.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت

شمال نیوز: رئیس دولت بهار اقدامات آنجلینا جولی را شایسته تقدیر دانست.
بازهم محمود ، بازهم آنجلینا / پیام ویژه احمدی نژاد به جولی
شمال نیوز: رئیس دولت بهار اقدامات آنجلینا جولی را شایسته تقدیر دانست. (ادامه)
شمال نیوز: احمدی نژاد در ادامه موضع گیری های خود علیه حمله روسیه به اوکراین، شخص پوتین را مخاطب خود قرار داد. هشدار تند احمدی نژاد به پوتین علیه «جنگ شیطانی» روسیه
شمال نیوز: احمدی نژاد در ادامه موضع گیری های خود علیه حمله روسیه به اوکراین، شخص پوتین را مخاطب خود قرار داد.(ادامه)
شمال نیوز: احمدی‌نژاد در توئیتی خطاب به مردم اوکراین و زلنسکی به تحسین مقاومت آنها در برابر حمله روسیه پرداخت.



توئیت جنجالی احمدی‌نژاد در حمایت از اوکراین/ سنگ تمام برای زلنسکی
شمال نیوز: احمدی‌نژاد در توئیتی خطاب به مردم اوکراین و زلنسکی به تحسین مقاومت آنها در برابر حمله روسیه پرداخت. (ادامه)
نماینده نزدیک به احمدی نژاد در مجلس با بیان اینکه برخی نمایندگان می گفتند محصولی پول‌دار است و با او برای تصدی وزارت مخالفت می کردند، گفت: کسانی که با محصولی 12 میلیارد تومانی مخالفت می‌کردند، با وزرای 1000 میلیاردی روحانی مخالفت نکردند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم تبریز در مجلس از سفر احمدی‌نژاد به اجلاس سالانه مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس خبر داد. محمود احمدی‌نژاد در راه اجلاس داووس + جزئیات
شمال نیوز: نماینده مردم تبریز در مجلس از سفر احمدی‌نژاد به اجلاس سالانه مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس خبر داد.(ادامه)
سید حسن به استقبال احمدی‌نژاد نرفت
محمود احمدی نژاد برای تجدید بیعت با آرمان های انقلاب به مرقد مطهر امام خمینی(ره) رفت.(ادامه)
حکایت ازدواج‌های متعدد یک نماینده مجلس همچنان برقرار است و در آخرین ازدواج، یک دختر ۲۰ ساله اهل قزوین را به همسری برگزید این در حالی است که این دختر شاگرد او در دانشگاه بود. جنجال ازدواج سوم نماینده مجلس /همسر اول و دوم شکایت کردند /همسر سوم 20 ساله است
حکایت ازدواج‌های متعدد یک نماینده مجلس همچنان برقرار است و در آخرین ازدواج، یک دختر ۲۰ ساله اهل قزوین را به همسری برگزید این در حالی است که این دختر شاگرد او در دانشگاه بود.(ادامه)
دولت بهار : احمدی نژاد هرگونه قرارداد پنهان از چشم ملت را به زیان کشور و ملت دانست و گفت اگر برجام چیز خوبی بود محتوای آن را با افتخار اعلام می کردند. انتقاد تند احمدی نژاد از قراردادهای ایران با روسیه و چین
دولت بهار : احمدی نژاد هرگونه قرارداد پنهان از چشم ملت را به زیان کشور و ملت دانست و گفت اگر برجام چیز خوبی بود محتوای آن را با افتخار اعلام می کردند.(ادامه)
محمود احمدی نژاد در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی ان ان ترکیه، ساختن یک جامعه بهتر را مستلزم مشارکت همگانی دانست و به سوالی درباره کاندیداتوری انتخابات آینده ریاست جمهوری پاسخ داد. واکنش احمدی نژاد به احتمال کاندیداتوری در انتخابات آینده
