.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شهادت یک بسیجی مدافع امنیت دیگر با اسلحه جنگی شات‌گان توسط اغتشاش‌گران
یک بسیجی مدافع امنیت در پی حمله مسلحانه اغتشاش‌گران در پایتخت با اسلحه شکاری شات‌گان به شهادت رسید.(ادامه)
فارس نوشت: در پی بروز ناامنی‌های اخیر در سطح کشور سرهنگ دوم داود عبداللهی فرمانده یگان امداد مریوان کردستان توسط اغتشاشگران مجروح و در بیمارستان به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد. فرمانده یگان امداد مریوان به شهادت رسید
فارس نوشت: در پی بروز ناامنی‌های اخیر در سطح کشور سرهنگ دوم داود عبداللهی فرمانده یگان امداد مریوان کردستان توسط اغتشاشگران مجروح و در بیمارستان به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.(ادامه)
آخرالزمان و کشفیات مرموز در هم تنیده!
به راستی کدام حجاب اجباری؟! اگر حجاب اجباری بود آیا خانم معتمد آریا می‌توانست در تداوم این فتنه مرموز به راحتی حیا و شرم خویش را، آن هم سر مزار مرحوم امین تارخ و در ملاءعام چوب حراج بزند؟! و قبر در انتظارش را پیشاپیش بلرزاند!(ادامه)
شمال نیوز: والدین حنانه کیاکجوری یکی از جانباختگان اغتشاشات اخیر در نوشهر با صدور بیانه ای، اغتشاش از سوی عده ای از آشوبگران فتنه گر که موجب برهم زدن امنیت مردم، مصدوم و کشته شدن تعدادی از هموطنان در این شهر شد را محکوم کردند. بیانیه والدین حنانه کیاکجوری یکی از جانباختگان حوادث اخیر
شمال نیوز: والدین حنانه کیاکجوری یکی از جانباختگان اغتشاشات اخیر در نوشهر با صدور بیانه ای، اغتشاش از سوی عده ای از آشوبگران فتنه گر که موجب برهم زدن امنیت مردم، مصدوم و کشته شدن تعدادی از هموطنان در این شهر شد را محکوم کردند.(ادامه)
حضور زنان در جنگ یکی از میراث‌های بااهمیتی است که مستندسازها به سراغ آن رفته‌اند تا چهره زنانه جنگ را به تصویر بکشند. معرفی مستندهایی از زنان در خط مقدم جنگ
حضور زنان در جنگ یکی از میراث‌های بااهمیتی است که مستندسازها به سراغ آن رفته‌اند تا چهره زنانه جنگ را به تصویر بکشند.(ادامه)
روایتی از شهادت حسین اوجاقی توسط آشوبگران
مادر بسیجی شهید حسین اوجاقی می گوید: او که زائر زیارت اربعین بود از مولایش حسین( ع) برای 2 فرزند پسرش عاقبت به خیری طلب کرده بود و وقتی خبر شهادت پسرش را به او می‌دهند می‌گوید آقاجانم چقدر زود دعایم را برآورده کردی و برایم افتخاری شد تا مادر شهید باشم.(ادامه)
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان این که، اغتشاشگران در شب گذشته به ۴۱ مکان دولتی و حاکمیتی در مازندران خسارت وارد کردند یا به آتش کشیدند، گفت: همچنین آشوبگران با حمله به عوامل انتظامی و بسیج، موجب مجروح شدن ۷۶ نفر از آنان شدند. خسارت اغتشاشگران به ۴۱ مکان دولتی و مجروح شدن ۷۶ نیروی انتظامی و بسیجی در مازندران
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان این که، اغتشاشگران در شب گذشته به ۴۱ مکان دولتی و حاکمیتی در مازندران خسارت وارد کردند یا به آتش کشیدند، گفت: همچنین آشوبگران با حمله به عوامل انتظامی و بسیج، موجب مجروح شدن ۷۶ نفر از آنان شدند.(ادامه)
یادگار امام در پیامی درگذشت پدر گرامی شهیدان ابراهیم و محمود زائری را تسلیت گفت. سیدحسن خمینی پیام تسلیت داد
یادگار امام در پیامی درگذشت پدر گرامی شهیدان ابراهیم و محمود زائری را تسلیت گفت.(ادامه)
زیارت اربعین + ترجمه و تفسیر
چهل روز از واقعه کربلا گذشته است و اربعین برای بزرگداشت بزرگترین حماسه تاریخ برپا می شود. خواندن زیارت اربعین یکی از اعمال مستحب است که ثواب و فضایل زیادی دارد.(ادامه)
سید محمدرضا رضازاده، استاندار اسبق فارس و همسر انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور درباره شرکت دانش بنیان فرزندش توضیحاتی ارائه داد. توضیحات همسر خزعلی درباره فرزندش
