.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : در حالی که شهردار و رئیس شورای ساری از برگزرای نشست خبری خودداری می کنند ، یک عضو شورای شهر ساری با ابتکاری جالب در مقابل برخی خبرنگاران قرار گرفت و اعترافات تلخی داشت  . هر چند در این نشست بسیاری از خبرنگاران منتقد حضور نداشتند اما همین نشست کم رمق را نیز به فال نیک باید گرفت . به اهدافی که می‌خواستیم نرسیدیم و به همین دلیل هم محبوب نیستیم / درآمدهای شهرداری ما نامشروع است ، چون پول اضافه از مردم دریافت می‌شود / مردم به مدیریت شهری اعتماد ندارند /به زور داریم از مردم پول می‌گیربم و این درست نیست
شمال نیوز : در حالی که شهردار و رئیس شورای ساری از برگزرای نشست خبری خودداری می کنند ، یک عضو شورای شهر ساری با ابتکاری جالب در مقابل برخی خبرنگاران قرار گرفت و اعترافات تلخی داشت . هر چند در این نشست بسیاری از خبرنگاران منتقد حضور نداشتند اما همین نشست کم رمق را نیز به فال نیک باید گرفت .(ادامه)
مخالفت شورا شهر ساری با نرخ‌های جدید سرویس مدارس
اعضای شورای اسلامی شهر ساری برای تعیین نرخ شهریه سرویس مدارس دانش‌آموزان مرکز استان در سال تحصیلی جدید با نرخ مصوب کارگروه ماده ۱۸ آموزش و پرورش شهرستان مخالفت کردند و قرار است برای نهایی شدن این نرخ در ساری تصمیم‌گیری کنند.(ادامه)
توافقنامه احداث پردیس سینمایی ایران بین شهردار ساری و رئیس حوزه هنری مازندران امضا شد. از سرگیری عملیات ساخت پردیس ساری
توافقنامه احداث پردیس سینمایی ایران بین شهردار ساری و رئیس حوزه هنری مازندران امضا شد.(ادامه)
کمک مالی بیشترین درخواست شهروندان مازندرانی در سامانه سامد
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران گفت که دریافت کمک مالی برای امرار معاش با ۹۴ مورد، بیشترین درخواست شهروندان این استان در تیرماه امسال بود که در سامانه سامد به ثبت رسیده است. (ادامه)
شمال نیوز : نوبخت با اشاره به اینکه با وجود ۳۵۷ سر دهنه و ۵۷۰ میلیون متر مکعب آب در شهرستان ساری ۱۳۰ میلیون متر مکعب آب کم داریم، گفت: اگر قرار است انتقال آب بین حوزه‌ای انجام شود اول باید آب شهرستان خودمان تامین و بعد به شهر دیگر آب بدهیم. نوبخت : موقعیت آبی شهرستان ساری خوب نیست / در مسیر خشکسالی قرار گرفته‌ایم/ اول باید آب خودمان تامین و بعد به دیگر ان آب بدهیم
شمال نیوز : نوبخت با اشاره به اینکه با وجود ۳۵۷ سر دهنه و ۵۷۰ میلیون متر مکعب آب در شهرستان ساری ۱۳۰ میلیون متر مکعب آب کم داریم، گفت: اگر قرار است انتقال آب بین حوزه‌ای انجام شود اول باید آب شهرستان خودمان تامین و بعد به شهر دیگر آب بدهیم.(ادامه)
سناریوی استیضاح شهردار ساری با ۱۲ سوال به مرحله دوم رسید
در سی و هفتیمن جلسه شورای اسلامی شهر ساری، با طرح ۱۲ سوال از جواد طالبی طرح استیضاح شهردار مرکز مازندران به مرحله دوم رسید.(ادامه)
غرق شدن ۲۱ نفر در دریای مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از غرق شدن ۲۱ نفر در دریای خزر خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : در برخی شهرهای مازندران، شهرداری ها برای حضور گردشگران در کنار ساحل، از آنها «پول» می گیرند؛ اقدامی که با وجود اطلاع استانداری مازندران رخ می دهد و .... پول گرفتن از مردم برای استفاده از سواحل مازندران ادامه دارد / توضیحات نماینده مجلس و شهرداری بابلسر
شمال نیوز : در برخی شهرهای مازندران، شهرداری ها برای حضور گردشگران در کنار ساحل، از آنها «پول» می گیرند؛ اقدامی که با وجود اطلاع استانداری مازندران رخ می دهد و ....(ادامه)
مازندران در صدر تغییر مدیریتی فرمانداری‌ها
پس از انتصاب سید محمود حسینی‌پور به‌عنوان استاندار مازندران تغییرات مدیریتی در استان آغاز شد و در کمتر از 7 ماه تمامی فرمانداران دولت قبل تغییر و فرمانداران جدید معارفه شدند. (ادامه)
شمال نیوز : فرماندار ساری گفت : برخی از طرح های اجرایی قلک شخصی بعضی ها شده است و یقین کنید بازرسان و مسوولان این دولت به این موارد پایان می دهند .... نوبخت : با هیچ کس تعارف ندارم / برخی طرح های اجرایی قلک شخصی بعضی ها شده است !
