.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.» در مبارزه با فساد پا روی دُم خیلی‌ها گذاشتم / ۱۰۰ درصد قالیباف در ماجرای حضورم در وزارت راه دخالت کرد
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.»(ادامه)
 نقطه‌زنی مقر تروریست‌ها، از فاصلهٔ ۱۲۵۰ کیلومتری، پیامی بود برای هر کسی که کشور ما را تهدید کند؛ فقط کافی است زاویه‌اش را تغییر دهیم.


خط و نشان قالیباف برای دشمنان با چاشنی نقطه‌زنی تروریست‌ها توسط سپاه + فیلم
نقطه‌زنی مقر تروریست‌ها، از فاصلهٔ ۱۲۵۰ کیلومتری، پیامی بود برای هر کسی که کشور ما را تهدید کند؛ فقط کافی است زاویه‌اش را تغییر دهیم. (ادامه)
 سخنگوی شورای ائتلاف به سوالی درباره سرلیست تهران گفت: سرلیست بودن آقای قالیباف برای شورای ائتلاف قطعی است. قالیباف؛ سرلیست قطعی شورای ائتلاف در انتخابات مجلس
سخنگوی شورای ائتلاف به سوالی درباره سرلیست تهران گفت: سرلیست بودن آقای قالیباف برای شورای ائتلاف قطعی است.(ادامه)
 فعال سیاسی اصول‌گرا می ‎گوید: تصورات و ذهنیت‌های غلط منجر به زدن زیر میز وحدت در میان اصول‌گرایان شده است، به این معنا که برخی خودشان را ملاک تشخیص اصول و شاخص قلمداد می‌کنند. اصلاح طلبان قطعا لیست می دهند /اصولگرایان نباید رأی خود را تقسیم کنند /نماینده با رأی پایین تاثیرگذاری ندارد
فعال سیاسی اصول‌گرا می ‎گوید: تصورات و ذهنیت‌های غلط منجر به زدن زیر میز وحدت در میان اصول‌گرایان شده است، به این معنا که برخی خودشان را ملاک تشخیص اصول و شاخص قلمداد می‌کنند.(ادامه)
مجلس، میزان ساعات تدریس تمام وقت معلمان دوره ابتدایی و ساعات تدریس و حضور سایر معلمان و کارکنان آموزشی تمام وقت غیر رسمی مدارس را تعیین کرد. تعیین میزان ساعت کار معلمان و کارکنان مدارس
مجلس، میزان ساعات تدریس تمام وقت معلمان دوره ابتدایی و ساعات تدریس و حضور سایر معلمان و کارکنان آموزشی تمام وقت غیر رسمی مدارس را تعیین کرد.(ادامه)
رییس مجلس شورای اسلامی شامگاه شنبه با خانواده شهید سردار سید رضی موسوی دیدار کرد. حضور قالیباف در منزل سردار شهید سیدرضی موسوی
رییس مجلس شورای اسلامی شامگاه شنبه با خانواده شهید سردار سید رضی موسوی دیدار کرد.(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: آنچه ما اکنون در کشور از آن رنج می‌بریم، چالش مدیریتی در سطوح مختلف و عدم ثبات در تصمیم‌گیری‌ها است و این دو موضوع همه ما را اذیت می‌کند / برای هر یک از صنف‌ها و صنعت‌ها می‌توانیم نسخه خاص خود را در نظر بگیریم و حتی می‌توانیم نسخه هر طرح را استانی تعیین تکلیف کنیم ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : بعد از گذشت سال های طولانی از عملیات کربلای 4، برای نخستین بار متن جلسات فرماندهی این عملیات در قرارگاه خاتم‌الانبیاء منتشر شد. در عملیات کربلای ۴ چه گذشت؟ + برشی از اسناد عملیات کربلای ۴ از میان ۲ هزار و ۴۰۰ جلسه ضبط‌ شده
شمال نیوز : بعد از گذشت سال های طولانی از عملیات کربلای 4، برای نخستین بار متن جلسات فرماندهی این عملیات در قرارگاه خاتم‌الانبیاء منتشر شد.(ادامه)
مجلس با تکلیف دولت به توسعه جزایر سه گانه در برنامه هفتم، پاسخ عملی به ادعاهای امارات داده است/ روسیه مراقب سوء استفاده غرب از اشتباهاتش باشد ....(خبر)
(ادامه)
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: چرا مساله ۲ میلیون تن برنج را پیگیری نمی‌کنند؟ رئیسی کار اجرایی را در رأس آن مبارزه با فساد می‌داند. لذا هر کسی که این ۲ میلیون تن برنج را وارد کشور کرده است باید مجازات شود. افشاگری نماینده رشت درباره فساد مافیای برنج/ ۲ میلیون تن برنج با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی و ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور شده/ چه کسی مجوز داد؟
