.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت

اگر نگوییم همیشه، دست کم اغلب چهره او را یا در تلویزیون، یا در صفحات مجازی و یا در صفحات کاغذی روزنامه‌ها می‌دیدیم.
حسن روحانی کجاست؟
اگر نگوییم همیشه، دست کم اغلب چهره او را یا در تلویزیون، یا در صفحات مجازی و یا در صفحات کاغذی روزنامه‌ها می‌دیدیم. (ادامه)
توئیت معنادار احمدی‌نژاد به پوتین
محمود احمدی‌نژاد، رئیس دولت های نهم و دهم در توئیتی از رییس جمهور روسیه درباره طالبان سوال کرد.(ادامه)
آیا این روحانی استاندار می‌شود؟
شنیده‌ها حکایت از آن دارد که حمید رسایی نماینده سابق مجلس به عنوان محتمل ترین گزینه‌ی استانداری قم مطرح شده و احتمال انتخاب وی به این سمت، افزایش یافته است. (ادامه)
به کما رفتن وزیر بهداشت دولت دهم
وزیر بهداشت دولت دهم به دلیل سقوط از ارتفاع به کما رفت.(ادامه)
حسن روحانی در آخرین شب ریاست‌جمهوری خود در تلویزیون اعلام کرد که به کارهای علمی و فرهنگی بازخواهد گشت. یک‌ماهی از رفتنش گذشته و هیچ خبری از او نیست؛ حتی از سوی مقام معظم رهبری نیز حکمی برای عضویتش در مجمع تشخیص مصلحت نظام صادر نشده است. از حسن روحانی چه خبر؟ / رییس‌جمهور سابق این روزها کجاست؟
حسن روحانی در آخرین شب ریاست‌جمهوری خود در تلویزیون اعلام کرد که به کارهای علمی و فرهنگی بازخواهد گشت. یک‌ماهی از رفتنش گذشته و هیچ خبری از او نیست؛ حتی از سوی مقام معظم رهبری نیز حکمی برای عضویتش در مجمع تشخیص مصلحت نظام صادر نشده است.(ادامه)
شمال نیوز : درحالی که انتظار می‌رفت کابینه سیزدهم، فارغ از هرگونه جناح بندی سیاسی و جنسیتی چیده شود، اما تا اینجای کار خبری از حضور زنان در کابینه رئیسی نیست. زنان در کابینه رئیسی معاون می‌ شوند یا استاندار یا...؟/جالی خالی در پازل ِدولت
شمال نیوز : درحالی که انتظار می‌رفت کابینه سیزدهم، فارغ از هرگونه جناح بندی سیاسی و جنسیتی چیده شود، اما تا اینجای کار خبری از حضور زنان در کابینه رئیسی نیست.(ادامه)
شمال نیوز: کانال تلگرامی وابسته به احمدی نژاد یک پیام هشدار‌آمیز به آیت‌الله رئیسی را منتشر کرده است. ماجرای هشدار تلگرامی احمدی نژاد برای آیت‌الله رئیسی چه بود؟
شمال نیوز: کانال تلگرامی وابسته به احمدی نژاد یک پیام هشدار‌آمیز به آیت‌الله رئیسی را منتشر کرده است.(ادامه)
بالاخره روز چهارشنبه رئیس جمهور لیست وزرای پیشنهادی را به مجلس معرفی کرد. این در حالی است که ۹ نفر از وزرای پیشنهادی ابراهیم رئیسی پیش از این در دولت محمود .... حضور ۹ وزیر و مدیر دولت احمدی نژاد در کابینه رئیسی
بالاخره روز چهارشنبه رئیس جمهور لیست وزرای پیشنهادی را به مجلس معرفی کرد. این در حالی است که ۹ نفر از وزرای پیشنهادی ابراهیم رئیسی پیش از این در دولت محمود ....(ادامه)
رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است


رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است/ حواشی مراسم تحلیف / قالیباف با همه دست داد/ روحانی بالاخره بعد از کرونا به مجلس آمد(خبر)
رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است (ادامه)
پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که مجلس یکدست اصولگرا به کل کابینه رئیسی رأی مثبت خواهد داد. ۱۶ سال پیش هم کابینه اول احمدی‌نژاد با مجلسی اصولگرا روبه‌رو شد، اما چهار عضو کابینه قادر به گرفتن رأی اعتماد از مجلس نشدند. پیش‌بینی‌ رای مجلس به کابینه رئیسی / افزایش تعداد جلسات علنی مجلس برای تسریع بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی
پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که مجلس یکدست اصولگرا به کل کابینه رئیسی رأی مثبت خواهد داد. ۱۶ سال پیش هم کابینه اول احمدی‌نژاد با مجلسی اصولگرا روبه‌رو شد، اما چهار عضو کابینه قادر به گرفتن رأی اعتماد از مجلس نشدند.(ادامه)
غیبت ناطق و احمدی‌نژاد در مراسم تنفیذ
تصاویری که تاکنون از رسانه ملی از مراسم تنفیذ منتشر شده است حکایت از آن دارد که چهره‌ ای همچون رئیس دولت نهم و دهم غایب است. (ادامه)
تغییر ظاهری پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری + عکس
همزمان با تنفیذ حکم رهبر انقلاب، پایگاه اطلاع ریاست جمهوری ایران به آدرس president.ir تغییر ظاهر داد و محتوای اخبار رئیس جمهور جدید در این سایت بارگذاری شد. (ادامه)
۴ گزینه نهایی ابراهیم رییسی برای وزارت امور خارجه
همزمان با نزدیک شدن آغاز فعالیت دولت جدید در ایران، گمانه‌زنی‌ها در خصوص انتخاب سکاندار جدید دستگاه سیاست خارجی کشورمان به عنوان راهبردی‌ترین وزارتخانه افزایش یافته است. (ادامه)
شمال نیوز : احمدی نژاد، رییس دولت‌های نهم و دهم طی نامه‌ای اعتراضی و گلایه‌آمیز به حسن روحانی، به ارزیابی عملکرد وی و دولت‌های یازدهم و دوازدهم پرداخته است. حالا دیگر پشیمانی سودی ندارد / ضعیف ترین، فرسوده ترین و ناکارآمدترین کابینه بعد از انقلاب را تشکیل دادید/ ارزش پول ملی علیرغم ادعا و وعده شما برای تقویت آن ، حدود800 درصد سقوط کرده است
شمال نیوز : احمدی نژاد، رییس دولت‌های نهم و دهم طی نامه‌ای اعتراضی و گلایه‌آمیز به حسن روحانی، به ارزیابی عملکرد وی و دولت‌های یازدهم و دوازدهم پرداخته است. (ادامه)

نام‌های کابینه آیت الله رئیسی یکی یکی در حال تکمیل است. نام‌هایی که هنوز نه تایید شده و نه تکذیب. چهره‌هایی که برخی احتمال وزارت در آنها بیشتر است و برخی کمتر. اما اینکه چه کسی به عنوان گزینه‌ی رئیس جمهور منتخب در مقام وزارت اطلاعات قرار می‌گیرد، جای سوال است. گزینه‌های احتمالی رئیسی برای وزارت اطلاعات + اسامی
نام‌های کابینه آیت الله رئیسی یکی یکی در حال تکمیل است. نام‌هایی که هنوز نه تایید شده و نه تکذیب. چهره‌هایی که برخی احتمال وزارت در آنها بیشتر است و برخی کمتر. اما اینکه چه کسی به عنوان گزینه‌ی رئیس جمهور منتخب در مقام وزارت اطلاعات قرار می‌گیرد، جای سوال است.(ادامه)
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)
محمود احمدی نژاد با انتشار ویدئویی به طرح ضد اینترنت مجلس واکنش نشان داد. احمدی‌نژاد هم به مخالفان طرح صیانت پیوست
محمود احمدی نژاد با انتشار ویدئویی به طرح ضد اینترنت مجلس واکنش نشان داد.(ادامه)
احتمال حضور دو وزیر روحانی در کابینه رئیسی
منافع آگاه از قطعی شدن گزینه‌های سه وزارت‌خانه کابینه ابراهیم رییسی خبر دادند.(ادامه)
افشاگری جدید علیه احمدی نژاد/ چه کسی جلوی تصمیم اشتباه رئیس جمهور سابق ایستاد؟
(ادامه)
 در این گزارش سعی داریم مروری بر تاریخچه، چالش ها و اصلی ترین گزینه های هدایت وزارت نفت داشته باشیم. وزیر نفت دولت سیزدهم چه کسی خواهد بود؟ / مروری بر وزرای نفت جمهوری اسلامی ایران
در این گزارش سعی داریم مروری بر تاریخچه، چالش ها و اصلی ترین گزینه های هدایت وزارت نفت داشته باشیم. (ادامه)

