.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : گرچه سال‌هاست، مدیران میراث فرهنگی وعده راه‌اندازی سایت جدید موزه منطقه‌ای را در مرکز استان داده‌اند اما تاکنون هیچ اقدام عملی در این خصوص صورت نگرفته است .... ساری تنها مرکز استانی که موزه ندارد ! / سراسر استان مازندران با وجود قدمت بالا و آثار تاریخی بسیار، موزه مناسبی ندارد
شمال نیوز : گرچه سال‌هاست، مدیران میراث فرهنگی وعده راه‌اندازی سایت جدید موزه منطقه‌ای را در مرکز استان داده‌اند اما تاکنون هیچ اقدام عملی در این خصوص صورت نگرفته است ....(ادامه)
توزیع سوخت بین کشاورزان ساروی
مدیر جهاد کشاورزی ساری از توزیع ۶۶۴ هزار و ۶۳۸ لیتر سوخت سهمیه‌ای حمایتی بین کشاورزان این شهرستان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : ۲ عضو شورای شهر ساری نامه ارسال شده به فرماندار ساری مبنی بر غیرقانونی بودن انتخاب شهردار ساری را تایید کرده و خواستار انتشار فیلم جلسه انتخاب شهردار شدند. اعضای شورای شهر ساری: انتخاب شهردار غیرقانونی است/ فیلم جلسه شورا علنی شود
شمال نیوز : ۲ عضو شورای شهر ساری نامه ارسال شده به فرماندار ساری مبنی بر غیرقانونی بودن انتخاب شهردار ساری را تایید کرده و خواستار انتشار فیلم جلسه انتخاب شهردار شدند. (ادامه)
با پایان یافتن فرآیند اخذ رای، شمارش آراء ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است و نتایج توسط فرمانداری شهرهای استان مازندران اعلام می‌شود. نتایج انتخابات شوراهای شهر در شهرستان‌های استان‌ مازندران + اسامی
با پایان یافتن فرآیند اخذ رای، شمارش آراء ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است و نتایج توسط فرمانداری شهرهای استان مازندران اعلام می‌شود. (ادامه)
سرپرست پلیس راه مازندران از تدوام طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به این استان طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونا خبر داد. ورود خودروهای غیربومی به مازندران همچنان ممنوع است
سرپرست پلیس راه مازندران از تدوام طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به این استان طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونا خبر داد.(ادامه)
استاندار:مازندران برای برگزاری انتخابات سالم و امن آماده است
استاندار مازندران، برگزاری انتخاباتی امن و سالم را ماموریت اصلی مجریان برشمرد و تاکید کرد: تمامی شرایط برای برگزاری انتخاباتی سالم و امن در مازندران در روز ۲۸ خرداد ماه فراهم شده است. ‎(ادامه)
 فرمانداری ساری اسامی 260 نفر از افراد تایید صلاحیت شده برای حضور در انتخابات شورای شهرهای ساری را اعلام کرده که در نهایت 34 نفر عضو شورای 6 شهر شهرستان ساری می‌شوند. رقابت 260 نفر برای کسب 34 کرسی شورای شهرهای ساری
فرمانداری ساری اسامی 260 نفر از افراد تایید صلاحیت شده برای حضور در انتخابات شورای شهرهای ساری را اعلام کرده که در نهایت 34 نفر عضو شورای 6 شهر شهرستان ساری می‌شوند. (ادامه)
پلیس راه مازندران با تاکید بر اعمال جدی محدودیت‌های مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا در مبادی ورودی استان ، هشدار داد که به هیچ وجه اجازه ورود خودروهای پلاک غیربومی به استان را نخواهد داد. ورود به مازندران از امروز چهارشنبه ممنوع می‌شود
پلیس راه مازندران با تاکید بر اعمال جدی محدودیت‌های مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا در مبادی ورودی استان ، هشدار داد که به هیچ وجه اجازه ورود خودروهای پلاک غیربومی به استان را نخواهد داد.(ادامه)
اعلام زمان شکایت نامزد‌های احراز صلاحیت نشده
آخرین مهلت شکایت نامزد‌های احراز صلاحیت نشده انتخابات شورا‌های شهر و روستا ۶ و ۷ خرداد اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : رییس کمیته فناوری ستاد انتخابات مازندران از برگزاری تمام مکانیزه انتخابات شورای اسلامی شهر ساری خبر داد. انتخابات شورای شهر ساری تمام مکانیزه برگزار می‌شود