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: چرا مساله ۲ میلیون تن برنج را پیگیری نمی‌کنند؟ رئیسی کار اجرایی را در رأس آن مبارزه با فساد می‌داند. لذا هر کسی که این ۲ میلیون تن برنج را وارد کشور کرده است باید مجازات شود.(ادامه)
جعفرزاده ایمن‌آبادی می‌گوید: مجلس یازدهم به مسائلی ورود پیدا کرد که اولویت زندگی مردم نبود یعنی متناسب با نیاز مردم حرکت نکرد. خودتان را گول نزنید، از مشکلات مردم غفلت کردید /مجلس از ۶ طرحی که پیگیری آن را به رهبر انقلاب وعده داده بود، گزارش بدهد
جعفرزاده ایمن‌آبادی می‌گوید: مجلس یازدهم به مسائلی ورود پیدا کرد که اولویت زندگی مردم نبود یعنی متناسب با نیاز مردم حرکت نکرد. (ادامه)
عملکرد مجلس یازدهم قابل دفاع است/ هوشمندانه مسائل مردم را در دستور کار قانون گذاری خود قرار دادیم/ تلاش کردیم مجلس منفعل را به مجلسی فعال تبدیل کنیم / تغییر ریل حمایت بی‌حساب و رانت‌زا از خودروسازان گرچه ناممکن به نظر می‌رسید اما مجلس ....(خبر)
(ادامه)
احمدی‌نژاد می‌خواهد خود را متفاوت از جریان حاکم بر جمهوری اسلامی نشان دهد چراکه این توهم را دارد که نظام جمهوری اسلامی ماندگار نیست. احمدی نژاد محصول صادق محصولی است و او مجلس را نهادی معطل در کشور ارزیابی می‌کند
احمدی‌نژاد می‌خواهد خود را متفاوت از جریان حاکم بر جمهوری اسلامی نشان دهد چراکه این توهم را دارد که نظام جمهوری اسلامی ماندگار نیست.(ادامه)
دشمنان از ما کینه‌های بدر و خیبری دارند/ علی رغم کارنامه خیره کننده بین المللی اما در عرصه اقصاد کارنامه قابل دفاعی نداریم/ دسته بندی ها را در جبهه انقلاب کنار بگذاریم/ خاطره قالیباف از تذکر رهبرانقلاب در دوران فرماندهی نیروی انتظامی(خبر)
(ادامه)
از این پس سقف بازنشستگی مردان 62سال یا 35 سال سابقه خدمت و زنان 55سال یا 30سال خدمت خواهد بود. حال پرسش مهم این است که آیا با افزایش سن بازنشستگی، براساس تصمیم مجلس، وضع صندوق‌های بازنشستگی بهتر خواهد شد یا نه؟ ....(خبر)
(ادامه)
طبق آیین‌نامه مجلس بررسی استعفای الیاس نادران از سمت نمایندگی به صورت غیرعلنی در حال برگزاری است. جلسه مجلس برای بررسی استعفای الیاس نادران غیرعلنی شد
طبق آیین‌نامه مجلس بررسی استعفای الیاس نادران از سمت نمایندگی به صورت غیرعلنی در حال برگزاری است.(ادامه)
طبق لایحه برنامه هفتم، پنج دهک اول جامعه از سبد معیشتی از جمله گوشت قرمز و سفید، تخم مرغ، پنیر، روغن مایع و ماکارونی برخوردار می‌شوند. پنج دهک اول جامعه سبد معیشتی دریافت می‌کنند
طبق لایحه برنامه هفتم، پنج دهک اول جامعه از سبد معیشتی از جمله گوشت قرمز و سفید، تخم مرغ، پنیر، روغن مایع و ماکارونی برخوردار می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس در ادامه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه طی مصوبه‌ای به منظور کاهش ناترازی صندوق‌های بازنشستگی، سن بازنشستگی را برای گروه‌های مختلف افزایش دادند. سن بازنشستگی افزایش می‌یابد+ جزئیات مصوبه مجلس
شمال نیوز : نمایندگان مجلس در ادامه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه طی مصوبه‌ای به منظور کاهش ناترازی صندوق‌های بازنشستگی، سن بازنشستگی را برای گروه‌های مختلف افزایش دادند.(ادامه)
دبیرکل جبهه پیروان نسبت به رد صلاحیت «مسعود پزشکیان» از سوی هیات‌های اجرایی واکنش نشان داد. واکنش باهنر به ردصلاحیت پزشکیان؛ خردمندانه برخورد نکردند
دبیرکل جبهه پیروان نسبت به رد صلاحیت «مسعود پزشکیان» از سوی هیات‌های اجرایی واکنش نشان داد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده افشاکننده شاسی بلند بگیرهای مجلس یازدهم گفت: مجلسی که مدعی شفافیت است هنوز تکلیف ماجرای خودرو های شاسی بلند و نمایندگان خودش را معلوم نکرده است. اعتبار مجلس به واسطه موضوع شاسی بلند ها مورد تردید قرار گرفت. بوی فساد در پرونده شاسی بلندها آشکار است، چرا مجلس و قالیباف سکوت کردند؟
