.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
توضیحات لاریجانی درباره جلسه غیرعلنی امروز مجلس
رئیس مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره جلسه غیرعلنی امروز مجلس با برخی دولتمردان ارائه کرد. (ادامه)
لاریجانی: دیداری با رهبری درباره "FATF" نداشتیم
رئیس مجلس شورای اسلامی جزئیاتی از جلسه غیر‌علنی صبح امروز مجلس با حضور معاون اول رئیس‌جمهور درباره گرانی‌ها را مطرح کرد. (ادامه)
صاحب صندلی بهشت، یکی از این ۲۸ نفر است
روزنامه شرق نوشت: شورای شهر تهران روز گذشته پس از پایان التهاب استعفای شهردار تهران و مذاکراتی که بیشتر غیررسمی و در بیرون بهشت بود، در جلسه‌ای غیرعلنی که جدیدا نامش را «مشورتی» گذاشته‌اند، 28 نفر از گزینه‌های پیشنهادی خود را برای شهرداری پایتخت معرفی کرد. به گفته اعضای شورا، قرار است تا 23 اردیبهشت کلیددار خیابان بهشت را از میان این گزینه‌ها انتخاب کنند.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده  قائم شهر در مجلس بر لزوم روند اقناعی در مجلس اشاره کرد و گفت: ‌نمی‌توان ارز را به صورت دستوری ثابت نگه داشت و بهتر بود از روسای قوای مجریه و قضائیه دعوت می‌شد تا در این رابطه به مجلس که خانه ملت است گزارش دهند..... سیف فرمان‌بر است باید از فرماندهان دعوت می‌‌کردیم+ واکنش مطهری
شمال نیوز : نماینده قائم شهر در مجلس بر لزوم روند اقناعی در مجلس اشاره کرد و گفت: ‌نمی‌توان ارز را به صورت دستوری ثابت نگه داشت و بهتر بود از روسای قوای مجریه و قضائیه دعوت می‌شد تا در این رابطه به مجلس که خانه ملت است گزارش دهند.....(ادامه)
شمال نیوز :  این دسته از نمایندگان معتقد بودند که عملکرد سیف باعث نابسامانی در بازار ارز شده و او دیگر نباید سخن بگوید که لاریجانی پاسخ داد: مگر آقا نفرمودند اول حرف ها را بشنوید و بعد تصمیم بگیرید..... تنش در جلسه علنی مجلس؛ نمایندگان خواستار استعفای سیف شدند
شمال نیوز : این دسته از نمایندگان معتقد بودند که عملکرد سیف باعث نابسامانی در بازار ارز شده و او دیگر نباید سخن بگوید که لاریجانی پاسخ داد: مگر آقا نفرمودند اول حرف ها را بشنوید و بعد تصمیم بگیرید.....(ادامه)
آغاز جلسه علنی مجلس برای بررسی وضعیت بازار ارز
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی و برای بررسی وضعیت بازار ارز آغاز شد.(ادامه)
محمود احمدی‌نژاد برای سال 96 گویی به خود قول داده بود که سنگ تمام بگذارد. او به خیال خود پروژه بازگشت به پاستور را در سر می‎پروراند و وقتی که از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شد، پروژه‌های دیگری را مهندسی کرد تا بتواند چهره اصلی‌اش را به نمایش بگذارد.


