.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مسیرهای راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در مازندران
ازسوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، مسیرو ساعت راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سال 1398 در استان مازندران اعلام شد.(ادامه)
فعالیت ۵۲۶ حوزه اخذ رای در ساری و میاندورود
فرماندار ساری گفت: ۵۲۶ حوزه اخذ رای روز انتخابات در ساری و میاندورود فعال می‌شود و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.(ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران از افتتاح ۸۶۶ پروژه زیربنایی و عمرانی با اعتباری معادل هزار و ۹۵۴ میلیارد تومان در استان خبر داد. ۸۸۶ پروژه زیربنایی در دهه فجر در مازندران افتتاح می‌شود
شمال نیوز: استاندار مازندران از افتتاح ۸۶۶ پروژه زیربنایی و عمرانی با اعتباری معادل هزار و ۹۵۴ میلیارد تومان در استان خبر داد.(ادامه)
استقبال مردم از امام جمعه جدید نکا
حجت‌الاسلام محمدصادق محمدی‌لائینی امام جمعه جدید نکا با استقبال گرم و باشکوه مردم و مسؤولان ولایت‌مدار نکا، اولین نماز جمعه این شهرستان را اقامه کرد. (ادامه)
پس از علنی شدن مشی مسلحانه‌ی ضدانقلاب، منافقین، اتحادیه‌ی كمونیست‌ها و... آن‌ها برنامه‌ها و طراحی مبارزاتی خود را در خانه‌های تیمی و مخفیانه انجام می‌دادند و به‌اصطلاح، از روی زمین به زیر زمین رفتند. ....(خبر)
(ادامه)
عدم پیگیری برای ممنوعیت نایلون در نانوایی‌های مازندران
طرح ممنوعیت نایلون در نانوایی‌ها در حالی از 40 روز پیش توسط معاون استاندار مازندران ابلاغ شده است که تاکنون اقدامی برای اجرایی کردن آن انجام نشده است. (ادامه)
شمال نیوز : هیئت نظارت بر انتخابات مازندران تا پایان امروز نتیجه رد صلاحیت ها را به فرمانداری های مراکز حوزه انتخابیه اعلام و این فرمانداری ها نیز نتیجه را به شخص نامزد رد صلاحیت شده ایلاغ می نمایند.... انتخابات مجلس یازدهم ؛ چه کسانی از گردونه رقابت ها کنار می روند ؟
شمال نیوز : هیئت نظارت بر انتخابات مازندران تا پایان امروز نتیجه رد صلاحیت ها را به فرمانداری های مراکز حوزه انتخابیه اعلام و این فرمانداری ها نیز نتیجه را به شخص نامزد رد صلاحیت شده ایلاغ می نمایند....(ادامه)
استاندارمازندران گفت: داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به جای شعارمحوری و بیان وعده‌های غیرقابل تحقق، برنامه‌های خود را به مردم ارایه کنند. استاندارمازندران: داوطلبان انتخابات مجلس برنامه محور باشند
استاندارمازندران گفت: داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به جای شعارمحوری و بیان وعده‌های غیرقابل تحقق، برنامه‌های خود را به مردم ارایه کنند.(ادامه)
دبیر ستاد انتخابات مازندران گفت: با احتساب ثبت نامی‌های امروز داوطلبان نمایندگی مجلس، تعداد داوطلبان در مازندران به ۲۷۰ نفر رسید.
