.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های نیروهای مسلح صبح امروز با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد.
دشمنی با اصل ایران مستقل و قوی است؛ ملت قوی ظاهر شد / درگذشت دختر جوان حادثه تلخی بود و دل ما را سوزاند / این اغتشاش،‌ برنامه‌ریزی شده بود(خبر)
مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های نیروهای مسلح صبح امروز با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد. (ادامه)
متاسفانه در‌همه فتنه‌هایی که د‌ر‌دو دهه اخیر در‌کشور واقع شده آقایان مفت بیانیه میدهند و‌هزینه هنگفت می تراشند بدون اینکه حداقل هزینه‌ای برای خود آنان داشته باشد. بیانیه‌های مفت؛ هزینه‌های هنگفت!(يادداشت)
متاسفانه در‌همه فتنه‌هایی که د‌ر‌دو دهه اخیر در‌کشور واقع شده آقایان مفت بیانیه میدهند و‌هزینه هنگفت می تراشند بدون اینکه حداقل هزینه‌ای برای خود آنان داشته باشد.(ادامه)
روایتی از شهادت حسین اوجاقی توسط آشوبگران
مادر بسیجی شهید حسین اوجاقی می گوید: او که زائر زیارت اربعین بود از مولایش حسین( ع) برای 2 فرزند پسرش عاقبت به خیری طلب کرده بود و وقتی خبر شهادت پسرش را به او می‌دهند می‌گوید آقاجانم چقدر زود دعایم را برآورده کردی و برایم افتخاری شد تا مادر شهید باشم.(ادامه)
کیهان نوشت: پرواضح است پس‌ازآنکه طی یکی دو روز آینده، مرزبندی‌ها شفاف‌تر و صف شهروندان از اشرار جدا شود، مردم با بصیرت و انقلابی ایران چنان صحنه‌گردانی می‌کنند که بار دیگر تیر دشمنان نظام به سنگ می‌خورد. دیروز هم جمعی از شهروندان در نقاط مختلف کشور و همچنین دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به ماجرای درگذشت مهسا امینی تجمع کردند و خواستار برخورد جدی با اغتشاشگران شدند؛ خواسته مردم آگاه ایران این است؛ «به جنایتکاران امان ندهید.»» کیهان: طی یکی دو روز آینده مردم انقلابی وارد صحنه می‌شوند؛ به جنایتکاران امان ندهید
کیهان نوشت: پرواضح است پس‌ازآنکه طی یکی دو روز آینده، مرزبندی‌ها شفاف‌تر و صف شهروندان از اشرار جدا شود، مردم با بصیرت و انقلابی ایران چنان صحنه‌گردانی می‌کنند که بار دیگر تیر دشمنان نظام به سنگ می‌خورد. دیروز هم جمعی از شهروندان در نقاط مختلف کشور و همچنین دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به ماجرای درگذشت مهسا امینی تجمع کردند و خواستار برخورد جدی با اغتشاشگران شدند؛ خواسته مردم آگاه ایران این است؛ «به جنایتکاران امان ندهید.»»(ادامه)
 زنی که در اتوبوس بی‌آرتی به فرد آمر به معروف فحاشی کرده بود، دستگیر شد.

