.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ناخدای مسلمان بانوی سال شد
زن مسلمان محجبه ای که در عین حال ناخدای یک کشتی در استرالیا نیز است به عنوان زن سال انتخاب شد. (ادامه)
(تصاویر) همسر محجبه معمار کشف حجاب
گرچه کمال آتاتورک در تاریخ به کشف حجاب و ترویج پوشش اروپایی شناخته می‌شود اما همسر خود او چندان پایبند به سیاست های وی نبود و با حجاب در انظار ظاهر می‌شد. (ادامه)
وقتی دختر اوباما، محجبه می شود/عکس‎
(ادامه)
بانویی که به خاطر حفظ حجاب حذف شد
(ادامه)
حجاب ، به سبکی جدید + تصاویر
اولین ظهور این مدل پوشش توسط سوفیا لورن-بازیگر ایتالیایی- در دهه هفتاد بود و بعد از آن شیخه موزه همسر امیر قطر از این مدل استفاده کرده است.(ادامه)
بازی "الهام چرخنده" را تمام کنید
این که الهام چرخنده به کمیسیون فرهنگی مجلس دعوت شود و در آنجا علیه همسر سابق خودش سخن بگوید و حمایت مجلس را بخواهد و بعد هم رئیس کمیسیون فرهنگی وعده حمایت دهد، نه ترویج حجاب است و نه حافظ شأن مجلسی که بعضی ها آن را در حد دعواهای زن و شوهری نیز تقلیل می دهند!(ادامه)
حسن رمضانزاده مدیران و مسئولان ازسیره نبوی بیاموزند(ديدگاه)
حسن رمضانزاده(ادامه)
وضعیت حجاب در مازندران مطلوب نیست
(ادامه)
تصاویر/ طرفداران محجبه رئال مادرید
شب گذشته رئال مادرید در ورزشگاه مراکش و در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان به مصاف کروزآزول مکزیک رفت و با نتیجه 4 بر صفر پیروز شد. کهکشانی‌ها در این ورزشگاه تنها نبودند و تماشاگرانی که اغلب آن‌ها مسلمان بودند به تشویق آن‌ها پرداختند. در این میان حضور گروهی از بانوان محجبه هم سوژه عکاسان رسانه‌های جهان شد. (ادامه)
حرکت ارزشمنددخترایرانی روی سکوی قهرمانی+ عکس
(ادامه)
سست شدن اعتقادات کانون خانواده را متزلزل می کند
(ادامه)
کارجالب‌یک‌طلافروشی‌درمورد‌زنان‌محجبه/عکس
اطلاعیه‌ای از سوی یک طلافروشی معروف شهر تهران برای تشویق بانوان محجبه پخش ‌شده که به نوبه خود ‏بی‌نظیر ‏است.(ادامه)
روایت نادران از وعده رحیمی برای جمع‌آوری رای
(ادامه)
ازدواج موقت پسر23ساله با زن 45ساله ای که فرزندانش دانشجو هستند
(ادامه)
حسن خزائی پول اسیدی که نصف جهان را سوزاند(گزارش)
حسن خزائی پول (ادامه)
گویا حواشی این روزهای آزاده نامداری تمامی ندارد. در تازه‌ترین این موارد، خبرگزاری دانشجو در یادداشتی شدیدالحن، حجاب نامداری را نشانه نفاق او خوانده است.