270 نفر داوطلب نمایندگی مجلس در مازندران شدند/مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود
دبیر ستاد انتخابات مازندران گفت: با احتساب ثبت نامی‌های امروز داوطلبان نمایندگی مجلس، تعداد داوطلبان در مازندران به ۲۷۰ نفر رسید. (ادامه)
ثبت نام ۱۳۰ داوطلب نمایندگی مجلس در مازندران
استاندار مازندران گفت: در پنجمین روز از نام نویسی داوطلبان نمایندگی مجلس، تاکنون۱۳۰ نفر در استان ثبت نام کردند.(ادامه)
 
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: نام نویسی داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی مازندران در روز نخست با حضور ۲۵ نامزد پایان یافت. ۲۵ نفر نامزد انتخابات مجلس در مازندران شدند/ نمایندگان نیامدند
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: نام نویسی داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی مازندران در روز نخست با حضور ۲۵ نامزد پایان یافت.(ادامه)
مجلس یازدهم ؛ گزارش میدانی از ثبت نام نامزدها در مازندران / سردار سعادتی و شهردار بیژنی در بابل نام نویسی کردند/ علی اکبر غلامیان از بابلسر و فریدونکنار ثبت نام کرد+ این خبر تکمیل می شود ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز :  ثبت نام داوطلبان از ۸ صبح امروز آغاز و تا ساعت ۱۸ انجام می‌شود، افزود: داوطلبان می‌توانند علاوه بر حوزه‌های ۹ گانه شهرستانی در وزارت کشور نیز ثبت نام کنند..... آغاز ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران
شمال نیوز : ثبت نام داوطلبان از ۸ صبح امروز آغاز و تا ساعت ۱۸ انجام می‌شود، افزود: داوطلبان می‌توانند علاوه بر حوزه‌های ۹ گانه شهرستانی در وزارت کشور نیز ثبت نام کنند.....(ادامه)
فرماندار شهرستان ساری گفت: روستاهایی که هنوز از نعمت گاز برخوردار نشدند بخشداران موظفند سوخت آنان را تامین کنند اینطور نباشد برای تهیه سوخت مورد نیاز در انتظار ثبت نام در سامانه باشند. فرماندار ساری: نهادهای دولتی حق جانبداری یا تخریب در انتخابات را ندارند
فرماندار شهرستان ساری گفت: روستاهایی که هنوز از نعمت گاز برخوردار نشدند بخشداران موظفند سوخت آنان را تامین کنند اینطور نباشد برای تهیه سوخت مورد نیاز در انتظار ثبت نام در سامانه باشند.(ادامه)
بسته شدن پرونده طرح دریا با ۴۷ غرقی در مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: ۴۷ نفر از شروع تا پایان طرح دریا در آب‌های ساحلی مازندران غرق شدند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال تغییری نداشت.(ادامه)
فرماندار : ساخت نیروگاه زباله‌سوز ساری با سرعت در حال اجرا است
فرماندار ساری با اشاره به اختصاص 500 میلیارد ریال برای زباله‌سوز مرکز مازندران گفت: ساخت نیروگاه زباله‌سوز ساری با سرعت در حال اجرا است.(ادامه)
فرماندار ساری گفت که همزمان با هفته دولت ۱۲۳ پروژه عمرانی، اقتصادی و خدماتی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد. ۱۲۳ پروژه هفته دولت در ساری افتتاح می شود
فرماندار ساری گفت که همزمان با هفته دولت ۱۲۳ پروژه عمرانی، اقتصادی و خدماتی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.(ادامه)
شمال نیوز : این رویداد در حالی با حضور مسئولان ارشد استانی و میهمانان ملی و حضور پر شور مردم در ساحل بابلسر برگزار شد که سفیران و نمایندگان برخی کشورهای خارجی نیز در پاکسازی ساحل مشارکت داشتند که بازخورد بسیار خوبی در پی داشت..... برگزاری نخستین رویداد پاک ورزی ساحلی ایران در مازندران/ پنجشنبه پرکار معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان
شمال نیوز : این رویداد در حالی با حضور مسئولان ارشد استانی و میهمانان ملی و حضور پر شور مردم در ساحل بابلسر برگزار شد که سفیران و نمایندگان برخی کشورهای خارجی نیز در پاکسازی ساحل مشارکت داشتند که بازخورد بسیار خوبی در پی داشت.....(ادامه)
 بی تردید نقش موثر فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت و حاکمیت در هرشهرستان برکسی پوشیده نیست. فرماندار رسانه ای و فرهنگی(يادداشت)
بی تردید نقش موثر فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت و حاکمیت در هرشهرستان برکسی پوشیده نیست.(ادامه)
شمال نیوز : علیرغم آنکه بعد از انتصاب یک استاندار بومی در مازندران، باز هم انصاباتی در حد استانداران رخ داده و تمام آن ها همچون انتخاب حق شناس به عنوان استاندار گلستان، با تکیه بر غیربومی گزینی صورت گرفته است اما حضور یک گزینه بومی بر راس استانداری همسایه شرقی مان، نشان می دهد دولت ابایی از آن ندارد که در موارد خاص.... وقتی استاندار مازندران بومی شد، چرا استاندار گیلان بومی نباشد ؟
شمال نیوز : علیرغم آنکه بعد از انتصاب یک استاندار بومی در مازندران، باز هم انصاباتی در حد استانداران رخ داده و تمام آن ها همچون انتخاب حق شناس به عنوان استاندار گلستان، با تکیه بر غیربومی گزینی صورت گرفته است اما حضور یک گزینه بومی بر راس استانداری همسایه شرقی مان، نشان می دهد دولت ابایی از آن ندارد که در موارد خاص....(ادامه)
شمال نیوز : فرماندار مرکز استان مازندران اولویت اختصاص اعتبار را پروژه های نیمه کاره با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰درصد اعلام و اظهار کرد: تعداد پروژه‌های عمرانی در حال اجرا شهرستان ۴۳۱ پروژه است که ۳۶۰ پروژه نیمه کاره مربوط به گذشته و ۷۰پروژه جدید است ..... فرماندار ساری : جذب اعتبارات در زمان مقرر از مهم ترین وظایف مدیران است
شمال نیوز : فرماندار مرکز استان مازندران اولویت اختصاص اعتبار را پروژه های نیمه کاره با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰درصد اعلام و اظهار کرد: تعداد پروژه‌های عمرانی در حال اجرا شهرستان ۴۳۱ پروژه است که ۳۶۰ پروژه نیمه کاره مربوط به گذشته و ۷۰پروژه جدید است .....(ادامه)
شمال نیوز : به ناگاه در جلسه سه شنبه موعود 5 گزینه دیگر رونمایی شدند تا انتخاب شهردار ساری با سیستم 5 + 2 به عنوان  یک نوآوری به سبک شورای شهر ساری ثبت خواهد شود ..... اینجا ساری است ؛ انتخاب شهردار به روش 5 + 2 !
شمال نیوز : به ناگاه در جلسه سه شنبه موعود 5 گزینه دیگر رونمایی شدند تا انتخاب شهردار ساری با سیستم 5 + 2 به عنوان یک نوآوری به سبک شورای شهر ساری ثبت خواهد شود .....(ادامه)
شمال نیوز: عملیات اجرایی تخریب سازه‌های واقع درحریم ۶۰ متری دریای خزر روز شنبه با حضور مشاور وزیر کشور در دو کیلومتر از سواحل فرح‌آباد ساری آغاز شد. آغاز آزادسازی بخشی از ساحل دریای خزر در ساری
شمال نیوز: عملیات اجرایی تخریب سازه‌های واقع درحریم ۶۰ متری دریای خزر روز شنبه با حضور مشاور وزیر کشور در دو کیلومتر از سواحل فرح‌آباد ساری آغاز شد.(ادامه)
آغاز عزیمت زائران مازندرانی از مدینه منوره
