احمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اربعین پیش رو با شرایط خاصی که امروز در آن هستیم ویژه است. زمان ثبت نام برای سفر اربعین مشخص شد
سید مجید میر احمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اربعین پیش رو با شرایط خاصی که امروز در آن هستیم ویژه است.(ادامه)
عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: بنابر پیش‌بینی کارشناسان، انتظار این است رمضان امسال ۲۹ روزه و روز چهارشنبه اول ماه شوال و عید فطر باشد. چهارشنبه عید فطر است
عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: بنابر پیش‌بینی کارشناسان، انتظار این است رمضان امسال ۲۹ روزه و روز چهارشنبه اول ماه شوال و عید فطر باشد.(ادامه)
وزیر راه وشهرسازی گفت: امسال زائران اربعین با توجه به راه اندازی خط دریایی ایران - عراق می توانند از دو بندر خرمشهر و آبادان تردد کنند. فراهم شدن امکان تردد برای زائران اربعین از طریق مسیر دریایی
وزیر راه وشهرسازی گفت: امسال زائران اربعین با توجه به راه اندازی خط دریایی ایران - عراق می توانند از دو بندر خرمشهر و آبادان تردد کنند.(ادامه)
با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه رمضان و در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر، دفاتر مراجع تقلید (حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و مراجع عظام آیت‌الله مکارم شیرازی، نوری همدانی و جوادی آملی) میزان فطریه را برای مقلدین خود اعلام کردند.

فطریه امسال چقدر است؟ + احکام پرداخت زکات فطره و حکم فطریه مهمان
با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه رمضان و در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر، دفاتر مراجع تقلید (حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و مراجع عظام آیت‌الله مکارم شیرازی، نوری همدانی و جوادی آملی) میزان فطریه را برای مقلدین خود اعلام کردند. (ادامه)
میزان زکات فطریه و کفاره روزه ماه رمضان ۱۴۰۳ توسط دفاتر مراجع تقلید اعلام شد. فطریه سال ۱۴۰۳ چقدر است؟
میزان زکات فطریه و کفاره روزه ماه رمضان ۱۴۰۳ توسط دفاتر مراجع تقلید اعلام شد.(ادامه)
رئیس مجلس با اشاره به شهادت سردار محمدرضا زاهدی و تعدادی دیگر از اعضای سپاه پاسداران در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه عنوان کرد: سردمداران جاهل رژیم غاصب اسرائیل بدانند اقدام تجاوزگرانه و ددمنشانه آنان با مجازات سختی مواجه خواهد گشت. واکنش قالیباف به شهادت سردار زاهدی
رئیس مجلس با اشاره به شهادت سردار محمدرضا زاهدی و تعدادی دیگر از اعضای سپاه پاسداران در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه عنوان کرد: سردمداران جاهل رژیم غاصب اسرائیل بدانند اقدام تجاوزگرانه و ددمنشانه آنان با مجازات سختی مواجه خواهد گشت.(ادامه)
سپاه پاسداران شهادت ۷ تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه را اعلام کرد.

اسامی شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران در دمشق/اعلام شهادت هفت مستشار نظامی ایرانی در اطلاعیه سپاه پاسداران
سپاه پاسداران شهادت ۷ تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه را اعلام کرد. (ادامه)
رئیس دستگاه قضا گفت: ما موظفیم وسایل آسایش و آرامش و امنیت مردم را مهیا گردانیم؛ ما نسبت به معیشت مردم مسئول هستیم؛ امروز برخی از مردم در فشار و تنگنا هستند؛ این مردم، بحق انتظار دارند ظلم و فساد و تبعیض نباشد ....(خبر)
(ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت «روز جمهوری اسلامی»، ۱۲ فروردین ۵۸ را نقطه عطف درخشان و تعیین‌کننده در تاریخ ایران عنوان کرد.

