.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پاسدار گلستانی و از نیروهای گروه مهندسی رزمی ۴۵ جوادالائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور به شهادت رسید. شهادت پاسدار گلستانی در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور
پاسدار گلستانی و از نیروهای گروه مهندسی رزمی ۴۵ جوادالائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور به شهادت رسید.(ادامه)
چهارمین همایش ادبی فخر ایران و آیین رونمایی از خودروی شهید دکتر محسن فخری زاده در باغ موزۀ دفاع مقدس تهران برگزار شد. آیین رونمایی از خودروی شهید دکتر محسن فخری زاده برگزار شد
چهارمین همایش ادبی فخر ایران و آیین رونمایی از خودروی شهید دکتر محسن فخری زاده در باغ موزۀ دفاع مقدس تهران برگزار شد.(ادامه)
باقری گفت: از روزی که طوفان‌الاقصی شکل گرفت، حزب‌الله لبنان بیش از ۷۰ شهید تقدیم کرده است. روایت خبرنگار اعزامی به لبنان از خانواده‌های شهدای جنگ غزه
باقری گفت: از روزی که طوفان‌الاقصی شکل گرفت، حزب‌الله لبنان بیش از ۷۰ شهید تقدیم کرده است.(ادامه)
رهبر انقلاب در پاسخ به این نامه نوشتند : شما با متلاشی ساختن این توده‌ی سرطانی و مهلک نه فقط به کشورهای منطقه و به جهان اسلام بلکه به همه‌ی ملتها و به بشریت خدمتی بزرگ کردید / آنهائی که با سرمایه‌گذاری سنگین این توطئه‌ی شوم را تدارک دیده بودند آرام نخواهند نشست ....(خبر)
(ادامه)
رهبر انقلاب در پاسخ به نامه فرمانده وقت سپاه قدس نوشتند: شما با متلاشی ساختن این توده‌ی سرطانی و مهلک نه فقط به کشورهای منطقه و به جهان اسلام بلکه به همه‌ی ملتها و به بشریت خدمتی بزرگ کردید / آنهائی که با سرمایه‌گذاری سنگین این توطئه‌ی شوم را تدارک دیده بودند آرام نخواهند نشست ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: شهید کاظمی خود را به بنی‌صدر رساند و با صدای بلند و با شجاعت تمام به او گفت: «تو دشمن امام خمینی هستی، اگر یک مو از سر امام کم شود، تو را تکه‌تکه می‌کنم» .... سردار شهید مازندرانی که به بنی‌صدر گفت تکه‌تکه‌ات می‌کنم+تصاویر
شمال نیوز: شهید کاظمی خود را به بنی‌صدر رساند و با صدای بلند و با شجاعت تمام به او گفت: «تو دشمن امام خمینی هستی، اگر یک مو از سر امام کم شود، تو را تکه‌تکه می‌کنم» ....(ادامه)
آنچه در ۵ هفته اخیر بر سر غزه آمد، شرم تاریخی برای اخلاق و قانون و انسانیت است/ اسرائیل فرزند نامشروع آمریکا و دولت آمریکا، آمر و شریک اصلی این جنایت است/ ۱۰ راهکار فوری رئیسی برای تصمیم‌گیری به نفع فلسطین ....(خبر)
(ادامه)
پیکر جانباز سرافراز ۷۰ درصد سید حسین کاشانی با حضور مردم شهید پرور و ولایی تشییع و در کنار یاران شهیدش در بخش دابودشت آمل به خاک سپرده شد. پیکر جانباز آملی کنار یاران شهیدش آرام گرفت
پیکر جانباز سرافراز ۷۰ درصد سید حسین کاشانی با حضور مردم شهید پرور و ولایی تشییع و در کنار یاران شهیدش در بخش دابودشت آمل به خاک سپرده شد.(ادامه)
شمال نیوز : اشغالگران صهیونیستی که با این جنایت‌ها صفحه ننگین و شرم آوری را در تاریخ به ثبت رساندند قصد گشودن جبهه‌ای دیگر در جنگ زمینی را دارند، اما این اقدام می‌تواند به آخرین اشتباه رژیم صهیونیستی تبدیل شود . غزه کربلای قرن بیست ویکم ؛ جنایت جبالیا ، حقیقت عمل آمریکا و اسرائیل
شمال نیوز : اشغالگران صهیونیستی که با این جنایت‌ها صفحه ننگین و شرم آوری را در تاریخ به ثبت رساندند قصد گشودن جبهه‌ای دیگر در جنگ زمینی را دارند، اما این اقدام می‌تواند به آخرین اشتباه رژیم صهیونیستی تبدیل شود .(ادامه)
زینب سلیمانی فرزند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به نوادگان گاندی و ماندلا و دختر چه‌گوارا نامه نوشت و آن‌ها را به حمایت از فلسطین دعوت کرد. نامه دختر حاج قاسم درباره فلسطین به نوادگان گاندی، چه‌گوارا و ماندلا
زینب سلیمانی فرزند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به نوادگان گاندی و ماندلا و دختر چه‌گوارا نامه نوشت و آن‌ها را به حمایت از فلسطین دعوت کرد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران در واکنش به حاشیه مراسم تجلیل از پزشکان گفت: انسان‌های ضعیف‌الاعتقاد ترسو نباید مسؤول شوند؛ مسؤول کسی باید باشد که شهامت گفتن نقد در مقابل منکر را داشته باشد و چسبیده به پست و مقامش نباشد.