بازداشت عوامل هتاک به دو خانم محجبه در اتوبوس
زنی که در اتوبوس بی‌آرتی به فرد آمر به معروف فحاشی کرده بود، دستگیر شد. (ادامه)
محمود رضوی، مشاور محمدباقر قالیباف رییس مجلس گفت: برخی نهادها پاسخ دهند که آیا شناسایی داماد، دختر و همسر محجبه رئیس مجلس با ماسک عادی بوده؟ / هیچ کس از بارداری دختر قالیباف مطلع نبود؛ جز کنترل اطلاعاتی، هیچ روشی برای کشف آن هم وجود نداشت ... این یک پروژه امنیتی علیه رئیس مجلس است / برای خانواده قالیباف بپا گذاشته‌اند / پای یک نهاد در میان است؟
محمود رضوی، مشاور محمدباقر قالیباف رییس مجلس گفت: برخی نهادها پاسخ دهند که آیا شناسایی داماد، دختر و همسر محجبه رئیس مجلس با ماسک عادی بوده؟ / هیچ کس از بارداری دختر قالیباف مطلع نبود؛ جز کنترل اطلاعاتی، هیچ روشی برای کشف آن هم وجود نداشت ... (ادامه)
بانوی محجبه ایرانی داور فینال جام جهانی فوتسال
گلاره ناظمی بانوی محجبه و داور بین المللی فوتسال کشورمان پس از قضاوت‌های کم نقص در مرحله گروهی و حذفی سرانجام در فینال این مسابقات در کوبل داوری قرار گرفته و به عنوان داور وقت نگهدار به قضاوت خواهد پرداخت. (ادامه)
سمیه قاسمی‌طوسی گفت: مناسب‌ترین مسیر برای ترویج عفاف و حجاب از بطن خانه و مدرسه است و با توجه به ماهیت فرهنگی این موضوع، جنس راهکارهای ترویج حجاب نیز باید فرهنگی باشد. خانه و مدرسه مناسب‌ترین مسیر برای ترویج عفاف و حجاب
سمیه قاسمی‌طوسی گفت: مناسب‌ترین مسیر برای ترویج عفاف و حجاب از بطن خانه و مدرسه است و با توجه به ماهیت فرهنگی این موضوع، جنس راهکارهای ترویج حجاب نیز باید فرهنگی باشد.(ادامه)
(تصاویر) بوکسور ۲۱ ساله محجبه آلمانی در کانون توجهات
فرارو: بوکسور 21 ساله آلمانی که به خاطر اینکه با حجاب تلاش می کند در این ورزش راهش را پیدا کند. او که رویای رسیدن به المپیک را در سرمی پروراند موردتوجه رسانه های اروپایی قرار گرفته است. (ادامه)
شمال نیوز: فرماندار تالش از همسرش که عضو کارگروه عفاف و حجاب فرمانداری این شهرستان است، به خاطر تلاش در راستای ترویج پوشش اسلامی، با اهدای لوح تقدیر تجلیل کرد. تجلیل فرماندار شمالی از همسرش به خاطر ترویج حجاب
شمال نیوز: فرماندار تالش از همسرش که عضو کارگروه عفاف و حجاب فرمانداری این شهرستان است، به خاطر تلاش در راستای ترویج پوشش اسلامی، با اهدای لوح تقدیر تجلیل کرد.(ادامه)
پیش از این برخی رسانه‌ها عنوان کرده بودند که خانواده میترا استاد از پیروان آیین یارسان یا «اهل حق» کرمانشاه هستند. دین میترا استاد چه بود؟
پیش از این برخی رسانه‌ها عنوان کرده بودند که خانواده میترا استاد از پیروان آیین یارسان یا «اهل حق» کرمانشاه هستند.(ادامه)

جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد در دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی برگزار شد. قرائت دست‌نوشته نجفی درباره قتل میترا استاد: او بارها مرا به ارتباط با مردان اجنبی که به آنها حساس هستم، تهدید کرده بود / از نظر من، مهدورالدم بودن وی ثابت شده بود / تقاضای عفو دارم / اظهارات پسر میترا و دختر نجفی از روز قتل (خبر)
جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد در دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی برگزار شد. (ادامه)
معاون دادستان تهران مشاهدات دختر نجفی و پسر میترا استاد از روز قتل را روایت کرد. اظهارات پسر میترا استاد و دختر نجفی از روز قتل/ نجفی تقاضای عفو کرد
معاون دادستان تهران مشاهدات دختر نجفی و پسر میترا استاد از روز قتل را روایت کرد.(ادامه)
درهای ورزشگاه شیرودی امروز به روی دختران انقلاب گشوده می شود
اجتماع عظیم دختران انقلاب به منظور پاسداشت ارزش های حجاب برتر و یادآوری این موضوع که حجاب مصونیتی ارزش آور است، ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود.(ادامه)
عکس: حجاب بانوی طهرانی در زمان قاجار
عکسی از یک بانوی محجبه طهرانی در زمان سلطنت قاجاریان.(ادامه)
مسؤول بسیج جامعه زنان مرکز مازندران از گردهمایی 10 هزار نفری مدافعان حریم خانواده در روز سه‌شنبه 18 تیرماه ساعت 6 عصر در بوستان ولایت ساری خبر داد. گردهمایی 10 هزار نفری مدافعان حریم خانواده در ساری
مسؤول بسیج جامعه زنان مرکز مازندران از گردهمایی 10 هزار نفری مدافعان حریم خانواده در روز سه‌شنبه 18 تیرماه ساعت 6 عصر در بوستان ولایت ساری خبر داد.(ادامه)
پروژه چادری‌هایِ سیگاری برای تخریب محجبه‌ها؟!
