.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
۷۳ پروژه طی هفته دولت در نکا به بهره برداری می‌رسد
فرماندار نکا با اشاره به برنامه‌های هفته دولت از افتتاح و بهره برداری ۷۳ پروژه با اعتبار بالغ بر ۷۸ میلیارد تومان دراین شهرستان خبرداد. (ادامه)
دو تصویر نایاب از قبرستان بقیع پیش از تخریب
دو عکسی که در زیر مشاهده می کنید از عکس های نادری است که "برنارد موریس" شرق شناس و گردشگر آلمانی در جریان سفر به خاورمیانه از این مکان مقدس برداشته است. این دو عکس که به سال 1916 یعنی 7 سال قبل از تخریب قبرستان برداشته شده به خوبی بناها و بقاع متبرکه این مکان مهم و مقدس پیش از تخریب را نشان می‌دهد.(ادامه)
همه ممنوعیت های زنان در عربستان
زنان در عربستان نه حق رانندگی دارند، نه می‌توانند به قبرستان بروند، نه حق پرو لباس دارند، نه می‌توانند بدون یک مرد از خانه خارج شوند، اما این کشور عضو جدید کمیسیون مقام زن شده‌ است!(ادامه)
نکات اخلاقی ناب از حضرت آیت الله کوهستانی
(ادامه)
مزار حضرت ام‌البنین(س) کجاست +عکس
حضرت ام‌البنین(س) سه یا نُه سال پس از واقعه عاشورا از دنیا رحلت کرد. اکنون مزار این بانوی بزرگوار زیارتگاه شیعیان و علاقه‌مندان به خاندان اهل‌بیت عصمت و طهارت است.(ادامه)
علت آتش سوزی در قبرستان لاهیجان چه بود؟
(ادامه)
در این پنج مکان حرف دنیا نزنید
گاهی اوقات در برخی مکان ها انسان باید مواظب باشد تا حرفی از این جهان مادی نزند تا مورد رحمت خداوند قرار گیرد.(ادامه)
عکس: آرامگاه پدر آیت الله هاشمی رفسنجانی
تصویر زیر آرامگاه پدر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی را در قبرستان قدیمی قم نشان می‌دهد. (ادامه)
محسن رضایی: آقای روحانی؛ تا دیر نشده است جبران کنید
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، به وضعیت گورخواب‌ها، بی‌خانمان‌ها و حاشیه‌نشینان واکنش نشان داد. (ادامه)
عکس/ قبرستان بقیع قبل از تخریب
عکسی کمتر دیده شده از قبرستان بقیع و قبور ائمه قبل از تخریب را مشاهده می کنید.(ادامه)
پیرمردی که قبر خود را کند! +تصاویر
در روزهای اخیر تصاویر پیرمردی در شهرستان گچساران از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد در شبکه های مجازی و سایت های محلی دست به دست می شد که نشان می دهد پیرمردی مشغول کندن قبر برای خود است. (ادامه)
پیام تسلیت مقام معظم رهبری برای درگذشت حجت‌الاسلام فاضل
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم جلیل‌القدر مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ محمد فاضل استرآبادی را تسلیت گفتند.(ادامه)
زمین خواران قبرستان را هم فروختند!
حیدر فتاحی دادستان عمومی و انقلاب پردیس از دستگیری متهم اصلی فروش قبرستان، غسالخانه و کتابخانه در بومهن خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز: پیکر آیت الله حاج شیخ محمد فاضل رئیس حوزه علمیه فیضیه مازندران همزمان با رحلت نبی مکرم اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در بابل تشییع شد.


