.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن درشهرها و بخش‌های مازندران اعلام مسیر و ساعت راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مازندران
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن درشهرها و بخش‌های مازندران (ادامه)
مسیر و زمان راهپیمایی  یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مازندران از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد.
اعلام مسیر و ساعت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در مازندران + سخنرانان
مسیر و زمان راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مازندران از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد. (ادامه)
حیدر آسیابی اظهار داشت: حکم قصاص قاتل شهید سراوانی در دادگاه کیفری یک گنبدکاووس صادر و پرونده برای فرجام خواهی به دیوان عالی کشور فرستاده شد. صدور حکم قصاص قاتل شهید سروانی
حیدر آسیابی اظهار داشت: حکم قصاص قاتل شهید سراوانی در دادگاه کیفری یک گنبدکاووس صادر و پرونده برای فرجام خواهی به دیوان عالی کشور فرستاده شد.(ادامه)
شمال نیوز : حاج مرتضی مردانشاهی، پدر شهید والامقام حمیدرضا مردانشاهی و فرماندار اسبق مرکز استان ، پس از عمری خدمت صادقانه دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست . فرماندار اسبق ساری به فرزند شهیدش پیوست
شمال نیوز : حاج مرتضی مردانشاهی، پدر شهید والامقام حمیدرضا مردانشاهی و فرماندار اسبق مرکز استان ، پس از عمری خدمت صادقانه دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست .(ادامه)
دختر «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد: رهنمودهای رهبر انقلاب ایران پیروزی‌های بزرگی را برای مقاومت رقم زده است. گفتگوی خواندنی با دختر سید حسن نصرالله
دختر «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد: رهنمودهای رهبر انقلاب ایران پیروزی‌های بزرگی را برای مقاومت رقم زده است.(ادامه)
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد که حکم علیرضا اکبری به اتهام افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق جاسوسی برای دستگاه اطلاعاتی دولت انگلیس به مجازات اعدام محکوم شده بود، اجرا شد. ابرجاسوس انگلیس MI6 ، علیرضا اکبری اعدام شد
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد که حکم علیرضا اکبری به اتهام افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق جاسوسی برای دستگاه اطلاعاتی دولت انگلیس به مجازات اعدام محکوم شده بود، اجرا شد.(ادامه)
قوه قضاییه اعلام کرد: «حکم علیرضا اکبری فرزند علی دارای تابعیت مضاعف ایرانی-انگلیسی که به اتهام افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق جاسوسی برای دستگاه اطلاعاتی دولت انگلیس به مجازات اعدام محکوم شده بود، اجرا شد.» علیرضا اکبری اعدام شد
قوه قضاییه اعلام کرد: «حکم علیرضا اکبری فرزند علی دارای تابعیت مضاعف ایرانی-انگلیسی که به اتهام افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق جاسوسی برای دستگاه اطلاعاتی دولت انگلیس به مجازات اعدام محکوم شده بود، اجرا شد.»(ادامه)
خانواده ستوانیکم شهید "احمد کشوری نیا" که در حین ماموریت تعقیب، مراقبت و درگیری با خودرو قاچاقچیان دچار مرگ مغزی شده بود، اعضای بدن او را اهدا کردند. اهدای عضو مامور شهید پلیس به ۵ بیمار نیازمند
خانواده ستوانیکم شهید "احمد کشوری نیا" که در حین ماموریت تعقیب، مراقبت و درگیری با خودرو قاچاقچیان دچار مرگ مغزی شده بود، اعضای بدن او را اهدا کردند.(ادامه)
محمدمهدی کرمی و محمد حسینی، عوامل اصلی جنایتی که منجر به شهادت مظلومانه، سیدروح‌الله عجمیان شد صبح امروز به دار مجازات آویخته شدند. حکم اعدام ۲ تن از عوامل اصلی شهادت سیدروح‌الله عجمیان اجرا شد