چهار فصل طوفانی احمدی‌نژاد / رئیس‌جمهور سابق پروژه افشاگری را مهندسی می‌کند | رفقای احمدی‌نژاد پشت میله‌های زندان
محمود احمدی‌نژاد برای سال 96 گویی به خود قول داده بود که سنگ تمام بگذارد. او به خیال خود پروژه بازگشت به پاستور را در سر می‎پروراند و وقتی که از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شد، پروژه‌های دیگری را مهندسی کرد تا بتواند چهره اصلی‌اش را به نمایش بگذارد. (ادامه)
ادامه سریال نامه نگاری های ​​احمدی‌نژاد
احمدی‌نژاد که چند تن از حلقه یاران او به اتهامات مختلفی از جمله مسایل مالی در بازداشت هستند، در اقدام جدیدی به مقام معظم رهبری نامه نوشت.(ادامه)
فیلترینگ تلگرام تصویب شده است
(ادامه)
رییس دفتر رییس دولت دهم پیش از حضور در دادسرا با بیان اینکه از هر نوع محکومیتی استقبال می کنم، گفت: به هیچ وجه‌ نه نگرانیم و نه می‌ترسیم. اگر چوبه دار هم بزنند خودم راحت از خانه بیرون می‌آیم و می‌روم بالا. اگر شلاق بزنند هم من‌ آماده هستم.
مشایی: اگر چوبه‌دار هم بزنند راحت از‌ آن بالا می‌روم!
رییس دفتر رییس دولت دهم پیش از حضور در دادسرا با بیان اینکه از هر نوع محکومیتی استقبال می کنم، گفت: به هیچ وجه‌ نه نگرانیم و نه می‌ترسیم. اگر چوبه دار هم بزنند خودم راحت از خانه بیرون می‌آیم و می‌روم بالا. اگر شلاق بزنند هم من‌ آماده هستم. (ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه واقعاً ۲۲ بهمن امسال در سراسر کشور، ۲۲ بهمن متفاوتی بود فرمودند: بعد از ۳۹ سال این حرکت عظیم مردمی شبیه معجزه است.


۲۲ بهمن امسال متفاوت بود/ باید از مردم و خدا عذرخواهی کنیم/ درباره‌ عدالت عقب‌مانده ایم ،خودمان اعتراف می کنیم/مردم گله‌مندند اما پای نظام(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه واقعاً ۲۲ بهمن امسال در سراسر کشور، ۲۲ بهمن متفاوتی بود فرمودند: بعد از ۳۹ سال این حرکت عظیم مردمی شبیه معجزه است. (ادامه)
اشرافی‌گری و بی‌توجهی به مستضعفان ارتجاع و حرکات ضدانقلابی است
رهبر معظم انقلاب اسلامی «حرکت به سمت اشرافی‌گری»، «دل سپردن به طبقات مرفه به جای توجه به مستضعفان و قشرهای ضعیف» و «تکیه و اعتماد به خارجی‌ها به جای تکیه بر مردم» را نمونه های حرکت ارتجاعی خواندند و تأکید کردند: نخبگان جامعه حواسشان جمع باشد، مدیران کشور به‌شدت مراقب باشند و مردم هم با حساسیت، رفتار ما مسئولان و مدیران را تحت نظر داشته باشند تا اینگونه حرکات ارتجاعی در کشور اتفاق نیفتد.(ادامه)
حضور بقایی در دادگاه/ آغاز پنجمین جلسه دادگاه تجدیدنظر
حمید بقایی به همراه مهران عبدالله پور وکیل‌مدافع‌اش برای حضور در پنجمین جلسه رسیدگی به اتهاماتش، وارد دادگاه تجدیدنظر استان تهران شد.(ادامه)
حضور «حمید بقایی» در دادگاه تجدیدنظر (+عکس)
معاون رئیس دولت دهم، صبح امروز (سه‌شنبه) در دادگاه تجدیدنظر حضور یافت. (ادامه)
حضور «حمید بقایی» در دادگاه تجدیدنظر
معاون رئیس دولت دهم، صبح امروز در دادگاه تجدیدنظر حضور یافت.(ادامه)
حکم شهردار گرگان توسط وزیر کشور امضاء شد
عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: حکم مسئولیت «عبدالرضا دادبود» شهردار منتخب گرگان توسط وزیر کشور امضاء شد و به زودی ابلاغ می‌شود. (ادامه)
نامه نمایندگان به روحانی و آملی لاریجانی برای آزادی فوری بازداشت‌شدگان
نماینده اصلاح‌طلب مردم دماوند در مجلس از جمع‌آوری امضاء برای نامه‌ای خطاب به روسای جمهور و قوه قضاییه به‌منظور آزادی هرچه سریع‌تر بازداشت‌شدگان در جریان اعتراض‌های اخیر خبر داد. (ادامه)
وعده توخالی احمدی‌نژاد اجرایی شد
روزنامه آرمان: همزمان با پایان مهلت۴۸ ساعته محمود احمدی‌نژاد به‌دستگاه قضا برای اعلام عناوین اتهامی وی حکم حمیدرضا بقایی صادر شد. اقدام دستگاه قضا با وجود تهدید احمدی‌نژاد، نشان داد قوه قضائیه نه تنها در محاکمه معاون اجرایی رئیس جمهور سابق تردید ندارد، بلکه تا کنون عزم جدی خود را برای ادامه چنین روندی که بی‌تردید موجب رضایت‌خاطر شهروندان می‌شود ادامه خواهد داد.(ادامه)
دادسرای عمومی و انقلاب تهران در پی پیام ویدیویی محمود احمدی‌نژاد که در آن عملکرد قوه قضاییه را در رسیدگی به برخی پرونده‌های قضایی زیر سوال برد، به وی پاسخ داد.

