.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مجلس هیچوقت از وزیر کشور درخواستی مبنی بر تغییر معاون سیاسی نداشته. وحیدی از من خواست تا یک هفته تا ۱۰ روز از نمایندگان مهلت بگیرم تا معاون سیاسی وزارت کشور را تغییر دهد / برای ما حل مشکلات مردم یعنی گرانی‌ مرغ، بورس و … مهم است ....(خبر)
(ادامه)
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تذکرش در جلسه شورای عالی امنیت ملی پیرامون موضوع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تاکید کرد: تشهیر این موضوع در صورت اثبات نیازمند حکم قاضی است.

موضع قالیباف در ماجرای مدیر کل ارشاد گیلان/تشهیر نیازمند حکم قاضی است
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تذکرش در جلسه شورای عالی امنیت ملی پیرامون موضوع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تاکید کرد: تشهیر این موضوع در صورت اثبات نیازمند حکم قاضی است. (ادامه)
تاسیس مجدد وزارت بازرگانی می‌تواند به رشد تولید و رونق تجارت کمک کند. چرا وزارت بازرگانی پس از ۱۲ سال احیا می‌شود؟
تاسیس مجدد وزارت بازرگانی می‌تواند به رشد تولید و رونق تجارت کمک کند.(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکری با ابراز امیدواری از این‌که تا پایان ماه محرم و صفر لایحه عفاف و حجاب در مجلس شورای اسلامی تبدیل به قانون شود، گفت که لایحه عفاف و حجاب در صحن علنی خارج از نوبت مورد بررسی قرار خواهد گرفت. لایحه حجاب خارج از نوبت در مجلس بررسی می‌شود / قطعا قانون ناقص تصویب نخواهیم کرد / نیروی انتظامی ضابط است؛ نمی‌تواند حکم صادر کرده و یا جایی را پلمب کند؛ قاضی باید تصمیم‌گیری کند(خبر)
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکری با ابراز امیدواری از این‌که تا پایان ماه محرم و صفر لایحه عفاف و حجاب در مجلس شورای اسلامی تبدیل به قانون شود، گفت که لایحه عفاف و حجاب در صحن علنی خارج از نوبت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.(ادامه)
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس با انتقاد از اصرار برخی نمایندگان بر برکناری معاون سیاسی وزیر کشور تاکید کرد: دعوای دولت و مجلس بر سر این موضوع به صلاح نیست. انتقاد از اصرار بر برکناری معاون سیاسی وزیر کشور/ دعوای دولت و مجلس به صلاح نیست
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس با انتقاد از اصرار برخی نمایندگان بر برکناری معاون سیاسی وزیر کشور تاکید کرد: دعوای دولت و مجلس بر سر این موضوع به صلاح نیست.(ادامه)
شمال نیوز : خسّت در "کوره راهها " و بخشش در "بزرگراهها" برای بنیاد مستضعفان فسادآور است ! منطق این آزاد راه با عدالت توزیعی در ایران تضادی بنیادین دارد !*
از حاتم بخشی بنیاد مستضفان در آزاد راه تهران - شمال تا ایستادگی برای تعریض جاده مرگ گهرباران !
شمال نیوز : خسّت در "کوره راهها " و بخشش در "بزرگراهها" برای بنیاد مستضعفان فسادآور است ! منطق این آزاد راه با عدالت توزیعی در ایران تضادی بنیادین دارد !* (ادامه)
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها خلاف قانون است، بنده نیز بارها قاطعانه این مسأله را مطرح کرده و گفته‌ام که کار خلاف شرع است.