سید محمدرضا رضازاده، استاندار اسبق فارس و همسر انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور درباره شرکت دانش بنیان فرزندش توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
صیادی که ماهی‌ها را دوست دارد
صیاد مازندرانی وقتی دید ماهیان دریای خزر هر سال دارند کم می شوند به فکر نجات آن‌ها افتاد.(ادامه)
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بابل گفت : ۱۰۰ فرزند شهید فاقد شغل بابلی با ثبت نام در سامانه چشم انتظار شغل هستند که در فرایند آزمون باید شرکت کنند. ۱۰۰ فرزند شهید بابلی چشم انتظار شغل هستند 
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بابل گفت : ۱۰۰ فرزند شهید فاقد شغل بابلی با ثبت نام در سامانه چشم انتظار شغل هستند که در فرایند آزمون باید شرکت کنند.(ادامه)
مادر شهیدان سوداگر درگذشت/ پیام سردار سلامی
حاجیه خانم سکینه زاده گندم مادر شهیدان سرلشکر حاج احمد سوداگر و محمود سوداگر در ۸۹ سالگی دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
«اتاق ایزوله را برای بستری کردن نوه های سردار خالی کردیم. ایشان با ناراحتی گفتند یک نوزاد را از اتاق ایزوله بیرون آوردید به خاطر نوه های من؟ ما هم در نوبت می مانیم مثل بقیه بیماران!» خاطرات دکتر«محمد ترکمن»، پزشک اطفال از همنشینی با سردار شنیدنی‌است. شرط حاج قاسم برای عکس یادگاری
«اتاق ایزوله را برای بستری کردن نوه های سردار خالی کردیم. ایشان با ناراحتی گفتند یک نوزاد را از اتاق ایزوله بیرون آوردید به خاطر نوه های من؟ ما هم در نوبت می مانیم مثل بقیه بیماران!» خاطرات دکتر«محمد ترکمن»، پزشک اطفال از همنشینی با سردار شنیدنی‌است.(ادامه)
شمال نیوز : مدیر شعب بانک مسکن مازندران در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران استان حاضر و به تشریح عملکرد این بانک در استان پرداخت. حاجی پور : مازندران رتبه نخست قراردادهای منعقد شده در بافت های فرسوده را کسب کرد / برای تأمین مالی تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر آمادگی داریم / قرارداد ۵۲۹۴ واحد از نهضت مسکن ملی در مازندران منعقد شده است
شمال نیوز : مدیر شعب بانک مسکن مازندران در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران استان حاضر و به تشریح عملکرد این بانک در استان پرداخت.(ادامه)
مادر سردار شهید فتح الهی به فرزند شهیدش پیوست
مادر سردار شهید محمد فتح الهی از شهرستان نکا در شرق استان‌مازندران بعد از سال‌ها دوری، به فرزند شهیدش پیوست.(ادامه)
واکنش 5 چهره هیأتی به توهین میرحسین موسوی به سردار شهید همدانی
حامد کاشانی، حسین طاهری، محمدحسین پویانفر، حمید علیمی و رضا پناهیان از سخنرانان و مداحان کشور به توهین میرحسین موسوی به شهید حسین همدانی واکنش نشان دادند. (ادامه)
طبق منابع موجود «اَسلم بن عَمر ترکی دیلمی قزوینی» یکی از شهدای ایرانی واقعه کربلاست که در روز عاشورا به شهادت رسید و در دامان امام حسین(ع) آسمانی شد. شهید ایرانی واقعه کربلا که بود؟
طبق منابع موجود «اَسلم بن عَمر ترکی دیلمی قزوینی» یکی از شهدای ایرانی واقعه کربلاست که در روز عاشورا به شهادت رسید و در دامان امام حسین(ع) آسمانی شد.(ادامه)
کاش این عکس از شهید همه گیر نشود
فرزند شهید همت به انتشار عکسی از شهید عبدالله اسکندری در فضای مجازی و برخی رسانه ها واکنش نشان داده است.(ادامه)
شمال نیوز: خطبه عقد ازدواج زوج مازندرانی در جوار شهدای خوشنام حسینیه عاشقان ساری  خوانده شد . خطبه عقد زوج مازندرانی در جوار شهدای خوشنام حسینیه عاشقان ساری خوانده شد
شمال نیوز: خطبه عقد ازدواج زوج مازندرانی در جوار شهدای خوشنام حسینیه عاشقان ساری خوانده شد .(ادامه)
در حکمی از سوی دکتر سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، عباسعلی نوبخت به سمت سرپرست سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور منصوب شد.