شمال نیوز : رییس کمیته فناوری ستاد انتخابات مازندران از برگزاری تمام مکانیزه انتخابات شورای اسلامی شهر ساری خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : همزمان با آخرین ساعات مهلت قانونی نام نویسی نامزدهای انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری استان مازندران ، فرمانداری ساری به عنوان فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه ، شاهد ثبت نام یکی از نامزدهای شاخص و برجسته بود . آیت الله لائینی نامزد انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری شد + زندگی نامه
شمال نیوز : همزمان با آخرین ساعات مهلت قانونی نام نویسی نامزدهای انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری استان مازندران ، فرمانداری ساری به عنوان فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه ، شاهد ثبت نام یکی از نامزدهای شاخص و برجسته بود .(ادامه)
شمال نیوز : پس از ارتحال آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری که یکی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری بود ، استان مازندران یکی از استان هایی است که باید انتخابات میاندوره ای این مجلس در آن برگزار شود .... گمانه زنی ها برای حضور سه نامزد برای انتخابات خبرگان رهبری در مازندران/ جایگزین مرحوم آیت الله طبرسی در مجلس خبرگان کیست ؟
شمال نیوز : پس از ارتحال آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری که یکی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری بود ، استان مازندران یکی از استان هایی است که باید انتخابات میاندوره ای این مجلس در آن برگزار شود ....(ادامه)
 طبق اعلام فرماندار ساری ۲۶۳ نفر برای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر ساری نام نویسی کردند که هنوز فهرست نهایی افراد ثبت نام شده بصورت رسمی منتشر نشده اما با توجه به .... اسامی 134 نامزد انتخاباتی ششمین دوره شورای اسلامی شهر ساری
طبق اعلام فرماندار ساری ۲۶۳ نفر برای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر ساری نام نویسی کردند که هنوز فهرست نهایی افراد ثبت نام شده بصورت رسمی منتشر نشده اما با توجه به ....(ادامه)
به قلم : پرستو تیموری هزارجریبی
دانش‌آموخته اقتصاد و مدرس دانشگاه جای خالی زنان در اقتصاد شهری(يادداشت)
به قلم : پرستو تیموری هزارجریبی دانش‌آموخته اقتصاد و مدرس دانشگاه(ادامه)
شمال نیوز:ستاد ملی مقابله با کرونا ورود به شهرهای قرمز و نارنجی را ممنوع اعلام کرده است و ورود به شهرهای آبی و زرد نیز با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی امکانپذیر است... رنگ بندی شهرستان های نارنجی و قرمز کشور از تاریخ ۲۵ اسفند تا ۱۵ فردوردین ۱۴۰۰
شمال نیوز:ستاد ملی مقابله با کرونا ورود به شهرهای قرمز و نارنجی را ممنوع اعلام کرده است و ورود به شهرهای آبی و زرد نیز با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی امکانپذیر است...(ادامه)
شمال نیوز : جلسه نتخاب اعضای هیات اجرایی سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، دومین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر مرکز حوزه انتخابیه شهرستان ساری برگزار شد. اعضای هیئت اجرائی انتخابات 1400 در مرکز مازندران مشخص شدند
شمال نیوز : جلسه نتخاب اعضای هیات اجرایی سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، دومین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر مرکز حوزه انتخابیه شهرستان ساری برگزار شد.(ادامه)
 استانداری مازندران از ثبت نام قطعی ۱۵۳ نفر طی ۲ روز گذشته به عنوان داوطلب نامزدی ششمین دوره انتخابات شورای شهرهای استان خبر داد که ۱۰تن از آنان زن هستند. 