محمدمهدی کرمی و محمد حسینی، عوامل اصلی جنایتی که منجر به شهادت مظلومانه، سیدروح‌الله عجمیان شد صبح امروز به دار مجازات آویخته شدند.(ادامه)
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. کسانی که حجاب ضعیف دارند هم دختران خود ما هستند؛ نباید آنها را متهم کرد / در قضایای اخیر خود زن‌ها در مقابل فراخوان کشف حجاب ایستادند و در دهان آنها زدند / قوانین خانواده آنچنان محکم باشد که مردان قادر به ظلم کردن به زنان نباشند(خبر)
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.(ادامه)
آقای قاضی‌زاده! شهدا روی حجاب حساس بودند ولی همه‌ی حساسیت‌شان حجاب نبود... خوب است رئیس بنیاد شهید، افکار پوسیده و عقاید پلاسیده‌ی خود را به شهدا نسبت ندهد. حمله شدید فرزند شهید به رئیس بنیاد شهید کشور
آقای قاضی‌زاده! شهدا روی حجاب حساس بودند ولی همه‌ی حساسیت‌شان حجاب نبود... خوب است رئیس بنیاد شهید، افکار پوسیده و عقاید پلاسیده‌ی خود را به شهدا نسبت ندهد.(ادامه)
آیت الله خامنه‌ای ۶۰ سال با دیکتاتوری مبارزه کرد/ حاج قاسم فرزند امام بود و تربیت یافته مکتب آیت‌الله خامنه‌ای/ در راه سردار سلیمانی سنگلاخ زیاد بود، رجال سیاسی مزاحمش می‌شدند/ درایت رهبر انقلاب چگونه سرنوشت جنگ ۳۳ روزه را عوض کرد؟‌(خبر)
(ادامه)
هنوز برخي سُفراي دو آتشه دولت قبل بر سر کار هستند/ برخي افرادي که در اين دولت هم انتخاب شدند در تراز اين ملت نيستند هنوز برخي سُفراي دو آتشه دولت قبل بر سر کار هستند/ برخي افرادي که در اين دولت هم انتخاب شدند در تراز اين ملت نيستند
هنوز برخي سُفراي دو آتشه دولت قبل بر سر کار هستند/ برخي افرادي که در اين دولت هم انتخاب شدند در تراز اين ملت نيستند(ادامه)
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری ماموران انتظامی گلشن با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر و شهادت یکی از مأموران جان خبر داد. درگیری ماموران انتظامی و شهادت یک پلیس در شهرستان گلشن
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری ماموران انتظامی گلشن با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر و شهادت یکی از مأموران جان خبر داد.(ادامه)
هرکس کار رسانه‌ای علیه ایران کرده باشد ضربه‌اش را خواهد خورد/ عربستان تفاله آمریکاست و ارزش دشمن تلقی شدن ندارد/ آمریکا و سگ دست پرورده‌اش رژیم صهیونیستی و تفاله‌ای مانند عربستان در مقابل مقاومت شکست خورد/ ایران کانون تعلیم و تربیت و ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : حاج سید رمضان علمدار پدر بزرگوار شهید سید مجتبی علمدار صبح جمعه پس از سال‌ها فراق، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست. پدر شهید سید مجتبی علمدار دعوت حق را لبیک گفت
شمال نیوز : حاج سید رمضان علمدار پدر بزرگوار شهید سید مجتبی علمدار صبح جمعه پس از سال‌ها فراق، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.(ادامه)
مجیدرضا رهنورد قاتل شهیدان زینال‌زاده و رضازاده در ملاعام اعدام شد
مجیدرضا رهنورد قاتل شهیدان زینال‌زاده و رضازاده صبح امروز در مشهد و در ملاعام به دار مجازات آویخته شد.(ادامه)
اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای از شهادت احمد صالحی از سربازان گمنام امام زمان(عج) در زابل خبر داد. شهادت مدافع مازندرانی امنیت در سیستان و بلوچستان
اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای از شهادت احمد صالحی از سربازان گمنام امام زمان(عج) در زابل خبر داد.(ادامه)
ناگفته های محافظ سردار سلیمانی
محافظ حاج‌قاسم می‌گوید: حاج‌قاسم آرامش ما بود، در سخت‌ترین و بحرانی‌ترین شرایط هم آرام بود و آرامش می‌داد، او حتی آرامش کشور هم بود.(ادامه)
شهید مازندرانی که در عرصه رسانه برای رفع اختلاف شیعه و سنی تلاش می کرد
