.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اولین نامزد زن محجبه پارلمان اروپایی وعده داد بر تحقق عدالت برای مسلمانان یونان و جلوگیری از قرار گرفتن آنها در معرض تبعض تلاش خواهد کرد.
اولین نامزد زن محجبه پارلمان اروپا +عکس
اولین نامزد زن محجبه پارلمان اروپایی وعده داد بر تحقق عدالت برای مسلمانان یونان و جلوگیری از قرار گرفتن آنها در معرض تبعض تلاش خواهد کرد. (ادامه)
(تصاوير) تبلیغات پرحاشیه کاندیداهای زن عراقي
برخی از کاندیداهای زن در انتخابات پارلمانی عراق، محجبه هستند و پوششی بر سر دارند اما برخی دیگر حتی از چاپ و انتشار تصویر صورت خود در تبلیغات انتخاباتی خودداری می کنند… (ادامه)
اولین زن محجبه در تلویزیون ترکیه+ عکس
خانم ˈ فیضا چیغدمˈ مجری برنامه های شبکه تلویزیونی دولتی ترکیه روز گذشته با حجاب اسلامی در این شبکه تلویزیونی حاضر شد.(ادامه)
نامزد حزب عدالت و توسعه در انتخابات محلی ناحیه "میرامِ" قونیه به عنوان اولین شهردار زن محجبه در تاریخ جمهوری ترکیه انتخاب شد. انتخاب اولین شهردار زن محجبه در تاریخ ترکیه+عکس
نامزد حزب عدالت و توسعه در انتخابات محلی ناحیه "میرامِ" قونیه به عنوان اولین شهردار زن محجبه در تاریخ جمهوری ترکیه انتخاب شد.(ادامه)
وکلای زن نباید شلوار جین بپوشند
(ادامه)
اشتون محجبه شد+ عکس
کاترین اشتون رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا که همواره پوشش او در مذاکرات ایران و 1+5 به عنوان سوژه رسانه ها مطرح بوده وارد تهران شد. (ادامه)
خانم ثقفی ، که در شمال ایتالیا زندگی می کند، به عنوان یک داور در یک بازی فوتبال با حجاب شرکت کرد. او اولین زن داور محجبه در تاریخ فوتبال کشور شد. دختر محجبه داور فوتبال در ايتاليا +عکس
خانم ثقفی ، که در شمال ایتالیا زندگی می کند، به عنوان یک داور در یک بازی فوتبال با حجاب شرکت کرد. او اولین زن داور محجبه در تاریخ فوتبال کشور شد.(ادامه)
عکس/ تیپ زنان محجبه و بی حجاب قبل از انقلاب
(ادامه)
برگزاری همایش 3 هزار نفری «دختران زهرایی» در بابل
(ادامه)
صرفا جهت اطلاع این هفته
در صرفا جهت اطلاع این هفته ؛ دسته گل ظریف این هفته صدای آمریکا را درآورد . بی بی سی فارسی هم دم خروس رو نشان داد و عمو عزت هم لباس بر تن لیما کرد!(ادامه)
شمال نیوز: رسول خدا(ص) فرمودند: «هر کس شب عاشورا را احیا گیرد، گویی که به اندازه‌ عبادت همه‌ فرشتگان به عبادت خدا پرداخته است و پاداش کسی که در این شب عمل صالح کند، همانند پاداش 70 سال عمل است». بهترین اعمال شب عاشورا به روایت سید بن طاووس
شمال نیوز: رسول خدا(ص) فرمودند: «هر کس شب عاشورا را احیا گیرد، گویی که به اندازه‌ عبادت همه‌ فرشتگان به عبادت خدا پرداخته است و پاداش کسی که در این شب عمل صالح کند، همانند پاداش 70 سال عمل است». (ادامه)
دختر محجبه وزنه برداری آمریکا/ عکس
(ادامه)
چه‌کسی اولین‌کفش را درجمهوری اسلامی پرتاب کرد؟+عکس
وی که پس از پایان دوره وزارتش هر روز در یکی از دانشگاهها به سخنرانی سیاسی میپرداخت؛ آن روز توسط حامیان میرحسین موسوی با یک کفش بند دار چرمی قهوه ای مورد عنایت قرار گرفت تا اولین پرتاب کفش در جمهوری اسلامی ایران به نام حامیان میرحسین به ثبت برسد.(ادامه)
