.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: سرپرست اداره کل راه و شهرسازی  استان مازندران منصوب و معارفه شد. سرپرست اداره کل راه و شهرسازی مازندران معرفی شد
شمال نیوز: سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران منصوب و معارفه شد.(ادامه)
 در جلسه امروز هیئت دولت، حسینی محراب به عنوان استاندار جدید خوزستان انتخاب و جانشین صادق خلیلیان شد. استاندار خوزستان تغییر کرد/ محراب جایگزین خلیلیان شد
در جلسه امروز هیئت دولت، حسینی محراب به عنوان استاندار جدید خوزستان انتخاب و جانشین صادق خلیلیان شد.(ادامه)
شمال نیوز: علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال مشاور عالی خود را معرفی کرد. یک مازندرانی مشاور عالی مدیرعامل استقلال شد+ عکس
شمال نیوز: علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال مشاور عالی خود را معرفی کرد.(ادامه)
شمال نیوز: دفتر نمایندگی استانداری مازندران در غرب استان با حضور استاندار مازندران و جمعی از مسئولان افتتاح شد دفتر نمایندگی استانداری مازندران در غرب استان افتتاح شد/ استاندار: همگی بدنبال مازندران قوی باشیم
شمال نیوز: دفتر نمایندگی استانداری مازندران در غرب استان با حضور استاندار مازندران و جمعی از مسئولان افتتاح شد (ادامه)
ثروتمندترین خانواده جهان چطور از ثروت خود مراقبت می‌کند؟
خانواده آل نهیان مالک باشگاه فوتبال منچستر سیتی، مالک ده‌ها قصر هستند و سرمایه گذاری زیادی در اسپیس ایکس و ساوج ایکس فنتی انجام داده‌اند.(ادامه)
مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: نیمی از سود سهام عدالت تا پایان آذر یا روزهای اول دی‌ماه امسال، به حساب ذی‌نفعان واریز می‌شود. واریزی میلیونی برای مردم در شب یلدا و اول دی!/ جزئیات
مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: نیمی از سود سهام عدالت تا پایان آذر یا روزهای اول دی‌ماه امسال، به حساب ذی‌نفعان واریز می‌شود.(ادامه)
محسن پیرهادی در رابطه با جزییات «کلیات طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» گفت: نظر شورای نگهبان در بررسی فرایند صلاحیت داوطلبان و یا اعتراض قطعی است. تنها داوطلبانی .... جزییات طرح جدید اصلاح قانون انتخابات مجلس/ طرح چهارشنبه بررسی می شود
محسن پیرهادی در رابطه با جزییات «کلیات طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» گفت: نظر شورای نگهبان در بررسی فرایند صلاحیت داوطلبان و یا اعتراض قطعی است. تنها داوطلبانی ....(ادامه)
رستم قاسمی درگذشت
رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و از یادگاران دوران دفاع مقدس صبح امروز ۱۷ آذرماه دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
شمال نیوز: رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی پس از طی یک دوره بیماری صبح امروز درگذشت. رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی درگذشت/ آخرین توییت قاسمی قبل از فوت
شمال نیوز: رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی پس از طی یک دوره بیماری صبح امروز درگذشت.(ادامه)
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی «محسن بزرگی» را به عنوان «سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران» منصوب کرد. سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهیدمنصوب شد
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی «محسن بزرگی» را به عنوان «سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران» منصوب کرد.(ادامه)