شمال نیوز : فرماندار ساری گفت : برخی از طرح های اجرایی قلک شخصی بعضی ها شده است و یقین کنید بازرسان و مسوولان این دولت به این موارد پایان می دهند ....(ادامه)
فرماندار: پروژه های نیمه کاره چهره ساری را زشت کرده است
فرماندار ساری با اشاره به قدمت بیش از ۲۰ ساله برخی طرح های نیمه کاره گفت: این طرح ها چهره شهر را زشت کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : تعدد پروژه های نیمه کاره، مازندران را به بهشت طرح های ناتمام و بی فرجام تبدیل کرد و بسیاری از آن ها کارایی و کیفیت خود را از دست دادند و از رده خارج شدند. مازندران در حصار پروژه‌های نیمه‌کاره/ فرجام کلنگ‌های بی‌ثمر
شمال نیوز : تعدد پروژه های نیمه کاره، مازندران را به بهشت طرح های ناتمام و بی فرجام تبدیل کرد و بسیاری از آن ها کارایی و کیفیت خود را از دست دادند و از رده خارج شدند.(ادامه)
آیت الله لائینی:حضرت امام راحل انقلاب اسلامی را با جهاد تبیین آغاز کرد
نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام راحل گفت: حضرت امام راحل انقلاب اسلامی را با جهاد تبیین و شناساندن پشت پرده رژیم خائن پهلوی آغاز کرد.(ادامه)
شورای شهر ساری پس از تایید نشدن بودجه تصویب شده دو هزار و ۲۹۰ میلیارد تومانی شهرداری ساری توسط کمیته انطباق فرمانداری، با یک عقب‌گرد بودجه‌ای زودهنگام لایحه بودجه یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری را به تصویب رساند. کمیته انطباق فرمانداری بودجه پیشنهادی شورای شهر ساری را رد کرد
شورای شهر ساری پس از تایید نشدن بودجه تصویب شده دو هزار و ۲۹۰ میلیارد تومانی شهرداری ساری توسط کمیته انطباق فرمانداری، با یک عقب‌گرد بودجه‌ای زودهنگام لایحه بودجه یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری را به تصویب رساند.(ادامه)
شمال نیوز: با حکم استاندار مازندران، عبدالرضا بابایی سکان هدایت فرمانداری نکا را بر عهده می‌گیرد. عبدالرضا بابایی فرماندار شهرستان نکا شد
شمال نیوز: با حکم استاندار مازندران، عبدالرضا بابایی سکان هدایت فرمانداری نکا را بر عهده می‌گیرد.(ادامه)
عبدالرضا بابایی سرپرست فرمانداری نکا شد
با حکم استاندار مازندران، عبدالرضا بابایی سکان هدایت فرمانداری نکا را بر عهده می‌گیرد. (ادامه)
شمال نیوز : در حالی مجتبی قلی‌پور باقری جایگزین اسماعیل حسن زاده در فرمانداری بابلسر شد تا بابلسری ها پس از بیش از 8 سال فرماندار بومی داشته باشند .... فرماندار جدید بابلسر منصوب شد / فرماندار بومی پس از ده سال برای بابلسری ها
شمال نیوز : در حالی مجتبی قلی‌پور باقری جایگزین اسماعیل حسن زاده در فرمانداری بابلسر شد تا بابلسری ها پس از بیش از 8 سال فرماندار بومی داشته باشند ....(ادامه)
معاون رئیس جمهور در امور زنان یکی از اعضای کابینه دولت سیزدهم بود که رییس جمهور را در سفر استانی به مازندران همراهی کرد و صبح جمعه با استقبال مدیرکل امور زنان وارد فرودگاه ساری شد. سفر یک روزه معاون رئیس جمهور در امور زنان به مازندران = تصاویر
معاون رئیس جمهور در امور زنان یکی از اعضای کابینه دولت سیزدهم بود که رییس جمهور را در سفر استانی به مازندران همراهی کرد و صبح جمعه با استقبال مدیرکل امور زنان وارد فرودگاه ساری شد.(ادامه)
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان این که در حال حاضر با حمایت و همکاری بانک ها در بسیاری از موارد ضامن را برای کارآفرینان زنان به حداقل رسانده ایم ، گفت:پیگیر حذف ضمانت بانکی برای دریافت تسهیلات زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست هستیم.

