.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس مجلس شورای اسلامی قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان را برای اجرا ابلاغ کرد. قالیباف قانون ساماندهی کولبری و ملوانی را ابلاغ کرد
رئیس مجلس شورای اسلامی قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان را برای اجرا ابلاغ کرد.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است. مستندات رد صلاحیت حسن روحانی اعلام شد؟ / سرنوشت مصوبه کاهش مدت سربازی / انتشار اسنادی درباره فرزند قالیباف در بررسی صلاحیت وی تاثیر داشت؟
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است.(ادامه)
از آنجایی که اصولگرایان به چند گروه تقسیم شده‌اند، باید دید چگونه می‌توان موضوع انتخابات هیأت‌رییسه و انتخاب رئیس مجلس را مدیریت تهدیدات آقایان برای تغییر هیات رئیسه مجلس محقق نخواهد شد / اصولگرایان چند گروه شده و یکدیگر را تخریب می کنند
از آنجایی که اصولگرایان به چند گروه تقسیم شده‌اند، باید دید چگونه می‌توان موضوع انتخابات هیأت‌رییسه و انتخاب رئیس مجلس را مدیریت(ادامه)
در این مطلب به بررسی جزییات تعطیلی پایان هفته و کاهش ساعات کاری ادارات پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند. تعطیلی پایان هفته قطعی شد + خبر مهم درباره کاهش ساعت کاری ادارات و افزایش تعطیلات
در این مطلب به بررسی جزییات تعطیلی پایان هفته و کاهش ساعات کاری ادارات پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.(ادامه)
گمانه‌زنی‌ها درباره رئیس شدن یا نشدن قالیباف از همین حالا شروع شده و به نظر می‌رسد که رقابت پیش رو برای رئیس فعلی مجلس خیلی آسان نیست. قالیباف رئیس می‌ماند یا استعفا می‌دهد؟
گمانه‌زنی‌ها درباره رئیس شدن یا نشدن قالیباف از همین حالا شروع شده و به نظر می‌رسد که رقابت پیش رو برای رئیس فعلی مجلس خیلی آسان نیست.(ادامه)
محمد عکاف، سردبیر خبرگزاری مجلس در واکنش به برکناری معاون سیاسی صداوسیما نوشت: در شب حضور رسایی در تلویزیون، خدابخشی در اتاق پخش بود و سوال‌ها را در گوشی به مجری می‌گفت تا بپرسد. پشت پرده برکناری خدابخشی از معاونت سیاسی صداوسیما / اولین تبعات حرکت عجیب رسایی/ معاون برکنار شده از مجری می خواست تا علیه قالیباف و سپاه سوال بپرسد
محمد عکاف، سردبیر خبرگزاری مجلس در واکنش به برکناری معاون سیاسی صداوسیما نوشت: در شب حضور رسایی در تلویزیون، خدابخشی در اتاق پخش بود و سوال‌ها را در گوشی به مجری می‌گفت تا بپرسد.(ادامه)
عکسی گفتگوی حسن روحانی رئیسی در مراسم ختم آیت‌الله امامی کاشانی
مراسم ترحیم آیت‌الله محمد امامی کاشانی با حضور جمعی از مسئولین و شخصیت‌های کشوری و لشگری در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : نخستین واکنش‌های یک نماینده باید عرضه برنامه و ایده و تفکر باشد، نه توهم‌بافی و دعوای قدرت و حاشیه‌های بی‌فایده و متأسفانه تیکه‌پرانی به‌عنوان «مجلس انقلابی» و تلاش برای ایجاد فضای مسموم سیاسی در مجلس آینده .... منتخبان به جای حاشیه‌سازی، ایده و برنامه بدهند / مردم پاسخ این حاشیه‌سازی‌ها و تیکه‌پرانی‌ها را خواهند داد
شمال نیوز : نخستین واکنش‌های یک نماینده باید عرضه برنامه و ایده و تفکر باشد، نه توهم‌بافی و دعوای قدرت و حاشیه‌های بی‌فایده و متأسفانه تیکه‌پرانی به‌عنوان «مجلس انقلابی» و تلاش برای ایجاد فضای مسموم سیاسی در مجلس آینده ....(ادامه)
مردم با صندوق رای قهر نیستند اما انتظار کارآمدی بیشتر دارند/ اگر وضع اقتصادی رونق داشت و بداخلاقی‌های سیاسی نبود، نرخ مشارکت در انتخابات متفاوت می‌شد ....(خبر)
(ادامه)
با پایان یافتن شمارش آراء و مشخص شدن نتیجه نهایی انتخابات، ترکیب سیاسی مجلس دوازدهم به میزان زیادی مشخص شد. آرایش سیاسی مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
با پایان یافتن شمارش آراء و مشخص شدن نتیجه نهایی انتخابات، ترکیب سیاسی مجلس دوازدهم به میزان زیادی مشخص شد.(ادامه)
مشاور قالیباف ادعای انصراف او از مجلس دوازدهم را تکذیب کرد تکذیب ادعای انصراف قالیباف از مجلس دوازدهم
