.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
انتشار خبر درگذشت صادق طباطبایی سخنگوی دولت ایران در دوره مهدی بازرگان در چند روزگذشته بهانه‌ای برای بررسی این موضوع شد که اعضای کابینه بازرگان چه کسانی بودند؟ کدامیک از اعضای کابینه بازرگان هنوز در قید حیاتند؟ کدامیک بعد از دولت موقت در عرصه سیاست باقی ماندند و سرگذشت هر کدام به کجا ختم شد؟
سرگذشت تمام مردان بازرگان
انتشار خبر درگذشت صادق طباطبایی سخنگوی دولت ایران در دوره مهدی بازرگان در چند روزگذشته بهانه‌ای برای بررسی این موضوع شد که اعضای کابینه بازرگان چه کسانی بودند؟ کدامیک از اعضای کابینه بازرگان هنوز در قید حیاتند؟ کدامیک بعد از دولت موقت در عرصه سیاست باقی ماندند و سرگذشت هر کدام به کجا ختم شد؟ (ادامه)
قبرستان آنلاین با آرامگاه‌ مجازی!+عکس
محققان ایتالیایی برای زنده نگه داشتن خاطرات عزیزان از دست رفته، قبرستان آنلاین مجازی را با قابلیت‌های مختلف طراحی کرده‌اند.(ادامه)
دفن ملک‎عبدالله در قبرستان العود + تصاویر
شمال نیوز: ملک عبدالله پادشاه عربستان که بامداد امروز در سن نزدیک به ۹۱ سالگی درگذشت، پس از مراسم تشییع در قبرستان "العود" دفن شد. (ادامه)
نحوه دفن فوت شدگان ايراني در مكه +عکس
(ادامه)
فتوای آیت‌الله مکارم درباره خرید و فروش قبر
(ادامه)
هشدار مقتدی صدر به انگلیس
(ادامه)
شناسایی پیکر شهید گمنام پس از ۲۲سال
(ادامه)
شکایت ائمه جمعه گیلان از استاندار و حزب جمهوری
گیلان آنلاین: امروز (14 دی) در تقویم تاریخ گیلان (ادامه)
چهره‌های معروفی که اربعین کربلا بودند
در خیل عظیم راهپیمایی اربعین حسینی تعدادی از چهره های شاخص عالم سیاست از چشم عکاسان خبری و کاربران شبکه های اجتماعی دور نماندند.(ادامه)
تصاویر/ "وادی السلام"بزگترین قبرستان شیعه
در اين قبرستان قبور برخی علما و مشاهیر چون آيت الله سيد علي قاضي طباطبايی، شهيد اول صاحب لمعه و رئيس علي دلواري نیز وجود دارد قبرستان وادي السلام در قسمت شمالي حرم امیرالمومنین (عليه السلام) در شهر نجف واقع است و بزرگترين قبرستان شيعه محسوب مي‌شود. (ادامه)
قبرستان جن‌ها در ایران +عکس
(ادامه)
قبرستان بقیع/تصاویر
بَقیع یا « بقیع‌الغرقد » یا « جنت‌البقیع » نام منطقه‌ای در مدینه است که چهار تن از امامان شیعیان در این قبرستان مدفون هستند.(ادامه)
مداحی که هنگام طواف کعبه ملکوتی شد
(ادامه)
داعش در ۸۹ سال پیش + تصویر
کاریکاتور زیر یکی از جالب ترین کاریکاتورهایی است که نمایانگر فعالیت هایی به سبک داعش در دهه سوم قرن گذشته میلادی است… (ادامه)
تشتی که سر شهدای کربلا را در آن غسل داد ه شد/عکس
اینجا دمشق است. باب الصغیر. قبرستانی که سرهای شهدای کربلا را در آن به خاک سپردند. (ادامه)
قبرستان بقیع در 110سال قبل
(ادامه)
شمال نیوز: تا نام آیت الله محمد محمدی گیلانی - که دیروز درگذشت - می آید این داستان هم شنیده می شود که او حکم اعدام دو فرزند خود را نیز صادر کرده بود. اما آیا این حکایت واقعیت دارد یا قضیه متفاوت است؟ ماجرای آیت الله گیلانی و صدور حکم اعدام برای دو پسرش چه بود؟
شمال نیوز: تا نام آیت الله محمد محمدی گیلانی - که دیروز درگذشت - می آید این داستان هم شنیده می شود که او حکم اعدام دو فرزند خود را نیز صادر کرده بود. اما آیا این حکایت واقعیت دارد یا قضیه متفاوت است؟(ادامه)
کاوه بهلولی قشقایی خرید قبر همراه با تضمین بهشت !(يادداشت)
کاوه بهلولی قشقایی(ادامه)
مشاهیر ایرانی مدفون در کربلا
کربلای معلی یکی از مقدس‌ترین و مهم‌ترین اماکن مذهبی و دینی برای شیعیان جهان است. تقدس این سرزمین چنان است که در طول تاریخ بسیاری از شیعیان و عاشقان حضرت سیدالشهدا و حضرت ابوالفضل العباس علیهماالسلام، وصیت می‌کرده‌اند که بعد از مرگ در کربلای معلی دفن شوند.(ادامه)
ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز منحل شود
(ادامه)
تصاویر/ تخریب گورستان تاریخی سفیدچاه
شمال نیوز: قدمت قبرستان تاریخی روستای سفید چاه به دوره تیموریان می رسد، این گورستان با سنگ های عمودی خاکستری و حکاکی های عجیب و غریب این سنگ ها، عنوان اولین قبرستان مسلمانان ایران را با خود یدک می کشد. ترک و رویش گل سنگها و تخریب انسانی سنگ قبرهای 1200 ساله، که بدون حفاظ و مراقبت در گرما و سرما قرار دارند، باعث نابودی آنها شده است . (ادامه)
قبرستان اسرارآميز در شمال ایران +عکس
(ادامه)
شمال نیوز: فیش حقوقی مدیرعامل یک شرکت دولتی در که ۱۴ برابر کارمندان خود حقوق می‌گیرد و به‌تازگی خبرساز شده بود، به‌دست استاندار رسیده و تبعیض در سطح حقوق این مدیرعامل با کارمندانش و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، موجب تعجب وی شده است. آخرین شنیده ها از گوشه و کنار استان گیلان
شمال نیوز: فیش حقوقی مدیرعامل یک شرکت دولتی در که ۱۴ برابر کارمندان خود حقوق می‌گیرد و به‌تازگی خبرساز شده بود، به‌دست استاندار رسیده و تبعیض در سطح حقوق این مدیرعامل با کارمندانش و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، موجب تعجب وی شده است. (ادامه)
دعوای طلبگی در جلسات مجمع تشخیص مصلحت
(ادامه)
آرزوی دختر خردسال بر مزارمادرش
(ادامه)
عکس/مزار محبوبه پیامبر پیش از تخریب
(ادامه)
24 وقف جدید در مازندران ثبت شد
(ادامه)
نگاهی به مظلومیت و تنهایی امام حسن مجتبی(ع)(يادداشت)
(ادامه)
جزئیات دفن اشتباهي جنازه مادر مربي فوتبال
(ادامه)
از گوشه و کنار سیاست چه خبر؟
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.