.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سخنرانان روز جهانی قدس در سراسر کشور در کنار محکومیت ظلم و اشغالگری چندین دهه رژیم منفور و پلید صهیونیستی بر نشانه‌های بیداری امت اسلام در برابر توطئه‌های مختلف استکبار و در صدر آنها آمریکا، اسرائیل و متحدانشان در منطقه تاکید کردند و ....(خبر)
(ادامه)
قهرمانی احتمالی نساجی تقدیم به روح یک مربی
پیشکسوت فوتبال مازندران می‌گوید الهامی می‌داند چگونه بازیکنانش را انتخاب کند و نساجی را زشت و زیبا می‌چیند.(ادامه)
هنرآفرین : پخش مارمولک که محتوایی انتقادی – سیاسی دارد، با واکنش اهالی سیاست همراه شد. زلزله «مارمولک» در فضای مجازی و سیاسی بعد از ۱۸ سال
هنرآفرین : پخش مارمولک که محتوایی انتقادی – سیاسی دارد، با واکنش اهالی سیاست همراه شد.(ادامه)
 نخستین جلسه شورای اداری مازندران امروز –دوشنبه یکم فروردین- در بخش محروم هزارجریب شهرستان نکا و پس از بازدید مدیران استان از ۶۳ روستای این بخش برگزار شد و مدیران استان فرآیند مدیریتی در سال جدید را با ساختار سازماندهی شده به ریاست استاندار مازندران آغاز کردند. هزارجریب میزبان نخستین جلسه شورای اداری مازندران در سال ۱۴۰۱ شد
نخستین جلسه شورای اداری مازندران امروز –دوشنبه یکم فروردین- در بخش محروم هزارجریب شهرستان نکا و پس از بازدید مدیران استان از ۶۳ روستای این بخش برگزار شد و مدیران استان فرآیند مدیریتی در سال جدید را با ساختار سازماندهی شده به ریاست استاندار مازندران آغاز کردند.(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی سید محمود حسینی پور، مشاور و مدیرکل حوزه استاندار مازندران منصوب و در مراسمی با حضور استاندار معارفه شد. ‎ مدیر کل جدید حوزه استاندار مازندران منصوب و معارفه شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی سید محمود حسینی پور، مشاور و مدیرکل حوزه استاندار مازندران منصوب و در مراسمی با حضور استاندار معارفه شد. ‎(ادامه)
بازرس ویژه وزیر راه و شهرسازی منصوب شد
وزیر راه و شهرسازی در حکمی، محمدقاسم مکارم را به عنوان بازرس ویژه وزیر منصوب کرد.(ادامه)
۱۳ عضو فدراسیون فوتبال اخراج شدند
۱۳ عضو فدراسیون فوتبال با رفتن عزیزی خادم از این فدراسیون اخراج شدند.(ادامه)
پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی رحلت آیت‌الله گلپایگانی
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی ارتحال مرجع عالی‌قدر جهان تشیع، عالم زاهد و وارسته، شیخ الفقهاء آیت‌الله حاج شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.(ادامه)
نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت : بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و جوانگرایی در دوره‌های مدیریتی نباید بهانه‌ای برای نادیده گرفتن ظرفیت های ارزشمند نیروهای باسابقه و کاربلد در انجام امور اجرایی استان مازندران باشد. جوانگرایی نباید بهانه‌ای برای نادیده گرفتن ظرفیت نیروهای باسابقه باشد
نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت : بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و جوانگرایی در دوره‌های مدیریتی نباید بهانه‌ای برای نادیده گرفتن ظرفیت های ارزشمند نیروهای باسابقه و کاربلد در انجام امور اجرایی استان مازندران باشد.(ادامه)
علما و روحانیون اهل سنت کردستان نسبت به سخنان مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان در خصوص امامان جمعه و مساجد این استان واکنش نشان دادند. واکنش تند علمای اهل سنت کردستان به سخنان مولوی عبدالحمید
علما و روحانیون اهل سنت کردستان نسبت به سخنان مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان در خصوص امامان جمعه و مساجد این استان واکنش نشان دادند.(ادامه)
«همه ممکن است اشتباه کنند من در مورد شورای نگهبان، شورای نگهبان حضرت آقا هم تذکر دادند فرمودند حتی یک جایی ممکن است که رأی من با رأی شورای نگهبان یکی نباشد، ولی آن مرجع قانونی است و رای‌اش را اعلام می کند البته ما در تاریخ انقلاب دیدیم هم در مورد آقا و امام یک جایی که خطوط قرمزی باشد یک حد یقف به قول طلبه ها دارد، این خط قرمزی که اگر آنجا شورای نگهبان رای یا نظرش از آن خط قرمز عبور کرد یا اشتباه به حدی بود که باید رهبری و ولایت ورود کند، دیدیم که ورود کردند و تذکر دادند.»
