.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دانشگاه محیط نقد سیاستها و سیاستمدران است آن هم نقدی صحیح نه از روی بغض و کینه که نقد را تبدیل به ستیزه جویی کند .دانشجو یک عنصر پیشتاز و فعال در عرصه های سیاسی ، علمی و فرهنگی و ... اعتراض به سخنرانی مرعشی در دانشگاه آزاد رشت
دانشگاه محیط نقد سیاستها و سیاستمدران است آن هم نقدی صحیح نه از روی بغض و کینه که نقد را تبدیل به ستیزه جویی کند .دانشجو یک عنصر پیشتاز و فعال در عرصه های سیاسی ، علمی و فرهنگی و ... (ادامه)
فرماندارتنكابن:جنبش دانشجویی نماد آزادی و عدالت خواهی
(ادامه)
حسن كربلايي یک مقاله و این همه عصبانیت اصلاحاتیان (يادداشت)
حسن كربلايي(ادامه)
اعتدالگرایان شمال و راهکارهای اجرایی سندچشم انداز
(ادامه)
رعيت : اعتدالیون دو جناح تركيب مجلس هشتم
(ادامه)
با توجه به گذشت حدود 10 سال از فعالیت محل دائمی نمایشگاه های استان و عدم رعایت استانداردهای لازم نمایشگاهی از سوی شرکت نمایشگاهی ذیربط ، پیشنهاد سرمایه گذاری در محل دائمی جدید نمایشگاهی استان که واقع در ... نمایشگاه بین المللی مازندران به ساری انتقال می یابد
با توجه به گذشت حدود 10 سال از فعالیت محل دائمی نمایشگاه های استان و عدم رعایت استانداردهای لازم نمایشگاهی از سوی شرکت نمایشگاهی ذیربط ، پیشنهاد سرمایه گذاری در محل دائمی جدید نمایشگاهی استان که واقع در ...(ادامه)
نماینده آمل: اعتقادی به دامن زدن در مورد استعفای آقای لاریجانی ندارم
(ادامه)
رحماني خليلي:انتخابات نباید در سیطره یک جناح باشد
(ادامه)
اعتدالگرایان شمال نشاط سیاسی ایجاد می کند
(ادامه)
جبهه اصول گرایان تحول خواه و جبهه اصول گرایان اصلاح طلب استان گیلان با صدور بیانیه ای حمایت گسترده خود را از انتصاب مهندس روح ا... قهرمانی چابک استاندار جدید گیلان اعلام داشته ... حمایت گسترده اصولگرایان گیلان از مهندس قهرمانی
جبهه اصول گرایان تحول خواه و جبهه اصول گرایان اصلاح طلب استان گیلان با صدور بیانیه ای حمایت گسترده خود را از انتصاب مهندس روح ا... قهرمانی چابک استاندار جدید گیلان اعلام داشته ...(ادامه)
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... خبرهای در گوشي از استان گیلان !!
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
در پی درج خبر در مورخه 12/5/86 تحت عنوان " آب آشاميدني و دعواي قبيله اي سوادكوهي‌ها " در سایت شمال نیوز و درج  آن در برخی سایتها خبری ،جوابیه ای از طرف نایب رئیس شورای شهر زیراب به سایت ارسال ... انتقاد شورای شهر زیراب از درج خبر شمال نیوز
در پی درج خبر در مورخه 12/5/86 تحت عنوان " آب آشاميدني و دعواي قبيله اي سوادكوهي‌ها " در سایت شمال نیوز و درج آن در برخی سایتها خبری ،جوابیه ای از طرف نایب رئیس شورای شهر زیراب به سایت ارسال ...(ادامه)
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که به گیلان سفر کرده است در جمع احزاب سیاسی این استان تاکید کرد تنها راهکار فعلی، برگزاری انتخابات است و اگر تمام جریان‌های وفادار به انقلاب و میهن با همه ... هاشمی: کمک می‌کنم تا انتخابات سالم برگزار شود
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که به گیلان سفر کرده است در جمع احزاب سیاسی این استان تاکید کرد تنها راهکار فعلی، برگزاری انتخابات است و اگر تمام جریان‌های وفادار به انقلاب و میهن با همه ...(ادامه)
به بهانه گراميداشت سالروز شهادت آيت الله رباني املشي(بخوانيد)
(ادامه)
برگزاری گفتمان دانشجویی روابط دختر و پسر