سیدمحمود حسینی‌پور عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی جوانان ایران در سایه فرهنگ ایثار و شهادت، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ کشیدند و اکنون کسی جرئت نمی‌کند به میهن ما چپ نگاه کند. شهدا کاری کردند که دشمن جرئت نگاه چپ به کشورمان را ندارد
سیدمحمود حسینی‌پور عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی جوانان ایران در سایه فرهنگ ایثار و شهادت، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ کشیدند و اکنون کسی جرئت نمی‌کند به میهن ما چپ نگاه کند.(ادامه)
مشاور عالی استاندار و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی مازندران، گفت: مازندران به تنهایی قادر است امنیت غذایی کل کشور را تأمین کند به شرطی که ظرفیت های حوزه کشاورزی احیا شود. ‎ مازندران به تنهایی قادر به تأمین امنیت غذایی کشور است
مشاور عالی استاندار و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی مازندران، گفت: مازندران به تنهایی قادر است امنیت غذایی کل کشور را تأمین کند به شرطی که ظرفیت های حوزه کشاورزی احیا شود. ‎(ادامه)
 نشست مشترک کاهش محرومیت و رفع موانع تولید و اشتغال منطقه کجور به میزبانی روستای انگاس و با حضور دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی و مشاور عالی استاندار مازندران برگزار شد. برگزاری نشست کاهش محرومیت و رفع موانع تولید در کجور
نشست مشترک کاهش محرومیت و رفع موانع تولید و اشتغال منطقه کجور به میزبانی روستای انگاس و با حضور دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی و مشاور عالی استاندار مازندران برگزار شد. (ادامه)
 تفاهم‌نامه همکاری ومشارکت بین استاندار مازندران و رییس مرکز ملی فضای مجازی کشور به منظور استفاده از ظرفیت و توانمندی های علمی و پژوهشی دستگاه‌ها و نهادهای استان امضا شد. مازندران با مرکز ملی فضای مجازی تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد
تفاهم‌نامه همکاری ومشارکت بین استاندار مازندران و رییس مرکز ملی فضای مجازی کشور به منظور استفاده از ظرفیت و توانمندی های علمی و پژوهشی دستگاه‌ها و نهادهای استان امضا شد. (ادامه)
سردار شهید حسن تهراني‌مقدم از بنيانگذاران اصلي صنايع موشكي جمهوري اسلامي ايران و بنیانگذار توپخانه و موشکی سپاه در دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس بود. ۲۱ آبان سالروز شهادت پدر موشکی ایران(يادداشت)
سردار شهید حسن تهراني‌مقدم از بنيانگذاران اصلي صنايع موشكي جمهوري اسلامي ايران و بنیانگذار توپخانه و موشکی سپاه در دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس بود.(ادامه)
داوری: از عجایب دولت رئیسی؛ سپردن مناطق آزاد به کسی که از اساس با این مناطق مخالف است! + عکس
مشاور رئیس جمهور دولت نهم و دهم در توییتی به انتصاب حجت عبدالملکی به عنوان دبیر شورای عالی مناطق آزاد واکنش توییتری نشان داد.(ادامه)
حجت الله عبدالملکی وزیر پیشین کار به سمت دبیری شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب شد. حجت الله عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد شد
حجت الله عبدالملکی وزیر پیشین کار به سمت دبیری شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب شد.(ادامه)
ناگفته‌های زندگی سلمان امیراحمدی؛ شهید مدافع امنیت به روایت خانواده‌اش
شنبه‌شب بود؛ با بی‌سیم اطلاع دادند گروهی اغتشاشگر در حوالی امامزاده‌حسن(ع) دست به ناآرامی زده‌اند. سلمان بی‌فوت وقت همراه برادر بزرگ‌ترش محمدعلی و چندتن از دوستان بسیجی‌اش راهی آنجا شد.(ادامه)
آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در حکمی «محسن منصوری» را به سمت معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.