درگیری‌ هنرپیشه‌ زن‌ با‌ گشت‌ارشاد
عصر شنبه ماموران پلیس با حضور در برج میلاد که محل برگزاری یکی از کنسرت‌ها بود، ضمن جلوگیری از ورود افراد بدحجاب به کنسرت، با نرگس محمدی به خاطر پوشیدن ساپورت درگیر... (ادامه)
مقایسه کار خیر میلیونر ایرانی و میلیونر فرانسوی + عکس
در همان روزهایی که یک خیر ایرانی یک میلیون دلار برای جریمه فسخ قرارداد خلعتبری اهدا کرد، یک خیر فرانسوی هم یک چک یک میلیون یورویی کشید.(ادامه)
عکس/ حضور یک زن روی نیمکت بوریرام
(ادامه)
انتقادات تند مداح مشهور علیه احمدی نژاد
منصور ارضی چند ساعت مانده به پایان دوره 8 ساله احمدی نژاد، آخرین انتقادات خود را نسبت به عملکرد وی مطرح کرد. (ادامه)
واکنش مطهری به ضرب و شتم یک خانم محجبه
(ادامه)
دخترانمان را چطور با حجاب آشنا کنیم؟(ديدگاه)
(ادامه)
ارمیا از مدرسه تا آکادمی
(ادامه)
وکلای زن محجبه می‌شوند
(ادامه)
شمال نیوز:  پخش موسیقی های لهوی و غنایی و مطربی از پخش کامیون «ارسطو»ست که وقتی قبح آن بیشتر مشخص می شود که به بهانه دوری راه «علی آباد» تا «قشم» و برای «سر نرفتن حوصله بچه ها»، خانواده نمازخوان مروج نماز، هر موسیقی ای را گوش می کنند. البته این اقدام در جاهای دیگر آنقدر تکرار شده ... شباهت «پایتخت» به «آکادمی گوگوش» و «اسکار»!
شمال نیوز: پخش موسیقی های لهوی و غنایی و مطربی از پخش کامیون «ارسطو»ست که وقتی قبح آن بیشتر مشخص می شود که به بهانه دوری راه «علی آباد» تا «قشم» و برای «سر نرفتن حوصله بچه ها»، خانواده نمازخوان مروج نماز، هر موسیقی ای را گوش می کنند. البته این اقدام در جاهای دیگر آنقدر تکرار شده ...(ادامه)
هم می‌توان محجبه بود،هم خواننده! +تصاویر
(ادامه)
رهبر معظم‌ انقلاب دارای 6 فرزند هستند نام دختران‌شان بشری و هدی است و سید مصطفی و سید مجتبی دو تن از فرزندان پسر ایشان ۸ سال در جبهه‌های جنگ ایران و عراق حضور داشتند.سید مسعود و سید میثم کوچکترین پسران ایشان هستند. فرزندان رهبر انقلاب این روزها چه می‌کنند؟
رهبر معظم‌ انقلاب دارای 6 فرزند هستند نام دختران‌شان بشری و هدی است و سید مصطفی و سید مجتبی دو تن از فرزندان پسر ایشان ۸ سال در جبهه‌های جنگ ایران و عراق حضور داشتند.سید مسعود و سید میثم کوچکترین پسران ایشان هستند.(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي یکشنبه
(ادامه)
نحوه برخورد رهبر انقلاب با دختر و پسر جوان در کوه
(ادامه)
آیا مانکن محجبه واقعا" قصد تیم داری دارد؟
(ادامه)
شمال نیوز: پس از هفته ها بحث و شایعه در خصوص سرنوشت باشگاه با قدمت فرهنگی - ورزشی نساجی مازندران، حسین قاسم نژاد عصر روز جمعه با برگزاری آئین رسمی ، به عنوان مالک جدید این باشگاه معرفی شد. مانکن محجبه ناکام ماند؛ سرانجام مالک نساجی معرفی شد!
شمال نیوز: پس از هفته ها بحث و شایعه در خصوص سرنوشت باشگاه با قدمت فرهنگی - ورزشی نساجی مازندران، حسین قاسم نژاد عصر روز جمعه با برگزاری آئین رسمی ، به عنوان مالک جدید این باشگاه معرفی شد.(ادامه)
تصویر / دختر محجبه طرفدار بارسلونا
(ادامه)
عکس/ اولین شهردار زن محجبه اروپا
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.