سپاه پاسداران یک بیانیه مهم صادر کرد
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت «روز جمهوری اسلامی»، ۱۲ فروردین ۵۸ را نقطه عطف درخشان و تعیین‌کننده در تاریخ ایران عنوان کرد. (ادامه)
مدت زمان زیادی از آغاز سال 1403 نمی گذرد. سالی که تحلیلگران و صاحب نظران مختلف بر این باورند کشورمان در حوزه های اقتصاد و سیاست خارجی، با پرونده های مختلف و متنوعی رو به رو است و بایستی تدابیر لازم را برای مدیریت آن ها اتخاذ کند. ۲ دستورکار مهم اقتصاد ایران در سال جدید(ديدگاه)
مدت زمان زیادی از آغاز سال 1403 نمی گذرد. سالی که تحلیلگران و صاحب نظران مختلف بر این باورند کشورمان در حوزه های اقتصاد و سیاست خارجی، با پرونده های مختلف و متنوعی رو به رو است و بایستی تدابیر لازم را برای مدیریت آن ها اتخاذ کند. (ادامه)
استفاده از کارآفرینان برتر و نخبگانی برای تحول در دستگاه‌های اجرایی و ارتقای نظام حکمرانی کشور براساس تخصص و تحصیلات آن‌ها با ارائه فراخوان ایده‌های کاربردی و قابل اجرا برای پویایی و برای درست یافتن به کسب و کارهای نوآورانه از راهکارهای تحقق شعار است. ۲۰ راهکار اجرایی برای تحقق "جهش تولید با مشارکت مردم"(يادداشت)
استفاده از کارآفرینان برتر و نخبگانی برای تحول در دستگاه‌های اجرایی و ارتقای نظام حکمرانی کشور براساس تخصص و تحصیلات آن‌ها با ارائه فراخوان ایده‌های کاربردی و قابل اجرا برای پویایی و برای درست یافتن به کسب و کارهای نوآورانه از راهکارهای تحقق شعار است.(ادامه)
مراسم تجلیل از خادمان قرآن امروز با حضور رئیس‌جمهور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود. خادمان قرآن کریم امروز با حضور رئیس‌جمهور تجلیل می‌شوند
مراسم تجلیل از خادمان قرآن امروز با حضور رئیس‌جمهور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.(ادامه)
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم واگذاری امور اقتصادی به مردم گفت: باید تمام کشور را به مردم واگذار کنیم و این واگذاری نیز به معنای رها سازی نیست بلکه به این معناست که مردم به ظرفیت‌های اقتصادی کشور اعتماد کنند و در قالب شرکت‌های تعاونی، سهامی عام و فرابورس وارد عرصه اقتصادی شوند. بابایی‌کارنامی: امور اقتصادی کشور باید به مردم واگذار شود
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم واگذاری امور اقتصادی به مردم گفت: باید تمام کشور را به مردم واگذار کنیم و این واگذاری نیز به معنای رها سازی نیست بلکه به این معناست که مردم به ظرفیت‌های اقتصادی کشور اعتماد کنند و در قالب شرکت‌های تعاونی، سهامی عام و فرابورس وارد عرصه اقتصادی شوند.(ادامه)
نباید در کمیسیون‌های مجلس سرگرم رسیدن به ریاست باشیم و اگر دستگاهی اجرایی در مجلس نمره منفی گرفت آن کمیسیون مربوط هم باید استیضاح شود چون به کار آن دستگاه نظارت نداشته است. نباید در کمیسیون‌های مجلس دنبال رسیدن به ریاست باشیم
نباید در کمیسیون‌های مجلس سرگرم رسیدن به ریاست باشیم و اگر دستگاهی اجرایی در مجلس نمره منفی گرفت آن کمیسیون مربوط هم باید استیضاح شود چون به کار آن دستگاه نظارت نداشته است.(ادامه)
رئیس دفتر سیاسی حماس صبح روز پنجشنبه در بهارستان با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد. رئیس دفتر سیاسی حماس با قالیباف دیدار کرد
رئیس دفتر سیاسی حماس صبح روز پنجشنبه در بهارستان با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.(ادامه)
اژه ای: در تقویت سیاست‌های امنیت سرمایه‌گذاری و اقتصادی باید تجدیدنظر کنیم/ با فساد بدون سوء‌استفاده سیاسی و جناحی مبارزه کنیم/ برای موفق شدن باید با مردم بود و درد آن‌ها را فهمید(خبر)
(ادامه)
دبیرکل کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین گفت شعار امسال روز قدس، «طوفان الاحرار» نامگذاری شده است. روز جهانی قدس امسال با شعار «طوفان الاحرار» برگزار می‌شود
دبیرکل کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین گفت شعار امسال روز قدس، «طوفان الاحرار» نامگذاری شده است.(ادامه)
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس امروز در تهران با حسین امیرعبداللهیان دیدار می‌کند. سفر اسماعیل هنیه به تهران
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس امروز در تهران با حسین امیرعبداللهیان دیدار می‌کند.(ادامه)
موحدی گفت: برای مردم هنجارشکنی معدود کسانی که بینش و آگاهی دینی لازم را ندارند و یا تحت تأثیر القائات معاندین قرار گرفته‌اند، قابل تحمل نیست. هنجارشکنی در جامعه قابل تحمل نیست
موحدی گفت: برای مردم هنجارشکنی معدود کسانی که بینش و آگاهی دینی لازم را ندارند و یا تحت تأثیر القائات معاندین قرار گرفته‌اند، قابل تحمل نیست.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه اختلاف و کشمکش های سیاسی و اجتماعی به نفع استان نیست، بر لزوم تعامل و هم افزایی تاکید کرد.