محمود احمدی نژاد در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی ان ان ترکیه، ساختن یک جامعه بهتر را مستلزم مشارکت همگانی دانست و به سوالی درباره کاندیداتوری انتخابات آینده ریاست جمهوری پاسخ داد.(ادامه)
عکس / پوشش خاص و دیده نشده احمدی‌نژاد در ترکیه
تصاویری از اهدای دکترای افتخاری دانشگاه بیکنت استانبول به محمود احمدی نژاد، رییس جمهور اسبق کشور منتشر شده است که در آن وی لباس خاصی بر تن کرده است.(ادامه)
گاف عجیب مترجم احمدی‌ نژاد در ترکیه + فیلم
ویدیویی ببینید از گاف جنجالی مترجم محمود احمدی‌نژاد در یکی از دانشگاه‌های ترکیه که به جای ترجمه صبحت‌های احمدی‌نژاد به ترکی، همه چیز را به زبان فارسی ترجمه کرد! (ادامه)
احمدی‌نژاد در ترکیه دکترای افتخاری گرفت +تصاویر
دانشگاه بیکنت استانبول به محمود احمدی نژاد دکترای افتخاری داد.(ادامه)
عکسی از احمدی نژاد در سفر ترکیه
خبر آنلاین : عکسی از محمود احمدی نژاد سفرش به ترکیه را مشاده می کنید. (ادامه)
عکس | دیدار احمدی نژاد با مردم در آستانه سفرش به ترکیه
احمدی نژاد در میدان ۷۲ نارمک با مردم دیدار کرد.(ادامه)
شمال نیوز : داماد روحانی گفت : به‌ هر حال آقای روحانی جعبه سیاه نظام است، ایشان مدت‌ها نفر دوم کشور بودند و همیشه منافع ملی برای او مطرح بوده است. افتخار می‌کنم داماد روحانی هستم؛ شخصیت کمی نیست/ امریکا رئیس روابط عمومی دنیاست/ الان مشغول نوشتن خاطرات و جلسات است/ با لاریجانی، حسن خمینی و جهانگیری جلساتی داشته/ خیلی اهل‌خواب نیست
شمال نیوز : داماد روحانی گفت : به‌ هر حال آقای روحانی جعبه سیاه نظام است، ایشان مدت‌ها نفر دوم کشور بودند و همیشه منافع ملی برای او مطرح بوده است.(ادامه)
اسامی داوران یک شانزدهم نهایی جام حذفی
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال را اعلام کرد.(ادامه)

بعد از تصادف جنجالی دایی، رئیس جمهور سابق ایران قصد داشت با او صحبت کند. بعد از تصادف جنجالی دایی، رئیس جمهور سابق ایران قصد داشت با او صحبت کند. علی دایی تلفن را روی احمدی‌نژاد قطع کرد!
بعد از تصادف جنجالی دایی، رئیس جمهور سابق ایران قصد داشت با او صحبت کند. بعد از تصادف جنجالی دایی، رئیس جمهور سابق ایران قصد داشت با او صحبت کند.(ادامه)
رئیس جمهور اسبق کشورمان گفت: همان هایی که مامور کنترل بازار بودند، ارزها را گران می فروختند! افشاگری جدید احمدی‌نژاد درباره قیمت دلار و علت گران شدنش
رئیس جمهور اسبق کشورمان گفت: همان هایی که مامور کنترل بازار بودند، ارزها را گران می فروختند!(ادامه)
سخنگوی سابق سازمان تربیت بدنی به صورت رسمی اعلام کرد که برکناری علی دایی از سرمربیگری تیم ملی ایران در فروردین ۱۳۸۸ و بعد از باخت به عربستان با دستور نهاد ریاست جمهوری بوده است. افشاگری بی سابقه از علی دایی | اخراج علی دایی به دستور احمدی نژاد بود
سخنگوی سابق سازمان تربیت بدنی به صورت رسمی اعلام کرد که برکناری علی دایی از سرمربیگری تیم ملی ایران در فروردین ۱۳۸۸ و بعد از باخت به عربستان با دستور نهاد ریاست جمهوری بوده است.(ادامه)
کنایه یک فعال سیاسی به احمدی نژاد: دوری از قدرت معجزه می‌کند!