مشاور قالیباف ادعای انصراف او از مجلس دوازدهم را تکذیب کرد(ادامه)
مشاور محمدباقر قالیباف به برخی اظهارات مبنی بر اینکه   قالیباف احتمالا از حضور در مجلس بعدی انصراف می دهد واکنش نشان داد. مشاور قالیباف: «دکتر» از مجلس بعدی انصراف نمی‌دهد؛ عملیات حذف او از مجلس شکست خورده
مشاور محمدباقر قالیباف به برخی اظهارات مبنی بر اینکه قالیباف احتمالا از حضور در مجلس بعدی انصراف می دهد واکنش نشان داد.(ادامه)
نتایج نهایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام شد. نبویان با ۵۹۷ هزار رای نفر اول شد؛ قالیباف با ۴۴۷ هزار رای چهارم / ۱۴ نفر مستقیم به مجلس راه یافتند / ۳۲ نفر برای رقابت بر سر ۱۶ کرسی باقیمانده به دور دوم رفتند / تعداد آرای صحیح استان تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار رای(خبر)
نتایج نهایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام شد.(ادامه)
پس از پایان فرآیند اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تمامی شعب سراسر کشور برای ۲۹۰ کرسی خانه ملت، آرام آرام نتایج اولیه و اسامی نامزد‌ها در سراسر کشور اعلام شد. اسامی ۸۰ نامزد اول انتخابات تهران و تعداد آرای‌شان/مطهری چندم است؟
پس از پایان فرآیند اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تمامی شعب سراسر کشور برای ۲۹۰ کرسی خانه ملت، آرام آرام نتایج اولیه و اسامی نامزد‌ها در سراسر کشور اعلام شد.(ادامه)
نتایج اولیه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به صورت رسمی اعلام شد. نتایج رسمی اولیه انتخابات مجلس در تهران اعلام شد (+اسامی و آرا )
نتایج اولیه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به صورت رسمی اعلام شد.(ادامه)
آمار غیر رسمی از شمارش ۷۰۰ صندوق اخذ رای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران منتشر شد.
آمار غیررسمی اولیه از ۷۰۰ صندوق تهران منتشر شد / نبویان و رسایی و قالیباف در صدر لیست
آمار غیر رسمی از شمارش ۷۰۰ صندوق اخذ رای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران منتشر شد. (ادامه)
سرلیست فهرست صدای ملت گفت: اصلی‌ترین رقیب ما، در فهرست های اصولگرایان، فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و یا همان لیست آقای قالیباف است. علی مطهری: رقیب اصلی ما شورای ائتلاف و قالیباف است
سرلیست فهرست صدای ملت گفت: اصلی‌ترین رقیب ما، در فهرست های اصولگرایان، فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و یا همان لیست آقای قالیباف است.(ادامه)
از منوچهر متکی گرفته تا علی و مطهری و حتی آقاتهرانی که به فراخور موقعیت و شرایط اکنون با شانا ائتلاف کرده، مدعی ریاست هستند و به نظر نمی‌رسد که رقابت‌های مربوط به ریاست مجلس نیز خیلی ساده باشد. بررسی گزینه های احتمالی ریاست مجلس دوازدهم
از منوچهر متکی گرفته تا علی و مطهری و حتی آقاتهرانی که به فراخور موقعیت و شرایط اکنون با شانا ائتلاف کرده، مدعی ریاست هستند و به نظر نمی‌رسد که رقابت‌های مربوط به ریاست مجلس نیز خیلی ساده باشد.(ادامه)
شمال نیوز : یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای قالیباف و خانواده ایشان رفتارهایی خارج از چارچوب های آرمانی انقلاب از خود نشان داده‌اند و این برای مردم سؤال بر انگیز است چرا که اگر هر فردی حتی یکی از مشکلات ایشان را داشت صد باره حذف یا برکنار می‌شد اما چرا ایشان کماکان بدون پاسخگویی به مردم در حال استمرار و تثبیت و ارتقاء جایگاه مدیریتی خود است؟ یکی از مشکلات قالیباف را هر فردی داشت، صدباره حذف یا برکنار می‌شد
شمال نیوز : یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای قالیباف و خانواده ایشان رفتارهایی خارج از چارچوب های آرمانی انقلاب از خود نشان داده‌اند و این برای مردم سؤال بر انگیز است چرا که اگر هر فردی حتی یکی از مشکلات ایشان را داشت صد باره حذف یا برکنار می‌شد اما چرا ایشان کماکان بدون پاسخگویی به مردم در حال استمرار و تثبیت و ارتقاء جایگاه مدیریتی خود است؟(ادامه)