رهبری در ماجرای لاریجانی، به شورای نگهبان تذکر دادند / یک دستگاه امنیتی اعلام کرد درمورد اقامت فرزندان لاریجانی اشتباه کرده / شورای نگهبان می گوید باوجود رد یکی از دلایل، چهار دلیل دیگر برای رد صلاحیت لاریجانی داشتم / اینکه شورای نگهبان به نامه لاریجانی پاسخی داده را نمی دانیم(خبر)
«همه ممکن است اشتباه کنند من در مورد شورای نگهبان، شورای نگهبان حضرت آقا هم تذکر دادند فرمودند حتی یک جایی ممکن است که رأی من با رأی شورای نگهبان یکی نباشد، ولی آن مرجع قانونی است و رای‌اش را اعلام می کند البته ما در تاریخ انقلاب دیدیم هم در مورد آقا و امام یک جایی که خطوط قرمزی باشد یک حد یقف به قول طلبه ها دارد، این خط قرمزی که اگر آنجا شورای نگهبان رای یا نظرش از آن خط قرمز عبور کرد یا اشتباه به حدی بود که باید رهبری و ولایت ورود کند، دیدیم که ورود کردند و تذکر دادند.» (ادامه)
شمال نیوز : طی حکمی از سوی وزیرآموزش‌وپرورش، مصطفی بابایی سارویی، «سرپرست مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی» وزارت آموزش و پرورش شد. یک مازندرانی «سرپرست مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش» شد
شمال نیوز : طی حکمی از سوی وزیرآموزش‌وپرورش، مصطفی بابایی سارویی، «سرپرست مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی» وزارت آموزش و پرورش شد.(ادامه)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است. هفت دلیل «شورای نگهبان» برای ردصلاحیت علی لاریجانی در سال ۱۴۰۰؛ از اظهاراتش درمورد حوادث ۸۸ تا ادعای «عدم رعایت اصل ساده زیستی» و «سفر‌های خانواده به اروپا و آمریکا»/ متن کامل نامه علی لاریجانی به شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش(خبر)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است.(ادامه)
وحید جلال زاده گفت: راهبرد دولت جدید کسب منافع حداکثری از مذاکرات پیش رو است؛ طرف مقابل هم این را تقریبا به صورت کامل دریافت کرده است / دو طرح برای تغییر سربازی وجود دارد / ماجرای خرابکاری نطنز و سقوط پهپاد کوهرنگ ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی با گلایه از تعلل در احیای خلیج بین المللی گرگان گفت که تبدیل این پهنه آبی به خشکی، فاجعه ملی است و باید برای نجات این اکوسیستم تدابیر ویژه ای اتخاذ شود.


نماینده غرب گلستان : خشک‌شدن خلیج گرگان فاجعه ملی است
شمال نیوز : نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی با گلایه از تعلل در احیای خلیج بین المللی گرگان گفت که تبدیل این پهنه آبی به خشکی، فاجعه ملی است و باید برای نجات این اکوسیستم تدابیر ویژه ای اتخاذ شود. (ادامه)
انتصاب سرپرست جدید آتش نشانی ساری
سید سلمان ابوالقاسمی بعنوان سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ساری منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز: با حکم سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران، " امید محبی" به عنوان مشاور و مدیرکل جدید حوزه استاندار، روابط عمومی و بین الملل استانداری مازندران منصوب شد. ‎ مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین‌الملل منصوب شد + محبی کیست ؟
شمال نیوز: با حکم سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران، " امید محبی" به عنوان مشاور و مدیرکل جدید حوزه استاندار، روابط عمومی و بین الملل استانداری مازندران منصوب شد. ‎(ادامه)
شمال نیوز : ساختار معاونت سیاسی ریاست قوه قضائیه در زمان ریاست مرحوم آیت‌الله یزدی ایجاد شد.