از جمله این گزینه می توان به محمد مهدی زاهدی وزیر اسبق وزارت علوم، مجتبی رضاخواه نماینده مجلس، محمد‌مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و فرهاد هبر رئیس پیشین دانشگاه تهران نام برد. چه کسی متصدی وزارت علوم می‌شود؟/ بررسی گزینه‌های احتمالی
از جمله این گزینه می توان به محمد مهدی زاهدی وزیر اسبق وزارت علوم، مجتبی رضاخواه نماینده مجلس، محمد‌مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و فرهاد هبر رئیس پیشین دانشگاه تهران نام برد.(ادامه)
وزارت کشور، به دلیل دربرگیری تمام مسائل داخلی و امنیتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از این رو اینکه در دولت سیزدهم چه کسی بر کرسی این وزارتخانه واقع در خیابان فاطمی تکیه می زند بسیار مهم و حیاتی است. وزارت کشور رئیسی به چه کسی می رسد؟
وزارت کشور، به دلیل دربرگیری تمام مسائل داخلی و امنیتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از این رو اینکه در دولت سیزدهم چه کسی بر کرسی این وزارتخانه واقع در خیابان فاطمی تکیه می زند بسیار مهم و حیاتی است. (ادامه)
شمال نیوز : منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران  گزینه  های خود را برای شهرداری تهران اعلام کردند .... گزینه‌های شهرداری تهران اعلام شد / نام یک نماینده مجلس مازندران در بین گزینه ها
شمال نیوز : منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گزینه های خود را برای شهرداری تهران اعلام کردند ....(ادامه)
سه گزینه برای وزارت اطلاعات دولت رئیسی
در میان اسامی مطرح شده برای وزارت اطلاعات دولت رئیسی، نام یک چهره از جامعه روحانیت مبارز به چشم می‌خورد.(ادامه)
 

این روزها احتمالات زیادی درباره نحوه چینش کابینه رئیسی مطرح می شود؛ از احتمال حضور برخی نمایندگان تا گوشه چشم رئیس جمهور آینده به وزرای دولت فعلی. همه احتمالات درباره کابینه سیزدهم/ وزرای روحانی و احمدی‌نژاد در کابینه رئیسی؟
این روزها احتمالات زیادی درباره نحوه چینش کابینه رئیسی مطرح می شود؛ از احتمال حضور برخی نمایندگان تا گوشه چشم رئیس جمهور آینده به وزرای دولت فعلی.(ادامه)
شمال نیوز : فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: «واعظی نقش مثبتی را آنطور که گفته می‌شود، بازی نکرد. صحبت‌های زیادی درباره او مطرح است که معلوم نیست چقدر درست باشد اما بر اساس شنیده‌ها او خیلی روی روحانی .... دلیل جدایی روحانی از اصلاح طلبان، واعظی بود | می‌توان او را به رحیم مشایی تشبیه کرد
شمال نیوز : فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: «واعظی نقش مثبتی را آنطور که گفته می‌شود، بازی نکرد. صحبت‌های زیادی درباره او مطرح است که معلوم نیست چقدر درست باشد اما بر اساس شنیده‌ها او خیلی روی روحانی ....(ادامه)
رئیس جمهور سابق گفت: خودتان از فیلترشکن استفاده می کنید و به فضاهایی می روید که خودتان فیلتر کرده اید! خنده دار است. آینده این خواهد شد. شما جلوی آن می ایستید؟ چرا؟ این همه فیلتر کردید چه شد؟ / مگر مي توانيد با ۸۰ ميليون جمعيت مقابله كنيد؟
رئیس جمهور سابق گفت: خودتان از فیلترشکن استفاده می کنید و به فضاهایی می روید که خودتان فیلتر کرده اید! خنده دار است. آینده این خواهد شد. شما جلوی آن می ایستید؟ چرا؟(ادامه)
اسامی رئیس و اعضای ۱۳ کمیسیون تخصصی مجلس یازدهم +جدول
جدول اسامی رئیس و اعضای ۱۳ کمیسیون تخصصی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اجلاسیه دوم منتشر شد.(ادامه)
افشاگری جدید داوری درباره احمدی نژاد و محسنی اژه‌ای
دیده‌بان ایران/ عبدالرضا داوری، مشاور رسانه ای پیشین «محمود احمدی نژاد» که طی ماه های گذشته با تغییر مسیر دادنش و جدا کردن راهش از احمدی نژاد بارها ادعا و افشاگری های عجیبی را مطرح کرده است این بار درباره برکناری «غلامحسین محسنی اژه ای» از وزارت اطلاعات نوشت: (ادامه)
یک فعال سیاسی و عضو اتاق بازرگانی گفت: به نظر می‌رسد آقای اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه می‌رسد‌، آقای صادق لاریجانی جایگزین آیت‌الله جنتی شده و آقای روحانی به مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌رود. صادق لاریجانی جایگرین احتمالی آیت‌الله جنتی/ اژه‌ای، رئیس جدید قوه قضائیه
یک فعال سیاسی و عضو اتاق بازرگانی گفت: به نظر می‌رسد آقای اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه می‌رسد‌، آقای صادق لاریجانی جایگزین آیت‌الله جنتی شده و آقای روحانی به مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌رود. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.378 seconds.