«محسن منصوری» معاون اجرایی رئیس‌جمهور شد
آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در حکمی «محسن منصوری» را به سمت معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد. (ادامه)
افسردگی پاییزی را چگونه درمان کنیم؟
افسردگی پاییزی نوعی اختلال عاطفی فصلی با علائم آزار دهنده روحی و روانی است که معمولا در این فصل بروز می کند.(ادامه)
جزئیات انتصابات جدید در شهرداری / کدام مدیران ابقا شدند؟
رکنا: شهردار تهران در احکامی جداگانه شماری از معاونان و مدیران ارشد از نهاد را تغییر داده و برخی دیگر را نیز به مدت یک سال دیگر در سمت خود ابقا کرد.(ادامه)
محمد صادق مبرهن، دبیر اجرایی شورای هماهنگی و همکاری فعالان اقتصادی مناطق آزاد گفت: یک هفته از پخش شایعه‌ای می‌گذرد که مربوط به برکناری سعید محمد است؛ اما کسی نمی‌داند که این خبر چقدر صحت دارد؟ این تصمیمات ... سعید محمد از دولت کنار گذاشته شد؟
محمد صادق مبرهن، دبیر اجرایی شورای هماهنگی و همکاری فعالان اقتصادی مناطق آزاد گفت: یک هفته از پخش شایعه‌ای می‌گذرد که مربوط به برکناری سعید محمد است؛ اما کسی نمی‌داند که این خبر چقدر صحت دارد؟ این تصمیمات ...(ادامه)
بحران اُفت تحصیلی در دوران نوجوانی را چطور طی کنیم؟
همه ما می دانیم که نوجوان دیگر کودک نیست که تمام دنیایش والدین و درس باشد، او دغدغه های بزرگتری چون ارتباط با همسالان، فضای مجازی و وضعیت شغل و زندگی آینده اش پیدا کرده که حتی یکی از اینها ممکن است باعث اُفت تحصیلی اش شود، زمانی پدر و مادر باید نگران باشند که این اُفت تحصیلی باعث لطمه زدن او به آینده و زندگی اش شود. اما والدین باید چه کار کنند، این گزارش را بخوانید.(ادامه)
شمال نیوز:استاندار مازندران در احکام جداگانه‌ای رئیس و اعضای شورای اطلاع‌ رسانی استان را منصوب کرد. اعضای شورای اطلاع‌ رسانی مازندران منصوب شدند + عکس
شمال نیوز:استاندار مازندران در احکام جداگانه‌ای رئیس و اعضای شورای اطلاع‌ رسانی استان را منصوب کرد.(ادامه)
شبکه یک مدیران جدید گروه‌های معارف، فرهنگ، تاریخ و هنر و مدیر آرشیو را معرفی کرد. سه انتصاب جدید در شبکه یک سیما
شبکه یک مدیران جدید گروه‌های معارف، فرهنگ، تاریخ و هنر و مدیر آرشیو را معرفی کرد.(ادامه)
برخی از منابع از بازداشت قاسم مکارم شیرازی بازرس ویژه رستم قاسمی در وزارت راه و شهرسازی خبر دادند. بازرس ویژه رستم قاسمی بازداشت شد!
برخی از منابع از بازداشت قاسم مکارم شیرازی بازرس ویژه رستم قاسمی در وزارت راه و شهرسازی خبر دادند.(ادامه)
تحقق وعده رئیس جمهور / نساجی به وطنی رسید
بعد از حدود دو سال دوری از وطنی، نساجی مازندران در حضور تماشاگران تمرین کرد و وعده رئیس جمهور در سفر به مازندران محقق شد.(ادامه)
مدیرعامل و مشاور باشگاه نساجی مازندران با انتشار نامه ای به دلیل آماده نشده زمین ورزشگاه شهید وطنی استعفا کردند.
مدیر عامل و مشاور عالی باشگاه استعفا دادند/ علت آن چه بود؟
مدیرعامل و مشاور باشگاه نساجی مازندران با انتشار نامه ای به دلیل آماده نشده زمین ورزشگاه شهید وطنی استعفا کردند. (ادامه)
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: برگزاری این یادواره‌ها چند پیام دارد، یکی از رسالت‌ها این است که یادواره‌ها چهره حقیقی نورانی شهدا را به جوانانی که جنگ را ندیدند را نشان می‌دهد.... + تصاویر(خبر)
(ادامه)
مسئول ستاد امور شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی مازندران، همیار برگزیده طرح شاهد وزارت بهداشت شد+ تصاویر
شمال نیوز: عنوان همیار برگزیده طرح شاهد در سطح وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از به مهدی میرزائی طوسی مسئول ستاد امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی مازندران رسید .(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.333 seconds.