ناصر سراج معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه شد
شمال نیوز : ساختار معاونت سیاسی ریاست قوه قضائیه در زمان ریاست مرحوم آیت‌الله یزدی ایجاد شد. (ادامه)
طی حکمی از سوی سید محمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران، احمد ثلاثی به سمت " مشاور و دستیار ویژه استاندار " منصوب شد. ‎ مشاور و دستیار ویژه استاندار مازندران منصوب شد
طی حکمی از سوی سید محمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران، احمد ثلاثی به سمت " مشاور و دستیار ویژه استاندار " منصوب شد. ‎(ادامه)
شمال نیوز : سومین گزینه رئیس جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری است. او دارای دکترای تخصصی مدیریت گردشگری، دانشگاه علامه طباطبائی (ورودی ۱۳۹۳ فارغ التحصیل ۱۳۹۹)، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی (ورودی ۱۳۷۵)، کارشناسی برنامه ریزی (ورودی ۱۳۶۷) و فوق دیپلم پرورشی (تربیت معلم ورودی ۱۲۶۴) است. معرفی یوسف نوری به‌عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس+ سوابق
شمال نیوز : سومین گزینه رئیس جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری است. او دارای دکترای تخصصی مدیریت گردشگری، دانشگاه علامه طباطبائی (ورودی ۱۳۹۳ فارغ التحصیل ۱۳۹۹)، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی (ورودی ۱۳۷۵)، کارشناسی برنامه ریزی (ورودی ۱۳۶۷) و فوق دیپلم پرورشی (تربیت معلم ورودی ۱۲۶۴) است.(ادامه)
وب سایت «عصرما» خبر داده که جلیلی، رقیب انتخاباتی رئیس دولت سیزدهم پیشنهاد جدید ابراهیم رئیسی را نپذیرفته است. سعیدجلیلی پیشنهاد تازه ابراهیم رئیسی را رد کرد
وب سایت «عصرما» خبر داده که جلیلی، رقیب انتخاباتی رئیس دولت سیزدهم پیشنهاد جدید ابراهیم رئیسی را نپذیرفته است.(ادامه)
« پارسا محمد علیزاده » قهرمان دوران طلایی + عکس
(ادامه)
معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستوراتی را در مورد حادثه خودکشی یکی از فرزندان شهدا در شهر .... واکنش رئیس بنیاد شهید به فوت یک فرزند شهید/ قاضی‌ زاده هاشمی دو مدیر را عزل کرد
معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستوراتی را در مورد حادثه خودکشی یکی از فرزندان شهدا در شهر ....(ادامه)
شمال نیوز :  بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در جلسه چهارشنبه هیئت دولت به ریاست رئیس جمهور، اعضای دولت به آقایان علیرضا  .... استانداران منتخب گیلان ، گلستان و همدان از دولت رای اعتماد گرفتند
شمال نیوز : بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در جلسه چهارشنبه هیئت دولت به ریاست رئیس جمهور، اعضای دولت به آقایان علیرضا ....(ادامه)
مشاور رئیس مجلس دهم گفت: «درباره دلیل رد صلاحیت علی لاریجانی آنچه من اطلاع دارم درباره تحصیلات تکمیلی دختر ایشان است، چرا که دختر ایشان دلیل ردصلاحیت لاریجانی، تحصیلات تکمیلی دختر او در سال ۸۶ است / علت عدم انتشار نامه شورای نگهبان توسط خودِ لاریجانی، «مهر محرمانه» آن است
مشاور رئیس مجلس دهم گفت: «درباره دلیل رد صلاحیت علی لاریجانی آنچه من اطلاع دارم درباره تحصیلات تکمیلی دختر ایشان است، چرا که دختر ایشان(ادامه)
حکم محمد مخبر برای وزیر صمت روحانی/ رزم حسینی هم سمت گرفت
علیرضا رزم حسینی وزیر سابق صمت دولت دوازدهم، مشاور معاون اول رئیس جمهور در امور پروژه های انتقال آب از دریا شد. (ادامه)
سعید محمد از رئیسی حکم گرفت
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران با صدور حکمی دکتر سعید محمد را به‌عنوان مشاور رئیس‌جمهور در امور مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز:
با پیشنهاد وزارت کشور و رای اعتماد هیات وزیران، محسن منصوری به عنوان استاندار تهران تعیین شد. یک دهه شصتی استاندار جدید تهران شد
شمال نیوز: با پیشنهاد وزارت کشور و رای اعتماد هیات وزیران، محسن منصوری به عنوان استاندار تهران تعیین شد.(ادامه)

حجت‌الاسلام رییسی به پیشنهاد وزیر اقتصاد و تصویب هیئت وزیران، علی صالح‌آبادی را به عنوان رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد. صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی شد | جزئیات
حجت‌الاسلام رییسی به پیشنهاد وزیر اقتصاد و تصویب هیئت وزیران، علی صالح‌آبادی را به عنوان رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.(ادامه)
جلسه هیات وزیران روز چهارشنبه به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و در این جلسه اعضای دولت به استانداران منتخب دو استان رأی اعتماد دادند.
با رای اعتماد دولت / ۲ استاندار جدید انتخاب شدند
جلسه هیات وزیران روز چهارشنبه به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و در این جلسه اعضای دولت به استانداران منتخب دو استان رأی اعتماد دادند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.209 seconds.