انسان‌های ضعیف‌الاعتقاد نباید مسؤول شوند / مسؤول کسی باید باشد که شهامت گفتن نه در مقابل منکر را داشته باشد و چسبیده به پست و مقامش نباشد
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران در واکنش به حاشیه مراسم تجلیل از پزشکان گفت: انسان‌های ضعیف‌الاعتقاد ترسو نباید مسؤول شوند؛ مسؤول کسی باید باشد که شهامت گفتن نقد در مقابل منکر را داشته باشد و چسبیده به پست و مقامش نباشد. (ادامه)
پدری که در شهادت فرزندش خدا را حمد می‌گوید، والدینی که فرزند شهیدشان را به فلسطین تقدیم می‌کنند، نوجوان مجروحی که آیات قرآن می‌خواند و صحنه‌های مشابه، نشان‌دهنده گوشه‌ای از صبر و توکل عمیق مردم غزه است. غزه؛ صحنه مظلومیت و صبوری، و اقتدار/آمریکا شریک جرم قطعی جنایت رژیم صهیونیستی در غزه/دولت‌های اسلامی منفعل نشوند، پیروزی قطعاً برای فلسطین است/سفرهای پی در پی سران غربی برای جلوگیری از متلاشی شدن رژیم صهیونیستی است (خبر)
پدری که در شهادت فرزندش خدا را حمد می‌گوید، والدینی که فرزند شهیدشان را به فلسطین تقدیم می‌کنند، نوجوان مجروحی که آیات قرآن می‌خواند و صحنه‌های مشابه، نشان‌دهنده گوشه‌ای از صبر و توکل عمیق مردم غزه است.(ادامه)
فرزند اسیر صهیونیستی آزاد شده به فشارهای نتانیاهو علیه مادرش به شدت انتقاد کرد. اعتراض اسیر صهیونیستی آزاد شده به فشارهای نتانیاهو
فرزند اسیر صهیونیستی آزاد شده به فشارهای نتانیاهو علیه مادرش به شدت انتقاد کرد.(ادامه)
فرزند شهید همت: من آماده اعزام به سرزمین‌های اشغالی هستم
(ادامه)
شمال نیوز:

نقش مازندران در انقلاب و دفاع مقدس را با ارائه اطلاعاتی به مرور می نشینیم. نقش مازندران در دفاع مقدس(يادداشت)
شمال نیوز: نقش مازندران در انقلاب و دفاع مقدس را با ارائه اطلاعاتی به مرور می نشینیم.(ادامه)
دادگاه حقوقی بین المللی پیرامون حادثه تروریستی ۳۱ شهریور سال ۹۷ در اهواز که مربوط به دعاوی اتباع ایرانی علیه دولت و مقامت آمریکا است، صبح امروز در مجتمع امام خمینی برگزار شد. جلسه رسیدگی حقوقی به پرونده گروهک الاحوازیه برگزار شد
دادگاه حقوقی بین المللی پیرامون حادثه تروریستی ۳۱ شهریور سال ۹۷ در اهواز که مربوط به دعاوی اتباع ایرانی علیه دولت و مقامت آمریکا است، صبح امروز در مجتمع امام خمینی برگزار شد.(ادامه)
عکس/ فرزند شهید حججی در دیدار امروز با رهبر انقلاب
تصویری از فرزند شهید محسن حججی در دیدار امروز طلایه‌داران دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) را می‌بینید.(ادامه)
جمعی از طلایه‌داران، خانواده‌های شهدا، هنرمندان، نویسندگان و امدادگران و پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. دیدار پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت با رهبر انقلاب
جمعی از طلایه‌داران، خانواده‌های شهدا، هنرمندان، نویسندگان و امدادگران و پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
شمال نیوز : یک مدیر مازندرانی به عنوان سرپرست « امداد خودرو » ایران منصوب شد . یک مدیر مازندرانی سکاندار « امداد خودرو » ایران شد
شمال نیوز : یک مدیر مازندرانی به عنوان سرپرست « امداد خودرو » ایران منصوب شد .(ادامه)
درگذشت مادر شهیدان رستم زاده گنجی در بابل
مادر شهیدان والامقام علی اصغر و حسین رستم زاده گنجی از بابل آسمانی شد(ادامه)