نوبخت معاون وزیر و رییس سازمان منابع طبیعی کشور شد
در حکمی از سوی دکتر سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، عباسعلی نوبخت به سمت سرپرست سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور منصوب شد. (ادامه)
اعزام مشمولان پایه خدمتی تیر ماه ۱۴۰۱
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از اعزام همزمان مشمولان پایه خدمتی تیر ماه ۱۴۰۱ در روز چهار شنبه اول تیر ماه از شهرستان‌های معین خبر داد.(ادامه)
فرزند شهید صیاد خدایی در کنار ابراهیم رئیسی+عکس
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور یکشنبه 22 خرداد ماه با حضور در منزل شهید صیاد خدایی با خانواده این شهید بزرگوار دیدار کرد. (ادامه)
بدهی ۱۰۰۰ میلیارد تومانی/ اعتبار سفر دولت به زباله سوز ساری رسید
شهردار ساری بدهی شهرداری را هزار میلیارد تومان اعلام کرد و درباره تبدیل وضعیت نیروها گفت: هزار فرزند ایثارگر به صورت شرکتی مشغول کار هستند که باید تبدیل وضعیت شوند.(ادامه)
عکس/ فرزند "شهید صیاد خدایی" در مراسم تشییع
مراسم تشییع پیکر سردار شهید مدافع حرم «صیاد خدایی» صبح سه‌شنبه، (۳ خرداد) از میدان امام حسین بطرف میدان شهدا با حضور جمعی از مردم تهران برگزار شد.(ادامه)
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد. فرزند شهید مطهری: مادرم به آقای رئیسی رأی داد
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد.(ادامه)
شمال نیوز: سردار باقرزاده درباره مرحوم آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی می‌گوید: مرحوم حاج آقا مجتبی تهرانی در ابتدا و شروع نهضت همراه حضرت امام بودند و جزء کسانی بودند که با اعلامیه از مرجعیت امام خمینی(ره) حمایت کرده بودند؛ ایشان از حلقه اسرار امام بودند. روایت سردار مازنی از آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی + روایات تاریخی انقلاب
شمال نیوز: سردار باقرزاده درباره مرحوم آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی می‌گوید: مرحوم حاج آقا مجتبی تهرانی در ابتدا و شروع نهضت همراه حضرت امام بودند و جزء کسانی بودند که با اعلامیه از مرجعیت امام خمینی(ره) حمایت کرده بودند؛ ایشان از حلقه اسرار امام بودند.(ادامه)
به نابودی رژیم صهیونیستی سرعت داده می‌شود/ از هر گروه مبارزی علیه رژیم صهیونیستی در دنیا پشتیبانی می‌کنیم/ دیر نباشد که فتح قدس را ببینیم / هرکجا تشخیص بدهیم برخورد جدی با صهیونیست‌ها خواهیم کرد و آن‌ها کوچکتر از آن هستند که با ما هماوردی کنند.....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : بالاخره پس از ماهها انتظار برای سیاسی تریم شهر استان مازندران فرماندار تعیین شد و عصر امروز سه شنبه با برگزاری مراسم معارفه رسما آغاز بکار خواهد کرد .

فرماندار قائم شهر منصوب شد / مولائی عصر امروز معارفه می شود
شمال نیوز : بالاخره پس از ماهها انتظار برای سیاسی تریم شهر استان مازندران فرماندار تعیین شد و عصر امروز سه شنبه با برگزاری مراسم معارفه رسما آغاز بکار خواهد کرد . (ادامه)
تجلیل از ۱۴۰ فرزند شاهد و ایثارگران مازندران
آیین تجلیل از ۱۴۰ نفر از فرزندان شهید و جامعه ایثارگران به مناسبت روز شهدا در ساری برگزار شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.246 seconds.