به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و با همکاری دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان ، گفتمان دانشجویی روابط دختر و پسر برگزار شد .(ادامه)
وحید کاظم زاده دوم خرداد؛ قطاری که از ریل خارج شد(يادداشت)
وحید کاظم زاده (ادامه)
شادی مردم مازندران برای روز ملی فناوری هسته ای
همزمان با روز ملی فناوری هسته ای، همراه با سایر مردم ایران اسلامی، مردم مازندران به مناسبت سالروز دستیابی کشور به تکنولوژی برتر غنی سازی، در میادین و شهرهای استان جشن وشادمانی برپا کردند. (ادامه)
همزمان با هفته وحدت و نامگذاری سال86 بعنوان سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی توسط مقام معظم رهبری،بزرگترین همایش همگرايي خدمت با حضورمدیران دستگاههای اجرایی و رده های مختلف استان ،برای اولین بار در کشور ابتکار استاندار ، وحدت و همگرایی خادمان مازندران
همزمان با هفته وحدت و نامگذاری سال86 بعنوان سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی توسط مقام معظم رهبری،بزرگترین همایش همگرايي خدمت با حضورمدیران دستگاههای اجرایی و رده های مختلف استان ،برای اولین بار در کشور(ادامه)
پيام تسليت نماينده ولی فقيه در مازندران و استاندار مازندران به مناسبت رحلت حضرت آيةالله آقا سيد «رضی شفيعی» (ره) صادر شد. دراين پيام تسليت آمده است: انا لله و انا اليه راجعون عالم عامل، الگو و اسوه اخلاق ... پيام تسليت به مناسبت رحلت آيةالله شفيعی دارابی
پيام تسليت نماينده ولی فقيه در مازندران و استاندار مازندران به مناسبت رحلت حضرت آيةالله آقا سيد «رضی شفيعی» (ره) صادر شد. دراين پيام تسليت آمده است: انا لله و انا اليه راجعون عالم عامل، الگو و اسوه اخلاق ...(ادامه)
نامه حسن کربلایی به سردبیر روزنامه نسیم (گیلان)
با عرض تبریک سال نو با شعار وحدت ملی و انسجام اسلامی محضر مردم شریف گیلان و همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ،امیدوارم روش و منش آن نشریه در سال 1386 با گذشته متفاوت باشد و به جای طرح مسائل اختلافی ، همه قوت و همت شما مصروف وحدت شود .(ادامه)
اصل 44 , انقلاب اقتصادی ایران(يادداشت)
سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی نخستین بار 21 ماه پیش از سوی مقام معظم رهبری برای ایجاد تحول اقتصادی به قوای سه‌گانه کشور ابلاغ شد. (ادامه)
تذکر مدبرانه به نشریه هروقت نامه ( اصولگرا )
هر وقت نامه و هرشكل نامه اصولگرا شماره 33 سال دوم را شما خوانده ايد... می گویند تاکنون بیش از چهارده سردبیر در همین محدود شماره وچندین مکان عوض کرده تا بگوید ما خیلی خیلی...(ادامه)
درپی سرماخوردگی مقام معظم رهبری که درسخنرانی هفته گذشته ایشان مشهود بود برخی رسانه های غربی اقدام به شایعه پراکنی گسترده ای مبنی بروخامت حال ایشان نموده وتعدادی از شبکه های ماهواره ای فارسی ... سعیدحدادیان :مقام معظم رهبری درسلامت کامل به سرمیبرند
درپی سرماخوردگی مقام معظم رهبری که درسخنرانی هفته گذشته ایشان مشهود بود برخی رسانه های غربی اقدام به شایعه پراکنی گسترده ای مبنی بروخامت حال ایشان نموده وتعدادی از شبکه های ماهواره ای فارسی ...(ادامه)
بازگشایی سینما سپهر ساری
سینما سپهر ساری پس از پشت سر گذاشتن هشت ماه عملیات بهسازی و بازسازی شامگاه روز پنجشنبه 28 دی با حضور رئیس و برخی مدیران حوزه هنری و مسئولان استان مازندران بازگشایی شد. (ادامه)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي چالش های جریان اصولگرایی(گزارش)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي(ادامه)
دولت نهم جهت تحقق شعار اصولگرایی تلاش می کند
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.393 seconds.