آیت‌الله محمدیان نماینده وقت ولی فقیه در زاهدان در بیان خاطراتش از شهید لقمانی می‌گوید؛ «من از شهادت پسرم نارحت نشدم اما از شهادت شهید لقمانی متاثر شدم چون ایشان با ساخت برنامه‌های اصولی و نویسندگی خوب خود تلاش می‌کرد اختلاف شیعه و سنی را در منطقه از بین ببرد.»(ادامه)
نوشته متفاوت فرزند شهید همت درباره ناآرامی‌های اخیر
فرزند شهید همت در پست اینستاگرامی خود نوشت: به زبان صریح و روشن می‌گویم که مثل اغلب فرزندان شهدا در کنار رهبر و مردم، پای کار کشور و نظام می ایستم.(ادامه)
یک منبع آگاه درباره نحوه شهادت شهید امنیت مجید یوسفی گفت: راننده یک دستگاه سواری تندر ۹۰ با سرعتی جنون آمیز به سمت مدافعان امنیت حرکت کرده و شهید یوسفی را به شهادت رساند. «مجید یوسفی» سومین شهید مدافع امنیت گیلان لقب گرفت+ عکس
یک منبع آگاه درباره نحوه شهادت شهید امنیت مجید یوسفی گفت: راننده یک دستگاه سواری تندر ۹۰ با سرعتی جنون آمیز به سمت مدافعان امنیت حرکت کرده و شهید یوسفی را به شهادت رساند.(ادامه)
روایت سبک زندگی شهیدِ نخبه شاهچراغ
«در روز حادثه تروریستی شاهچراغ « شهید سید فرید الدین معصومی» رفته بود زیارت تا قبل از پروازش به تهران، نماز اول وقت بخواند. اهمیت به نماز اول وقت شهادت را برایش دست یافتنی کرد. حتی من به شوخی به او می‌گفتم، نقطه عطف زندگی تو ازدواجت با خواهر من بود، اما واقعا نقطه عطف زندگی فرید آنجایی بود که همه‌ امکانات عالی و پیشنهادات خیلی خوب را در خارج از کشور رها کرد و به لطف خدا روز به روز بیشتر اوج گرفت.»(ادامه)
با دستور رئیس قوه قضاییه، پس از صدور کیفرخواست پرونده متهمان اغتشاشات اخیر در یک ماه اخیر، دادگاه های رسیدگی به این پرونده‌ها، از هفته گذشته آغاز شده است. کیفرخواست بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر در....(خبر)
(ادامه)
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی، در ارتباط با اهمیت خوردن صبحانه و نان مصرفی، توضیحاتی ارائه داد. بهترین نان صبحانه کدام است
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی، در ارتباط با اهمیت خوردن صبحانه و نان مصرفی، توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
پدرمعنوی هیأت‌های مذهبی بابل به دیار حق شتافت
روح بلند مجاهد فی سبیل الله، پیرو راه ولایت استاد اخلاق و هدایت عالم ربانی ابوشهید حجت الاسلام محمدهادی یزدانی به ملکوت اعلی پیوست.(ادامه)
حجت الاسلام گواهی؛ دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی و ذخیره بزرگ الهی است
حجت الاسلام گواهی در خصوص نقش رهبری امام راحل (ره) گفت: امام همواره با رزمندگان بود، از حال آن‌ها آگاهی داشت و مادامی که در جماران حضور داشت همیشه آن عزیزان را دعا می‌کرد.(ادامه)
وقتی دایی شهید مدافع حرم از آن دنیا برایش پارتی‌ بازی می‌کند
مادر شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان می‌گوید: شب قبل از شهادت محمدرضا، احساس کردم مهر محمدرضا از دلم جدا شده است. آن موقع نیمه‌شب از خواب بیدار شدم. حالت غریبی داشتم، آن شب برادر شهیدم را در خواب دیدم، اما باز هم، حالم منقلب بود.(ادامه)
طی حکمی از سوی دکتر فرهاد غلامی رییس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی مازندران، سرپرست جدید مرکز بهداشت شهرستان ساری منصوب شد. سرپرست جدید مرکز بهداشت شهرستان ساری منصوب شد
طی حکمی از سوی دکتر فرهاد غلامی رییس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی مازندران، سرپرست جدید مرکز بهداشت شهرستان ساری منصوب شد.(ادامه)
اسدالله بادامچیان گفت: من اصلا اصلاح طلبی را تمام شده می‌یابم در چند سال قبل هم مصاحبه کردم و گفتم جریان اصلاح طلبی مُرد. بادامچیان: به تاجزاده گفتم آینده‌ات «نکبت بار» است
اسدالله بادامچیان گفت: من اصلا اصلاح طلبی را تمام شده می‌یابم در چند سال قبل هم مصاحبه کردم و گفتم جریان اصلاح طلبی مُرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.208 seconds.