انتشار یک عکس در فضای مجازی، باعث شد که بحث درباره پروژه های ضد حجاب آغاز شود.(ادامه)
اولین عکس محجبه آناهیتا همتی
آناهیتا همتی بازیگر سریال «خانه به دوش» در اینستاگرام نوشت: «این اولین عکس محجبه من است. سال پنجاه و نه ۱۳۵۹.(ادامه)
آناهیتا همتی تصویری قدیمی از دوران کودکی خود در سال ۱۳۵۹ را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

اولین عکس محجبه آناهیتا همتی
آناهیتا همتی تصویری قدیمی از دوران کودکی خود در سال ۱۳۵۹ را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. (ادامه)
حجاب ما پتو بود/ زمستان می‌رود و روسیاهی به زغال می‌ماند
خاطرات زنان انقلابی از مبارزات‌شان علیه رژیم شاه، بخشی از تاریخ شفاهی انقلاب است که کمتر گفته و شنیده شده است. (ادامه)
«غمزه اوزچلیک» بازیگر معروف ترکیه ای اخیرا تصاویری از خود در اینستاگرام منتشر کرده است که وی را با حجاب کامل نشان می دهد. بازیگر مشهور ترکیه ای باحجاب شد + عکس
«غمزه اوزچلیک» بازیگر معروف ترکیه ای اخیرا تصاویری از خود در اینستاگرام منتشر کرده است که وی را با حجاب کامل نشان می دهد.(ادامه)
شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار گزارش داد پنج تن از شهروندان عربستان سعودی که به مبارزه برای حقوق بشر شهرت دارند، بر اساس حکم دادگاهی در عربستان به اعدام محکوم شده اند.
این زن محجبه اعدام می شود ! + عکس
شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار گزارش داد پنج تن از شهروندان عربستان سعودی که به مبارزه برای حقوق بشر شهرت دارند، بر اساس حکم دادگاهی در عربستان به اعدام محکوم شده اند. (ادامه)
سودابه آقاجانیان که هم‌اکنون اجرای برنامه آفاق را از شبکه افق به‌عهده دارد،از ماجرای بازی در تئاتر و سینما و مجری‌گری در تلویزیون می‌گوید. سفارش رهبر انقلاب به مجری محجبه تلویزیون
سودابه آقاجانیان که هم‌اکنون اجرای برنامه آفاق را از شبکه افق به‌عهده دارد،از ماجرای بازی در تئاتر و سینما و مجری‌گری در تلویزیون می‌گوید.(ادامه)
عکس/دختر محجبه رضاخان !
صدیقه پهلوی دختر رضاشاه بود که دربار پهلوی هیچ‌گاه او را به رسمیت نشناخت و در نهایت با دستور امام خمینی برای او شناسنامه صادر شد! (ادامه)
روز جهانی حجاب هر ساله در ۱ فوریه در ۱۱۶ کشور جهان برگزار می‌گردد. روز جهانی حجاب به روایت تصویر(خبر)
روز جهانی حجاب هر ساله در ۱ فوریه در ۱۱۶ کشور جهان برگزار می‌گردد.(ادامه)
سرمربی جدید تراختور و دخترش +عکس
«ارطغرول ساغلام» ترکیه ای که از چند روز پیش به عنوان سرمربی تراختور معرفی شد زندگی جالبی دارد.(ادامه)
سرمربی خارجی باشگاه تراکتور سازی در کنار همسر محجبه اش
آرتور سالام گزینه هدایت تراختور وارد تبریز شد.(ادامه)
داغستان به لحاظ امنیتی، منطقه ای حساس برای دولت مسکو محسوب می شود و در سال های گذشته فعالیت گروه های بنیادگرای اسلامی در این منطقه دولت روسیه را حساس کرده است. زن محجبه مسلمان رقیب انتخاباتی پوتین می شود +عکس
داغستان به لحاظ امنیتی، منطقه ای حساس برای دولت مسکو محسوب می شود و در سال های گذشته فعالیت گروه های بنیادگرای اسلامی در این منطقه دولت روسیه را حساس کرده است.(ادامه)
بازیکن سابق پرسپولیس و همسر محجبه اش /عکس
رضا حقیقی، بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی همراه با همسر و فرزندش را مشاهده می کنید(ادامه)
اولین رئیس‌جمهور زن محجبه در سنگاپور انتخاب شد (+عکس)
رئیس سابق مجلس سنگاپور به عنوان نخستین رئیس جمهور زن این کشور انتخاب شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.