به جای تهدید دیگران، به مرجع قضایی پاسخگو باشید / این روال معمول چنین افرادی برای فرار از محاکمه و مجازات است / قرار نیست که احمدی‌نژاد از...(خبر)
دادسرای عمومی و انقلاب تهران در پی پیام ویدیویی محمود احمدی‌نژاد که در آن عملکرد قوه قضاییه را در رسیدگی به برخی پرونده‌های قضایی زیر سوال برد، به وی پاسخ داد. (ادامه)
شمال نیوز: محمود احمدی‌نژاد طی یادداشتی از رئیس قوه قضائیه خواست تا اسناد مربوط به محکومیت وی در دادگاه را منتشر کند.



درخواست احمدی‌نژاد از رئیس قوه قضائیه / اسناد محکومیت را منتشر کنید/ اولین واکنش دادستان کل کشور به ضرب العجل احمدی نژاد
شمال نیوز: محمود احمدی‌نژاد طی یادداشتی از رئیس قوه قضائیه خواست تا اسناد مربوط به محکومیت وی در دادگاه را منتشر کند. (ادامه)
محسنی اژه‌ای که به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه شریف به این دانشگاه رفته بود در مدت بیش از ۱۸۰ دقیقه به سوالات متنوع دانشجویان پاسخ داد. مصوبه شواری‌عالی امنیت ملی پابرجاست/ اجازه برگزاری دادگاه علنی نداریم/ دختر رئيس قوه قضائیه با هيچ سرويس جاسوسی در ارتباط نيست، بازداشت نشد(خبر)
محسنی اژه‌ای که به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه شریف به این دانشگاه رفته بود در مدت بیش از ۱۸۰ دقیقه به سوالات متنوع دانشجویان پاسخ داد.(ادامه)
 علی مطهری در نامه ای به حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان درباره مطالب خود درباره تصویب برام در مجلس نکاتی را متذکر شد. همان طور که قبلاً گفته ام ۲۰ دقیقه هم برای تصویب برجام زیاد بود/ این ۲۰ دقیقه مسبوق به چهل پنجاه ساعت کار کارشناسی نمایندگان روی برجام بود
علی مطهری در نامه ای به حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان درباره مطالب خود درباره تصویب برام در مجلس نکاتی را متذکر شد.(ادامه)
اعلام آمادگی تاجزاده برای مناظره با احمدی‌نژاد/ماجرای استمداد طلبی دولت روحانی از رهبری/جاخالی زیباکلام برای پرچم رژیم صهیونیستی!
(ادامه)
شمال نیوز: در بیست و پنجمین جلسه رسمی و غیرعلنی شورای اسلامی شهر، شهردار گرگان انتخاب شد.