قالیباف: نمایندگان مجلس به عنوان قانونگذار حق دخالت در انتصابات دولتی را ندارند
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها خلاف قانون است، بنده نیز بارها قاطعانه این مسأله را مطرح کرده و گفته‌ام که کار خلاف شرع است. (ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی عصر سه‌شنبه، ۲۰ تیرماه ۱۴۰۲ در مراسم رویداد ملی روز فناوری اطلاعات در جمع فعالان این حوزه در برج میلاد حضور پیدا کرد و ضمن قدردانی از تلاش‌های‌شان با جوانان و نخبگان این عرصه به گفت‌وگو نشست. قالیباف:‌ فعالان حوزه فناوری مهم‌ترین پیشران برنامه هفتم توسعه هستند/ فناوری و ارتباطات یک انتخاب نیست، یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است/معتقدم تحول در کشور در حوزه فناوری‌ اطلاعات رقم می‌خورد/حکمرانی هوشمند به‌مراتب مهمتر از دولت الکترونیک است(خبر)
رئیس مجلس شورای اسلامی عصر سه‌شنبه، ۲۰ تیرماه ۱۴۰۲ در مراسم رویداد ملی روز فناوری اطلاعات در جمع فعالان این حوزه در برج میلاد حضور پیدا کرد و ضمن قدردانی از تلاش‌های‌شان با جوانان و نخبگان این عرصه به گفت‌وگو نشست.(ادامه)
نمی‌توانیم عمل یک یا چند نفر را به حساب کل مجلس بگذاریم/ در قضیه حجاب نباید مردم را مقابل هم قرار دهیم / مجلس یازدهم برخلاف منافع مافیای دلالی در کشور قانون مالیات بر سوداگری را با شجاعت تصویب کرد و مالیات‌های سنگین و مضاعفی بر دلالی‌ها گذاشته شد....(خبر)
(ادامه)
همه جناح‌های سیاسی منتظرند که علی لاریجانی تصمیمش را برای انتخابات مجلس بگیرد؛ او یک بازی‌ساز است و در عین حال می‌تواند در نقش تغییردهنده بازی هم ظاهر شود. از همین رو حضور یا عدم حضورش در انتخابات می‌تواند پیامدهایی داشته باشد.
لاریجانی وارد انتخابات 11 اسفند می شود؟ یا منتظر پاستور می ماند؟
همه جناح‌های سیاسی منتظرند که علی لاریجانی تصمیمش را برای انتخابات مجلس بگیرد؛ او یک بازی‌ساز است و در عین حال می‌تواند در نقش تغییردهنده بازی هم ظاهر شود. از همین رو حضور یا عدم حضورش در انتخابات می‌تواند پیامدهایی داشته باشد. (ادامه)
رئیس مجلس گفت: وزیر کشور خواستند تا اجازه دهیم فرصت یکی دو هفته ای داده شود که جایگزین ایشان (معاون سیاسی وزارت کشور) مشخص شود. من همین نکته را خدمت رئیس جمهور قالیباف: وزیر کشور پذیرفت که معاون اش خطا کرده؛ فرصت دو هفته‌ای خواست تا جایگزین او مشخص شود
رئیس مجلس گفت: وزیر کشور خواستند تا اجازه دهیم فرصت یکی دو هفته ای داده شود که جایگزین ایشان (معاون سیاسی وزارت کشور) مشخص شود. من همین نکته را خدمت رئیس جمهور(ادامه)
شمال نیوز : در جلسه علنی مجلس برنامه و صلاحیت «محمدعلی نیکبخت» برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان مردم در خانه ملت با انتصاب محمدعلی نیکبخت در پست وزارت جهاد کشاورزی موافقت کردند. «محمدعلی نیکبخت» وزیر جهاد کشاورزی شد / رای اعتماد نمایندگان به وزیر پیشنهادی
شمال نیوز : در جلسه علنی مجلس برنامه و صلاحیت «محمدعلی نیکبخت» برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان مردم در خانه ملت با انتصاب محمدعلی نیکبخت در پست وزارت جهاد کشاورزی موافقت کردند.(ادامه)
بر اساس اسنادی به دست رسیده، به نظر می رسد که احمد وحیدی، وزیر کشور در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور، با تاکید بر ضرورت تداوم تعامل سازنده با نمایندگان مجلس، بخشنامه جنجالی معاون خود را ملغی کرد.