شمال نیوز : نماینده افشاکننده شاسی بلند بگیرهای مجلس یازدهم گفت: مجلسی که مدعی شفافیت است هنوز تکلیف ماجرای خودرو های شاسی بلند و نمایندگان خودش را معلوم نکرده است. اعتبار مجلس به واسطه موضوع شاسی بلند ها مورد تردید قرار گرفت.(ادامه)
نایب‌ رییس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از مصوبه این کمیسیون برای کاهش مدت دوره سربازی به میانگین ۱۲ ماه خبر داد. مدت سربازی به ۱۲ ماه کاهش می‌یابد
نایب‌ رییس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از مصوبه این کمیسیون برای کاهش مدت دوره سربازی به میانگین ۱۲ ماه خبر داد.(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی با تسلیت درگذشت ۳۲ نفر از هموطنان در حادثه آتش‌سوزی کمپ ترک اعتیاد در لنگرود گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با همکاری دستگاه‌های ذیربط نسبت به بازنگری در آیین‌نامه موجود در این حوزه اقدام کند ....(خبر)
(ادامه)
حضور اتباع خارجی در کشور و مهاجرت از ایران به سایر کشور‌ها با تشکیل سازمان ملی مهاجرت ساماندهی می‌شود. چرا تشکیل سازمان ملی مهاجرت ضرورت دارد؟
حضور اتباع خارجی در کشور و مهاجرت از ایران به سایر کشور‌ها با تشکیل سازمان ملی مهاجرت ساماندهی می‌شود.(ادامه)
خبر مهم قالیباف برای بازنشستگان/ افزایش حقوق در راه است؟
ایسنا نوشت: رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر حسینی کیا بیان کرد: ما فصل مربوط به این موضوع را مرعا گذاشته‌ایم و اکنون با دولت در حال رایزنی هستیم و حتما موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان در لایحه برنامه مورد توجه قرار خواهد گرفت.(ادامه)
"خودروهای خارجی کار کرده" که قرار بود برای ایجاد رقابت کیفی و قیمتی وارد بازار ایران شوند اما به یک "درد مضاعف" برای بازار خودروی ایران تبدیل شدند. واردات خودروهای خارجی دست دوم با قیمت‌های دست اول!
"خودروهای خارجی کار کرده" که قرار بود برای ایجاد رقابت کیفی و قیمتی وارد بازار ایران شوند اما به یک "درد مضاعف" برای بازار خودروی ایران تبدیل شدند.(ادامه)
رئیس مجلس در دیدار با محمد بن زاید آل نهیان، دو نوع داروی ایرانی به عنوان نماد پیشرفت کشورمان در عرصه علم پزشکی به وی هدیه داد. هدیه متفاوت قالیباف به حاکم امارات
رئیس مجلس در دیدار با محمد بن زاید آل نهیان، دو نوع داروی ایرانی به عنوان نماد پیشرفت کشورمان در عرصه علم پزشکی به وی هدیه داد.(ادامه)
در پاویون، یکی از برادران پاسدار گفت که برادر محسن تماس گرفته و گفته که در کرمانشاه منافقین قصد حمله دارند؛ به کرمانشاه بروید. برادرها شک کردند؛ من برای اطمینان از دفتر فرماندهی کل سپاه کسب اطلاع کردم و بعد از بررسی مطمئن شدیم که خبر درست است....(خبر)
(ادامه)
رئیس مجلس گفت: با عضویت ایران در بریکس این امکان فراهم می‌شود که از سیستم ارتباط بانکی الکترونیکی کشورهای عضو به جای سیستم سوئیفت استفاده شود. سامانه «بریکس‌پی» جایگزین سوئیفت است
رئیس مجلس گفت: با عضویت ایران در بریکس این امکان فراهم می‌شود که از سیستم ارتباط بانکی الکترونیکی کشورهای عضو به جای سیستم سوئیفت استفاده شود.(ادامه)
برخی از عزیزان سیاسی فکر می‌کنند که رقبای خود را باید با قدرت شورای نگهبان از صحنه خارج کنند، در حالی که رقیب را باید با رقابت و پای صندوق رأی شکست داد. رقیب را باید بدون حذف پای صندوق رأی شکست داد/همه می‌دانند روحانی عملاً پدرخوانده حزب اعتدال و توسعه است
برخی از عزیزان سیاسی فکر می‌کنند که رقبای خود را باید با قدرت شورای نگهبان از صحنه خارج کنند، در حالی که رقیب را باید با رقابت و پای صندوق رأی شکست داد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۶ مهر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر پرتاب ماهواره نور ۳ و بررسی حضور افغانستانی‌ها در کشورمان پرداخته‌اند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.