عبدالرضا دادبود شهردار جدید گرگان شد
شمال نیوز: در بیست و پنجمین جلسه رسمی و غیرعلنی شورای اسلامی شهر، شهردار گرگان انتخاب شد. (ادامه)
مشکل هزینه گاز در مازندران در حال پیگیری است
نماینده مردم قائم‌شهر و حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 98 درصد بودجه دولت را هزینه جاری تشکیل می‌دهد، گفت: همین چیزی که به‌عنوان درآمد ماهانه دولت به خزانه وارد می‌شود مستقیم یا تبدیل به یارانه شده و یا صرف پرداخت حقوق کارمندان دولت می‌شود(ادامه)
محسنی‌اژه‌ای گفت: یکی از صحبت هایی که احمدی‌نژاد این روزهای اخیر به عنوان مصاحبه کرد را نگاه کردم؛ حقیقتا ده‌ها دروغ و خلاف واقع و گنده گویی و توهین به این و آن بود.

گویا این آقا به خلاف‌گویی، دروغگویی و گنده‌گویی عادت کرده است/ بی پایه حرف زدن احمدی نژاد شهره عام و خاص است(خبر)
محسنی‌اژه‌ای گفت: یکی از صحبت هایی که احمدی‌نژاد این روزهای اخیر به عنوان مصاحبه کرد را نگاه کردم؛ حقیقتا ده‌ها دروغ و خلاف واقع و گنده گویی و توهین به این و آن بود. (ادامه)
وضعیت شهردار گرگان تا ۱۰ روز آینده مشخص می شود
(ادامه)
شمال نیوز : حدود هفت سال است که بازنشستگان مظلوم فولاد کنار مجلس و نهادهای دولتی جمع می‌شوند و علی رغم پیگیری‌های مکرری که مجلس داشت و بارها قانون وضع کرد اما ظاهرا دولت نمی‌خواهد مشکل این بازنشستگان را حل کند..... دامادی : ظاهرا آقای وزیر هنوز خواب است !
شمال نیوز : حدود هفت سال است که بازنشستگان مظلوم فولاد کنار مجلس و نهادهای دولتی جمع می‌شوند و علی رغم پیگیری‌های مکرری که مجلس داشت و بارها قانون وضع کرد اما ظاهرا دولت نمی‌خواهد مشکل این بازنشستگان را حل کند.....(ادامه)
شمال نیوز : رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما مخالف این نیستیم که یک جلسه غیرعلنی دیگری با حضور رئیس کل بانک مرکزی برای بررسی مشکلات سپرده گذاران و نیز دیگر مسائل بانکی به منظور ارائه توضیحاتی برگزار شود. از سپرده گذاران نیز می‌خواهیم که در حل مشکلاتشان اضطراب نداشته باشند..... آخرین وضعیت ساماندهی موسسات اعتباری از زبان لاریجانی
شمال نیوز : رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما مخالف این نیستیم که یک جلسه غیرعلنی دیگری با حضور رئیس کل بانک مرکزی برای بررسی مشکلات سپرده گذاران و نیز دیگر مسائل بانکی به منظور ارائه توضیحاتی برگزار شود. از سپرده گذاران نیز می‌خواهیم که در حل مشکلاتشان اضطراب نداشته باشند.....(ادامه)
شمال نیوز: سیدمحمدعلی ثابت‌قدم شهردار سابق رشت به عنوان شهردار جدید گرگان مرکز استان گلستان انتخاب شد.

سیدمحمدعلی ثابت قدم شهردار جدید گرگان شد + سوابق
شمال نیوز: سیدمحمدعلی ثابت‌قدم شهردار سابق رشت به عنوان شهردار جدید گرگان مرکز استان گلستان انتخاب شد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.228 seconds.