.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اقدام اصولگرایانه رئیس جمهور
(ادامه)
برکناری احتمالی مدیرعامل تاکسیرانی رشت،مدرک جعلی عضو شورای شهر انزلی ،دیدار چهره های اصلاح طلب با استاندار،تشکیل جبهه اصولگرایان تحول خواه2، تشکیل جبهه پیروان خط امام و رهبری و ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
برکناری احتمالی مدیرعامل تاکسیرانی رشت،مدرک جعلی عضو شورای شهر انزلی ،دیدار چهره های اصلاح طلب با استاندار،تشکیل جبهه اصولگرایان تحول خواه2، تشکیل جبهه پیروان خط امام و رهبری و ...(ادامه)
تغيير 8 فرماندار گيلان ،گزینه های احتمالی رئیس دفتر و مدیران ستادی استانداری ، لیست تقریبا قطعی اصولگرایان در رشت ،اعضای جبهه متحد اصولگرایان گیلان و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!!
تغيير 8 فرماندار گيلان ،گزینه های احتمالی رئیس دفتر و مدیران ستادی استانداری ، لیست تقریبا قطعی اصولگرایان در رشت ،اعضای جبهه متحد اصولگرایان گیلان و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
مدتی است بحث تقسیمات کشوری در شهرستان بابلسر و الحاق بخشی از آن به فریدونکنار حرف و حدیثهایی را ایجاد کرده و موجبات نگرانی مردم منطقه را فراهم آورده است. این شهرستان بدلیل شرایطی خاص که در انتخاباتهای چند دوره اخیر مجلس بوجود آمده ، بعنوان شهرستانی حادثه خیز که حتی در آخرین درگیری در جریان انتخابات مجلس هفتم موجب برجای ماندن یک کشته ... بابلسر، فریدونکنار- تنش یا آرامش؟
مدتی است بحث تقسیمات کشوری در شهرستان بابلسر و الحاق بخشی از آن به فریدونکنار حرف و حدیثهایی را ایجاد کرده و موجبات نگرانی مردم منطقه را فراهم آورده است. این شهرستان بدلیل شرایطی خاص که در انتخاباتهای چند دوره اخیر مجلس بوجود آمده ، بعنوان شهرستانی حادثه خیز که حتی در آخرین درگیری در جریان انتخابات مجلس هفتم موجب برجای ماندن یک کشته ...(ادامه)
نوزدهمین سالگرد شهيد قناعت در آمل
(ادامه)
خبرها حکایت از آن دارد که احمدی نژاد برای تغییر مشایی رئیس مازندرانی میراث فرهنگی و گردشگری جدی‌تر شده است.و شایعات اخیر مبنی بر حضور علی کردان در وزارت نفت نیز از سوی دوستان ... یک مازندرانی جانشین مازندرانی دیگر
خبرها حکایت از آن دارد که احمدی نژاد برای تغییر مشایی رئیس مازندرانی میراث فرهنگی و گردشگری جدی‌تر شده است.و شایعات اخیر مبنی بر حضور علی کردان در وزارت نفت نیز از سوی دوستان ...(ادامه)
رمضان علی صادق‌زاده ضمن انتقاد از این اظهارات احمدی‌نژاد، افزود: ایشان مهمان ما در گیلان بوده‌اند، اما در چند ماه آینده اعتراضات خویش را به اطلاع مردم می‌رسانیم. اظهارات عجیب احمدی‌نژاد درباره زنان گیلانی
رمضان علی صادق‌زاده ضمن انتقاد از این اظهارات احمدی‌نژاد، افزود: ایشان مهمان ما در گیلان بوده‌اند، اما در چند ماه آینده اعتراضات خویش را به اطلاع مردم می‌رسانیم.(ادامه)
در پی سفر ریاست محترم جمهوری به مازندران و دریافت گزارشها و شکایت مردمی بزودی تعدادی از فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی استان تغییر خواهند یافت بر اساس این گزارش شنیده ها حاکیست ... خبرهای داغ از تغییرات مدیریتی در مازندران
در پی سفر ریاست محترم جمهوری به مازندران و دریافت گزارشها و شکایت مردمی بزودی تعدادی از فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی استان تغییر خواهند یافت بر اساس این گزارش شنیده ها حاکیست ...(ادامه)
حجت السلام  جمشیدی نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی در جمع خانوادهای شهدا و ایثارگران  که به دیدار رئیس جمهور در حسینیه عاشقان کربلا ساری آمده بودند در لابلای سخنان خود در وصف دکتر احمدی نژاد ،بعلت جو حاکم ... نماینده مجلس و تغییر نام رئیس جمهور !!!
حجت السلام جمشیدی نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی در جمع خانوادهای شهدا و ایثارگران که به دیدار رئیس جمهور در حسینیه عاشقان کربلا ساری آمده بودند در لابلای سخنان خود در وصف دکتر احمدی نژاد ،بعلت جو حاکم ...(ادامه)
دكتر محمود احمدي‌نژاد در اولين روز از سفر خود به استان مازندران عصر روز سه شنبه در جمع مردم نكاء با گراميداشت ياد و خاطر شهدا گفت : ياد و خاطر همه‌ي شهدا به ويژه شهيد حسن قريب، عكاس خبرگزاري ايسنا ... تجلیل رئیس جمهور از شهید محمود احمدی نژاد
دكتر محمود احمدي‌نژاد در اولين روز از سفر خود به استان مازندران عصر روز سه شنبه در جمع مردم نكاء با گراميداشت ياد و خاطر شهدا گفت : ياد و خاطر همه‌ي شهدا به ويژه شهيد حسن قريب، عكاس خبرگزاري ايسنا ...(ادامه)
دكتر احمدی نژاد صبح فردا در اولین روز از بیست و دومین سفر استانی هیات دولت با مردم شهرستانهای ساری، سوادکوه ، گلوگاه، بهشهر و نکا دیدار می کند. وي  از ساعت 9 صبح  با حضور در ورزشگاه  متقی ساری در اجتماع پرشور ... ديدار رئيس جمهور در اولین روز سفر به مازندران
دكتر احمدی نژاد صبح فردا در اولین روز از بیست و دومین سفر استانی هیات دولت با مردم شهرستانهای ساری، سوادکوه ، گلوگاه، بهشهر و نکا دیدار می کند. وي از ساعت 9 صبح با حضور در ورزشگاه متقی ساری در اجتماع پرشور ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.254 seconds.