پیگیر حذف ضمانت بانکی برای دریافت تسهیلات زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست هستیم
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان این که در حال حاضر با حمایت و همکاری بانک ها در بسیاری از موارد ضامن را برای کارآفرینان زنان به حداقل رسانده ایم ، گفت:پیگیر حذف ضمانت بانکی برای دریافت تسهیلات زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست هستیم. (ادامه)
 سرپرست اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران گفت: ۶۰۰ کارشناس همزمان با هفدهمین سفر استانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور به مازندران مطالبات، پیشنهادت و درخواست‌های مردم این استان را دریافت و ثبت می‌کنند. ۶۰۰ کارشناس مطالبات مردم مازندران را در سامانه ۱۱۱ دریافت می‌کنند
سرپرست اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران گفت: ۶۰۰ کارشناس همزمان با هفدهمین سفر استانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور به مازندران مطالبات، پیشنهادت و درخواست‌های مردم این استان را دریافت و ثبت می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز: تغییر و تحولات فرمانداران که از شهرستان آمل آغاز شده بود، با انتصاب فرمانداران شهرستان‌های سیمرغ و گلوگاه شرقی‌ترین شهر مازندران شتاب گرفت و پس از آنها به شهرستان‌ میاندورود و اکنون هم به شهرستان نور رسید. فرماندار نور هم منصوب شد / توکلی جایگزین شادمان
شمال نیوز: تغییر و تحولات فرمانداران که از شهرستان آمل آغاز شده بود، با انتصاب فرمانداران شهرستان‌های سیمرغ و گلوگاه شرقی‌ترین شهر مازندران شتاب گرفت و پس از آنها به شهرستان‌ میاندورود و اکنون هم به شهرستان نور رسید.(ادامه)
توضیحات فرماندار ساری درباره دپوی زباله در ورودی شهر
فرماندار ساری درباره دپوی زباله در ورودی شهر ساری توضیحاتی داد. (ادامه)
نحوه راهپیمایی ۲۲ بهمن در مازندران اعلام شد
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران نحوه راهپیمایی در شهرهای دارای وضعیت آبی، زرد و نارنجی را به صورت پیاده روی اعلام کرد.(ادامه)
افتتاح خط تولید آنتی‌بیوتیک سازی در ساری/ افتتاح 84 پروژه در ایام دهه فجر
فرمانداری شهرستان ساری گفت: ۸۴ پروژه به اعتبار بالغ بر ۱۶۵ میلیارد تومان طی ایام دهه مبارک فجر در شهرستان ساری افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید. (ادامه)
شمال نیوز: فرماندار جویبار پایتخت کشتی جهان با حکم استاندار مازندران منصوب شد. فرماندار جویبار منصوب شد/ معارفه عصر پنجشنبه
شمال نیوز: فرماندار جویبار پایتخت کشتی جهان با حکم استاندار مازندران منصوب شد.(ادامه)
نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت : بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و جوانگرایی در دوره‌های مدیریتی نباید بهانه‌ای برای نادیده گرفتن ظرفیت های ارزشمند نیروهای باسابقه و کاربلد در انجام امور اجرایی استان مازندران باشد. جوانگرایی نباید بهانه‌ای برای نادیده گرفتن ظرفیت نیروهای باسابقه باشد
نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت : بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و جوانگرایی در دوره‌های مدیریتی نباید بهانه‌ای برای نادیده گرفتن ظرفیت های ارزشمند نیروهای باسابقه و کاربلد در انجام امور اجرایی استان مازندران باشد.(ادامه)
قطعا سفرهای استاندار جدید مازندران و دیدارش با مردم مایه مسرّت و خوشحالی است اما نکته ای که نباید در آن تعجیل شود عجله زودهنگام در سفرهای شهرستانی است، به ویژه آنکه همچنان تکلیف جا به جایی تعداد زیادی از مناصب دولتی استان مشخص نشده است.

سفرهای استاندار مازندران تا چه اندازه اثرگذار است؟
قطعا سفرهای استاندار جدید مازندران و دیدارش با مردم مایه مسرّت و خوشحالی است اما نکته ای که نباید در آن تعجیل شود عجله زودهنگام در سفرهای شهرستانی است، به ویژه آنکه همچنان تکلیف جا به جایی تعداد زیادی از مناصب دولتی استان مشخص نشده است. (ادامه)
شمال نیوز : بالاخره پس از چندماه گمانه زنی های متعدد درباره گزینه نهایی فرمانداری مرکز استان ،  با برگزاری مراسم معارفه ، سرپرست جدید فرمانداری ساری معرفی می شود .

سرپرست جدید فرمانداری ساری معارفه می شود
شمال نیوز : بالاخره پس از چندماه گمانه زنی های متعدد درباره گزینه نهایی فرمانداری مرکز استان ، با برگزاری مراسم معارفه ، سرپرست جدید فرمانداری ساری معرفی می شود . (ادامه)
شمال نیوز :  استاندار مازندران با اشاره به آغاز تغییرات در سطح فرمانداری ها گفت:فرمانداران ۳ شهرستان مازندران در هفته جاری معرفی می شوند. فرمانداران جدید سه شهر مازندران معرفی می شوند/ ساری، بهشهر و چالوس
شمال نیوز : استاندار مازندران با اشاره به آغاز تغییرات در سطح فرمانداری ها گفت:فرمانداران ۳ شهرستان مازندران در هفته جاری معرفی می شوند.(ادامه)
مجوز مرز هوایی دو فرودگاه مازندران در حال پیگیری
مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت:پیگیری برای مجوز برقراری مرز هوایی در دو فرودگاه مازندران در حال انجام است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.