کشمکش های سیاسی و اجتماعی به نفع مازندران نیست
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه اختلاف و کشمکش های سیاسی و اجتماعی به نفع استان نیست، بر لزوم تعامل و هم افزایی تاکید کرد. (ادامه)
شمال نیوز : کارگزاران نظام از گذشته و حال باید پاسخ بدهند که برای گسترش و تقویت تولید ، اجرای کامل و درست اصل چهل و چهار قانون اساسی ،  تحقق سند  چشم انداز بیست ساله ی نظام و تسهیل مشارکت ‌ مردم و سرمایه گذاران در حوزه ی تولید چه کرده اند ؟! شعارهای سال از تحقق تاتعلل؟!کارگزاران نظام برای عمل به وعده ها درکجا قرار دارند؟
شمال نیوز : کارگزاران نظام از گذشته و حال باید پاسخ بدهند که برای گسترش و تقویت تولید ، اجرای کامل و درست اصل چهل و چهار قانون اساسی ، تحقق سند چشم انداز بیست ساله ی نظام و تسهیل مشارکت ‌ مردم و سرمایه گذاران در حوزه ی تولید چه کرده اند ؟!(ادامه)
نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اعلام کرد دانشجویان تا ۹ فروردین فرصت ثبت‌نام برای دیدار رمضانی با رهبر انقلاب دارند. ۹ فروردین، آخرین فرصت دانشجویان برای ثبت‌نام دیدار رمضانی با رهبر انقلاب
نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اعلام کرد دانشجویان تا ۹ فروردین فرصت ثبت‌نام برای دیدار رمضانی با رهبر انقلاب دارند.(ادامه)
منظور از «جهش تولید با مشارکت مردم» یعنی شریک شدنِ مردم؛ و سوال مهم این است که مردم چگونه شریک می‌شوند؟! پاسخ به این سوال این است که مردم با دنیای پس از تولیدِ تولیدکننده‌ها شریک شوند.
مردم چگونه در جهش تولید شریک می‌شوند؟
منظور از «جهش تولید با مشارکت مردم» یعنی شریک شدنِ مردم؛ و سوال مهم این است که مردم چگونه شریک می‌شوند؟! پاسخ به این سوال این است که مردم با دنیای پس از تولیدِ تولیدکننده‌ها شریک شوند. (ادامه)
استفتائات جدید ماه فروردین از سوی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری اعلام شد. استفتائات فروردین ماه از رهبر انقلاب
استفتائات جدید ماه فروردین از سوی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری اعلام شد.(ادامه)
جهش تولید برای دومین بار است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد سال نام گذاری می شود اما با این تفاوت که اینبار پای مردم نیز برای تحقق آن به میان آورده شده است. الزامات جهش تولیدی با مشارکت مردم/ ۱۲ گام برای تحقق شعار سال(يادداشت)
جهش تولید برای دومین بار است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد سال نام گذاری می شود اما با این تفاوت که اینبار پای مردم نیز برای تحقق آن به میان آورده شده است.(ادامه)
انگشتری که بانوی قهرمان بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ از مقام معظم رهبری هدیه گرفته بود، منجر به آزادی هفت زندانی در شب سال نو شد. آزادی ۷ زندانی با انگشتر اهدایی رهبری به بانوی قهرمان
انگشتری که بانوی قهرمان بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ از مقام معظم رهبری هدیه گرفته بود، منجر به آزادی هفت زندانی در شب سال نو شد.(ادامه)
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از ابراز لطف حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به تحرک بین‌المللی دولت در مسائل خارجی، قدردانی کرد. پیام قدردانی امیر عبداللهیان از رهبر معظم انقلاب
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از ابراز لطف حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به تحرک بین‌المللی دولت در مسائل خارجی، قدردانی کرد.(ادامه)
مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود سال ۱۴۰۳ را جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند. ۲ نیمه متفاوت در «شعار سال» از سال ۱۳۸۰ تا ۱۴۰۳ / رهبر انقلاب بر کدام حوزه ها بیشتر تاکید دارند؟ +جدول
مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود سال ۱۴۰۳ را جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند.(ادامه)
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند. امسال کدام کتاب‌ها مورد توجه رهبر انقلاب قرار گرفتند؟
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.421 seconds.