اصولگرایان نیز همانند اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دوازدهم پوست‌اندازی کرده‌اند و حتی ترجیح داده‌اند برخی چهره‌های جدید را جایگزین برخی نمایندگان فعلی تهران در فهرست‌های انتخاباتی خود کنند. ۱۰ نماینده تهران در هیچ فهرست انتخاباتی نیستند | رقابت جدی بدون اسامی مشترک
اصولگرایان نیز همانند اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دوازدهم پوست‌اندازی کرده‌اند و حتی ترجیح داده‌اند برخی چهره‌های جدید را جایگزین برخی نمایندگان فعلی تهران در فهرست‌های انتخاباتی خود کنند.(ادامه)
محسن دهنوی نماینده اصولگرای مجلس و نامزد انتخابات پیش رو، حذف خود از لیست قالیباف و پایداری را کار «سهم‌خواهان بداخلاق» دانست. محسن دهنوی حذف خود از لیست قالیباف و پایداری را کار «سهم‌خواهان بداخلاق» دانست
محسن دهنوی نماینده اصولگرای مجلس و نامزد انتخابات پیش رو، حذف خود از لیست قالیباف و پایداری را کار «سهم‌خواهان بداخلاق» دانست.(ادامه)
پیامک افشاگرانه مداح حامی شریان و رائفی پور علیه قالی باف و حدادعادل
میثم نادی در توئیتی نوشت: نامزدهای مورد حمایت شریان در راستای مشارکت حداکثری می توانند در فهرست های مختلف جبهه انقلاب حضور پیدا کنند.(ادامه)
رییس مجلس شورای اسلامی از مردم خواست کارنامه و عملکرد گذشته نامزدهای انتخابات را به جای وعده‌های آینده آنها، ملاک انتخاب قرار دهند و گفت: انتخابات منطقی ترین و پرثمرترین حوزه برای تحول و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت درکشور است.‌ قالیباف: برای رأی‌دادن به کارنامۀ افراد نگاه کنیم نه به وعده‌‌های آینده‌شان
رییس مجلس شورای اسلامی از مردم خواست کارنامه و عملکرد گذشته نامزدهای انتخابات را به جای وعده‌های آینده آنها، ملاک انتخاب قرار دهند و گفت: انتخابات منطقی ترین و پرثمرترین حوزه برای تحول و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت درکشور است.‌(ادامه)
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: احزاب و جریان‌های سیاسی فقط شهرک سینمایی و اسم هستند و کاری نمی‌کنند. رائفی پور: مسئله پسر قالیباف را من افشا نکردم / جیبم بسته و دهانم باز است
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: احزاب و جریان‌های سیاسی فقط شهرک سینمایی و اسم هستند و کاری نمی‌کنند.(ادامه)
قصه قالیباف و رائفی‌پور چیست؟
(ادامه)
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه احتمالا همه جریانات اصولگرا یک لیست واحد برای انتخابات مجلس ندهند،گفت: شورای ائتلاف به سرلیستی قالیباف لیست می دهد.
مُهر تایید حدادعادل بر سرلیستی قالیباف در انتخابات اسفند/ بعید نیست چند لیست بیرون بیاید
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه احتمالا همه جریانات اصولگرا یک لیست واحد برای انتخابات مجلس ندهند،گفت: شورای ائتلاف به سرلیستی قالیباف لیست می دهد. (ادامه)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد. شجاعی کیاسری : خالص‌سازی باعث کاهش مشارکت می شود | گرانی گوشت و ارز در آستانه انتخابات نشانه خوبی برای مشارکت نیست / رسایی : مواضع یک سری از خواص جامعه گرد است | خیلی ها برای پشت میز رفتن حاضرند ولی برای روی مین رفتن حاضر نیستند....(خبر)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد.(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت : انقلابی کسی است که مردم را سر دوراهی ارزش‌های انقلاب یا حل نظام مسائل کشور قرار ندهد، بلکه طبق مکتب حضرت امام (ره)، عقلانیت و معنویت باید متوازن پیش رود و باید این مسیر را به نحوی پیش برد که هم اصول را حفظ کنیم و هم کارآمد بوده و مسائل را حل کنیم ....(خبر)
(ادامه)
عکسی از شمخانی وقتی ۲۸ ساله بود /سندهای یک جنایت در دست قائم مقام سپاه
علی شمخانی، دبیر پیشین شورایعالی امنیت ملی در سال ۱۳۶۲ زمانی که ۲۸ ساله بود، اسنادی از جنایات صدام منتشر کرد.(ادامه)
احتمال ائتلاف روحانی و لاریجانی منتفی است
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.186 seconds.