جانشین مدیر حج و زیارت مازندران گفت: عزیمت زائران مازندرانی از مدینه منوره بعد از اقامت پنج روزه به‌سوی مکه معظمه برای انجام اعمال و مناسک حج تمتع از روز گذشته آغاز شد.(ادامه)
مسؤول بسیج جامعه زنان مرکز مازندران از گردهمایی 10 هزار نفری مدافعان حریم خانواده در روز سه‌شنبه 18 تیرماه ساعت 6 عصر در بوستان ولایت ساری خبر داد. گردهمایی 10 هزار نفری مدافعان حریم خانواده در ساری
مسؤول بسیج جامعه زنان مرکز مازندران از گردهمایی 10 هزار نفری مدافعان حریم خانواده در روز سه‌شنبه 18 تیرماه ساعت 6 عصر در بوستان ولایت ساری خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : یوسف پور اهل آمل است که با انتصاب وی در فرمانداری قائم شهر ، تداوم سکانداری غیر بومی ها در دولت تدبیر و امید بر فرمانداری این شهرستان رقم خواهد خورد ..... دور جدید تغیرات در فرمانداری های مازندران / یوسف پور در قائم شهر / شريعت در محمود آباد
شمال نیوز : یوسف پور اهل آمل است که با انتصاب وی در فرمانداری قائم شهر ، تداوم سکانداری غیر بومی ها در دولت تدبیر و امید بر فرمانداری این شهرستان رقم خواهد خورد .....(ادامه)
شمال نیوز : این فعال اجتماعی گفت: خطرهایی که جاده ساری دارد در محور گیلان وجود ندارد و از سوی دیگر قرابت‌های فرهنگی و گویش و آداب و رسومی که بین مردم رامسر و گیلان وجود دارد در استان مازندران بسیار فاصله دارد..... همه نمایندگان گیلان از جدایی رامسر از مازندران استقبال کردند!/ نوبخت و واعظی هم استقبال کردند ! / در ساری حتی حاضر نیستند گویش خود را تغییر دهند و با ما فارسی صحبت کنند/ اگر به رشت برویم صبحانه و ناهار را در رامسر می خوریم !/ جاده ساری خطرناک است اما جاده رشت نه !(خبر)
شمال نیوز : این فعال اجتماعی گفت: خطرهایی که جاده ساری دارد در محور گیلان وجود ندارد و از سوی دیگر قرابت‌های فرهنگی و گویش و آداب و رسومی که بین مردم رامسر و گیلان وجود دارد در استان مازندران بسیار فاصله دارد.....(ادامه)
طرح تنفس از سال 96 درجنگل‌های شمال در حال اجراست و عدم تمدید قرارداد نیروهای حفاظتی جنگل از 31 اردیبهشت باعث بیکاری تعداد زیادی از جوامع محلی شده و تجمعاتی از سوی آنان در پی داشته است اما سازمان جنگل‌ها در مقابل، قول به کارگیری همه آنها را داده است.

طرح تنفس جنگل؛ تهدید یا فرصت/ قول سازمان جنگل‌ها در به کارگیری همه نیروهای حفاظت
طرح تنفس از سال 96 درجنگل‌های شمال در حال اجراست و عدم تمدید قرارداد نیروهای حفاظتی جنگل از 31 اردیبهشت باعث بیکاری تعداد زیادی از جوامع محلی شده و تجمعاتی از سوی آنان در پی داشته است اما سازمان جنگل‌ها در مقابل، قول به کارگیری همه آنها را داده است. (ادامه)
مسیرهای 62 گانه راهپیمایی روز قدس مازندران اعلام شد
مسیر و ساعت راهپیمایی روز قدس شهرستان‌ها و بخش‌های مازندران از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران اعلام شده است.(ادامه)
اظهارات 3 دقیقه‌ای نمایندگان مازندران در جلسه شورای اداری استان
انتقاد از عدم تفیض اختیارات به مدیران شهرستانی،تکلیف مجلس و دولت در بحث رونق تولید،کم‌رنگ شدن جسارت مدیران، درگیر بودن 5 شهرستان در سیل و ابراز رضایت از تلاش‌های سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در سیل از سرفصل‌ صحبت‎‌های نمایندگان مردم مازندران در جلسه شورای اداری استان بود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.