وزیر کشور بخشی از بخشنامه جنجالی معاون خود را ملغی کرد/ جزئیاتی از ابلاغیه‌ وزارت کشور برای صیانت از سلامت انتخابات
بر اساس اسنادی به دست رسیده، به نظر می رسد که احمد وحیدی، وزیر کشور در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور، با تاکید بر ضرورت تداوم تعامل سازنده با نمایندگان مجلس، بخشنامه جنجالی معاون خود را ملغی کرد. (ادامه)
شمال نیوز : سال ۱۳۵۴ ما با پدر یک سفر اروپا رفتیم، وارد هر شهری می‌شدیم پدر ماشین را متوقف می‌کردند و با مترو تردد می‌کردیم . سال ۵۴ با پدر یک سفر اروپا رفتیم/ احساس خوبی داریم که پدرمان آیت‌الله رفسنجانی است/ سال ۵۷ که این‌جا انقلاب بود من دو ماهی برای یادگیری زبان در لندن بودم/ بعد از انقلاب برای تحصیل به خارج رفتم/ بین ما فائزه در سیاست از همه جسورتر است/ برای انتخابات برنامه دارم
شمال نیوز : سال ۱۳۵۴ ما با پدر یک سفر اروپا رفتیم، وارد هر شهری می‌شدیم پدر ماشین را متوقف می‌کردند و با مترو تردد می‌کردیم .(ادامه)
 توقعی از شما برای مبارزه با فساد و جلوگیری از اعطای رانت، درخواستی نا به جا است؛ لیکن حتی اگر برخلاف سلیقه و خواست شما باشد شما مکلف هستید در اداره ی مجلس قانون را رعایت نمایید. نامه انتقادی «افشاگر شاسی‌بلندها» / آقای رئیس مجلس! از ملت «عذرخواهی» کنید
توقعی از شما برای مبارزه با فساد و جلوگیری از اعطای رانت، درخواستی نا به جا است؛ لیکن حتی اگر برخلاف سلیقه و خواست شما باشد شما مکلف هستید در اداره ی مجلس قانون را رعایت نمایید.(ادامه)
منابعی از آزار شدید کودکان در یک مرکز سخن گفتند که پیگیری این پرونده منجر به تغییرات جدی در این موسسه خیریه شد. سوزاندان دست‌وپای کودک با اتو به خاطر شب‌ادراری!
منابعی از آزار شدید کودکان در یک مرکز سخن گفتند که پیگیری این پرونده منجر به تغییرات جدی در این موسسه خیریه شد.(ادامه)
حکم هیات نظارت بر رفتار نمایندگان درباره علیرضابیگی غیرقانونی است
یک نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری درخصوص حکم اخیر هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مبنی بر ممنوعیت نطق احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس انتقاد کرد. (ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر صباغیان گفت: شورای نظارت بر رفتار نمایندگان در نامه‌ای به هیات رئیسه بحثی را پیرامون آقای علیرضا بیگی مطرح کرده و برهمین اساس جلوی نطق ایشان گرفته شده است. شورای نظارت بر رفتار نمایندگان نماینده افشاگر را سایلنت کرد!
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر صباغیان گفت: شورای نظارت بر رفتار نمایندگان در نامه‌ای به هیات رئیسه بحثی را پیرامون آقای علیرضا بیگی مطرح کرده و برهمین اساس جلوی نطق ایشان گرفته شده است.(ادامه)
قالیباف گفت: با تصمیم هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، آقای علیرضابیگی اجازه نطق ندارد. رئیس مجلس : علیرضابیگی اجازه نطق ندارد
قالیباف گفت: با تصمیم هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، آقای علیرضابیگی اجازه نطق ندارد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در نامه‌ای به هیئت رئیسه اعلام کرده است که احمد علیرضابگی اجازه نطق ندارد. نماینده افشاگر خودروهای شاسی بلند ممنوع النطق شد !