ای کاش می‌شد ترتیبی داد تا تمام صاحبان قدرت برای دوره‌ای از آن دور بمانند، آنگاه همه مدافع سرسخت حقوق مردم، آزادی، دمکراسی، عدالت و توسعه می‌شدند. این را به طعنه نمی‌گویم. واقعاً کارساز است! (ادامه)
جشن تولد محمود احمدی نژاد/ او چند ساله شد؟ + تصاویر
جمعی از هواداران محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور دولت‌های نهم و دهم به مناسبت ۶ آبان، زادروز ۶۵ سالگی او در میدان ۷۲ نارمک حضور یافتند. (ادامه)
پیام احمدی‌نژاد بعد از بازگشت از امارات
پلیس امارات با تذکر جدی به محمود احمدی‌نژاد اعلام کرد که نمی‌تواند امنیت او را در این کشور تامین کند.(ادامه)
عکس های جنجالی و حاشیه ساز محمود احمدی‌نژاد در نمایشگاه اکسپوی دوبی
تصاویری از احمدی‌نژاد در پاویون‌های مختلف اکسپو ۲۰۲۰ دوبی منتشر شده و در فضای مجازی دست به دست می گردد. (ادامه)
عکسی دیده نشده از احمدی نژاد و همسرش در دبی
سفر محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور دولت های نهم و دهم به همراه همسرش، برای بازدید از نمایشگاه اکسپوی 2020 به دبی مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است. بر همین اساس، عکسی که کانال تلگرامی دولت بهار از رئیس جمهور سابق و همسرش منتشر کرده است، را مشاهده می کنید. (ادامه)
پلیس امارات با تذکر جدی به محمود احمدی نژاد به او اعلام کرده نمی‌تواند امنیت او را در این کشور تامین کند. جزییات دیپورت محمود احمدی‌نژاد از دبی به درخواست پلیس امارات + ویدئو
پلیس امارات با تذکر جدی به محمود احمدی نژاد به او اعلام کرده نمی‌تواند امنیت او را در این کشور تامین کند.(ادامه)
پیام احمدی نژاد خطاب به مردم جهان
احمدی نژاد گفت: اکسپو برای همبستگی جهانی و برای ساختار آینده است. شعار اکسپو و بخصوص امسال که در کشور همسایه و دوست ما، امارات برگزار می شود، همفکری برای ساختن آینده بهتر است، یعنی متعلق به همه است.(ادامه)
احمدی‌نژاد به دبی رفت
سایت نزدیک به محمود احمدی نژاد نوشت که او به منظور بازدید از نمایشگاه بزرگ بین‌المللی «اکسپو ۲۰۲۰» عازم دوبی شده است.(ادامه)
عکسی از احمدی نژاد و همسرش در سفر دبی
کانال دولت بهار با انتشاری تصاویری از محمود احمدی نژاد به همراه همسرش از ورود او به فرودگاه دبی خبر داد. رئیس جمهور دولت های نهم و دهم برای بازدید از نمایشگاه اکسپو به دبی سفر کرده است. (ادامه)

 محمود احمدی نژاد از اکسپوی ۲۰۲۰ که به تازگی در امارات برپا شده است بازدید می کند. سفر خارجی محمود احمدی نژاد +جزئیات
محمود احمدی نژاد از اکسپوی ۲۰۲۰ که به تازگی در امارات برپا شده است بازدید می کند.(ادامه)
در خرداد ماه ۱۳۶۰ به فرمان رهبر انقلاب بنی صدر از فرماندهی کل قوا عزل شد. در پی آن مجلس نیز به عدم کفایت سیاسی بنی صدر رای داد و به این ترتیب نخستین رییس جمهوری اسلامی معزول شد. اوتا کنون تنها رییس جمهور ایران است که پیش از پایان دوره تصدی، از سمت خود بر کنار شد.  سه رئیس جمهوری که به بنی صدر تشبیه شدند
در خرداد ماه ۱۳۶۰ به فرمان رهبر انقلاب بنی صدر از فرماندهی کل قوا عزل شد. در پی آن مجلس نیز به عدم کفایت سیاسی بنی صدر رای داد و به این ترتیب نخستین رییس جمهوری اسلامی معزول شد. اوتا کنون تنها رییس جمهور ایران است که پیش از پایان دوره تصدی، از سمت خود بر کنار شد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.3 seconds.