نام نویسی ۱۵۳ داوطلب انتخابات شورای شهر در مازندران/ ۱۰ زن در میان داوطلبان
استانداری مازندران از ثبت نام قطعی ۱۵۳ نفر طی ۲ روز گذشته به عنوان داوطلب نامزدی ششمین دوره انتخابات شورای شهرهای استان خبر داد که ۱۰تن از آنان زن هستند. (ادامه)
آغاز انتخابات ۱۴۰۰ با نام‌نویسی داوطلبان شورا‌های شهر
با ثبت نام داوطلبان شورا‌های اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ از امروز به طور رسمی آغاز شد.(ادامه)
شمال نیوز :: شهردار بابل که سال ۹۷ با استیضاح شهردار سابق توسط شورای شهر بابل و با هشت رأی انتخاب شده بود به دلیل برخی تخلفات مالی بازداشت شد .... شهردار بابل بازداشت شد
شمال نیوز :: شهردار بابل که سال ۹۷ با استیضاح شهردار سابق توسط شورای شهر بابل و با هشت رأی انتخاب شده بود به دلیل برخی تخلفات مالی بازداشت شد ....(ادامه)
تخلف شهرداری ساری در زمینه واگذاری جایگاه سی‌ان‌جی به پیمانکار
مدیرشرکت ملی پخش و فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: شهرداری در واگذاری جایگاه سی‌ان‌جی به بخش خصوصی تخلف کرده است و برای راه‌اندازی دو جایگاه سی‌ان‌جی با همه مسؤولان استانی و شهرستانی مکاتبه کردیم. (ادامه)
اعلام مسیر و ساعت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در مازندران
مسیر و ساعت راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن ۹۹ در مازندران اعلام شد.(ادامه)
اساس تشكیل این اتحادیه به این شكل بود كه در سال 48، زمانی‌كه قیمت نفت بالا رفت، شاه در خوزستان به كارمندان صنعت‌نفت امتیازات رفاهی و... می‌دهد. یكی از آن امتیازات، بورسیه‌ی تحصیلی خارج از كشور ....(خبر)
(ادامه)
داشتن برگه تردد زرد رنگ شرط عبور از محدودیت‌های کرونایی
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: از این پس فقط مجوز‌های زرد رنگ صادره از استانداری ملاک عبور قرار می‌گیرد.(ادامه)
مازندران معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری از برگزاری هشتمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی این استان خبر داد. برگزاری هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی مازندران
مازندران معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری از برگزاری هشتمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی این استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نظارت بر عملکرد شورا و شهرداری در شهر ساری ضعیف بوده و وزیر کشور و عوامل مرتبط با آن در استان باید پاسخگو باشند.

بابایی: نظارت بر عملکرد شورا در ساری ضعیف بود/وزارت کشور باید پاسخگو وضعیت ایجاد شده در شهرداری ساری باشد / فرایند قانونی انحلال شورای ساری در حال انجام است
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نظارت بر عملکرد شورا و شهرداری در شهر ساری ضعیف بوده و وزیر کشور و عوامل مرتبط با آن در استان باید پاسخگو باشند. (ادامه)
انحلال شورای شهر ساری منتظر تایید وزارت کشور است
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: انحلال شورای شهر ساری منتظر تایید در هیئت مرکزی حل اختلاف وزارت کشور است.(ادامه)
شمال نیوز : در حال حاضر سرنوشت شورای شهر ساری با شهردار در یک پرونده به هم گره خورده است ، پرونده ای که از یک سو هر دو را به " عدم " رسانده است و از سوی دیگر عدمشان را نهایی نکرده و در یک بن بست قرار داده است .... مدیریت شهری ساری ؛ از باتلاق فساد تا برزخ بلاتکلیفی و انحلال
شمال نیوز : در حال حاضر سرنوشت شورای شهر ساری با شهردار در یک پرونده به هم گره خورده است ، پرونده ای که از یک سو هر دو را به " عدم " رسانده است و از سوی دیگر عدمشان را نهایی نکرده و در یک بن بست قرار داده است ....(ادامه)
واحدهای صنفی ساری از تعطیلات کرونایی آسیب جدی دیدند / ضرورت حمایت مسئولان از بازار
(ادامه)
مردم نباید قربانی مشکلات به وجود آمده حوزه شهری ساری شوند/شورای شهر به وظایف نظارتی خویش عمل کند
فرماندار ساری گفت: مشکلات ایجاد شده در مدیریت شهری نباید بهانه ناکارآمدی در این مجموعه باشد و مردم از قبل این مشکلات دچار خسران شوند.(ادامه)
آیت الله سید ابراهیم رئیسی در نشست با اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی افزود: مأموریت‌های کمیسیون کشاورزی مجلس از مصادیق صیانت از حقوق عامه است ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.