.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ... رئیس جمهور آینده ایران کیست؟
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ...(ادامه)
دلایل کناره‏گیری پهلوان‏رضازاده از وزنه‏برداری
(ادامه)
دهمرده : انگشت کوچک احمدی نژاد نمی شوم
(ادامه)
بیوگرافی بهبهانی؛ سرپرست وزارت راه
(ادامه)
ولایتی جایگزین لاریجانی می‌شود؟
(ادامه)
ناطق نوري در گرگان: نفی سلطه، هدف امام در سطح بین المللی
(ادامه)
من به عنوان مشاور رهبر انقلاب، بدون شک پس از بازگشت به تهران گزارش این جریانات و تحرکات بر علیه نماینده ولی فقیه را به رهبر معظم انقلاب خواهم داد تا جلوی این کارها بیش از این گرفته شود.
دفاع ناطق نوري از نورمفيدي
من به عنوان مشاور رهبر انقلاب، بدون شک پس از بازگشت به تهران گزارش این جریانات و تحرکات بر علیه نماینده ولی فقیه را به رهبر معظم انقلاب خواهم داد تا جلوی این کارها بیش از این گرفته شود. (ادامه)
تغییرات مدیریتی در مجلس هشتم
(ادامه)
تقدیر از استاد سمیعی گیلانی در دانشگاه گیلان
(ادامه)
دانش جعفری مشاور عالی رئیس جمهور شد
(ادامه)
مهمترین رویدادهای سیاسی سال 1386
(ادامه)
مجمع اعتدالگرایان شمال و جبهه متحد دانشجویان و فارغ التحصیلان ایران نامزدهای پیشنهادی این تشکلها برای عضویت در هیئت رئیسه هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی را به شرح ذیل اعلام کردند: رییس مجلس: "م اعتدالگرایان شمال و نامزدهای پیشنهادی هیئت رئیسه مجلس هشتم
مجمع اعتدالگرایان شمال و جبهه متحد دانشجویان و فارغ التحصیلان ایران نامزدهای پیشنهادی این تشکلها برای عضویت در هیئت رئیسه هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی را به شرح ذیل اعلام کردند: رییس مجلس: "م(ادامه)
جناب آقای علی احمدی وزیر محترم آموزش و پرورش به نظر ما کارشناسان این حوزه صدور ابلاغ برای خواهرازده ای که تا دیروز ابلاغ مشاور داشت آنهم تنها پس از چهار روز پس از رای اعتماد جنابعالی در مجلس شورای اسلامي ... دسته گلهاي فاضلي همچنان ادامه دارد !
جناب آقای علی احمدی وزیر محترم آموزش و پرورش به نظر ما کارشناسان این حوزه صدور ابلاغ برای خواهرازده ای که تا دیروز ابلاغ مشاور داشت آنهم تنها پس از چهار روز پس از رای اعتماد جنابعالی در مجلس شورای اسلامي ...(ادامه)
انتخاب نخبگان تضمین توسعه همه جانبه مازندران
(ادامه)
پنجشنبه شب گذشته اولین گردهمایی ساروی های مقیم مرکز با حضور بیش از300نفر از افراد وشخصیت های موثر و با سخنرانی دکتر علی لاریجانی  برگزار شد.وی بااشاره به مشکلات اخیر( قطعی گاز) دراستان ضمن انتقاد از دولت ... اولین گردهمایی ساروی های مقیم مرکز برگزار شد
پنجشنبه شب گذشته اولین گردهمایی ساروی های مقیم مرکز با حضور بیش از300نفر از افراد وشخصیت های موثر و با سخنرانی دکتر علی لاریجانی برگزار شد.وی بااشاره به مشکلات اخیر( قطعی گاز) دراستان ضمن انتقاد از دولت ...(ادامه)
بررسی کاندیداهای احتمالی شهرداری رشت
(ادامه)
تغيير 8 فرماندار گيلان ،گزینه های احتمالی رئیس دفتر و مدیران ستادی استانداری ، لیست تقریبا قطعی اصولگرایان در رشت ،اعضای جبهه متحد اصولگرایان گیلان و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!!
تغيير 8 فرماندار گيلان ،گزینه های احتمالی رئیس دفتر و مدیران ستادی استانداری ، لیست تقریبا قطعی اصولگرایان در رشت ،اعضای جبهه متحد اصولگرایان گیلان و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
جشن ازدواج شکوفه های ایثار در گیلان
(ادامه)
انتخاب اعضای شورای روابط عمومی مازندران
(ادامه)
اهميت جذب آگهي بيشتر از اطلاع‌رساني شده‌است و اين روند بايد با نظارت فرهنگ و ارشاداسلامي اصلاح شود.امروز مدير مسوولي به صراحت اعلام مي‌كند مخالف دولت است وعليه دولت حركت مي‌كنم، اين يك كودتاي رسانه‌اي ... قابل توجه برخي نشريات محلي:ويزيتوری عمل نكنيد
اهميت جذب آگهي بيشتر از اطلاع‌رساني شده‌است و اين روند بايد با نظارت فرهنگ و ارشاداسلامي اصلاح شود.امروز مدير مسوولي به صراحت اعلام مي‌كند مخالف دولت است وعليه دولت حركت مي‌كنم، اين يك كودتاي رسانه‌اي ...(ادامه)
گفتگوی تلویزیونی سوسن تسلیمی هنرپشه شمالی تاتر و سینمای ایران و سوئد(ديدگاه)
(ادامه)
در باشگاه استقلال چه مى گذرد؟ تصميم گيرنده اصلى  كيست و چه كسى قدرت دارد؟ مديرعامل واقعى كيست و هيأت مديره و رييس سازمان و سرپرست و ديگر پست هاى آبكى تقسيم شده چه نسبتى با قدرت دارند؟... استعفا لازم نیست اعدامش كنید!!!
در باشگاه استقلال چه مى گذرد؟ تصميم گيرنده اصلى كيست و چه كسى قدرت دارد؟ مديرعامل واقعى كيست و هيأت مديره و رييس سازمان و سرپرست و ديگر پست هاى آبكى تقسيم شده چه نسبتى با قدرت دارند؟...(ادامه)
قبلي 1 ... 48 49 50 51 52 53

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.206 seconds.