پیکر آیت‌الله فاضل در بابل تشییع شد‌
شمال نیوز: پیکر آیت الله حاج شیخ محمد فاضل رئیس حوزه علمیه فیضیه مازندران همزمان با رحلت نبی مکرم اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در بابل تشییع شد. (ادامه)
تصاویر: بزرگترین قبرستان جهان در عراق
قبرستان «وادی‌السلام» در قسمت شمالی حرم حضرت علی (ع) در شهر نجف با بیش از 5 میلیون جسد بزرگترین قبرستان دنیا محسوب می‌شود. شهرت این مکان به علت روایاتی است که این قبرستان را محل رجعت تعدادی از پیامبران و امامان و مومنین در روز قیامت می‌دانند.(ادامه)
عکس: قبرستان بقیع پیش از تخریب
۱. بیت‌الاحزان ۲. آرامگاه امامان ۳. دختران پیامبر ۴. همسران پیامبر ۵. عقیل و عبدالله بن جعفر ۶. مالک و نافع ۷. ابراهیم فرزند پیامبر ۸. حلیمه(ادامه)
تشییع پیکر پدر شهیدان دهقان
پدرشهیدان دهقان درکنار فرزندان شهيدش آرام گرفت.(ادامه)
تاریخچه جنایات آل سعود در حج (ديدگاه)
(ادامه)
نابودی آثار دوران پیامبر (ص) به دست آل‌سعود +عکس
این روزها دیگر تلاش برای یافتن بسیاری از مساجد تاریخی در مکۀ مکرمه یا مناطقی که یادآور دوران مهمی در زندگی پیامبر اسلام (ص) بودند، بی‌نتیجه و بیهوده است.(ادامه)
به گزارش شمال نیوز:بارش باران سبب تخریب قبرستان رامسر و سرازیر شدن محتویات قبور به داخل خیابان شد. وقوع سیلاب و بیرون آمدن مرده ها از قبر در رامسر+ تصاویر
به گزارش شمال نیوز:بارش باران سبب تخریب قبرستان رامسر و سرازیر شدن محتویات قبور به داخل خیابان شد.(ادامه)
شمال نیوز : خسارات طوفان در مازندران به منازل ، مسکونی و واحدهای صنفی محدود نشد و طوفان در بابل سبب ریشه کن شدن درخت و نبش قبر چند قبر این قبرستان شد.
 نبش قبر به علت وقوع طوفان +عکس
شمال نیوز : خسارات طوفان در مازندران به منازل ، مسکونی و واحدهای صنفی محدود نشد و طوفان در بابل سبب ریشه کن شدن درخت و نبش قبر چند قبر این قبرستان شد. (ادامه)
تصاویر: بزرگترین قبرستان جهان در نجف اشرف
(ادامه)
شمال نیوز : امید است نمایندگان مازندران با رصد دقیق عملکرد مدیران شرکت شهرک های صنعتی و با نظارت بیشتر بر مدیریت این شرکت مهم که به نظر می رسد از« ضعف مدیریت » رنج می برد ، مشکلات و معضلات پنهان و آشکار آنرا بررسی و پیگیری کنند تا.... شهرک های صنعتی یا قبرستان بتن و آهن آلات در مازندران !
شمال نیوز : امید است نمایندگان مازندران با رصد دقیق عملکرد مدیران شرکت شهرک های صنعتی و با نظارت بیشتر بر مدیریت این شرکت مهم که به نظر می رسد از« ضعف مدیریت » رنج می برد ، مشکلات و معضلات پنهان و آشکار آنرا بررسی و پیگیری کنند تا....(ادامه)
عکس/ مزار عباس کیارستمی در لواسان
تصویری از مزار عباس کیارستمی کارگردان مطرح سینما کشور در قبرستان ترک مزرعه لواسان منتشر شد.(ادامه)
مصطفی امیری رازی که جز پس از ظهور، آشکار نمی‌شود(يادداشت)
مصطفی امیری(ادامه)
مزاری که کیارستمی برای خود خریده +عکس
عباس کیارستمی کارگردان سینمای ایران در زمان زنده بودن به فکر حیات بعد از مرگ خود نیز بوده است.(ادامه)
شمال نیوز: شهید شیخ عبدالوهاب قاسمی، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، مجاهد مظلوم و گمنامی که همه وجودش وقف امام و انقلاب شد! فریاد این شهید هنوز در گوش آیت‎الله خامنه ‎ای مانده است+تصاویر
شمال نیوز: شهید شیخ عبدالوهاب قاسمی، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، مجاهد مظلوم و گمنامی که همه وجودش وقف امام و انقلاب شد!(ادامه)
وصیت استاد سبزواری درباره محل دفنشان
حمید سبزواری بنا بر وصیت خودشان در شهر سبزوار دفن خواهد شد. جزئیات خاکسپاری ایشان تا ساعاتی آینده مشخص خواهد شد.(ادامه)
محل تدفین مهرداد اولادی عوض شد
محل تدفین مهرداد اولادی عوض شد تا او در جایی به خاک سپرده شود که فضای بیشتری برای حضور هواداران دارد. (ادامه)
آخرین شب جمعه سال چگونه بر اموات خود سلام دهیم
امروز، آخرین شب جمعه سال قبل از آمدن بهار است و مردم مؤمن کشورمان طبق آیینی پسندیده، بر مزار درگذشتگان حاضر می‌شوند و برای آن‌ها طلب مغفرت می‌کنند. از ائمه اطهار(ع) روایاتی در این باره بر جای مانده که جالب توجه است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.