سردبیر برنامه «دخت ایران» گفت: در بحبوبه بحران هویتی برای زن ایرانی، خانم مرضیه حدیدچی می‌تواند اسوه و الگوی یک زن با ایمان، شجاع، و مستقل باشد. مرضیه حدیدچی اولین فرمانده زن سپاه
سردبیر برنامه «دخت ایران» گفت: در بحبوبه بحران هویتی برای زن ایرانی، خانم مرضیه حدیدچی می‌تواند اسوه و الگوی یک زن با ایمان، شجاع، و مستقل باشد.(ادامه)
سردار سید علی صنیع خانی، از پیشکسوتان دفاع مقدس، بازنشسته سپاه پاسداران و برادر شهیدان سید محمد و سید حسن صنیع خانی، بعد از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

سردار سید علی صنیع خانی به همرزمان شهیدش پیوست
سردار سید علی صنیع خانی، از پیشکسوتان دفاع مقدس، بازنشسته سپاه پاسداران و برادر شهیدان سید محمد و سید حسن صنیع خانی، بعد از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
ساخت فیلم در مورد شهید همت تکذیب شد
(ادامه)
سید اسماعیل نصراللهی دانش آموز معلولی که رتبه ۲۵ کنکور شد در دیدار با وزیر علوم، مهمترین خواسته خود را امکان تحصیل آنلاین عنوان کرد و وزیر علوم در این زمینه قول مساعد داد. قول مساعد وزیر علوم به داوطلب معلول ساروی رتبه ۲۵ کنکور
سید اسماعیل نصراللهی دانش آموز معلولی که رتبه ۲۵ کنکور شد در دیدار با وزیر علوم، مهمترین خواسته خود را امکان تحصیل آنلاین عنوان کرد و وزیر علوم در این زمینه قول مساعد داد.(ادامه)
عکسی از سردار سپاه روی تخت بیمارستان
سردار سیدعلی صنیع خانی، از پیشکسوتان دفاع مقدس، بازنشسته سپاه پاسداران و برادر شهید در بخش ICU یکی از بیمارستان های تهران بستری شد.(ادامه)
عبدالحمید در طی دوران آشوب‌ها هر هفته در خطبه‌های نماز جمعه با سیاه‌نمایی در خصوص وضعیت اهل سنت و بلوچ‌ها در ایران، تلاش کرد دوقطبی مذهبی- قومیتی مدنظر غرب را در وسعت تأثیرگذاری خود ایجاد و پررنگ کند. تریبون عبدالحمید چند نفر را عزادار می‌کند؟
عبدالحمید در طی دوران آشوب‌ها هر هفته در خطبه‌های نماز جمعه با سیاه‌نمایی در خصوص وضعیت اهل سنت و بلوچ‌ها در ایران، تلاش کرد دوقطبی مذهبی- قومیتی مدنظر غرب را در وسعت تأثیرگذاری خود ایجاد و پررنگ کند.(ادامه)
مدیرکل سابق ارشاد خوزستان گفت: خیلی‌ها مرا شهید راه کنسرت عنوان کرده‌اند...در راه هنر شهید نداده بودیم که چقدر خوب است ما را به عنوان شهید این راه بدانند! مدیرکل برکنار شده ارشاد: من شهید راه کنسرت هستم!
مدیرکل سابق ارشاد خوزستان گفت: خیلی‌ها مرا شهید راه کنسرت عنوان کرده‌اند...در راه هنر شهید نداده بودیم که چقدر خوب است ما را به عنوان شهید این راه بدانند!(ادامه)
پدر شهید خلیل کوچکی در بابل آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست. پدر شهید کوچکی به فرزند شهیدش پیوست
پدر شهید خلیل کوچکی در بابل آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.(ادامه)
دو زن بی حجاب به همراه یک مرد نسبت به همسر و فرزند شهید جانعلی موسی زاده در بابلسر هتاکی کردند. در این حادثه همسر شهید از ... حمله دو زن بی‌حجاب و نیمه برهـنه به خانواده شهید در بابلسر / افراد هتاک بازداشت شدند/ فیلم
دو زن بی حجاب به همراه یک مرد نسبت به همسر و فرزند شهید جانعلی موسی زاده در بابلسر هتاکی کردند. در این حادثه همسر شهید از ...(ادامه)
اسامی دقیق فقط شهدای بنی هاشم در ماجرای کربلا
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.372 seconds.