شمال نیوز : رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در نامه‌ای به هیئت رئیسه اعلام کرده است که احمد علیرضابگی اجازه نطق ندارد.(ادامه)
رئیس مجلس گفت: در حال حاضر مولدسازی به استان‌ها واگذار و موانع سر راه آن برداشته شده است از این رو می‌خواهم جلسه مولدسازی هر هفته در استان برگزار شود. موانع مولدسازی ‌برداشته شد/ "نظارتی‌ها" شجاعت را از مدیران نگیرند
رئیس مجلس گفت: در حال حاضر مولدسازی به استان‌ها واگذار و موانع سر راه آن برداشته شده است از این رو می‌خواهم جلسه مولدسازی هر هفته در استان برگزار شود.(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از اینکه "ما مدیران سالی ۱۰۴میلیارد دلار به‌قیمت سال ۱۴۰۰، ثروت را هدر می‌دهیم"، گفت: منظور بد استفاده کردن ثروت نیست بلکه منظور این است که ثروت خود را از بین می‌بریم و به آتش می‌کشیم. قالیباف: مدیران سالی ۱۰۴ میلیارد دلار ثروت ملی را به آتش می کشند
رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از اینکه "ما مدیران سالی ۱۰۴میلیارد دلار به‌قیمت سال ۱۴۰۰، ثروت را هدر می‌دهیم"، گفت: منظور بد استفاده کردن ثروت نیست بلکه منظور این است که ثروت خود را از بین می‌بریم و به آتش می‌کشیم.(ادامه)
بیش از ۸٠ درصد نقشه راهی که طراحی کردیم محقق شد/ دولت می‌تواند همین الان واردات خودروی دست‌دوم را آغاز کند/ افزایش قیمتِ سالانۀ ۲۵ کالای اساسی با رقم افزایش حقوقِ کارگری و کارمندی هماهنگ شود ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد .
 مراد صحرایی با موافقت نمایندگان وزیر آموزش و پرورش شد/ جزئیات جلسه رای اعتماد
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد . (ادامه)
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی گفت: مجلس ارز ترجیحی را حذف کرده، ولی در کنار آن کالابرگ الکترونیکی را گذاشته است. طبق مصوبه مجلس، قیمت کالا‌ها باید به قیمت شهریور ۱۴۰۰ باشد. قالیباف: طبق مصوبه مجلس، قیمت کالا‌ها باید به قیمت شهریور ۱۴۰۰ باشد
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی گفت: مجلس ارز ترجیحی را حذف کرده، ولی در کنار آن کالابرگ الکترونیکی را گذاشته است. طبق مصوبه مجلس، قیمت کالا‌ها باید به قیمت شهریور ۱۴۰۰ باشد.(ادامه)
شمال نیوز : برنامه تلویزیونی «جهان آرا»، شنبه شب با حضور دو نفر از اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، از شبکه افق سیما پخش شد. یک اطلاعیه در پارکینگ مجلس زدند که کسانی که خودروی شاسی بلند می‌خواهند مراجعه کنند
شمال نیوز : برنامه تلویزیونی «جهان آرا»، شنبه شب با حضور دو نفر از اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، از شبکه افق سیما پخش شد.(ادامه)
عکس/ پچ پچ چند نماینده کنار قالیباف
عکس/ پچ پچ چند نماینده کنار قالیباف(ادامه)
حاشیه‌های ساخته شده بر عملکرد مثبت مجلس سایه انداخته/ باید طوری عمل کنیم در پایان دوره‌، جامعه به کارآمدبودن مجلس انقلابی باور قلبی داشته باشند/ بسیاری از طرح هایی که در مجلس یازدهم تصویب شده با کمک مسئولان اجرایی مربوطه تنظیم و تصویب شده است و....(خبر)
(ادامه)
عکس/ بدون شرح از قالیباف پس از پیروزی
چهارمین انتخابات اجلاسیه هیات رئیسه دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نمایندگان با ادامه ریاست محمدباقر قالیباف بر مجلس موافقت کردند.(ادامه)
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد. متن کامل لایحه حجاب؛ جزئیات جریمه‌ها / جریمه تخلفات پوشش چقدر پیش‌بینی شده است؟ / برخورد با مروجان بی‌حجابی در فضای مجازی
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.