یادداشت شدیدالحن درباره چادر آزاده نامداری
گویا حواشی این روزهای آزاده نامداری تمامی ندارد. در تازه‌ترین این موارد، خبرگزاری دانشجو در یادداشتی شدیدالحن، حجاب نامداری را نشانه نفاق او خوانده است. (ادامه)
تا کلاس دوم دبستان را که مادرم همراه با قرآن در خانه به من درس دادند. همسایه کناری منزل ما معلم بود و به مادرم گفت بروم و در کنار نوه‌هایش قرآن یاد بگیرم. خودش هم در یک مدرسه ملی درس می‌داد که دخترهای آیت‌الله مروارید و سایر علما درس می‌خواندند... روی زانوی پدرم در سلول انفرادی می‌نشستم
تا کلاس دوم دبستان را که مادرم همراه با قرآن در خانه به من درس دادند. همسایه کناری منزل ما معلم بود و به مادرم گفت بروم و در کنار نوه‌هایش قرآن یاد بگیرم. خودش هم در یک مدرسه ملی درس می‌داد که دخترهای آیت‌الله مروارید و سایر علما درس می‌خواندند...(ادامه)
ماجرای داماد شدن سیّد مجتبی‌ خامنه‌ای
بمناسبت سالروز ازدواج آسمانی حضرت امیر المومنین و حضرت زهرا سلام الله علیهما و روز ملی ازدواج ، ماجرای ازدواج یکی از فرزندان رهبر عزیز انقــلاب اسلامی را بصورت کامل تقدیم شما عزیزان می کنیم. (ادامه)
فعالیت آتش‌ نشان محجبه در آمریکا +عکس
کائه آسیما، مسلمان اهل شهر «ریچموند»، در ایالت ویرجینیای آمریکا اولین بانوی محجبه‌ای است که در حرفه آتش‌نشانی فعالیت می کند.(ادامه)
دانشگاهی درایران که ورود باچادر راممنوع کرد+عکس
(ادامه)
تصاویر/ گل عفاف
گل عفاف در بوستان حجاب می روید و عطر پاکی وجود دختران محجبه را قیمتی می کند.(ادامه)
اولین زن محجبه مجلس ترکیه /عکس
روز گذشته برای نخستین بار در تاریخ جمهوری ترکیه یک زن محجبه نماینده مجلس ترکیه به عنوان منشی هیات رییسه مجلس این کشور در جایگاه هیات رییسه نشست.(ادامه)
پیشنهاد قابل تأمل مختاباد برای استاد اخراجی دانشگاه
(ادامه)
زنان محجبه ای که حجاب اسلامی، هیچ‌گاه مانعی برای پیشرفت اجتماعی شان نبوده و اکنون در برترین جایگاه‌ها نظیر معاونت رئیس جمهور، مدرس دانشگاه، پزشک، وکیل، فرماندار، مدیرکل، مهندس و معلم و صدها جایگاه مهم و حساس دیگر در این کشور مشغول... «کمپین آزادی های همیشگی» برای حمایت از زنان ایرانی در مازندران(خبر)
زنان محجبه ای که حجاب اسلامی، هیچ‌گاه مانعی برای پیشرفت اجتماعی شان نبوده و اکنون در برترین جایگاه‌ها نظیر معاونت رئیس جمهور، مدرس دانشگاه، پزشک، وکیل، فرماندار، مدیرکل، مهندس و معلم و صدها جایگاه مهم و حساس دیگر در این کشور مشغول...(ادامه)
ماجرای تماس وزیر ارشاد با احمد خاتمی
(ادامه)
بازیگر زن هندی مسلمان شد+عکس
مونیکا، بازیگر جوان هندی با انتشار عکس‌های محجبه‌اش در فضای مجازی اعلام کرد که روز گذشته به دین مبین اسلام پیوسته است.(ادامه)
مونیکا، بازیگر جوان هندی با انتشار عکس‌های محجبه‌اش در فضای مجازی اعلام کرد که روز گذشته به دین مبین اسلام پیوسته است. بازیگر زن هندی مسلمان شد+عکس
مونیکا، بازیگر جوان هندی با انتشار عکس‌های محجبه‌اش در فضای مجازی اعلام کرد که روز گذشته به دین مبین اسلام پیوسته است.(ادامه)
نامه سرگشاده زیباکلام به سیداحمد خاتمی
(ادامه)
نماز اول وقت دو خانم محجبه
(ادامه)
توضیحات یک بلاگر حزب اللهی درباره "چادری های بدحجاب"
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.